Skoči na vsebino

BMW


Priporočene objave

Objavljeno

Jao jao jao, in vsa ta negativna energija zaradi česa?

Ker Gothmorg noče priznati, da je najprej spljuval zadnji pogon, sedaj pa je to spremenil in želi od zadnje-pogonašev priznanje le o tem, da je pri ceteris paribus (ista kolesa, isti voznik) prednji pogon po snegu boljši (kar itak vsi vemo že od takrat ko smo se vozili z BMX-i po snegu).

In ker zadnje-pogonaši tukaj tako ljubijo svoja vozila ravno zaradi športnosti svojega avtomobila in jim je prav malo mar za morebitni neprijetni dogodek, ki se lahko zgodi enkrat pozimi.

Fantje, cool off -- dosti je te kurčeve slovenskosti čisto na vsakem koraku. A je res vse DREK česar nimamo??? Sem že pred kratkim na offroad forumu napisal, da si slovenci očitno svoje temačne duše napajamo z gnilim obrekovanjem, klevetanjem in gojenjem slaboumne favšije. In to je več kot S.I.C.K. ! :doze: :doze:

In še nasvet: premislite, prosim, kaj objavite na javni forum. :doze:

Objavljeno

Noise,

pošteno napisano. V čelo.

Zadnji pogon gor/dol/počez in postrani. BMW s prednjim pogonom? Dajte no. Alfi manjka pika na i, da bi bila spet tisto kar je bila. Zadnji pogon. Za pozimi si pa kupite Unota z ozkimi koleštri. Lahko tudi za poleti, če vam ne znese za BMWja.

Objavljeno

Pa ljudje, kaj vam je? Ce ne premorete spomina za dva dni nazaj, pojdite brati vse poste za dva dni nazaj - za to pa obstajajo scroll-bari.

Vse pi*darije so nastale zato, ker sta me Codeine in Tadej obtozila, da pljuvam po BMW-ji, v resnici pa sem z obilico cinizma - priznam - napisal, kako "super" je zadnji pogon za po snegu. Morda pa je tezava v tem, da so vsi prekomerno uzaljeni, ce jih opozoris na pomanjkljivost njihovega podaljska spolnega organa (torej avtomobila). Berite nazaj in presodite, ce je bil moj post res pljuvanje.

O superiornosti prednjega pogona po snegu - Noise, kje si bil, ko se je Tadej hvalil, kako je njegov pogon boljsi? Lahko je biti bolj papeski od papeza in samo obcasno malce pokomentirati.

Da pa ne bo tole tako off-topic - slikica prihajajocega karavana 5:

post-17-1070353242.jpg

Objavljeno
uzaljeni, ce jih opozoris na pomanjkljivost njihovega podaljska spolnega organa (torej avtomobila). Berite nazaj in presodite, ce je bil moj post res pljuvanje.

Tvoj post je bilo pljuvanje, saj temelji na govoricah in netočnih podatkih. Vsi, ki so kadarkoli vozili zadnji pogon ti bodo povedali, da se vozi drugače kot sprednji pogon. Tisti, ki tega ne razume, konča tako kot tvoj sodelavec. Iskanje dlake v kopici sena, kot je ista dimenzija itd. nima veze, saj pozabljaš na to, da si sprednji in zadnji pogon nista enaka.

O superiornosti prednjega pogona po snegu - Noise, kje si bil, ko se je Tadej hvalil, kako je njegov pogon boljsi? Lahko je biti bolj papeski od papeza in samo obcasno malce pokomentirati.

Enako velja za tebe in sprednji pogon.

Objavljeno
Da pa ne bo tole tako off-topic - slikica prihajajocega karavana 5:

Končno nekaj brez ogabnega ruzaka, ahhhhh. Lakše se diše.

Objavljeno

Vidimo, da se pri 66% klancu sila na zadnja kolesa poveča za 1614 N, po domače je avto na takem klancu na zadnji osi težji za 161 kg.

Vem, da na cestah ne obstajajo taki hudi klanci, pa vendarle sem Gohtmorgu dokazal, da se pri vožnji navzgor teža prenese na zadnjo os. In če je zadnja os pogonska, je to +.

Za avtomobile s sprednjim pogonom je pa to -.

Gotmorg a si mogoce ze kdaj videl, ko je kdo s sprednim pogonom v rikverc vozil v kak zasnezen klanec?

Tadej

Objavljeno
Tvoj post je bilo pljuvanje, saj temelji na govoricah in netočnih podatkih.

Ravno v tem se motis - ne temelji na govoricah in netocnih podatkih. Sam sem sodelavca rinil iz parkirnega boksa. To je zame vsaj tako govorica in netocen podatek kot Tadejeva trditev, da je prisel na Vrsic brez verig.

Vsi, ki so kadarkoli vozili zadnji pogon ti bodo povedali, da se vozi drugače kot sprednji pogon. Tisti, ki tega ne razume, konča tako kot tvoj sodelavec.

Ravno v tem je poanta - vozi se drugace. Omogoca lepo "slidanje" cez ovinke in se malo morje ostalih bolj ali manj prijetnih stvari, pozimi pa zaradi porazdelitve mase odpove prej kot FWD avtomobili. Se nihce - vkljucno s teboj - ni ponudil enega samega tehtnega argumenta, ki bi ovrgel to tezo.

Iskanje dlake v kopici sena, kot je ista dimenzija itd. nima veze, saj pozabljaš na to, da si sprednji in zadnji pogon nista enaka.

In kje vidis tezavo? Seveda si nista enaka - v snegu se RWD obnasa slabse zaradi cisto preproste fizike. Sem mar kadar koli trdil kaj drugacnega?

LP,

Andrej.

Se eno bavarsko cudo:

post-17-1070361847.jpg

Objavljeno (popravljeno)
Vidimo, da se pri 66% klancu sila na zadnja kolesa poveča za 1614 N, po domače je avto na takem klancu na zadnji osi težji za 161 kg.

Gotmorg a si mogoce ze kdaj videl, ko je kdo s sprednim pogonom v rikverc vozil v kak zasnezen klanec?

Uf, prehitro sem stisnil odgovori...

Torej - 66 % je cisto nerealna predpostavka. Razporeditev mase v vecini primerov prav tako ni 50:50. Ostalo sem ti napisal ze sam v prejsnjem postu.

Ni tezava v prenasanju sile, tezava je v tem, kako velik je ta prenos.

Ritensko v hrib? Heh, pozabljas, da je avto v takem primeru (FWD) zadaj veliko tezji kot spredaj. Tudi RWD, ce bi bila razporeditev mas 50:50, bi bil boljsi, pa v vecini primerov ni.

LP,

Andrej.

Cudo iz druge strani:

post-17-1070362132.jpg

Popravljeno . Popravil gothmorg
Objavljeno

Imam eno vprašanje: zanima me če kardan povzroči kako dodatno izgubo (malenkostno) moči pri prenosu motor--->kolo??

Objavljeno
Se bolj potrjujes mojo domnevo. Vsi so si nadeli verige, ko so lezli na Vrsic, samo ti ne... Ceprav si jih imel v prtljazniku. Nazadnje sem nekaj podobnega slisal od sosedovega mulca, ki je celado nosil na komolcu, ko se je vozil s skuterjem ("Celada?!? Zakaj - saj ne bom padel.")

Verig nisem namestil, ker pac to ni bilo potebno. So pa jih razni Gotmorgi, ki so se usrali snega in ne znajo vozit po snegu. No pohvalno, da so bili tako smokriticni.

Mislim, pa da je neumestno primerjanje celade z verigami.

Ce na glavi nimas celade se ubijes. Ce pa nimas verig na kolesih pa le obticis v snegu.

Pa koilk folka sem videl z verigami, ko so leteli s ceste. Valjda prva kolesa z verigami so plezale v klanec. Folk je mislil, da so cudezne, orpirem spreaj je bil dober. Med tem pa so pozabili, da zadaj nimajo verig. In zadek je odplesal v jarek.

Tadej

Objavljeno
Torej - 66 % je cisto nerealna predpostavka.

A sem lepo napisal, da karikiram, da bodo razlike bolj opazne. Odpri sliko in vse lepo preberi.

Tadej

Objavljeno
kahem, ce se ne motim tadej tvoj se nima 50-50 razporeditev teze. kolikor vem so to naredili od E36 serije dalje. ali si medtem zamenjal avto?

Pa model E30 tudi. Ampak prenovljena serija od druge polovice leta 88.

Tadej

Objavljeno (popravljeno)
si pac glavni frajer na vasi, ki lahko s svojim avtom pocne stvari, ki jih ostali ne moremo. Bravo, klap, klap, klap.

Bubamara a si kej ponosna, ker si dala poljubcka glavnemu frajerju na vasi?

PIVO, RUGZAK, SNOPS :yea2:

Tadej

Popravljeno . Popravil Tadej
Objavljeno

v sezoni snežnih verig, sem potem tudi jaz eden izmed vaških juncev, ki so brez le-teh zvozili marsikateri klanec z bavarcem, tudi vršič med drugim, brez težav....Da malo potrdim Tadejeve izjave. Šnops še meni :)

Objavljeno

@Marem

Tudi kardan je potrošnik energije.

Da se zavrti, mu je potrebno dovesti energijo, ko se vrti, se ne vrti v vakuumu, temveč v zraku in imaš trenje vrteče se površine kardanske osi z okolišnjim zrakom, pa če je kardan v svoji funkciji, torej, da je malo prelomljen, imaš trenje tudi v v kardanskem zglobu.

So pa to seveda tiste majhne, teoretične porabe energije, zanemarljive proti moči, ki je običajno na voljo v pogonski enoti.

Objavljeno

Še enkrat -- eni ljubijo zadnji pogon (tudi jaz), drugi pač ne. Vozi se drugače. Ja, pri istih pogojih je zadnji pogon manj primeren za sneg.

Objavljeno
pri istih pogojih je zadnji pogon manj primeren za sneg.

Mogoce za povprecnega voznika, ki se ponavadi userje, ce zadek odnese. Slescher je na Pariz- Dakarju s svojim avtom RWD ze veckrat peljal scat vse AWD, da ne govorimo o FWD-jih. Pa je voznja po pesku podbna voznji po snegu.

Ko enkrat spoznas fore RWD vidis, da je boljsi (vec se da iztisnit iz njega) Avto je lazje potiskati RWD, kakor vleci FWD.

Ko bo prvi sneg greva na Krim po stari cesti. BUUUUHAAAHAAAAAAAAA! :yea2:

Tadej

Objavljeno

ko smo že pri bmw-ju :yea2:

post-17-1070405264.jpg

Objavljeno

Se lastne izkusnje v hrib po snegu: BMW 3 (trenutno se nova verzija) in A6 sta skorajda enakovredno prisla v hrib po precej zasnezeni cesti. Slo je komot tudi na Roglo, ko je padal sneg. Stara petka je imela ogromne probleme, ceprav sta oba avta (3 in 5) FR.

Pri speljevanju na snegu ali bog ne daj na ledu se seveda FR ne premakne, medtem kot avto s sprednjim pogonom in spredaj namescenim motorjem (FF) pozene vec kot zadovoljivo. Se izkusnja: zapeljal sem na parkirisce, kjer je bilo okoli 35 cm snega (avto Audi 100 2.3 E) in se ustavil. V manj kot minuti sem prisel ven, sem pa precej razrinil (mehak) sneg. Z zadnjim pogonom se seveda ne bi premaknil.

Ne vem, zakaj sploh debata o FF in FR, ko pa vsak (ocitno niti ne vsak) bedak ve, kaksna je prednost enega in drugega pogona in prednost 4WD.

Se nekaj o porazdelitvi teze in posledicno prenosom, ki sledijo v ovinkih, pri bremzanju itd.: sam se vozil ze kar nekaj FF avtov, s trenutnim mi pa brez problemov odnasa navkljub FF pogonu zadek. Oversteeram lahko brez problemov in zanimivo!!! precej kontrolirano. Seveda tega ne delam vec, ker mi niti ni vec zabavno in razburljivo, ampak mi povzroca samo skodo na avtu in drajsa gume.

Objavljeno
ko smo že pri bmw-ju :yea2:

Hmmm, jaz bi pa temu reku kič na kvadrat, pa čeprav je BMW men taboljš znamka ! Smo si pač različni :)

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

The New BMW 6 Series Convertible Makes Its World Debut at the 2004 NAIAS

Woodcliff Lake, NJ, December 8, 2003... Ever since the original 6 Series graced our roads enthusiasts were tantalized by the notion of a convertible version of that automotive icon. For enthusiasts everywhere the wait is over. The all-new 6 Series Convertible makes its world debut on January 5th at the 2004 NAIAS. Drop-dead looks, state-of-the-art technology, outstanding performance - these are the ingredients that await four passengers - unlimited driving pleasure with only the blue sky above.

bmw6_c_01.jpg

Top-up or top-down, the 6 Series Convertible is stunning. With the top up it captures the same purposeful, athletic nature of the 6 Series Coupe. With the top down another dimension of its personality is revealed.

Performance Befitting an Icon

The 645Ci Convertible is, first and foremost a BMW, so dynamic performance comes standard. It shares its 4.4-liter V8 with the 645Ci Coupe - horsepower is 325, maximum torque is 330 lb-ft. Infinite adjustment of virtually all relevant parameters such as valve timing (double-VANOS), valve lift (VALVETRONIC) and intake manifold runner length enables the engine to adjust instantly to all demands and requirements.

bmw6_c_02.jpg

Combined with one of three 6-speed transmissions available on the new model - manual, STEPTRONIC automatic or BMW's Formula 1 inspired Sequential Manual Gearbox (SMG). The new Convertible will reached 60 MPH in about six seconds on its way to an electronically limited top-speed of 155 MPH.

Of course, you expect the new 6 Series Convertible to offer handling to match its straight-line performance. Active Roll Stabilization (ARS) is standard to keep things on-the-level even when one's driving gets enthusiastic. For those who care for an even finer edge, a Sport Package is available. In addition to sport seats and a sport steering wheel the package includes firmer shocks and springs and mixed-width 19-inch wheels with performance tires.

The Sport Package also includes BMW's innovative Active Steering. Active Steering enhances the driving experience by improving precision and agility at lower speeds and also improving stability at higher speeds. Active Steering also features yaw rate control and is networked directly with the DSC system. It is thus able to intervene at an early point in time via the steering angle on the front wheels, stabilizing the car and allowing small corrections, which in turn reduces DSC intervention in the lower response range.

Four can ride in comfort and style...and bring their stuff.

The 645Ci Convertible offers all passengers comfort, luxurious features, and an ambience full of style and elegance. Power driver's and front passenger's seats are standard, including a triple memory function on the driver's seat, which adds the final touch of convenience to the ergonomic Dakota leather seats.

bmw6_c_03.jpg

The rear-seat passengers also enjoy the very best in style and luxury: Although the roof is contoured and aerodynamic, like on the Coupe, even adults will enjoy ample headroom in back. Both rear seats are convenient to reach thanks to Easy Access on the driver's and front passenger's seat. Making it easier still, the seat belts are integrated into the front seats themselves, meaning that the passengers need not step around a seat belt when getting in to the rear seats or when getting out again.

Not only is there room for four passengers but also plenty of room for their luggage. The luggage compartment has a capacity of 10.6 cu. ft. with the roof open and 12.4 cu. ft. with the roof closed thanks to the variable roof compartment folds up conveniently with just one turn of your hand. This is sufficient space for one large and one small hard-shell suitcase or, respectively, two 46-inch golf bags plus a medium-sized hard-shell suitcase. And thanks to the ski-bag, which is part of the Cold Weather Package, the driver and passengers are able to take along two pairs of skis or a snowboard without limiting space available inside the passenger compartment.

Technology blends with the elegant interior.

Within the luxurious interior the driving experienced is enhanced by the standard DVD-based On-board Navigation System. This system is controlled, along with the sound system and others, by BMW's innovative iDrive. The choice of sound systems includes the standard 8-speaker system or the optional Logic 7 system, which includes a 6-disc CD changer. BMW's highly innovative optional Head-Up Display is available as an option. It projects important driving information directly into the driver's line of vision. This includes the current road speed, navigation instructions, speed limits and feedback from the Check/Control. The virtual image provided by the Head-Up Display is presented in front of the driver seemingly on the road ahead, and allows the driver to view the information their eyes off the road.

Unique convertible top provides Coupe-like noise and heat insulation

Every convertible experience begins with the top. The newly developed roof on the 6 Series Convertible captures the look of the Coupe. It dampens exterior noise just as effectively as it braves the wind and weather, with a noise- and heat-insulating layer made of PUR plastic between the rubberized outer layer and the inner lining. The result is a very low noise level within the Convertible, allowing relaxed conversation even at high speeds.

The vertical rear window is made of glass and is electrically heated. The rear window can be electrically retracted completely into the luggage compartment bulkhead with the roof both open and closed. This creates a draft-free ventilation effect similar to that offered by a sliding roof in a Sedan. All side windows can also be fully retracted into the body of the car. With the top down the rear window can be raised allowing it to act as a wind deflector for all four passengers.

bmw6_c_04.jpg

Opening with full power operation, the soft top disappears completely within a matter of seconds beneath the firm cover on the roof compartment. The driver is able to open or close the fully-automated top from the cockpit simply by pressing a button or turning the key in the door lock. You can even do this when setting off or in stop-and-go traffic up to a speed of 20 mph. All windows close in the process and the soft top locks and unlocks. For a more detailed description of the all-new 6 Series Convertible go the BMW PressClub and come see it in the flesh at the 2004 NAIAS.

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Bil včeraj na uradni predstavitvi nove 6 tice. Odličen catering, vse (povabljene) bejbe v enakih uniformah in s podobnim peroksidom v laseh (vsi bogati imajo očitno enak zdolgočasen pogled na svojo zunanjost), vse v čevljih stila Leningrad Cowboys (modna zapoved).

Aja, avto. Hladen, nevznemirljiv, pravi Švaba. Če dvigneš ruzak (pokrov prtljažnika) dobiš Porsche 911 ritko.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!