Skoči na vsebino

Aprilia SR Di Tech z belo tablico?!?


Priporočene objave

Objavljeno

Včeraj sem videl parkirano Aprilio Di Tech z belo tablico, prej je mel ta tipson rumeno tablico. Prej mu je skuter letu k sneta skira, zdej ga pa še nisem vidu na cest oz. kolk leti mašinca. A obstaja aprila 125 di tech ali pa je tipson dal močnej mašino noter pa pol naredu A-test?? Kolk kušta taka predelava vključno z A-testom oz. a kej komplicirajo tisti na A-testu? A kdo ve za kakšen močnejši skuter (več od 50 kubov), ki ima vodno hlajenje pa obe disk bremze. Jaz sem nabavu aeroxa 50, pa se malo sekiram, ker imam A-kategorijo, mašinca pa je počasna. Še en avtomatik me je scat pelu... Res je, da bom dal jutri blukade ven. Lep puzdrav. :)

Objavljeno

mam enga frenda ki ma speedfight-a 1ko letnik 97 pa ma belo tablco gor. plavci mu nč ne težijo, motor leti 90 on ma pa samo CPP. nobedn nč ne reče.

Objavljeno

...fintaaaaa :) Kar je doubr nej slabou.

Objavljeno

Sam če ga plavci ustavjo, ga je pa najeb***. Tud jest mam A-kategorijo, pa če bom navil skuterja, mi ga plavci v skladu z Zakonom o prekrških lahko odpeljejo na "predelavo". Zato me zanima, če kdo kaj ve o A-testu, kolk kušta, a tam komplicirajo... da bi legalno gor na aeroxu mel pollinija... pa seveda belo tabelco. LP :rolleyes:

Objavljeno

keko jas vem ne morš naret A-testa z polini/malossi... cilindrom, ker ko kupiš vsaki taki izdelek ti spodaj lepo in seveda čist na malo piše:

these parts are only for competition-sports usage. use on public highways is prohibited

:angry: :angry: ;) <_< :( :(

Objavljeno

obstaja tudi aprilia sr 125 ki ima vodno hlajenje in vse, tak kot 50ccm sr-ka, samo da je pač 125 ccm, mogoče si tega videl :)

če pa obstaja aprilia sr 125 ditech pa newem ;)

Objavljeno
Jaz sem nabavu aeroxa 50, pa se malo sekiram, ker imam A-kategorijo, mašinca pa je počasna. Še en avtomatik me je scat pelu... Res je, da bom dal jutri blukade ven. Lep puzdrav. :)

Hmm. En nasvet, čimprej PRODAJ!!! Res ne razumem zakaj si kupil 50ccm, če imaš pa A-kategorijo :blink: :o Če, že v ztrajaš pri skuterju, nabavi vsaj 125ccm, ali pa si raje omisli pravi motocikel, kajti izbira med 125 motocikli je kar precej velika in ti garantiram, da ti noben skuter ne da takega občutka, kakor kakšna Aprilia Racing 125.. Osebno vozim 125 chopperja, pa sem vozil tudi skuterje, vendar zame ni primerjave.. Če imaš možnost priti do pravega motocikla, zakaj bi pol vztrajal na skuterju :huh: ?

Objavljeno

Mogoče ima pa A le do 50 km/h.

Objavljeno

Potem, pa je vse kar preostane: V JOK PA NA DREVO :P Oziroma še bolje, do prve avtošole po vpisnico za opravljanje prave A-kategorije :D

Objavljeno
obstaja tudi aprilia sr 125 ki ima vodno hlajenje in vse, tak kot 50ccm sr-ka, samo da je pač 125 ccm, mogoče si tega videl :)

če pa obstaja aprilia sr 125 ditech pa newem  ;)

Aerox, aprila sr 125 nima vodnega hlajenja, zadaj ima pa boben ( http://www.avto-triglav.si/aprilia/index.htm ). Na www.aprila.com ga sploh ni gor (a je že avt model?), pri TMR stane 600kilo, na avto triglav pa 500kilo (??!!verjetno je narobe napisano na netu).

Er hat 125 ccm, ca. 15 PS und rennt ungefähr 115 km/h. Inspektionen sind nur alle 5.000 km.

Die Garantiezeit ist ganz schön lang, sie beträgt 24 Monate.

Drugač bi kupil aeroxa 100ccm2 (cena 585kilo), če bi imel vodno hlajanje pa zadaj disk, ali pa to aprilo 125 sr, če bi imela...

slika sr 125

slike

sr125.jpg

sr125-02sbk.jpg

Že dolgo me rajca XT 600e, ker košta "samo" miljon, ampak mi dumači težijo, pa žena, pa tašča, pa... za popizdit. Si bom kupil APN6 pa bodo vsi "veseli" hahaha. Lep pozdrav!! :rolleyes:

Objavljeno

med 125ccm skuterji ima zracno hlejeni sr najvisjo koncno po testu iz ene nemske revije. zadnji disk na 50 in 125 pa je itak samo za sminko in nateg kupcev ;)

Objavljeno
mare20 Objavljeno 21 May 2003 @ 14:25

--------------------------------------------------------------------------------

med 125ccm skuterji ima zracno hlejeni sr najvisjo koncno po testu iz ene nemske revije. zadnji disk na 50 in 125 pa je itak samo za sminko in nateg kupcev 

zakaj bi bl diski sam za neteg :blink: , saj so vendar dost bolš kot bobni

Objavljeno

pr takih hitrostih se na zadnji bremzi ne obcuti razlike. cisto druga zgodba je pa prednja bremza. zakaj imajo pol nekateri skuterji zadaj skoraj iste diske kot 1000ccm supersportniki :rolleyes: pac so proizvajalci ugotovili da so ljudje pripravleni dat veliko vec za diske in to izkoriscajo v svojo korist.

Objavljeno

sam mislm da se boben velik hitreje segreje, ker je celi zaprt, pa ne more tako oddajati toplote kao disk, ki je celi vuni

Objavljeno

Zadi je čist vseen al je disk ali boben, če pa je boben spredaj bi se pa lahko ze malo zamislili.

Objavljeno

Zakaj se proizvajalci odločajo za diske? Ker so predvsem uporabnikom bolj praktični, saj za zamenjavo ploščic ni potrebno snet celotnega zadnjega kolesa. Tudi zavorna pot se s kombinacijo dveh diskov skrajša, čeprav pretiravat pri stiskanju na zadnjo bremzo ne gre. Za tiste, ki so navajeni, da po zadnji pošteno stiskajo je boljše boben, saj tako tudi v mokrem preprečijo blokiranje zadnjega kolesa (ali pa vsaj zmanjšajo možnost blokiranja). Aerox je tipičen primer, kjer zadnja bremza premočno zagrabi (čeprav so čeljusti enake, kot na prednji in enako močno stisnejo). To se pozna še posebej v mokrem, saj je tudi hod ročke zelo mali.

Objavljeno

grillz je cisto prav povedal. zadnja bremza pa je - zlajfa ali pa ne zlajfa. tako pri disku in pri bobnu pri takih hitrostih zlajfa, kar pa pomeni da enako prime. problem z bobni se pojavi pri visjih hitrostih, ko z bobni vec ne zge zlajfat.

Gost
Ta tema zaprta in dodajanje odgovorov ni več mogoče.
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!