Skoči na vsebino

BMW


robberrt

Priporočene objave

BMW je navdn avto za preseratorje. Tud ce bi mel tok dnarja, ga ne bi vrgu za avto. (Zihr bo gdo reku, da sm mu fous).

Dvomim, da si BMW-ja kdaj doživel kako drugače, kot pa samo na prospektih in morda v kakšnem avto salonu. :BUA: :BUA:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ampak do 5.000.000sit. Ostalo, je vse precenjevanje znamke.

Ah daj no... potem je pri motorjih tudi vse kar je nad dva milijona precenjevanje znamke??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na grobo vzeto je sleherna kišta vredna natanko toliko kolikor je zanjo pripravljen odšteti kupec. Nič več/nič manj. Če vzamemo da je svetovna cena železja bolj ali manj enotna, lahko razlike v končnih cenah kišt pripišemo različnim cenam (vrednostim?) terapije.

Zgornja ugotovitev je seveda do skrajnosti poenostavljena.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zadnji pogon je zakon... :yea2: :yea2: :yea2:

No ja... Sodelavec ima trojko, na njej pa najsirse gume, ki so predvidene v homologaciji. Vsako zimo znova ugotavlja, da nanje ne more natakniti verig, ker ni prostora, in da je kljub zimskim gumam odvisen od pomoci drugih. Dva centimetra steptanega snega sta dovolj, da se ne more odpeljati iz parkirisca. To je edini osebni avto, kjer sem med zimsko opremo videl tudi nekaksno hi-tech LOPATO. :devil:

Torej - se strinjam: Zadnji pogon je zakon! :yea2: Vsak dan, ko je na cesti sneg, zasluzim za eno pivo, ko ga rinem iz boksa. O:-)

LP,

Andrej.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No ja... Sodelavec ima trojko, na njej pa najsirse gume, ki so predvidene v homologaciji. Vsako zimo znova ugotavlja, da nanje ne more natakniti verig, ker ni prostora, in da je kljub zimskim gumam odvisen od pomoci drugih.

To ni težava samo pri BMW-ju, ampak pri vseh avtih, ki so kolikor toliko porihtani za zahtevnejšo vožnjo v suhem (široke nizkopresečne gume na velikih platiščih). Recimo Peugeot 206 z gumami 206/R16... tudi komaj prilezeš s parkirišča. No, vendarle malo lažje, ker ima pogon in motor spredaj. Ampak verige sem natreniral na 15 sekung po komadu ;)

Skratka - za po snegu je še vedno zakon katrca z zimskimi gumami 135/R13 ;) Go figure ;) No, ali pa Toyota Landcruiser z medvedaricami, ali LAda Niva.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kako pa je kej z BMW diesel?

v mislih nimam zadnji krik mode TD motorjev ampak prejšnjo generacijo, ala 2.0, 2.5 od 10 - 2 leti nazaj

še eno vprašanje, zakaj za bavarce velja, da so požrešni avti? neekonomičen zadnji pogon, težak avto, na račun varnosti in užitka, ali kaj drugega

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dva centimetra steptanega snega sta dovolj, da se ne more odpeljati iz parkirisca. To je edini osebni avto, kjer sem med zimsko opremo videl tudi nekaksno hi-tech LOPATO. :devil:

Tako kot pravi Symru. Nizko presečne letne gume nizo namenjene za vožjo po snegu, kar bi moral vedeti vsak, ki jih "tiši" na avtomobil. Slednje velja tako za avtomobile s sprednjim ali zadnjim pogonom.

Torej - se strinjam: Zadnji pogon je zakon! :yea2: Vsak dan, ko je na cesti sneg, zasluzim za eno pivo, ko ga rinem iz boksa. O:-)

Če ne zna speljati na ravnem parkirišču, potem je bolje, da proda avtomobil in hodi peš, ker ne zna voziti. Za to, da ne zna speljati vsekakor ni kriv avtomobil, še najmanj pa na ravnih parkiriščih.

P.S.

Koliko let izkušenj pa imaš z zadnjim pogonom, da veš vse o njem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Taprav šofer pelje po snegu za RWD isto kot FWD. Po snegu je itak 3/4 odvisno od šoferja pa od gum. Avto je pol nek tam. Mi mamo MB 200d doma. Tut ko so se ustavli usi golfi in katrce in renojčki u en hrib proti domu sma se midva še zmeraj pelala. za volanom pa moj fotr ki je že 30 let poklicni voznik. Aja pa brez keten in brez obtežitve v prtlažniku ker je sneg kr nahitr zapal. drgač damo pa 3x40 kg žakle u prtlažnik in v 4 zimah še nismo montiral ketn. Gume so pa skos 195 gor.

......tako da vsak avto gre samo če znaš. Aja jaz (še) ne znam ker mam izpit šele od aprila.

AJA PA VSI POZDRAVLENI. SEM ČIST FRIŠN TLE!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako kot pravi Symru. Nizko presečne letne gume nizo namenjene za vožjo po snegu, kar bi moral vedeti vsak, ki jih "tiši" na avtomobil. Slednje velja tako za avtomobile s sprednjim ali zadnjim pogonom.

... s sprednjim pogonom je vsekakor lazje. Oprijem je zaradi razporeditve teze v avtomobilu na sprednjih kolesih vsekakor vecji kot na zadnjih.

Če ne zna speljati na ravnem parkirišču, potem je bolje, da proda avtomobil in hodi peš, ker ne zna voziti. Za to, da ne zna speljati vsekakor ni kriv avtomobil, še najmanj pa na ravnih parkiriščih.

Ce bos se enkrat pazljivo prebral, bos morda opazil, da nikjer nisem napisal, da je parkirisce ravno...

P.S.

Koliko let izkušenj pa imaš z zadnjim pogonom, da veš vse o njem.

Torej - kot kaze, si danes vstal z levo nogo, zato bi bilo morda bolje, da se malce pomiris. Najprej izjava o nesposobnosti voznika, ki ne pride iz parkirisca, nato lajas name, kako se delam pametnega... Pojdi raje v posteljo, namesto da izgubljas zivce zaradi povsem navadne pripombe v zvezi z zadnjim pogonom.

Se enkrat: Enake dimenzije koles, pogon zadaj in pogon spredaj, sneg na cesti. Si mar res drznes trditi, da je vseeno?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... s sprednjim pogonom je vsekakor lazje. Oprijem je zaradi razporeditve teze v avtomobilu na sprednjih kolesih vsekakor vecji kot na zadnjih.

Ce bos se enkrat pazljivo prebral, bos morda opazil, da nikjer nisem napisal, da je parkirisce ravno...

Torej - kot kaze, si danes vstal z levo nogo, zato bi bilo morda bolje, da se malce pomiris. Najprej izjava o nesposobnosti voznika, ki ne pride iz parkirisca, nato lajas name, kako se delam pametnega... Pojdi raje v posteljo, namesto da izgubljas zivce zaradi povsem navadne pripombe v zvezi z zadnjim pogonom.

Se enkrat: Enake dimenzije koles, pogon zadaj in pogon spredaj, sneg na cesti. Si mar res drznes trditi, da je vseeno?

Kot sem že rekel. Nesposobnost in neznanje voznika, ki vozi avtomobil na zadnji pogon tako kot avtomobil na sprednji.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pero a das lahko gor tisto sliko iz vrha Vrsica, ko smo slikani z mojim BMW-jem brez verig, ostali avti pa z verigami.

Ce bom nasel, bom dal gor sliko iz vrha Krima med najvecjim snezenjem. BMW je bil spet brez verig. "Gotmorgi" so pa hodili okol avta in sprasevali, ce je to model iX (to je un s pogonom 4x4), kljub temu, da zadaj lepo pise 318i.

Voznja po snegu je podobna voznji po puscavskem pesku. In glej ga hudica Slescher s svojim buggyem je ze zmagal na znamenitem Pariz - Dakarju, kjer se vecinoma vozi po pesku.

Gotmorg tvoj kolega je pa budala, ce je dal pozimi gor najsirse gume kot so dovoljene po homologaciji. Zimske gume se da gor najozje, kot jih dovoljuje homologacija.

Pa ne prijavljat take kao: moj kolega je to pa un. Napisi tvoje izkusnje ne pa kolegove, ki je budala. Vejrejtno se nisi vozil avta z zadnjim pogonom, zato bodi raje tiho.

Pa ne sedaj odgovarjet, da imajo vsi avtomobili kit car v rallyiiju sprednji pogon. Ja res ga imajo, imajo pa tudi elektronski diferencial, prednosti tega se pa bolje izkoristijo pri prednjem pogonu.

Tadej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ne drugega mi je bilo všeč pri zadnjem pogonu da ni tresljajev na volanu, ki jih povzročijo pogonska os........To še iz časov brez servo volana...

Ja npr. ko na semaforju speljes in zavijes desno z malo vec gasa, ti volan kar trga. Se posebno, ce nimas servo volana.

Pri zadnjem pogonu pa lahko pohodis gas in volan drzis s samo dvema prstoma (no dokler ga ni treba vrtet v obratno smer:yea2: )

Tadej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravijo (sam nisem preveč preizkusil), da zna biti zadnji pogon nevaren za neizkušenega voznika. Hočem reči, da je sprednji pogon veliko bolj "prijazen" in oprosti veliko več pri kakih napakah (npr. pospeševanje v ovinku pri mokri cesti)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravijo (sam nisem preveč preizkusil), da zna biti zadnji pogon nevaren za neizkušenega voznika. Hočem reči, da je sprednji pogon veliko bolj "prijazen" in oprosti veliko več pri kakih napakah (npr. pospeševanje v ovinku pri mokri cesti)

Kot sem npr. enkrat videl enega atka z novim BMW 535i, ki je zavijal na avtocesto. Sredi dovoznega ovinka je atek hotel pokazati, kdo je "jack" in ga je pohodil do daske. Mislim, da ni potrebno razlagati, kako se je vse skupaj koncalo :ph34r: .........

Tadej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sredi dovoznega ovinka je atek hotel pokazati, kdo je "jack" in ga je pohodil do daske. Mislim, da ni potrebno razlagati, kako se je vse skupaj koncalo :ph34r: .........

Tadej

Kako se naj pa konča, ko pa za take atke BMW v svoje limuzine vgrajuje razne ESP-je in ne vemkakšne peje še? Te konje dans itaq kroti elektronika, vsaj v teh pregrešno dragih avtomobilih, voznik samo še pritisne levi in desni pedal....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ah, jast bi kar za vseh 15mi kupu stanovanje v LJ in ga oddajal študentkom po 50.000sit na mesec. Temu se reče, mesečna renta do konca življenja. In čez nekaj časa bi kupu še enega in potem bi živel od dveh. In po parih letih bi si kupu tudi kakšen boljši avto. Ampak do 5.000.000sit. Ostalo, je vse precenjevanje znamke.

50.000 SIT * 12 = 600.000 SIT

15.000.000 / 600.000 = 25 let

Odlična investicija! Šele v 25 letih bi bil (zelo površno izračunano) na pozitivni nuli... :D

Če si malo starejši, te mogoče takrat ne bo več... :P

Premisli še malo... ;) Pa enega Bemfla si kupi. :naughty: :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako se naj pa konča, ko pa za take atke BMW v svoje limuzine vgrajuje razne ESP-je in ne vemkakšne peje še? Te konje dans itaq kroti elektronika, vsaj v teh pregrešno dragih avtomobilih, voznik samo še pritisne levi in desni pedal....

Na sreco je pri BMW-jih pod volanom stikalo, s katerim se da izkljuciti razne ESPje :devil: .

adej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:grrr ...koja debata..... malce off topic (mi je dovoljeno, ker lahko lasten drek se vedno popucam).... je ze kdo vozil porsche 911 letnik ´70-´85 ?! ....potem sigurno ve, kaj pomeni "valcek" v 4/4 taktu.... :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dragi moji - lahko se hvalite kolikor hocete, kako znate voziti po snegu z zadnjim pogonom, lahko pljuvate po sodelavcu, ki ima pozimi siroke gume in naje ne zna voziti po snegu, lahko me posiljate v tri krasne, ker vam navajam svoje izkusnje s porivanjem BMW-jev po snegu, a to vseeno ne spremeni preprostih fizikalnih zakonov trenja in lepenja, ki govorijo avtomobilom s pogonom na sprednja kolesa v prid.

Tadej, povsem vseeno mi je, ce ti je uspelo z BMW-jem pozimi priti na Vrsic. Kaj drugega kot to, da si neodgovoren otrok, ki je po snegu na gorski prelaz rinil brez verig, nisi povedal. Si morda pomislil, da so jih nekateri (vecina?) nataknili zaradi varnosti, pa bi brez njih prav tako lahko prisli na vrh. Najbrz ne - si pac glavni frajer na vasi, ki lahko s svojim avtom pocne stvari, ki jih ostali ne moremo. Bravo, klap, klap, klap.

Poleg tega - tebi in Codeinu - zakaj naj bi pisal o svojih vozniskih izkusnjah z zadnjim pogonom? Povedal sem, da sem sodelavca ze kar nekajkrat rinil iz parkirnega prostora, pri ostalih avtomobilih z enako dimenzijo gum pa mi tega ni bilo potrebno poceti. Ni pomembno, ali je clovek nor, da ima pozimi na kolesih valjarje ali ne, prav tako ni pomembno, ali sem jaz ta avto po snegu vozil ali ne - pomembno je to, da je obtezitev zadnje osi pri njegovem avtu premajhna, da bi se izkopal iz snega, pri sprednjem pogonu pa ne.

Se enkrat - upam da tokrat zadnjic - sneg, pogon na prednja kolesa in pogon na zadnja kolesa pri dveh podobnih avtomobilih, isti voznik, ista dimenzija pnevmatik. Kdo si upa trditi, da se bo z avtom na zadnji pogon lazje skopal iz snega kot z avtom s pogonom na sprednja kolesa?

Lep pozdrav,

Andrej.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dragi Gotmorg

Verige imam zmeraj seboj, le da niso namontirane.

Nisem glavni frajer na vasi, ker ne zivim na vasi.

Sem ti (in ostali tudi) ze odgovoril, zakaj si rinil kolegovega BMW-ja po snegu. Presiroke gume.

BMW-ji imajo porazdelitev teze 50 - 50 % na prvo in zadnjo os. Pri klancu navzgor se teza prenese nazaj in je dejansko zadnji del tezji. Ti bom jutri narisal diagrame sil (iz tega racunalnika ne morem). Upam, da bos potem kapiral.

Tadej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

BMW-ji imajo porazdelitev teze 50 - 50 % na prvo in zadnjo os.

kahem, ce se ne motim tadej tvoj se nima 50-50 razporeditev teze. kolikor vem so to naredili od E36 serije dalje. ali si medtem zamenjal avto?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verige imam zmeraj seboj, le da niso namontirane.

Se bolj potrjujes mojo domnevo. Vsi so si nadeli verige, ko so lezli na Vrsic, samo ti ne... Ceprav si jih imel v prtljazniku. Nazadnje sem nekaj podobnega slisal od sosedovega mulca, ki je celado nosil na komolcu, ko se je vozil s skuterjem ("Celada?!? Zakaj - saj ne bom padel.") K sreci se ni razmazal po plocniku, a vseeno je lep primer bedaka.

Sem ti (in ostali tudi) ze odgovoril, zakaj si rinil kolegovega BMW-ja po snegu. Presiroke gume.

Hja, zakaj mi pa potem drugega sodelavca ni bilo potrebno riniti? Ja, ja, saj vem - boljse gume je imel, znal je voziti po snegu... Bla bla.

BMW-ji imajo porazdelitev teze 50 - 50 % na prvo in zadnjo os.

Kot ti je ze Ice povedal - od kdaj pa? Mimogrede, zaradi te porazdelitve teze trpi prostor v potniski kabini. Motor so nacrtovalci namrec premaknili nazaj in zmanjsali prostor, ki je na voljo potnikom na zadnji klopi.

Pri klancu navzgor se teza prenese nazaj in je dejansko zadnji del tezji. Ti bom jutri narisal diagrame sil (iz tega racunalnika ne morem).  Upam, da bos potem kapiral.

Tega diagrama se pa ze res veselim! Prav zanima me namrec, kako se teza prenasa nazaj... *grin* (Se majcken nasvet pri risanju: Pozabi na vzmetenje - nasi klanci namrec nimajo takega naklona, da bi premik tezisca avtomobila zaradi vpetja amortizerjev lahko kompenziral pomanjkanje mase nad zadnjo osjo)

Kakor koli ze - se "slisiva" po diagramu.

Lep pozdrav,

Andrej.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Medtem ko Tadej rise slikice, sem se pri vecerji malce zabaval s stevilkami, ki pasejo k tej slikici. Denimo, da imamo avto s porazdelitvijo mase 60 % na prednjo os in 40 % na zadnjo. Pa da bo vse skupaj lazje, privzemimo se to, da je vsa masa avtomobila skoncentrirana v dveh tockah navpicno nad osema (ko avto stoji na vodoravni podlagi) v visini 0,8 m. Predpostavka o visini tezisca je vzeta z rezervo - ponavadi lezi nizje. A nic hudega - vzeta je na skodo pogona na sprednji kolesi. Privzemimo se, da ima avto 2,5 m medosne razdalje in da z enakomerno hitrostjo vozimo po 20 odstotnem klancu (na Vrsicu se vzpon odstotkovno nikoli ne dvigne nad 18 %). Malce igranja s formulo za izracun tezisca predmeta, malce trigonometrije in Pitagorov izrek skupaj nam pokazejo, da se masa na takem klancu porazdeli v razmerju 56 % na prvo os in 44 % na zadnjo os. To pa zal ni dovolj, da bi bila sila na podlago na zadnjih kolesih vecja od sile na podlago na prednjih.

Na hitro se o tem, kako se to izracuna: Postavimo si izhodisce nasega koordinatnega sistema v sprednjo os avtomobila. Na podlagi koordinat obeh masnih tock (visina, medosna razdalja) lahko izracunamo, kje lezi skupno tezisce avtomobila. Ko avto postavimo na 20 % klanec (11,3 stopinje), izvedemo ustrezno transformacijo (trigonometrija...) na dobljenem krajevnem vektorju tezisca, tako da dobimo koordinate krajevnega vektorja premaknjenega tezisca, gledano relativno na izhodisce sistema. Nato se postavimo v neko tocko, ki lezi navpicno nad prvo osjo in izracunamo, kaksen delez mase avtomobila se mora nahajati v tej tocki, da se novo tezisce avtomobila res nahaja v izracunani legi. Na koncu si ogledamo se staticno komponento sile teznosti v tej tocki in jo primerjamo s prvotno, ko avto stoji na ravni podlagi. Rezultati se ujemajo z izjavami ljudi, ki so v mercedese nalagli zaklje peska, da bi splezali v hrib pred hiso.

Lep pozdrav,

Andrej.

P.S. Tadej, ko bos risal diagram - prosim, ne pretiravaj s koti. 20-odstotni klanec premore le borih 11 stopinj - premiki tezisca na avtomobilu naj ustrezajo temu kotu, tako da bodo lahko vsi videli, kako "velik" vpliv ima klanec na porazdelitev sil na podlago.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!