Skoči na vsebino

STOP Policija !


Priporočene objave

Objavljeno
pred 3 urami, motozajebant pravi:

?

Stuhec ti je tud reku, sam sem že preden ti je kaj reku vedel da ne boš vedel kaj ti je reku :D

Objavljeno

Imam nekaj vprašanj v zvezi z meritvami hitrosti.

 

Ali so meritve z "laserskim" ročnim radarjem v močnem deževju mirodajne?

Ali lahko policist meri z radarjem iz svojega vozila?

Ali so meritve v mraku mirodajne?

Ali ima radar zabeležen točen čas izmerjene hitrosti, in ali je le ta podatek dostopen merjencu?

Ali mora zapisnik vsebovati tudi podatke o meritvi in inštrumentu za meritev ali je dovolj navedba zakona in člena?

Hvala za odgovor.

Objavljeno
pred 7 urami, Kmet2 pravi:

Stuhec ti je tud reku, sam sem že preden ti je kaj reku vedel da ne boš vedel kaj ti je reku :D

Ampak še zmer ne vem kaj he hotel povedat :) štuhi, razloži ;)

Objavljeno
1 hour ago, tomash said:

Imam nekaj vprašanj v zvezi z meritvami hitrosti.

 

Ali so meritve z "laserskim" ročnim radarjem v močnem deževju mirodajne?

Ali lahko policist meri z radarjem iz svojega vozila?

Ali so meritve v mraku mirodajne?

Ali ima radar zabeležen točen čas izmerjene hitrosti, in ali je le ta podatek dostopen merjencu?

Ali mora zapisnik vsebovati tudi podatke o meritvi in inštrumentu za meritev ali je dovolj navedba zakona in člena?

Hvala za odgovor.

če se ne motim, so vsi odgovori na tvoja vprašanja nekoliko nazaj. če imaš voljo prečekirej. lp

Objavljeno
pred 9 urami, tomash pravi:

Imam nekaj vprašanj v zvezi z meritvami hitrosti.

 

Ali so meritve z "laserskim" ročnim radarjem v močnem deževju mirodajne?

Ali lahko policist meri z radarjem iz svojega vozila?

Ali so meritve v mraku mirodajne?

Ali ima radar zabeležen točen čas izmerjene hitrosti, in ali je le ta podatek dostopen merjencu?

Ali mora zapisnik vsebovati tudi podatke o meritvi in inštrumentu za meritev ali je dovolj navedba zakona in člena?

Hvala za odgovor.

Tvoja vprašanja verjetno izvirajo iz prakse. 

Laserski merilnik deluje tudi v dežju. 

Policist lahko meri hitrost vozilom iz svojega vozila.

Radarji delujejo tudi v mraku oziroma v temi.

Vsi radarji morajo imeti nastavljen čas (nastavljanje časa mora biti zaščiteno, kar pomeni, da policist nima vpliva na nastavljanje časa), kateri lahko odstopa največ 5 minut od točnega časa v minus ali v plus. Prehod med letnim in zimskim časom se mora izvesti avtomatično. Voznik izmerjenega vozila lahko vidi čas meritve. 

Obstaja interni zapisnik o opravljeni meritvi z različnimi podatki, kateri je namenjen lastni evidenci. 

Koliko te je stalo ?

 

 

Objavljeno (popravljeno)
Ob Sunday, May 01, 2016 at 18:39, motozajebant pravi:

To ne od tebe MZ,  sam ne gre drgač

Sam kako iz avto ? 

Potem mora stat

Drugače kako ??

Popravljeno . Popravil stuhec
  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 3 minutami, stuhec pravi:

 

stari a si ti kdaj razmišljal , da bi šel delat v eno od obveščevalnih služb? ti še če bi priznal vse ob mučenju tega nebi znal noben prevajalc na svetu razvozlat.. :P

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 8 minutami, builder pravi:

men je vse jasno, pa kje vi živite, da vam ni:lol1:

ni dž bil ?

akor srečal te sm zanič..

kegl star

 

Objavljeno
pred 6 minutami, thumper pravi:

ni dž bil ?

akor srečal te sm zanič..

kegl star

 

pele tele dukneš hračik jen:P

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 9 minutami, builder pravi:

pele tele dukneš hračik jen:P

dej nehi..do tega dolenskega dialekta še nism pršu... še pr štuhcu sm šele v nadaljevalnem tečaju.. 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

kaj pol .. a ma policija prau al ne :?

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)
pred 11 minutami, thumper pravi:

dej nehi..do tega dolenskega dialekta še nism pršu... še pr štuhcu sm šele v nadaljevalnem tečaju.. 

sm ti že reku, da nism dolenjc, jes sm z drugega brega Save, kontra men so kranjci, ki se še s stoenkami vozjo, časovni zamik, štekaš:P

Popravljeno . Popravil builder
Objavljeno
pred eno uro, stuhec pravi:

 

Globok poklon Stuhec... ti bi mi lahko j... mater v postu, pa bi verjetno to naredil na tak način da bi se smejal... tqko kot ob vsakem tvojem postu :)

Objavljeno
pred 59 minutami, builder pravi:

sm ti že reku, da nism dolenjc, jes sm z drugega brega Save, kontra men so kranjci, ki se še s stoenkami vozjo, časovni zamik, štekaš:P

preveč rama mam zasedenga da lohk tebe podpiram :P itak sm pa mislil da hodiš na "izpopolnjevalni tečaj dolenjskega dialekta štuhčine" :D

Objavljeno
pred 2 minutami, thumper pravi:

preveč rama mam zasedenga da lohk tebe podpiram :P itak sm pa mislil da hodiš na "izpopolnjevalni tečaj dolenjskega dialekta štuhčine" :D

on je prekmurc, pa živi v LJ, mal vam dviguje povprečje, po moje je tolk pred vami, da ga težko kapirate:lol1:

Objavljeno
pred 9 urami, Borutt pravi:

Tvoja vprašanja verjetno izvirajo iz prakse. 

Laserski merilnik deluje tudi v dežju. 

Policist lahko meri hitrost vozilom iz svojega vozila.

Radarji delujejo tudi v mraku oziroma v temi.

Vsi radarji morajo imeti nastavljen čas (nastavljanje časa mora biti zaščiteno, kar pomeni, da policist nima vpliva na nastavljanje časa), kateri lahko odstopa največ 5 minut od točnega časa v minus ali v plus. Prehod med letnim in zimskim časom se mora izvesti avtomatično. Voznik izmerjenega vozila lahko vidi čas meritve. 

Obstaja interni zapisnik o opravljeni meritvi z različnimi podatki, kateri je namenjen lastni evidenci. 

Koliko te je stalo ?

 

 

Niti ni problem v tem koliko je stalo (250€/125€), ampak v tem, da močno dvomim v verodostojnost meritve. Dejansko sem peljal po predpisih, in glede na to, da se tudi sam ukvarjam z meritvami pri katerih uporabljam razdaljemere, vem da odboji z mokrih površin povzročajo velike probleme. Zanima me predvsem to, ali je potrebno seznaniti obtoženca z načinom meritve in vrsto inštrumenta, iz katerega potem izhajajo tudi merske tolerance, pogoji meritev ... ali ne. Skratka, ali je kje v zakonodaji napisan postopek meritev in pogoji v katerih se izvajajo meritve. ZPrCP o tem ne govori. Pravilnik o meroslovnih zahtevah za merilnike hitrosti v cestnem prometu se nanaša na merilnike hitrosti. Vem, da vseh skrivnosti ne izdate, vendar gre tu za nekaj več. Ali pa se motim in zakonodaja nima luknje?

Objavljeno
pred 9 urami, Borutt pravi:

Tvoja vprašanja verjetno izvirajo iz prakse. 

Laserski merilnik deluje tudi v dežju. 

Policist lahko meri hitrost vozilom iz svojega vozila.

Radarji delujejo tudi v mraku oziroma v temi.

Vsi radarji morajo imeti nastavljen čas (nastavljanje časa mora biti zaščiteno, kar pomeni, da policist nima vpliva na nastavljanje časa), kateri lahko odstopa največ 5 minut od točnega časa v minus ali v plus. Prehod med letnim in zimskim časom se mora izvesti avtomatično. Voznik izmerjenega vozila lahko vidi čas meritve. 

Obstaja interni zapisnik o opravljeni meritvi z različnimi podatki, kateri je namenjen lastni evidenci. 

Koliko te je stalo ?

 

 

 

pred 24 minutami, tomash pravi:

Niti ni problem v tem koliko je stalo (250€/125€), ampak v tem, da močno dvomim v verodostojnost meritve. Dejansko sem peljal po predpisih, in glede na to, da se tudi sam ukvarjam z meritvami pri katerih uporabljam razdaljemere, vem da odboji z mokrih površin povzročajo velike probleme. Zanima me predvsem to, ali je potrebno seznaniti obtoženca z načinom meritve in vrsto inštrumenta, iz katerega potem izhajajo tudi merske tolerance, pogoji meritev ... ali ne. Skratka, ali je kje v zakonodaji napisan postopek meritev in pogoji v katerih se izvajajo meritve. ZPrCP o tem ne govori. Pravilnik o meroslovnih zahtevah za merilnike hitrosti v cestnem prometu se nanaša na merilnike hitrosti. Vem, da vseh skrivnosti ne izdate, vendar gre tu za nekaj več. Ali pa se motim in zakonodaja nima luknje?

tukaj si preberi malo nazaj/naprej od tega posta- zanimivo je , da tega podatka nisem prej v Borutt-ovih postih in linkih nisem opazil - zna biti , da sem to deviacijo v nastavitvi točnega časa - plus ali minus 5 min - zgrešil..je pa tes , da tukaj ni linkal odstavka člena iz zakona .. torej je glede na zadnje čase informacija dvomljivega značaja ...

lepa fora drugače...v 5 min lahko komot najde enega , ki vozi z močno prekoračeno hitrostjo - kar recimo 70 na 50 v naselju je - in ker ni nujno , da ga ustavi (ker ga za to nič ne obvezuje) lahko ustavi nekoga par minut za meritvijo (do cca 4 min ni panike ) , ki tudi ob preverbi časa meritve in primerjanju s svojo uro sede 100% na nateg .. 

brez zamere - samo 5 min gor dol odstopanja je v teh časih banalno .... in kar je najbolj pomembno - meritev je veljavna in zapisana v spominu laserskega merilnika , čeprav je bila komot izvedena v preteklem času .. ker ni slike merjenega vozila ob meritvi in voznik nima umerjene ure , ki bi merodajno veljala kot dokaz je to čisti nateg ... 

vem da nam Borutt tukaj včasih kljub vsemu nakaže kakšno možno pot ko nam omeni sodno varstvo..samo pri taki časovni toleranci smo mrzli in pečeni obenem ..

Objavljeno
pred 4 urami, tomash pravi:

Niti ni problem v tem koliko je stalo (250€/125€), ampak v tem, da močno dvomim v verodostojnost meritve. Dejansko sem peljal po predpisih, in glede na to, da se tudi sam ukvarjam z meritvami pri katerih uporabljam razdaljemere, vem da odboji z mokrih površin povzročajo velike probleme. Zanima me predvsem to, ali je potrebno seznaniti obtoženca z načinom meritve in vrsto inštrumenta, iz katerega potem izhajajo tudi merske tolerance, pogoji meritev ... ali ne. Skratka, ali je kje v zakonodaji napisan postopek meritev in pogoji v katerih se izvajajo meritve. ZPrCP o tem ne govori. Pravilnik o meroslovnih zahtevah za merilnike hitrosti v cestnem prometu se nanaša na merilnike hitrosti. Vem, da vseh skrivnosti ne izdate, vendar gre tu za nekaj več. Ali pa se motim in zakonodaja nima luknje?

V kolikor se ukvarjaš z meritvami, potem verjetno veš, da laserski merilniki hitrosti za svoje delovanje uporabljajo oddajanje in sprejemanje laserskega signala po principu LIDAR, kar pomeni merjenje razdalje in oddaljenosti s pomočjo svetlobnega žarka. Torej gre v vsakem primeru za oddajanje in nato sprejemanje svetlobnega žarka za opravljeno meritev hitrosti. V primeru premajhnega odboja svetlobnega žarka, laserski merilnik ne opravi meritve hitrosti in pokaže napako. Torej, pri zadostnem odboju svetlobnega žarka je meritev hitrosti opravljena, pri nezadostnem pač ne. Poenostavljeno; ali te izmeri ali pa te ne izmeri. 

Policist mora kršitelju predstaviti prekršek in tudi, kako je bil ta prekršek ugotovljen. Kako je bil prekršek ugotovljen seveda pomeni videti laserski merilnik hitrosti z opravljeno meritvijo. Potem je pa na tebi ali boš ugotavljal, kateri laserski merilnik so policisti uporabljali, da boš lahko kasneje na policijski postaji zahteval vpogled v dokumentacijo točno tega laserskega merilnika hitrosti in potrdilo o strokovni usposobljenosti policista, ki je opravil meritev. Vse ostalo, kot sta varnostna razlika in pogoji meritev, lahko najdeš v Pravilniku. 

Vse v zvezi opravljanja meritev boš našel v Pravilniku, kateri govori o meroslovnih in tehničnih zahtevah za merilnike hitrosti. Nato pa te meroslovne in tehnične zahteve primerjaj z izdanim certifikatom za merilnik hitrost, s katerim so ti izmerili hitrost vožnje. V certifikatu morajo biti zabeležene vrednosti najmanj takšne, kot so zahtevane v Pravilniku. Ti pa lahko napišem, da so merilniki hitrosti zmogljivejši in vzdržljivejši od zahtevanih meroslovnih in tehničnih zahtev. 

Kakšne skrivnosti ?

 

Objavljeno
pred 2 minutami, Borutt pravi:

 

Kakšne skrivnosti ?

 

seveda so ... js pelem recimo 200 km/h tam, kjer je omejitev 90 km/h ... policaj me meri, ampak me ne izmeri ...

kaj storiti:

1. se ustaviti in vprašati organ za nasvet

2. obrniti in še enkrat mimo, da naj za vraga že enkrat zmeri

3. se odpeljati naprej

4. peljati 250 km/h

5. :P

 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 3 urami, thumper pravi:

 

tukaj si preberi malo nazaj/naprej od tega posta- zanimivo je , da tega podatka nisem prej v Borutt-ovih postih in linkih nisem opazil - zna biti , da sem to deviacijo v nastavitvi točnega časa - plus ali minus 5 min - zgrešil..je pa tes , da tukaj ni linkal odstavka člena iz zakona .. torej je glede na zadnje čase informacija dvomljivega značaja ...

lepa fora drugače...v 5 min lahko komot najde enega , ki vozi z močno prekoračeno hitrostjo - kar recimo 70 na 50 v naselju je - in ker ni nujno , da ga ustavi (ker ga za to nič ne obvezuje) lahko ustavi nekoga par minut za meritvijo (do cca 4 min ni panike ) , ki tudi ob preverbi časa meritve in primerjanju s svojo uro sede 100% na nateg .. 

brez zamere - samo 5 min gor dol odstopanja je v teh časih banalno .... in kar je najbolj pomembno - meritev je veljavna in zapisana v spominu laserskega merilnika , čeprav je bila komot izvedena v preteklem času .. ker ni slike merjenega vozila ob meritvi in voznik nima umerjene ure , ki bi merodajno veljala kot dokaz je to čisti nateg ... 

vem da nam Borutt tukaj včasih kljub vsemu nakaže kakšno možno pot ko nam omeni sodno varstvo..samo pri taki časovni toleranci smo mrzli in pečeni obenem ..

Spet najpametnejši nima drugega dela, kot nabijati po tipkovnici. 

To, da lahko ura v merilniku hitrosti odstopa od točnega časa ne pomeni, da lahko nekdo izmeri nekoga in ta rezultat pokaže drugemu čez par minut. Ta tvoja teorija zarote ne more zdržati, saj je čas meritve zabeležen in ga lahko primerjaš z uro v merilniku hitrosti. Ti je razumljivo, da se takoj po opravljeni meritvi rezultat meritve pokaže kršitelju, kjer je jasno zabeležena ura meritve in, kjer je mogoče videti čas v merilniku hitrosti. In ta dva časa se lahko razlikujeta od točnega časa za največ 5 minut, vendar sta v primeru takojšnjega prikaza meritve hitrosti kršitelju popolnoma enaka oziroma se lahko razlikujeta samo v času, kateri preteče od meritve do prikaza meritve kršitelju. Torej, hitrost vozila je izmerjena, vozilo ustavljeno, laserski merilnik pokazan kršitelju, kar traja zelo kratek čas in nikakor ne 5 minut. 

Še kaj napiši, da bom treniral možgane. 

pred 12 minutami, maus pravi:

seveda so ... js pelem recimo 200 km/h tam, kjer je omejitev 90 km/h ... policaj me meri, ampak me ne izmeri ...

kaj storiti:

1. se ustaviti in vprašati organ za nasvet

2. obrniti in še enkrat mimo, da naj za vraga že enkrat zmeri

3. se odpeljati naprej

4. peljati 250 km/h

5. :P

 

Toliko si peljal ? :O 

6. Hamburger s pomfrijem :jezik:

Objavljeno
pred 2 minutami, Borutt pravi:

.......

Toliko si peljal ? :O 

6. Hamburger s pomfrijem :jezik:

ti pa men pasulj :ras:

a u soboto bo :?

sam prašam :blush: 

Objavljeno
pred 27 minutami, Borutt pravi:

V kolikor se ukvarjaš z meritvami, potem verjetno veš, da laserski merilniki hitrosti za svoje delovanje uporabljajo oddajanje in sprejemanje laserskega signala po principu LIDAR, kar pomeni merjenje razdalje in oddaljenosti s pomočjo svetlobnega žarka. Torej gre v vsakem primeru za oddajanje in nato sprejemanje svetlobnega žarka za opravljeno meritev hitrosti. V primeru premajhnega odboja svetlobnega žarka, laserski merilnik ne opravi meritve hitrosti in pokaže napako. Torej, pri zadostnem odboju svetlobnega žarka je meritev hitrosti opravljena, pri nezadostnem pač ne. Poenostavljeno; ali te izmeri ali pa te ne izmeri. 

Policist mora kršitelju predstaviti prekršek in tudi, kako je bil ta prekršek ugotovljen. Kako je bil prekršek ugotovljen seveda pomeni videti laserski merilnik hitrosti z opravljeno meritvijo. Potem je pa na tebi ali boš ugotavljal, kateri laserski merilnik so policisti uporabljali, da boš lahko kasneje na policijski postaji zahteval vpogled v dokumentacijo točno tega laserskega merilnika hitrosti in potrdilo o strokovni usposobljenosti policista, ki je opravil meritev. Vse ostalo, kot sta varnostna razlika in pogoji meritev, lahko najdeš v Pravilniku. 

Vse v zvezi opravljanja meritev boš našel v Pravilniku, kateri govori o meroslovnih in tehničnih zahtevah za merilnike hitrosti. Nato pa te meroslovne in tehnične zahteve primerjaj z izdanim certifikatom za merilnik hitrost, s katerim so ti izmerili hitrost vožnje. V certifikatu morajo biti zabeležene vrednosti najmanj takšne, kot so zahtevane v Pravilniku. Ti pa lahko napišem, da so merilniki hitrosti zmogljivejši in vzdržljivejši od zahtevanih meroslovnih in tehničnih zahtev. 

Kakšne skrivnosti ?

 

Vse sem razumel. Vseeno pa me zanima, ali obstaja kakršenkoli zakon, pravilnik ali uredba o načinu in pogojih izvajanja meritev. Omenjeni pravilnik je primeren samo za ugotavljanje ustreznosti merilnika hitrosti, v katerega niti ne dvomim. Dvomljivo pa je, ali lahko merimo z "laserskim" merilnikom merimo v vseh pogojih. Nekaj je specifikacija inštrumenta, povsem drugo pa so merske napake, ki nastanejo zaradi same metode meritev.  V pravilniku namreč piše, naj bi se meritve z merilnikom hitrosti izvajale ob robu vozišča ali nadvozu, ob primernem radiju ceste... Mene zanima ali je kje točno opredeljen, napisan .... postopek meritve, način meritev, pogoji ob izvajanju meritev ...

Objavljeno
pred 3 urami, maus pravi:

ti pa men pasulj :ras:

a u soboto bo :?

sam prašam :blush: 

14.05. bo.

pred 3 urami, tomash pravi:

Vse sem razumel. Vseeno pa me zanima, ali obstaja kakršenkoli zakon, pravilnik ali uredba o načinu in pogojih izvajanja meritev. Omenjeni pravilnik je primeren samo za ugotavljanje ustreznosti merilnika hitrosti, v katerega niti ne dvomim. Dvomljivo pa je, ali lahko merimo z "laserskim" merilnikom merimo v vseh pogojih. Nekaj je specifikacija inštrumenta, povsem drugo pa so merske napake, ki nastanejo zaradi same metode meritev.  V pravilniku namreč piše, naj bi se meritve z merilnikom hitrosti izvajale ob robu vozišča ali nadvozu, ob primernem radiju ceste... Mene zanima ali je kje točno opredeljen, napisan .... postopek meritve, način meritev, pogoji ob izvajanju meritev ...

Navodila za uporabo merilnika hitrosti proizvsjalca omenjene naprave in interni akt Priročnik za izvajanje postopkov v cestnem prometu. 

Objavljeno
pred 4 urami, Borutt pravi:

Spet najpametnejši nima drugega dela, kot nabijati po tipkovnici. 

To, da lahko ura v merilniku hitrosti odstopa od točnega časa ne pomeni, da lahko nekdo izmeri nekoga in ta rezultat pokaže drugemu čez par minut. Ta tvoja teorija zarote ne more zdržati, saj je čas meritve zabeležen in ga lahko primerjaš z uro v merilniku hitrosti. Ti je razumljivo, da se takoj po opravljeni meritvi rezultat meritve pokaže kršitelju, kjer je jasno zabeležena ura meritve in, kjer je mogoče videti čas v merilniku hitrosti. In ta dva časa se lahko razlikujeta od točnega časa za največ 5 minut, vendar sta v primeru takojšnjega prikaza meritve hitrosti kršitelju popolnoma enaka oziroma se lahko razlikujeta samo v času, kateri preteče od meritve do prikaza meritve kršitelju. Torej, hitrost vozila je izmerjena, vozilo ustavljeno, laserski merilnik pokazan kršitelju, kar traja zelo kratek čas in nikakor ne 5 minut. 

Še kaj napiši, da bom treniral možgane. 

 

ok hvala Borutt - pri nas , ki sedaj vemo , da sta v merilniku zabeležena oba časa- čas meritve in trenutni čas - ki se lahko dejansko razlikujeta samo za čas do zaustavitve - ne več... 

nategne pa lahko vsakega , ki tega ne ve ter mu pokaže dejanski čas kot čas meritve če sama ura v merilcu zaostaja - teoretično lahko nategne enega 4 min po opravljeni meritvi .. in verjetno je tako poizkušal tudi tisti takrat mene ..

še zmeraj pa je opcija  - ker ni slike merjenega vozila - da meri enega pred ali enega za tabo (ki vozita z višjo hitrostjo kot ti)  in ti pokaže meritev čeprav dejansko tebe sploh ni meril...

obstajajo tudi laserski merilci ki posnamejo digitalno sliko merjenega objekta ob meritvi ? seveda obstajajo..celo taki , ki posnamejo video obstajajo...samo niso dobri za nategovat nedolžne ker obstajajo fiksni dokazi ne pa možnost natega...

 

 

 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!