Skoči na vsebino

Zavarovalnice (vse o zavarovanju, odškodninah, AO+, kasku, AXA asistenci),


Priporočene objave

Objavljeno
pred 7 minutami, Kmet2 pravi:

Se ne razumeva?!  Motor ima tovarniško garancijo in ne neko sklenjeno zavarovanje , preberi o čem in komu sem odgovarjal ! 

 

 

Se, se razumeva. Da tam, kjer odpove tovarniška garancija pa mogoče ne odpove - pomoč na cesti.

Objavljeno
pred 5 urami, Bostjan L pravi:

"Moderator"  zakaj si premaknil tekst v zavarovalniško temo?

Beri. Pišem o dogodkih na poti :I      Ni sledu o nobeni zavarovalnici niti odškodnini.

premaknjeno je zato, ker se je debata razvlekla na zadeve v povezavi z zavarovalnicami in pomočjo na poti. Tema pomoč na poti je namenjena konkretnemu primeru, ki se je zgodil in se še dogaja in pomoči članu MSja na poti.

  • Všeč mi je 1
  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno
Ob ‎12‎.‎1‎.‎2018 ob 11:12, Bostjan L pravi:

Pred leti sem šel v Romunjijo in sem mi po Bukarešti pokvari nov avto v garanciji. Bil sem sredi polj do kjer je seglo moje oko ni bilo ničesar razen polj in romskega naselja. Avto sem mel zavarovan za tujino in vleko (vse) v največji slovenski vlečni službi (ne bi o imenih). Jih pokličem in mi reče telefonistka, da naj kar tam avto pustim in da ga pridejo iskat čez en teden. Ni se je dalo prepričati, da  nov avtomobil parkiran zraven romskega naselja ne bo ostal en dan kaj šele en teden.
Bil sem v dilemi ali pustiti nov avto v garanciji na polju in reskirati da ga ne bom več videl ali avto še bolj pokvariti z vožnjo (jasno garancija ne bo veljala).
Odločil sem se, da se z ženo odpeljeva z avtom v katerem nagaja elektronika. Simptomi so bili;

Maximalna hitrost je bila ob polnem gasu malo pod 50kmh.

Poraba goriva se je vzdignila na približno 100 litrov na 100 kilometrov. Tank od avta je bil 35 litrov tako, da skoraj nisva mogla od ene bencinske do druge, ker je zmankalo bencina.

Zaradi prevelike količine goriva v motorju…izpuhu je izpušni sistem s katalizatorjem žarel  rumeno svetleče barve in na sovozniški strani so bila tla, kot pečica, stopilo ti je čevelj.

Jasno je da nama bo ob takšni elektroniki zmanjkalo goriva sem na tisti dolgi prazni cesti štopal do prve bencinske. Ustavi nama ultra stara Dacia (renault19) s petimi romi. Vprašajo kam grem in jim povem da do bencinske. Enega roma vržejo ven iz avta,  da se jaz lahko vsedem in se odpeljemo. Nepozabno! S tako razklumpanim avtom se še nisem peljal. Tudi z 20 tisoč evrskim popravilom ga ne spraviš čez tehnični pregled. Pridemo do bencinske ki je v hiši in skozi okna dobivam blaifraj v kokakola velikih flašah. Pripeljemo se nazaj kjer čakata žena in prestrašen rom. Pomaham in greva naprej do naslednje bencinske.
Jasno začela sva se vračati domov. Prideva do prvega servisa in povem težavo. Romunski serviser se samozavestno vrže pod havbo…..jaz mu govorim, tulim…indžekšn, indžekšn, ….. serviser me debelo pogleda in zapre havbo, tega se pri nas (Romuniji) ne da popraviti. Odpraviva se do naslednjega servisa da bo avto vsaj malo vozen do doma. Zmotiva serviserja foltsvagna ki prvomajsko roštilja pred uradnim servisom. Jasno pove, da se tega ne da popraviti. Jaz predlagam, da skozi katalizator naredi velika luknja, mogoče bo kaj boljše. Serviser ugodi čudni moji želji in mi pokaže lepo luknjo v katalizatorju narejeno z majzlom. Avto ger vseeno 50kmz samo poraba se je zmanšala na okrog 40 litrov na sto. To bi šlo do Slovenije.

Do doma sva rabila tri dni, hitrost je bila 50kmh razen čez karpate kjer so me prehitevali najpočasnejši dvojni šleparji. Uspešno sva prispela do doma.
Kako se je razpletla garancija avtomobila in popravilo s servisi pa kdaj drugič z naslovom vestern filmov Spopad pri Big Wiskiju.

Rad imam kavbojke, upam da se jo dočakam tukaj, ker me res firbec matra, kakšno je nadaljevanje te sage. Btw., si hotel napisat prestrašena žena al česa se je rom tak bal? :D 

Objavljeno

Jaz sem slišal,da ima asistenco najboljš poštimana zavarovalnica triglav (kar se motorjev tiče). Za avte mislim,da nimaš nikjer kej dost falit.

  • 2 tedne pozneje...
  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Pred zavarovanjem ti vse obljubijo. Ko pride do kažina, te ne jebe živa sila!! Lastne izkušnje, pa naj bo to, če si razbiješ gobec v kamnolomu, ali pa pri karambolu.  3 izkušnje!! Poden od zavarovalnic, ker ti bodo vedno našle 'dlako v jajcu'!!

 

Objavljeno

No ja, glede asistence Triglava imam dobre izkušnje. S kolegom sva "kampirala" z avtodomom na 2300 m n.m. in to januarja. Fiatova elektronika kaže temperaturo samo do -15, čez noč je pa bilo preko -25. Seveda nafta je bila zimska ampak iz Sl pa je zmrznilo. Nič ni pomagalo zalivanje filtra z vročo vodo. Pomagala je asistenca, res da naslednji dan ob točno določeni uri Zaradi velikosti vozila je moral priti po naju večja avtovleka).  Naložil je avtodom na plato in peljali smo se v dolino. Sama vožnja je bila zelo adrenalinska. V dolini je bil +  pa je motor takoj prijel. Tako sva se samo odpeljala proti domu.

Drugače pa še nasvet vsem:

Če je vozilo poškodovano, vam ga vlečna služba odpelje na svoj parkirni prostor in vam vsak dan "parkiranja" zaračuna.  Tudi če imate polni kasko, parkiranja zavarovalnica ne plača!

Pa tudi totalko vam zavarovalnica ne zadrži, vedno vam jo "oceni" in jo prepusti lastniku.  Najboljše zahtevati prevoz  na kakršni koli brezplačni prostor!

     

Objavljeno

Zanima me, kako registrirate motor, če je registracija rečmo marca, ko je še sneg na cesti in se ni mogoče voziti?

Na koliko let je potreben tehnični pregled motorjev?

Se pravi, če je motor še znotraj datuma, da ni potreben tehnični lahko to opravim brez, da se peljem z motorjem tja, samo zavarovanje in cestnino plačam?

Kaj priporočata za zavarovanje, AO+ ali tudi kasko?

Objavljeno (popravljeno)

In jaz naj grem zdaj brat 255 strani za 1 vprašanje, o zavarovanju?

si pa optimist. :)

 

Popravljeno . Popravil Blisk1
Objavljeno
pred 2 minutami, Blisk1 pravi:

In jaz naj grem zdaj brat 255 strani za 1 vprašanje, o zavarovanju?

si pa optimist. :)

 

ne rabiš brat, lahko pa tule postaviš vprašanje.

Objavljeno
pred 17 minutami, Blisk1 pravi:

1. Zanima me, kako registrirate motor, če je registracija rečmo marca, ko je še sneg na cesti in se ni mogoče voziti?

2. Na koliko let je potreben tehnični pregled motorjev?

3. Se pravi, če je motor še znotraj datuma, da ni potreben tehnični lahko to opravim brez, da se peljem z motorjem tja, samo zavarovanje in cestnino plačam?

4. Kaj priporočata za zavarovanje, AO+ ali tudi kasko?

1. Če je res orng kriza, motor na prikolco/kombi pa pelješ.

2. 4-2-2-1-1-1-1-1... Poglej v prometno kdaj maš naslednjega.

3. Greš tja kjer podaljšujejo prometna dovoljenja, plačaš takse in dobiš štemplano za 1 let. Zavarovanje lahko ponavadi sklepaš tam, samo je precej dražje. Na Avto Krka recimo ti samo skopira polico in popravi datume. Ne sme se nič menit za popuste itd. Bolje da skleneš prej pri svojem agentu. Če ni tehničnega ne rabiš motorja met sabo.

4. AO, AO+, zelena karta, asistenca mam jst. Kasko je precej drag, tko da presodi sam če rabiš.

Objavljeno

Hvala za info. V prometni ne piše nič kdaj je naslednji, glede na to, da je prva registracija 2017 predvidevam da še ne.

Se pravi AO, AO+, asistenca, pa kakšna divjad kaj takega?

Objavljeno

 

pred 18 minutami, Blisk1 pravi:

Hvala za info. V prometni ne piše nič kdaj je naslednji, glede na to, da je prva registracija 2017 predvidevam da še ne.

Se pravi AO, AO+, asistenca, pa kakšna divjad kaj takega?

če je nov motor, maš 1 tehnični čez 4 leta.

Nalet divjadi je pomoje pod kasko in je precej drago, prašaj pri zavarovalnici rajš. Jst nimam.

Objavljeno
pred 2 urami, Xebec pravi:

 

če je nov motor, maš 1 tehnični čez 4 leta.

Nalet divjadi je pomoje pod kasko in je precej drago, prašaj pri zavarovalnici rajš. Jst nimam.

Pri Tilia oz. Zdaj SAVA je za divjad doplačila nekaj čez 400evrov pa imam vse mogoče popuste in kasko ....

Objavljeno (popravljeno)

Danes sem dobil informacijo, da je Sava končno uslišala naše želje. Sem kar nekaj časa tečnaril, zakaj se ne da ven neka premium asistenca za motorna kolesa. Danes smo dobili obvestilo, da bo poleg osnovne asistence (ki je v kurcu oz. dovolj do prve gostilne pa nazaj) prišla ven še premium asistenca. Trenutno še ni znano kaj točno krije in koliko pride, javim takoj ko izvem.

 

lp

Popravljeno . Popravil JamesTheMan
Objavljeno
pred 3 urami, Blisk1 pravi:

Zanima me, kako registrirate motor, če je registracija rečmo marca, ko je še sneg na cesti in se ni mogoče voziti?

Na koliko let je potreben tehnični pregled motorjev?

Se pravi, če je motor še znotraj datuma, da ni potreben tehnični lahko to opravim brez, da se peljem z motorjem tja, samo zavarovanje in cestnino plačam?

Kaj priporočata za zavarovanje, AO+ ali tudi kasko?

lahko greš en mesec prej oziroma podaljšaš še 30 dni po prenehanju

lahko pa odjaviš iz prometa, deponiraš tablico (če še gre, nisem ziher) in ga registriraš, ko je lepše vreme, aprila maja

---------------------

 

Objavljeno

Kot sem že omenil, je dala Sava ven novo asistenco za motorna kolesa, Premium. Letna premija 36eur, kritja pa sledeča:

image.thumb.png.53aa4bb0d422f9989bef9ff6b63ceeef.png

 

 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Kje pa imate v glavnem zavarovane mopede? Kje se najbolj "splača"? Triglav, Sava, kaj tretjega? :? Do sedaj sem imel na Triglavu, pa ne vem, ali naj kar tam zavarujem, ali morda kje drugje. Sava me mika...

Objavljeno
pred 2 urami, Kawalir pravi:

Kje pa imate v glavnem zavarovane mopede? Kje se najbolj "splača"? Triglav, Sava, kaj tretjega? :? Do sedaj sem imel na Triglavu, pa ne vem, ali naj kar tam zavarujem, ali morda kje drugje. Sava me mika...

Ne gledam, kjer je najceneje. Zavarujem tam, kjer vem, da funkcionira pomoč na cesti. Z Mariborsko sem imel pred leti zelo slabo izkušnjo in slučajno odšel na Triglav. Tam sem dvakrat potreboval pomoč na cesti in zadeva resnično funkcionira. Zato drugih zavarovalnic sploh ne gledam, tudi če so nekoliko ceneje.

Scarabeo

Objavljeno (popravljeno)
pred 2 urami, JamesTheMan pravi:

Kot sem že omenil, je dala Sava ven novo asistenco za motorna kolesa, Premium. Letna premija 36eur, kritja pa sledeča:

image.thumb.png.53aa4bb0d422f9989bef9ff6b63ceeef.png

 

 

Po novem ti motor odpeljejo tudi domov, ne samo do servisa.Tale asistenca mene stane 26€ s popusti, velja pa od danes naprej..

Popravljeno . Popravil a79
Objavljeno
pred 9 minutami, a79 pravi:

Po novem ti motor odpeljejo tudi domov, ne samo do servisa.Tale asistenca mene stane 26€ s popusti, velja pa od danes naprej..

Moja izkušnja, ko so motor peljali do uradnega servisa.

Ker imajo serviserji dela preko glave in svoj urnik naročil ponavadi poln za vsaj 2 tedna skoraj nimaš možnosti, da ga bo kdo pogledal. Meni so dejali, da ga bodo pogledali čez 3 tedne in nato bi sledilo naročilo dela in popravilo, recimo mesec dni bi bi motor nekje.

Odločil sem se, da grem sam ponj, še sreča, saj je stal pravzaprav skoraj na javni površini - sredi mesta in ni bil za ograjo, res pa da je bila površina namenjena servisu.

V večini primerov se motor odpelje (govorim za tujino) domov.

Objavljeno (popravljeno)

Ravnokar sem uredil zavarovanje za svoj skuter pri Savi: celoletno zavarovanje z dodatnih popustom na neodjavo, AO, AO+, odkup prve škode, osnovna asistenca (krijejo do 300 EUR, kar mi zadostuje, ker se bom v glavnem vozil samo po Sloveniji) in zelena karta za 85,00 EUR, kar je bagatela proti Triglavu izpred treh let, kjer sem samo za AO in AO+ plačal 155 EUR, res pa, da je to bilo za CBF 600, ki ima več kilovatov, pa vendar je razlika precejšnja. Zadovoljen in zadovoljen :OK:

Popravljeno . Popravil Kawalir
Objavljeno (popravljeno)
6 minutes ago, Kawalir said:

Ravnokar sem uredil zavarovanje za svoj skuter pri Savi: celoletno zavarovanje z dodatnih popustom na neodjavo, AO, AO+, odkup prve škode, osnovna asistenca (krijejo do 300 EUR, kar mi zadostuje, ker se bom v glavnem vozil samo po Sloveniji) in zelena karta za 85,00 EUR, kar je bagatela proti Triglavu izpred treh let, kjer sem samo za AO in AO+ plačal 155 EUR, res pa, da je to bilo za CBF 600, ki ima več kilovatov, pa vendar je razlika precejšnja. Zadovoljen in zadovoljen :OK:

Tok dam js za tuonota, 130hp, tahuda triglav asistenca.. za ao+ pa se cca 40e zravn.

je pa res da je trenutno na ‘mojem’ naslovu regustrerani 2 avtomobila 2 motorja, pes, stanovanje.. ma ni da ni. More ti dt popusta se pa vec ce imas par stvari pri njih.. js to usakmu povem.

 

Popravljeno . Popravil ukica
Objavljeno
18 minutes ago, ukica said:

Tok dam js za tuonota, 130hp, tahuda triglav asistenca.. za ao+ pa se cca 40e zravn.

je pa res da je trenutno na ‘mojem’ naslovu regustrerani 2 avtomobila 2 motorja, pes, stanovanje.. ma ni da ni. More ti dt popusta se pa vec ce imas par stvari pri njih.. js to usakmu povem.

 

Ja, toliko daš za osnovno zavarovanje, AO+ pa je običajno x2, torej še enkrat toliko, kot obvezno zavarovanje. Mislim, da je trenutno Sava med najugodnejšimi, ne vem pa, kako je, ko želiš uveljavljati škodo. V tem primeru bi bil verjetno Triglav bolj "ugoden". Čeprav tudi s Savo nisem imel težav, vsaj pri avtu ne, ker me je pred dvema mesecema ena baba na parkirišču oplazila in hotela odpeljati, kao, da ni nič občutila, jaz pa sem jo srečo videl in ustavil. :angryrant1: Uredila sva zapisnik, potem pa sem šel na cenitev škode na Savo in je šlo vse b.p. :OK: 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!