Petzl Objavljeno April 20, 2003 Opozori Objavljeno April 20, 2003 hm...a pa mogoce kdo ve, ce to kej sfuka elektronko? alpa ksna navodila kuko zvezat, vem da sm nekje na netu vidu en film...samo ne vem kje :oops:
OrkAA Objavljeno April 20, 2003 Opozori Objavljeno April 20, 2003 Drugač navodila pa to že vse zraven dobiš, sfuka pa nič elektronike :P
Grilzz Objavljeno April 20, 2003 Opozori Objavljeno April 20, 2003 Sam tko frend je prejsnji teden delal tehnični pregled na LPP. Ima aeroxa z Leotom ZX, modre pozicijske in zatemnjene zmigavce. Po stevcu gre pa 90+. Model mu pregleda vse luči in mu začne najedat zaradi pozicijskih, ampak frend se ponudi da jih lahko odstrani tam na mestu, zaradi končne pa baje da bojo poostrili nadzor naslednje leto. Sam ni pa povsod enako, da ne bom jst pol kej kriv.
aerox Objavljeno April 20, 2003 Opozori Objavljeno April 20, 2003 ..Ima aeroxa z Leotom ZX, modre pozicijske in zatemnjene zmigavce. Po stevcu gre pa 90+. ke še ma ke druga nareto??? ker meni gre z leotom zx 85 :( :(
Petzl Objavljeno April 21, 2003 Opozori Objavljeno April 21, 2003 Sam tko frend je prejsnji teden delal tehnični pregled na LPP. Ima aeroxa z Leotom ZX, modre pozicijske in zatemnjene zmigavce. Po stevcu gre pa 90+. Model mu pregleda vse luči in mu začne najedat zaradi pozicijskih, ampak frend se ponudi da jih lahko odstrani tam na mestu, zaradi končne pa baje da bojo poostrili nadzor naslednje leto. Sam ni pa povsod enako, da ne bom jst pol kej kriv. kako mislis "poostrili", sej bl ga pa ze tezko, itk ti ga dajo na valarje pa pomerjo speed, al to le sam pr ns to delajo :oops:
Grilzz Objavljeno April 21, 2003 Opozori Objavljeno April 21, 2003 Po moje bojo poostril tako, da bo treba obvezno na valarje, pa brez črnih zmigavcev in modrih pozicijskih. @aerox: On ima letnik 98 in tisti so zgleda bolj letel, ker je imel en kolega aeroxa 00 pa sta oba odstranila blokade pri istem serviserju pa mu tut ni šel čez 85. Edino kar je razlika je to da se je ta model z blokadami vozil okoli 3k km, če ne več. Da gre pa l.98 90 po stevcu sem pa videl na lastne oči, ko sva 2 gor za šalo pihnila Aprilio D-tech.
typeR Objavljeno Maj 18, 2003 Opozori Objavljeno Maj 18, 2003 Hm...verjetno ste ze dosti pisali o tem, ampak vseeno... Imam SR 50 Aprilio na katero sem namontiral polini kit 70cc, zdej me pa zanima kaj bo na tehničnem?Izpuh je gor ginanelli NRX, skoter leti okoli 90km/h (realnih), pa me zanima kaj bo na tehničnem?A ga morm zablokirat, ter kako najlazje, al kaj?
denZ Objavljeno Maj 18, 2003 Opozori Objavljeno Maj 18, 2003 keri letnik maš??? mislim da še pri skutiču, starmu največ tri leta ti dajo sam nalepko, pa ti nč ne merjo (ne vem če je res B) )
dunker Objavljeno Maj 18, 2003 Opozori Objavljeno Maj 18, 2003 Če je skuterček kolkor toliko nov, pejd kar brez njega tja pa boš tako povsem siguren, da ti ne bojo hitrosti merili. Razen, če bojo tebe na valjar postavili. Jst naprimer mam 01 letnik pa sem na ta način šel skozi. Če pa je skuter mau starejši (recimo 99 in dol), pa bo treba kar na valjarčke... Usi moji kolegi so 5 minut pred merjenjem med dušilec na avspuhu in cev od avspuha vtaknili doma narejeno železno podložko z majhno luknjico v sredini. Enemu je zbilo hitrost z 90 na 46, enemu z 95 na 63... Oba sta prišla skoz.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se