Skoči na vsebino

Kateri skuter je najboljsi? (50ccm, H20)


Izberi enega;)  

122 članov je glasovalo

  1. 1. Izberi enega;)

    • Aprilia SR (+ di-tech)
      13
    • Piaggio Zip
      5
    • Piaggio NRG
      13
    • Gilera Runner
      22
    • Yamaha Aerox
      28
    • Peugeot Speedfight (1,2)
      17
    • Malaguti FireFox
      5
    • Malaguti Phantom
      1
    • Italjet Dragster
      1
    • Italjet Formula
      1


Priporočene objave

Objavljeno

Meni se zdi 2,8 pretirano :wacko: ker ma honda CBR 900 RR z 150 konji 2,7 od 0 - 100!

Pa kak so ta pospešek izmerli? :hmm:

Objavljeno
Meni se zdi 2,8 pretirano :wacko: ker ma honda CBR 900 RR z 150 konji 2,7 od 0 - 100!

Pa kak so ta pospešek izmerli? :hmm:

hodna ima 150 konjev in 200 kil, ima 6 brzin in vse so kar dolge, končna pa okol 250, mogoče malo več no :) rečmo 275 :D da nebo kdo ke jezn :D

skuter od psi_huntera pa ma 70 kil, 20 konjev, avtomatske prestave, kratke prenose, končno pa 110

zaj pa si zračunaj...

če gledamo iz področja logike je to čudno...

če pa gledamo iz področja fizike pa nebi smelo bit čudno...

bo to jrk0 razložo, on je fizik :D

Objavljeno
...če gledamo iz področja logike je to čudno...

če pa gledamo iz področja fizike pa nebi smelo bit čudno...

bo to jrk0 razložo, on je fizik :D

Dej ne mi o šoli med počitncam :P

Objavljeno
hodna ima 150 konjev in 200 kil, ima 6 brzin in vse so kar dolge, končna pa okol 250, mogoče malo več no :) rečmo 275 :D da nebo kdo ke jezn :D

skuter od psi_huntera pa ma 70 kil, 20 konjev, avtomatske prestave, kratke prenose, končno pa 110

no če si boš zračunal ima honda 1,3 kg na 1 PS skuter pa 3,5 kg na 1 PS :hmm: poleg tega ima honda 1 prestavo tak dolgo da dosežeš ok. 100 km/h tak da pri merjenju (0 - 100) ni treba prestavit v 2 brzino. zgleda da si nisi zračunal :?

Objavljeno
hodna ima 150 konjev in 200 kil, ima 6 brzin in vse so kar dolge, končna pa okol 250, mogoče malo več no :) rečmo 275 :D da nebo kdo ke jezn :D

skuter od psi_huntera pa ma 70 kil, 20 konjev, avtomatske prestave, kratke prenose, končno pa 110

no če si boš zračunal ima honda 1,3 kg na 1 PS skuter pa 3,5 kg na 1 PS :hmm: poleg tega ima honda 1 prestavo tak dolgo da dosežeš ok. 100 km/h tak da pri merjenju (0 - 100) ni treba prestavit v 2 brzino. zgleda da si nisi zračunal :?

hmm.... :hmm:

saj zato pa honda do 100 3,xy sekund

skuter od oniga pa do 80 2,8 sekund :D :P

Objavljeno

saj do 100 ma ziher ene 5 sekund!

skuterji med 80 in 100 ful porabijo, sploh ce mu gre 110, pol to ze pomeni, da tu nabira bolj pocasi!

pa skuter ma Variator, ki poskrbi da je motor ves cas v obratih najvisje moci, kar pomeni boljse pospeske!

lahko primerjas pospeske audija a6 z variatorjem in z navadnim menjalnikom, pa bos videl da bolj potegne brezstopenjski menjalnik:)

s tem da honda ma zracunana razmerja malo drugace, bi lahko se precej boljse pospeske nardili ce bi dali naprimer razmerja krajsa al pa kaj.

pa samo v 1. prestavi ma pomoje slabsi pospesek kot ce prestavis vmes v 2....

Objavljeno

Ja, men se zdi da je jrk0 pravo najdu..

Če se pogleda izpisek iz dinamometra od dobr nafriziranga skuterja se vidi, da ma maksimalno moč mal naprej od štarta pa mal preden se mu končna hitrost izide.

Navadn motor ma pa naraščajočo premico in nima maksimalne moči pri vseh hitrostih.

Zdej pa tko, če ma ona Honda prvo prestavo dolgo do 120 km/h pol nikol ne bo mela 150 konjev pr 100 km/h, mogoče 125. Skuter bo pa mel vedno 20 konjev od štarta do 100 km/h.

To pomeni da bo mel skuter povprečno razmerje masa/moč od 0-100 km/h mal pod 3,5 kg/1KM, Honda pa na štartu npr. 30 konjev (6,6 kg/1KM), pri 100 km/h pa 125 konjev (1,6 kg/1 KM), povprečno pol 4,1 kg/1 KM.

Z malo dela bi se dal takoj zračunat, do kolk km/h sta Honda pa on skuter enaka. Pol je pa treba še sam najt eno tako dirkalno stezo, katere povprečna hitrost ne bi presegla te izračunane, pa lahko onega s CBR 900 krepko osmešiš :devil:

To boš ti Beno znal kej več o tem povedat a ne :OK:

Objavljeno

glede na to da je beno enkrat mislim da bil 5. s skutertjem na grobniku v OPEN classi, in je vozil zraven cbrk, ninđ, gsx-r ov in vsega podobnega...:)

Objavljeno

Me zanima če se je že kdo spomnu dat variomat v CBR ko. Lahk da bi super delal. Al bi ga pa mogu jet na Triglav iskat ko bi ga razf*** :D

Objavljeno
glede na to da je beno enkrat mislim da bil 5. s skutertjem na grobniku v OPEN classi, in je vozil zraven cbrk, ninđ, gsx-r ov in vsega podobnega...:)

nene...to je blo na mobikrogu ... pa se to je biv samo trening. Sem pa amaterčke z cbrkam in ostalm mrcinam glatko nazigov :OK:

Baje da je Jerman naredu na mobikrogu 1.06.?? ... jes sm pa naredu 1.12.3. Za 1.12. se je z cestakm baje treba ze kr potrudt. Pa se ene 3 kr poštene ravnince so in tm sm velik zgublov, k sm jh po ovikh nazgav je pol po ravnin samo mem mene letel :)

Sm pa 1.12.3 naredu z slabso mašino kukr jo mam zej notr pa z zlo slabm gumam (tut jermen ni biv glih u najbolsmu stanju) tko da sm preprican da se ta cajt z mal truda da še pošteno izbolsat :doze: :naughty:

Objavljeno

@ zilko: Ponavadi se s takimi motorji speljuje z drsečo sklopko, tako da obrati ostajajo na območju največje moči.

@ M@T:

1. Aerox let. '98 brez blokad in NIČ drugega 90-95 po števcu. Z dvema gor po Dunajski mim štadiona cca. 90, gladko mimo Aprilie SR.

Šele letnik '01 več ni šel nikamor.

Objavljeno
@ zilko: Ponavadi se s takimi motorji speljuje z drsečo sklopko, tako da obrati ostajajo na območju največje moči.

Jst upam da mi to sam teoretično razlagaš, ker ne vem kera drseča sklopka bi prenesla 150 konjev, verjetn se ne štarta z 12000 obrati pa veretn ker sklopka drsi tud ne more prenest 150 konjev na pecikl ampak manj, ostala energija se pa odda v obliki toplote in/ali delcev razpočene sklopke naprej v deklc. Ne se hecat no :D

Objavljeno

Beno, dej si ti na Zipa našraufi Piaggio 180 mašino sfrizirano pa postav rekord proge. :OK:

Objavljeno

Zadevo si lahko razlagaš podobno kot pri skuterju deluje variomat.

Objavljeno

Ne, samo ne znam ti drugače razožit.

Objavljeno

Mislim da se oba strinjava glede teh stvari:

-Če sklopka drsi, ne prenaša moči 100% (burnout pri max moči=0% moči na asfaltu, 100% moči na smodeči gumi).

-Maksimalna moč motorja je pri določenih obratih, pred in po tem območju je manjša.

Objavljeno

@ M@T:

1. Aerox let. '98 brez blokad in NIČ drugega 90-95 po števcu. Z dvema gor po Dunajski mim štadiona cca. 90, gladko mimo Aprilie SR.

Šele letnik '01 več ni šel nikamor.

MBK Nitroti letnik 98 :notworthy: :notworthy: :OK: :OK: to je blo pravo ja

Objavljeno

2,8s do 80 :D :D :D :D :D Kurba, pa sej nič nisn pil :) Mogoče je vejica premaknjena proti levi preveč :)

Objavljeno
Šele letnik '01 več ni šel nikamor.

to sem opazil ja... :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Objavljeno
Beno, dej si ti na Zipa našraufi Piaggio 180 mašino sfrizirano pa postav rekord proge. :OK:

hehe :) Beno si bo raje na zipu umislu, doug prestavn razmerje pa ksne izbolšave, pol bo pa 1.10.xx :P ;) :naughty: :OK:

Objavljeno

ja na aeroxa 03 so pa še katalizator ubesel :cry: :fight2: pa itak ne gre nkamor

Objavljeno
ja na aeroxa 03 so pa še katalizator ubesel :cry: :fight2: pa itak ne gre nkamor

Tak pac je.... :cry:

Objavljeno
ja na aeroxa 03 so pa še katalizator ubesel :cry: :fight2: pa itak ne gre nkamor

To si sprobal al predvidevaš? :hmm:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!