Skoči na vsebino

Rukanje balance


Priporočene objave

Objavljeno

do sedaj ste mi pa res pomagal :angry:

nej še enkrat napišem:

-motor še ni bil razbit

-ima čisto novo gumo spredaj in zadaj D207

-nobenih kovčkov

-nobenega lufta v križu

v glavnem problem je v tem ker je tipa enkrat že tolk zmetal, da si je roko zvil :unsure: , ampak to vedno na cesti ki je vsa luknjasta (kr-lj ali stara cesta iz Nakla)

no??

Objavljeno
do sedaj ste mi pa res pomagal :angry:

nej še enkrat napišem:

-motor še ni bil razbit

-ima čisto novo gumo spredaj in zadaj D207

-nobenih kovčkov

-nobenega lufta v križu

v glavnem problem je v tem ker je tipa enkrat že tolk zmetal, da si je roko zvil :unsure: , ampak to vedno na cesti ki je vsa luknjasta (kr-lj ali stara cesta iz Nakla)

no??

zmehčaj prednje vzmetenje ... predvsem "rebound", če težava ne izgine ... vozi počasneje :) ... ali kupi dušilec krmila, ki pa samo zakrije težavo slabo nastavljenega vzmetenja ... je bilo vse že napisano, a zdaj naj ti pa še motor pošraufamo tukaj na forumu ? :o

Objavljeno

ja, ja sej sem vse prebral :rolleyes: , motorja mi pa ne bo treba šravfat, ker to ni zame ampak ga to prjatlu serje njegova cbr ;)

bomo probal mal zadevo preštudirat, sam vzmetenje nastavit je prava umetnost... :unsure:

še to - mogoče kdo ve kakšne so tovarniške nastavitve vzmetenja za cbr 600 l. 96??

Objavljeno

se eno vprasanje: kaksno olje ima v vilicah? je menjal mogoce?

radikalna kura: razdreti vilice,vse ocistiti in ponovno sestaviti in napolniti vilice z serijsko raztezno vrednostjo olja.po domace servis vilic. :)

Objavljeno

hmmmm :rolleyes:

kaj pa vem, zdi se mi da olje še ni bilo menjano - motor ima le 24k km in je l. 96 a je možno da je olje fuč, ker je bil motor malo vožen

pa še to: kakšna je sploh življenjska doba olja v vilicah (koliko km/let zdrži???)

Objavljeno

cca. 20-30k km ali dve-stiri leta odvisno od nacina voznje in obremenitve.

Objavljeno
cca. 20-30k km ali dve-stiri leta odvisno od nacina voznje in obremenitve.

Ceprov (ce mal modrujem) so nama z robicopom v Elisi rekli, da ne menjajo olja, dokler semeringi ne spustijo, ker je to ful denarja - govora je blo o R6, kjer je treba cel sprednji del podret - kar je ze samo to bojda 10 ur dela pol pa novo olje in novi semeringi... Tko da je bil njihov nasvet, da se clovek pac vozi, ce ni full nezadovoljen z mehkostjo amortizerjev...

Objavljeno

seveda dave,tako tudi sam prakticiram.nekje na 3-5 leta menjam (pri meni je to cca. 45-70k km).priporocilo je pa menjava na 2-3 leta ali 20-30k km.

Objavljeno
... ker je to ful denarja ...

kolk $ pa pride tak poseg?

olje samo ni drago (cca. € 10-25,odvisno) in ce so vilice ok ni panike.tudi ce je potrebno zamenjati simmerringe (cca. € 10) ali spolirati cevi.drago je delo (x-xx ur); se posebno,ce je potrebno razdirati veliko plastike in to spet sestaviti.

Objavljeno
.drago je delo (x-xx ur); se posebno,ce je potrebno razdirati veliko plastike in to spet sestaviti.

Uf, ure mehanikov pa vemo koliko so :blink:

Objavljeno

Pri meni je bilo isto sam pri večjih brzinah 150 in naprej se je KLE tresu ko pes na kuzli.

Zamenjal sprednjo gumo in je čist OK.

LP

Leteči

Objavljeno
Pri meni je bilo isto sam pri večjih brzinah 150 in naprej se je KLE tresu ko pes na kuzli.

Zamenjal sprednjo gumo in je čist OK.

LP

Leteči

lahko da si kje "odbil" kak košček gume, kar se pozna tudi pri nižjih hitrostih, še bolj pa je očiten pri večjih---> rukanje balance!!
Objavljeno
... ker je to ful denarja ...

kolk $ pa pride tak poseg?

V Elisi, na hitro ocenjeno 25.000 + 10 ur dela.

  • 9 mesecev pozneje...
Objavljeno

Včeraj mi je ponorela balanca !!! :devil:

Pri prehitevanju, ko sem se vračal na svoj pas sem preletu lukno v asfaltu glih ko sm šaltal iz 2, v 3. pr 12 k obratov (taka vožnja je posledica adrenalina, ki se je nabiral na boto boom-u). Posledica je bla, da sm se komaj obdržal na motorju, tako me je zrukalo! :kva2: . To pa še ni vse. Ko sm končno umeril motor je bil pred mano ovink :kva2: :kva2: ! Seveda ga nism spelou in direkt na njivo pr najmanj 100 na uro! Po enih 150 m rally-ja po na mojo srečo rahlo valovitem travniku in 10 cm snega sva se oba vstavla na kolesih in zatem takoj oba na tla! Posledice: vsa blatna in snežena, in veliko straha še danes in kar je glavno brez telesnih in materialnih poškodb!

Po prebiranju te teme sem ugotovil, da bi lahko bil razlog za rukanje blance povečanje rebound-a glede na default, in sicer po naslednjih navodilih:

http://www.sportrider.com/bikes/146_susp_settings/

Te nastavitve so za pisto mogoče primerne :hmm: , za naše zrukane ceste pa je treba bit pazljiv! :hmm:. Seveda se pa nastavitev razlikuje tudi glede na tip gume, kar nisem upošteval in tudi ne vem kako :hmm: !

Gume: obe dunlop 207F, cca 1000km.

Drgač mi bo pa tale strah kr prav prišel, saj se nam obeta lep teden na motorju!

Pa previdno!

Objavljeno
Po prebiranju te teme sem ugotovil, da bi lahko bil razlog za rukanje blance povečanje rebound-a glede na default, in sicer po naslednjih navodilih:

http://www.sportrider.com/bikes/146_susp_settings/

Te nastavitve so za pisto mogoče primerne :hmm: , za naše zrukane ceste pa je treba bit pazljiv! :hmm:. Seveda se pa nastavitev razlikuje tudi glede na tip gume, kar nisem upošteval in tudi ne vem kako :hmm: !

Gume: obe dunlop 207F, cca 1000km.

Drgač mi bo pa tale strah kr prav prišel, saj se nam obeta lep teden na motorju!

Pa previdno!

Pri sport riderju nastavijo motorje na willow springsu. Na tej stezi sem bil in steza je še bolj zrukana kot grobnik al pa naše ceste. Je pa velik odvisno od ostalih faktorjev; tlak v gumah, obraba vzmetenja.... in seveda če si res nastavil kot piše. Drgač pa kup blažilnik krmila.. Jaz se z njihovimi nastavitvami vozim po cesti in še ni blo problema z rukanjem. Je pa motor bolj občutljiv na vsake spremembe ampak men to bolj paše ker vem kaj se dogaja, kot pa če greš čez rukerje pa se nič ne zgodi, in te je cela cesta polna.

Objavljeno

Kot lastnik Zephyrja sem se s tem pojavom "pendlinga" zelo pogosto srečal in sprva se me je že lotevala panika. To je bila že značilnost starih Z-ejev, ki so imeli premočne mašine za takratne geštele in podhranjene prednje teleskope.

To za Zephyrja sicer več ne velja vendar je vseeno zelo občutljiv na razne malenkosti.

Tako sem recimo ugotovil, da mi ga trese pri hitrosti nad 140 km če imam recimo oblečene kaka ohlapna oblačila, trese ga ko imam nameščene stranske torbe, treslo ga je ko sem zmontiral vetrobran pa ni bil čisto simetrično nameščen in še bi lahko naštevali. Recept so torej oprijeta oblačila, čim manj navlake na motorju in ohlapen prijem krmila. Stanje se je tudi nekoliko izboljšalo, ko sem zamenjal originalne fedre z progresivnimi znamke WIRTH. Ko so vse te malenkosti usklajenei pa ga brez problema stisnem do 200 km/h brez, da bi trznil.

Zanimivo pa je to, da mi ga ni nikoli treslo ko sva se peljala dva, zgleda da ga večja teža stabilizira.

Ko sem na nemškem forumu prebral, da jih trese praktično vse sem se nehal sekirati. Pa tudi čisto novi motorji imajo podobne težave naprimer pri Pan Evropejki dobiš "pendlanje" serijsko - tako da so morali ustaviti prodajo in opraviti neke izboljšave, ki pa niso bile bogve kako uspešne.

Objavljeno

Tlak v gumah mam spredaj 2.3, zadaj 2.6, motor ma 14 kkm, tako da vzmetenje še ne bi smelo bit preveč zmatrano, nastavljeno pa je defenitivno prav! Cesta je bla pa tud fajn valovita - kolesnice, ne samo luknjasta!

Vozil sem brez kovčka v usnjeni

VPRAŠANJE: Kako je najbolje odreagirat, ko se ti to zgodi, oziroma kako najhitreje umiriti balanco? Naj še enkrat povem, da se mi je to zgodilo pri max pospeševanju, čez luknje, ne pojavlja pa se to pri neki konstantni hitrosti!

Objavljeno
Tlak v gumah mam spredaj 2.3, zadaj 2.6, motor ma 14 kkm, tako da vzmetenje še ne bi smelo bit preveč zmatrano, nastavljeno pa je defenitivno prav! Cesta je bla pa tud fajn valovita - kolesnice, ne samo luknjasta!

Vozil sem brez kovčka v usnjeni

VPRAŠANJE: Kako je najbolje odreagirat, ko se ti to zgodi, oziroma kako najhitreje umiriti balanco? Naj še enkrat povem, da se mi je to zgodilo pri max pospeševanju, čez luknje, ne pojavlja pa se to pri neki konstantni hitrosti!

Po nepreverjenih (z moje strani) podatkih pišejo tkole: Ne spustit gasa pa pospešiš čez celo zadevo.... vsekakor ne zapirat gasa oz. bremzat. Pa ne tolk močno držat balance. :xx:

V vsakem primeru so poročal "brown underwear time" :rolleyes:

Kokrkol... tle je link.... išči tankslapperje, weave, ipd.... na levi maš seznam

http://www.msgroup.org/DISCUSS.asp

LP

  • 4 let pozneje...
Objavljeno

Jaz imam podoben problem na GZPju, če spustim balanco pri več kot nekje 40km/h mi jo začne čedalje močneje rukati levo in desno(če jo držim ni nobenega problema in sploh ne čutim, da bi jo rukalo...) Nimam pa nobenega kovčka(samo nosilec), motor tudi ni bil karamboliran....Ali je možno, da je to zaradi prednje gume, ker je nižja kot bi morala biti oz, kot je original.

Imam Michelin pilot sporty 100-80/16, originalna pa naj bi bila 100/90-16.

Pri samem zaviranju recimo ni nobenih težav in motor gre naravnost.

Hvala

LP

Objavljeno
Jaz imam podoben problem na GZPju, če spustim balanco pri več kot nekje 40km/h mi jo začne čedalje močneje rukati levo in desno(če jo držim ni nobenega problema in sploh ne čutim, da bi jo rukalo.. .) Nimam pa nobenega kovčka(samo nosilec), motor tudi ni bil karamboliran....Ali je možno, da je to zaradi prednje gume, ker je nižja kot bi morala biti oz, kot je original.

Imam Michelin pilot sporty 100-80/16, originalna pa naj bi bila 100/90-16.

Pri samem zaviranju recimo ni nobenih težav in motor gre naravnost.

Hvala

LP

enak problem na mojem gpz, imam gumo sava mc 25 100/80/16 mora bit pa 100/90/16 in če spustim belanco pr 40-50 nekaj časa gre lepo naravnost pol začne pa belanco trzat drugače če jo držim je pa vse kul

opazil sem pa da je tale spredna guma sava mc 25 postala precej rebrasta in jo bom takoj po praznikih zamenjal.

baje je ful problem dobit gumo 100/90/16 a ma kdo kako idejo kje da ne iščem preveč - pa ne več savo MC25

lp

Objavljeno

Vajinemu simptomu se reče shimmy, je dokaj pogost in obstaja več kot ena obširna debata na MS glede vzrokov in odpravljanja.

Objavljeno

Temu, kar se vama dogaja, se reče "shimmy" - tresenje balance. Ponavadi je vzrok prednja guma, ki ne komunicira v redu z motorjem (premehka ali pretrda konstrukcija gume, v vajinem primeru mogoče prenizka guma). Ni druge, kot da zamenjaš gumo ali pa se sprijazniš s tem. "pendlanje" pa je nekaj povsem drugega, ko se začne cel motor pri večjih hitrostih dobesedno zvijati pod tabo.

Objavljeno
Vajinemu simptomu se reče shimmy, je dokaj pogost in obstaja več kot ena obširna debata na MS glede vzrokov in odpravljanja.

Evo, ravno pisal, ko si ti že odgovoril.

Objavljeno

ja super jaz itak moram menjat sprednjo gumo tko da bo pol vse ok.

samo problem je da gumo 100/90/16 težko dobiš zato še enkrat sprašujem če kdo ve kje bi jih imeli firma ni važna sam da ni tumač predraga

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!