Skoči na vsebino

Moj avto/motor kot vojaški obveznik !?!?


mat

Priporočene objave

quote:

Da vas bo malce pogrelo v teh mrzlih dneh, preberite članek v zadnji Mladini. Odprt je lov na motorje, za našo ubogo vojsko, ki jim je novi avion za prevoz ranjencev premalo.

Pa naši vrli ustavni sodnik so jim še olajšali delo, saj imajo pravico vzeti motor, kadar se jim to zahoče, da ne govorim o temu, da če imaš pokvarjen motor, in da ga recimo sploh nisi hotel popravljati, ga MORAŠ, in ga vedno imeti v ispravnem stanju, in seveda na svoje stroške. Za en teden, boš dobil obrabnino v znesku 3000 sit???? Še moja dnevnica je višja.

Se oproščam, ampak JEBEŠ tako državo, kjer plačuješ davke, med drugim tudi za vojsko, in revica nima denarja, da bi kupila motorje za svoje vojake.

mat

http://vara_mat.tripod.com/

he he he ja naša državica še ni dojela kaj pomeni če nekdo plačuje davke !!!

Država bi imela malo kapitalizem, malo komunizen, malo..kakor ji pač bolj odgovarja..Sicer pa folk takšne smo si zvolili!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj se je že našla kakšna pička generalska de bi mal pokomentiral???

Hrabri so sam kadar tiste tapicirane riti skup tiščijo! V mojem primeru je vse jasno - še mene ne bojo not dobil, kaj šele moj motor! Sicer pa, si predstavljate? Z našim denarjem (sej ste večinoma davkoplačevalci?) si kupujejo od avionov (ki jih še vozt ne znajo) do Humwee-jev, pol bi si pa sposodil še motor, ki ga moramo vzdrževa, registrirat (pri vsaki uslugi je seveda nabit 19% davek, ki se bo itak še zvišal). Pol pa probaš brez slabih namenov in ponarejanja koristit 50% bonifikacije, te majo pa za kriminalca, pa ti kriminaliste pošiljajo na šiht! ...da jim jebem!

Mislim da bo treba res nekaj nardit s našo požrešno državo in VOLUHARJI, KI NAM (ZELO SLABO)VLADAJO! Po mojem kr vile pa traktorje pa v Belo Ljubljano, pa da vidmo pizde kaj bodo. Al pa tut ne, sej se mi itak zdi (kot je blo že zapisano) da imajo pravico tako do našega premoženja kot življenja. NAJBRŽ BI PIČKE CIGANSKE KAR STRELAL PO NAS!

Jebeš demokracijo na papirju, če vlada politika DIKTATURE!

"Dober petelin ni nikoli debel!"

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Oprostite izrazu ampak jaz se poščijem na tako državo ki najprej davke pobira pol bi pa še naše avtomobile in motorje radi mel, za tri jurje na mesec.Ga raj v temelj zabetoniram k da jim bi ga dal (niti za deset minut)

Drgač je mel pa moj oče iste probleme z terencem (Suzuki Samurai star 16 let),je kar penast ratal k je pošto dubu.Pol je pa prec na izpostavo poklical pa se začel žalit.K jih pa nikakor ni mogel prepričat je rekel da tisti k bo prišel po avto bo šel lohk sam še na urgenco.

K pa le niso popustli je reku da ga bo prpelal sam da ga bo pred ministrstvom z bencinom polil, zažgal pa novinarje poklical.

Pol k so bli pa novinarji omenjeni je bil pa prec mir.

Sicer pa ne vem če bodo to vsem poslal k majo endurce bom tud jest slej ko prej dobil pošto, sam bom tako pizdarijo naredu da se bo še en mesec po cajtngu pisal.

Če misljo da sm po cele počitnce delal k norc zato da bodo oni lahko na mojmu motorju pizdarije zgajnal so se pa hudičev za...bal!!

Sam ne se jim pustit,drgač pa protestirat pred parlament.

Vsi za enega eden za vse!

LP

Leteči

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zanimiv članek..... mogoče bi mogl spet vsi zavezanci lastnine, s katero lahko razpolaga vojska, skup stopt in se upret, al pa sprožit ustavni spor..

za začetek pa bi jaz izhajala iz Zakona o varstvu osebnih podatkov... ali ima ministrstvo za obrambo v zakonu tudi določbo za pridobitev podatkov o neprimičnini...... ???... na podlagi kakšnega kriterija določajo vozila, ki so vojaški obvezniki???

da pa bi se rešla teh težav, bi prepisala avto al pa motor na ženo al pa mamo..... mogoče pa one niso v evidenci vojaških obveznikov in osebki pri katerih bi ugotavlajli premično premoženje......

potem pa bi javila, da s tem vozilom ne razpolagam več...

ja in kaj se zgodi, če motor prodam??...... ali ga po vsem napisanem sploh smem???

zanima me sam še tole..... ali je v dopisu napisana konkretna znamka motorja in podatki o njem......katerega lastnik si???

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

za začetek pa bi jaz izhajala iz Zakona o varstvu osebnih podatkov... ali ima ministrstvo za obrambo v zakonu tudi določbo za pridobitev podatkov o neprimičnini...... ???... na podlagi kakšnega kriterija določajo vozila, ki so vojaški obvezniki???

da pa bi se rešla teh težav, bi prepisala avto al pa motor na ženo al pa mamo..... mogoče pa one niso v evidenci vojaških obveznikov in osebki pri katerih bi ugotavlajli premično premoženje......

potem pa bi javila, da s tem vozilom ne razpolagam več...

ja in kaj se zgodi, če motor prodam??...... ali ga po vsem napisanem sploh smem???

zanima me sam še tole..... ali je v dopisu napisana konkretna znamka motorja in podatki o njem......katerega lastnik si???

lp

Trisha, se bojim, da podatke dobivajo iz centralnega registra motornih vozil (ne vem, če sem pravilno napisou, to boš ti boljš vedla) in nimajo nobene veze z vojaškimi obvezniki. Sej so stare tete tud morale terence, pa Mujoti brez državljanstva kombije na mobilizacije vozit, tm pustit pa adijo. Pol so ti pa prpelal nazaj domov, kar pač so. Tud na vpoklicu piše (no jest sem vidu une, od rajnke JNA), da mora bit vozilo tehnično brezhibno, goriva in maziva za vsaj 50 km in podobne scene ! Skratka, mislim, da ima država (pa čeprav abrambno ministrstvo) po ustavi pravico vpogleda v ta register. Mislim, da bi jih blo treba na drugo finto ! Resno me pa zanima, za katera motorna kolesa gre, namensko endure in kros, ali kr vse po vrsti?

Lojzi ma vas rad

Uredil - lojzi on 20/12/2001 10:39:37

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Resno me pa zanima, za katera motorna kolesa gre, namnsko endure in kros, ali kr vse po vrsti?

Lojzi ma vas rad

Po moje res vse po vrsti, po principu kar gospodu oficirju paše. Kakšen šminkeroš bi še pokromanega čoperja rabil za po terenu.

Razen v vojnem času jim ne bi ničesar odstopil.

Banda zapravljaška. Za ceno letala bi si lahko nakupili :

70.000.000,00 DEM/12.000,00 DEM =5833 motociklov po 12.000 DEM

lp RAN

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za tako količino bi pa že dobil nekaj popusta, vsaj do cen 10000 za kos, torej, 7000 motorciklof, ali pa 5833 z bočnimi prikolicami (so v filmih že vse tiste stare porazbili in bo treba filmski fond obnoviti).

Brrrm

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Ko smo že pri letalu a se je kdo spošno uprašal za koga je letalo namenjeno (za vojsko sigurno ne)

Kakšno vprašanje! Seveda je za vojsko.

(letečatarčazavajeprotiletalskeobrambevmerilu1:1press)

lp Easyrider

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je čisto vseeno, ali sovraga napadaš s pilatusi ali pa s tem tanovim avionom, zato ga lahko mirno štejemo za vojaškega. Daš pilotu pištolo, pa naj odpre stransko okno in nabija po sovragu.

Brrrm

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Mislim kar, je preveč je preveč. Kr naj pridejo po motor če si upajo, jih čaka moja batina in bodo šli domov po kosih.

Bolje zdrava pokvarjenost, kot pokvarjeno zdravje.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

quote:

Ko smo že pri letalu a se je kdo spošno uprašal za koga je letalo namenjeno (za vojsko sigurno ne)

Kakšno vprašanje! Seveda je za vojsko.

(letečatarčazavajeprotiletalskeobrambevmerilu1:1press)

lp Easyrider

No ja če minister vzame vojski denarna sredsta za nakup civilnega leta da se bodo z njim okol vozili naši vrli polanci ne pa vojaške osebe. Potem ni čudno da nam pošilja ministrsvo za obrambo takšne ali drugačne papirje saj reveži zaradi letala katero ni mišleno za njih nimajo več denarja za nakup motorjev

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje... zakaj take neumnosti klatite proti odločitvam države? Sej ne gre za diktaturo, sam zakaj bi nekaj kar smo sami kupil nesmotrno stalo v naših garažah, ko pa lahko sredstva zelo premišljeno in koristno, tudi strokovno uporabijo naši prijatelji v SV?! Sej veste, da nam plačajo registracijo, vse servise, v vojski smo mel možnost brezplačno položit izpit za vse kategorije (pa še kakšno kuharco zraven)... Zdej se pa bunite, ker si bodo (proti ogromni odškodnini) sposodil naše motorje, do katerih itak ni problem prit (enih 15 povprečnih SLO plač)! Pa sej vam to železje itak ne pomen veliko ne?!

Tovariški pozdrav!

"Dober petelin ni nikoli debel!"

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no mal sem se pozanimala...

Zaradi tiste strani, ki jo je miki napisou, so uredbo spremenil v zakon (Zakon o izvajanju materialne dolžnosti - Ur.list RS, št. 87/01), ker edino z zakonom se lahko določi neka obveznost, z uredbo pa ne..... (tko so tolmačili)...

Podatke dobijo od MNZ in naj bi bila to predvsem motorna kolesa primerna za teren (enduro, kros)..... športni ne pridejo v poštev (je bilo rečeno tisti ta težki in močni za na cesto)...

Materialna dolžnost v glavnem pride v poštev v izrednih razmerah in vojni..... tisto o vajah in tehničnih pregledih pa pride v poštev zelo redko...

Tudi, če je napisano redno vzdrževanje in vozno stanje, ti to ne morejo ukazati, in če pač nimaš izpraven motor, bojo moral ob potrebi motorja najti ustrezno zamenjavo ... se pravi, ga bojo mogl zasešt nekomu drugemu...

Kadar motor odsvojiš (se pravi prodaš ali odjaviš ali ni več za promet) moraš to sporočiti tja, kjer so ti določili materialno dolžnost..... seveda zahtevajo dokazilo

Torej........ prodati (nardit pogodbo), obvestiti MORS in spet kupt nazaj.... mah al pa jesen odjavt iz prometa, pa pokazat, da ni več v voznem stanju (hehehe)..... ma zihr bi se najdla kakšna lukna..... sam pol bojo pa druzga začopatl.....

tolk zaenkat, kar so pač men povedal na izpostavi

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vse te stvari me spominjajo na nekdanjo okupatorsko vojsko JLA. Vsi, ki imate endurote in slične stroje, nabavite Pitbule in Bulterjerje ali kakšno drugo zverino.

Lep pozdrav izpod belega Pohorja, ROCKY.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...

MLADINA 50/2001 --> http://www.mladina.si/tednik/200150/clanek/vojska/

Slovenska vojska se modernizira, v rokavu pa še naprej skriva adute iz najbolj svinčenih let socializma

Te dni na naslove lastnikov motornih koles, terenskih avtomobilov, avtobusov, tovornih in priklopnih vozil, viličarjev in delovnih strojev prihajajo obvestila, v katerih uradi za obrambne zadeve državljanom sporočajo, da so "zavezani k materialni dolžnosti", in jim sočasno pošiljajo knjižice s podatki o njihovih vozilih. "Odtujitev, uničenje ali začasno neuporabnost sredstva ste dolžni sporočiti v zakonskem roku. Ob izročitvi mora biti sredstvo brezhibno. Sredstvo lahko v vašem imenu izroči tudi druga oseba ... Za uporabo sredstva vam pripada nadomestilo v skladu s predpisi ... Za poškodovano, uničeno ali pogrešano sredstvo vam pripada odškodnina v skladu s predpisi. Če je vpoklicano sredstvo neuporabno ali tako oddaljeno, da ga ni mogoče pravočasno izročiti, ste dolžni izročiti nadomestno sredstvo. Če nimate drugega primernega sredstva, nas o tem takoj obvestite," je zapisano v evidenčnih listih.

Strožje od JLA

Obvestila so prva praktična posledica pravkar sprejetega zakona o materialni dolžnosti, ki je nadomestil vladno uredbo iz leta 1997 s podobno vsebino. Prve težave zaradi omenjene uredbe so se pričele že leta 1998, ko je ministrstvo za obrambo ob mednarodni vojaški vaji CAE '98 pripravilo evidence o vpoklicu civilnih terenskih vozil in pri tem zavračalo starejša vozila in izbiralo predvsem novejše terence. Za vajo je bilo namreč potrebnih več vozil, kot jih ima v lasti Slovenska vojska, nekdanja uredba in sedanji zakon pa omogočata, da se za vojsko primerna civilna sredstva v obdobju do 30 dni "vpokličejo" ne zgolj v izrednih razmerah ali vojni, pač pa tudi za potrebe "pregledov in vaj". Prav ta del nekdanje odločbe in sedanjega zakona se zdi najbolj sporen. Ustavno sodišče je marca letos odločalo o pobudi za presojo ustavnosti, ki jo je oktobra 1998 dal državni tožilec Bojan Avbar iz Novega mesta. V pritožbi je zagovarjal mnenje, da so z uredbo o materialni dolžnosti kratene zajamčene človekove pravice in temeljne svoboščine državljanov, saj 16. člen ustave sicer omogoča začasno razveljavitev ali omejitev nekaterih človekovih pravic in svoboščin v vojnih ali izrednih razmerah, ne pa tudi v mirnem času. Sporna uredba naj bi torej nelegitimno širila omejitev pravic z vojnega na mirnodobni čas. Ustavno sodišče je po svoji stari navadi sprejelo salomonsko rešitev in je Bojanu Avbarju samo deloma ugodilo; zapisalo je, da je odločba presplošna in da zakon o obrambi ne določa "okvira za izvajanje materialne dolžnosti", zato je od parlamenta zahtevalo sprejetje ustreznega zakona, vendar ni nasprotovalo izvajanju materialne dolžnosti "za potrebe pregledov in vaj". Zakon o materialni dolžnosti je zato v skladu s temi navodili sicer podrobneje uredil pravico do nadomestila za uporabo uničenega "materialnega sredstva", vendar se v bistvu ni oddaljil od osnovne in sporne logike vladne uredbe.

Na ministrstvu za obrambo so prepričani, da je sprejeti zakon primerno uredil vprašanje materialne dolžnosti. Kako obsežen je popis vseh sredstev in koliko vozil je "razporejenih", nam sicer niso hoteli sporočiti, ker so to podatki "zaupne narave". Služba za odnose z javnostmi v kabinetu ministra za obrambo navaja, da ob vojaški vaji Cooperative Adventure Exchange, ki je leta 1998 potekala na območju Dolenjske, Posavja in Kozjanskega, menda “ni bilo vpoklicano nobeno vozilo”, to pa velja tudi za druge velike vaje Slovenske vojske. Vsa sredstva s popisa naj bi imelo ministrstvo že "zavarovana pri zavarovalniški družbi", vlada pa naj bi doslej simbolične odškodnine po tarifi iz leta 1997 spremenila v treh mesecih. Na vprašanje, kako je sploh mogoče, da Slovensko vojsko ob predvidenem zmanjševanju s 74.000 na 26.000 vojakov pesti pomanjkanje vozil, na ministrstvu za obrambo odgovarjajo, da se "po splošnem dolgoročnem programu stalna sestava Slovenske vojske povečuje, zmanjšuje pa se vojna sestava", to pomeni, da bo "v Slovenski vojski zaposlenih več poklicnih pripadnikov SV, manj pa bo imela rezerve". To "je tudi eden izmed razlogov, zakaj SV potrebuje več vozil". Drugi razlog za povečanje potreb po vozilih je "obnavljanje voznega parka, saj so predvsem tovorna vozila starejša od 30 let". Ministrstvo za obrambo je prav tako prepričano, da težnja po profesionalizaciji vojske in vpoklic civilnih vozil celo na vojaških vajah med seboj "nista v nasprotju". "Dokler bomo imeli strukturo SV v takšnem razmerju, da bo v vojni sestavi večji del rezervistov, bo tudi vozni park večinoma civilni. Navsezadnje ni smotrno in gospodarno kupiti toliko vozil, da bi lahko zagotovili transport celotni vojni sestavi. Slovenija se v tem delu od sodobnih razvitih oboroženih sil ne razlikuje," pojasnjuje ministrstvo za obrambo in dodaja, da v mirovnih operacijah v tujini “civilnih vozil ne uporabljamo in jih ne bomo”, vpoklici pa naj bi bili praviloma “le zaradi preverjanja evidenc”.

Kršitev ustave

Kljub tem pojasnilom nekatera vprašanja ostajajo nerešena. Na prvem mestu je vprašanje človekovih pravic in ustave. Tožilec Bojan Avbar - ki sicer nima nobenega za vojsko primernega "materialnega sredstva" - je še zmeraj prepričan, da v slovenski ustavi v času miru ni podlage za obvezno izročanje zasebne lastnine državi. "Ni mogoče sprejemati predpisov, ki so v nasprotju z ustavo, ali s podzakonskimi akti pozneje preprosto spreminjati ustavo. Če za svoj denar kupiš neko stvar in plačaš davke, potem jo imaš v miru pravico uporabljati po svoji presoji. Omejitev te pravice bi morala biti vezana izključno na izredne razmere ali vojno, ki jo mora prav tako razglasiti parlament," je prepričan Bojan Avbar. Sodna praksa v razvitih evropskih državah temu mnenju pritrjuje.

Da je sedanji zakon o materialni dolžnosti sprt s slovenskim pravnim redom, pa kaže tudi primerjava tega predpisa z zakonom o kazenskem postopku. Ta na primer navaja vrsto pogojev, ki morajo biti izpolnjeni, da bi se storilcem kaznivih dejanj odvzela protipravna premoženjska korist. Iz tega je mogoče sklepati, da ima Slovenska vojska z zaseganjem civilnih avtomobilov manj težav kot država pri poplačilu škode, ki jo povzročajo storilci kaznivih dejanj.

Iz odgovorov ministrstva za obrambo je prav tako mogoče sklepati, da bo žeja Slovenske vojske po civilnih vozilih ostala enako velika ne glede na profesionalizacijo; če bo vojska profesionalizirana, bodo poklicni vojaki potrebovali več vozil, in če ne bo, bo nepoklicna vojska potrebovala "večinoma civilni vozni park". Pri tem je težko razumeti, kako lahko Slovenska vojska pride v Nato s civilnimi avtomobili. Povračila za uporabo civilnih vozil so še zmeraj smešna (kakšnih 3000 tolarjev na teden), ob uničenju vozila pa se upošteva le "razlika med tržno vrednostjo ob izročitvi in vrnitvi", s čimer se lastniku seveda samo deloma povrne škoda, nastala ob uničenju vozila. Škode ne ugotavlja neodvisen organ, pač pa višino določa "uporabnik", torej Slovenska vojska sama, razen če so vozila zavarovana.

Na ministrstvu za obrambo nam prav tako niso znali povedati, v kakšnih operacijah nameravajo uporabljati težje motocikle, ki so se prav tako znašli na seznamu za vpoklic, in predvsem,“po kakšnem ceniku bi MORS oz. SV lastniku povrnila škodo za npr. morebitni padec s takšnim, na primer 10.000 evrov vrednim motorjem”. Ni namreč znano, da bi imela Slovenska vojska formacijsko razporejene motocikliste, in prav tako je malo verjetno, da bi nespreten voznik lahko v vojaške namene in brez posledic uspešno uporabil izjemno hiter in nekaj sto kilogramov težak cestni motocikel. Čeprav je podobno rigorozno pravico do vpoklica civilnih sredstev poznala tudi nekdanja JLA, prav ta primer kaže, da je ministrstvo za obrambo v posnemanju neprimernih rešitev preseglo celo bivšo jugoslovansko vojsko. Ta je večinoma vpoklicevala tovornjake, konje in živinske vprege, vendar je po neuradnem pravilu v enoto skupaj s strojem in z vozilom razporedila tudi lastnika ali koga, ki ga je predlagal vpoklicani.

Zelo nenavadno je tudi, da se pravkar uzakonjena “materialna dolžnost” nikakor ne sklada s standardi v državah članicah Nata, saj te takšno vmešavanje vojske v civilno sfero poznajo praviloma le v izrednih razmerah. Vojaška pravila v ameriških oboroženih silah, ki so nameščene v ZDA in številnih bazah po svetu, na primer določajo, da je vojski strogo prepovedana kakršnokoli “zaplemba zasebne ali javne lastnine”, od tega pravila se je mogoče oddaljiti samo v “vojaški nujnosti”. Pri tem “vojaška nujnost” v terminologiji zahodnih držav pomeni izredne razmere in vojno. Na uporabo civilnih vozil v vojaške namene tako praviloma naletimo na konfliktnih območjih; ob nemirih v Slonokoščeni obali ali vojni na Kosovu. Ko je ameriški predsednik Truman aprila 1952 na vrhuncu korejske krize, da bi preprečil grozeče stavke, začasno zaplenil ameriške jeklarne, je ameriško vrhovno sodišče ukaz odpravilo s sklepom, “da poveljniki oboroženih sil ne morejo imeti pravice do prevzemanja zasebne lastnine”. Prav tako je številnim ameriškim državljanom zgolj na podlagi petega člena ameriške ustave uspelo dokazati, da je vojska s svojimi akcijami zmanjšala vrednost njihove zasebne lastnine. V Sloveniji vse to očitno ne velja.

N0iSe DaTa

-=> Motosvet.com <=-

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A nismo o tem enkrat ze debatirali?!

----------------------------------

Kuhanje je kot zenske: malo odvrnes pozornost stran, pa imas ogenj v strehi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Smo ja, samo me je tako pogrelo ko sem ponovno prebral, da sem moral kar še enkrat napisat...

N0iSe DaTa

-=> Motosvet.com <=-

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gost
Ta tema zaprta in dodajanje odgovorov ni več mogoče.
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!