Skoči na vsebino

Tehnični pregled predelanega skuterja


Lovro

Priporočene objave

Imam Piaggio Typhoon, 70ccm, ven uzeta blokada na auspuhu. Ker ma koncno 85km/h me je mal skrbelo kako bo zadeva potekala na tehnicnem pregledu.

Zato sem preventivno snel dol izpušni lonec in med cevjo ki pride iz mašine in delom kjer se izpušni lonec pridrdi nanjo dal matico, ki je zoožala premer avzpuhove cevi na 1/3. Končna - okoli 50km/h...

Potek tehničnega servisa;

Pregled luči, hupe, skuter da na valje kjer preveri prvo in zadnjo zavoro,

Potem pa je dal na valje še zadno gumo in dal gas do konca, na stevcu mu je pokazal 55km/h... je reku da je to prevec, ampak da letosse ne gledajo hitrosti in je blo OK.

Reku pa je da bo nasledn let za mopede in skuterje do 50ccm, omejitev na 45km/h in da bojo striktni...bo treba dat se mal manjso lukno u auspuh pa bo, al pa na zajli za gas se zrihtat

upam, da vam mogoce vsaj mal razjasnu potek

:lol:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst bom ta petk pelu skuterja na reden servis, pa se bom tm mal s unim mehankarjem pogovoru, de če mi da lahk blokado za sabo, de bom not dau, k bom nucu. Drgač je pa moj skutr letnk 01, kupln 02. a bom mogu kej na une vale dat pa to??? :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kokr jes vem teb s skutrjm sploh ni treba it ke. Baje gres loh samo z papirji in ti pc dajo samo novo nalepko pa podalsas zavarvane pa te zadeve :? tko sm jes slisov :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zdle sem bil na AMZS pa tut bremze ni probu nic edin luci je mau gledu in ugotovu da nimam tablce osvetlene in kao da blo dober kej nastimat da bla osvetlena

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst sm ga dons predcasno registrirov, mi je fotr nekj zrihtov pa me je se vseen jebov povrh.. Drugac pr ns na jesencah dajo "kolo z motorjem" koj na navadne valarje za avto, bojo pa prvem maju kapsi intenzivno preverjal prometna dovolenja..

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja ubistvu mi je fotr tko zrihtov da ga ni blo treba dat na valarje, drugac bi mi pokazal seenkrat tolk kukr je dovoljen, drugace en kolega je su frcija registrirat(tip se skos hval kolk mu gre z lipnikom-da mu gre 70!), na valarjih z navadnim auspuhm mu je pa pokazal 43km/h :lol: , drugac pa kukr sm tvojga fotra sprasvov se da nekj ustimat, da gre motor sam 50, ampak je reku se da se ni dobr dolg cajta s takmu pol vozt, kwa je pa tocn mislu ti bo pa on bl unov povedat.

Jst drugac tehnicnga nkol neb naredu, zarad naslednijh stvari:

1. razbita prednja luc

2. zadnji zmigovci na rdec pofarban

3. un ata na tehnicnmu sploh ni najdu stevilke sasije

4. zadnja bremza komj se kj prime

5. tablco sm mu pr stran da lazi nogo gor dam ce so kapsi slucajn, alpa ce me na bledu hoce redar zapisat..

6. tablco sm zanalasc mal spraskal da se cifre slabs vidjo

itd..

Pol mi pa se rece da nj pelem ta jajc cimprej domu,

sam pr seb sm si pa reku-ata ce bi to dau na valarje,

bi vidu kwa je to peesdarija :) :)

no dobr Beno ti me se vseen zajebes :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ves kva je z uno blokado da se ni dobr predovg vozt, pomoje da se motor ful suče pa dere gre pa nkamr. Saj tko sm jes zasledu k je enkrat razlagov neki :roll:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče je ta tista blokada v variatorju. In sicer se namesti podloško v sredino variatorja in se variator ne more več "stisniti" skupaj kot prej in gre zato samo 50km/h. Po klancu navzdol pa gre motor v obrate! :!:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče je ta tista blokada v variatorju. In sicer se namesti podloško v sredino variatorja in se variator ne more več "stisniti" skupaj kot prej in gre zato samo 50km/h. Po klancu navzdol pa gre motor v obrate! :!:

To je to.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

auspuh zadusis tam pri cilindru in pustis cisto malo lukno. tako sem jaz resil zadevo - 46 km/h

S čem si pa zadušu auspuh?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v ipusno cev vstavi podloško ki ima zunanji tak da sede v auspuh, notranji pa 1/3, 1/4 ali pa 1/5 diametra cevi.

zihr nau slo enkamr, sam k se pels pazi da se ti stvar ne pregreje k zmanjsas pretok to pa pomeni da izpuh ne prevzema toliko toplote nase, beri segreva se cilindr.

tisti z res hudimi frizeradami pa se svecko mar odprite.......(18+ HP)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ce je potrebno vstavi se blokado variomata(original variomat) ce mas pa polini/malossi pa mors ze enga poznt da ti postruzi tak obrocek.

L.p.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najcenej pa pride ce mas VEZE!! :P

En model je lansklet registrirov runnerco 180!!!

Sam se je nek prov fajn stresu in pomojm se zdj lezi pr benotovmu fotru..(caka na boljse financno stanje lastnika :) )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aha, iz časa pa nej bo una podloška? Iz kerga materiala?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najenostavneje je dobiti/narediti jekleno. Plastično ali gumijasto ti bo skurilo :P

Ker boš imel zadevo notri le uro ali dve, je čisto vseeno, iz česa je (jeklo, aluminij, ..., nekaj kovinskega pač. :roll: )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ce je ne bos dal v cev ampak med cilindr in izpuh priporocam aluminij k je mehkejsi k jeklo in ti bo bl dihtal razn ce das se 2 dihtungi gor.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Letos sicer še ne rabim tega, me pa zanima za drugo leto...

Koliko naj bo premer te luknjice v podložki? 2mm, 4mm, 10mm, 20mm???

Zblokirat bi pa moralo Polini 70 mašino v navezavi z Giannelli Sport 6 avspuhom na 50km/h... not so simple. :wink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kaj da ni izi, lol

pa to lahko das navadni kovanec vmes, pa samo zategnes, da ga drzi. ce ne pa neko kovinsko ploscico, pa naprimer od strani das in zadelas poljubno povrsino...vec ko zadelas, manj gre:)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja samo pol ne tesni dobro. a je tako tezko izrezat kos plocevine in not zvrtat luknjo??? sicer pa res nevem kam bi naj kovanec vtakno :?:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!