janez999 Objavljeno Maj 19, 2003 Opozori Objavljeno Maj 19, 2003 Včeraj sem videl parkirano Aprilio Di Tech z belo tablico, prej je mel ta tipson rumeno tablico. Prej mu je skuter letu k sneta skira, zdej ga pa še nisem vidu na cest oz. kolk leti mašinca. A obstaja aprila 125 di tech ali pa je tipson dal močnej mašino noter pa pol naredu A-test?? Kolk kušta taka predelava vključno z A-testom oz. a kej komplicirajo tisti na A-testu? A kdo ve za kakšen močnejši skuter (več od 50 kubov), ki ima vodno hlajenje pa obe disk bremze. Jaz sem nabavu aeroxa 50, pa se malo sekiram, ker imam A-kategorijo, mašinca pa je počasna. Še en avtomatik me je scat pelu... Res je, da bom dal jutri blukade ven. Lep puzdrav. :)
mazek26 Objavljeno Maj 19, 2003 Opozori Objavljeno Maj 19, 2003 mam enga frenda ki ma speedfight-a 1ko letnik 97 pa ma belo tablco gor. plavci mu nč ne težijo, motor leti 90 on ma pa samo CPP. nobedn nč ne reče.
Tomozuki Objavljeno Maj 19, 2003 Opozori Objavljeno Maj 19, 2003 ...fintaaaaa :) Kar je doubr nej slabou.
janez999 Objavljeno Maj 20, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Maj 20, 2003 Sam če ga plavci ustavjo, ga je pa najeb***. Tud jest mam A-kategorijo, pa če bom navil skuterja, mi ga plavci v skladu z Zakonom o prekrških lahko odpeljejo na "predelavo". Zato me zanima, če kdo kaj ve o A-testu, kolk kušta, a tam komplicirajo... da bi legalno gor na aeroxu mel pollinija... pa seveda belo tabelco. LP :rolleyes:
aerox Objavljeno Maj 20, 2003 Opozori Objavljeno Maj 20, 2003 keko jas vem ne morš naret A-testa z polini/malossi... cilindrom, ker ko kupiš vsaki taki izdelek ti spodaj lepo in seveda čist na malo piše: these parts are only for competition-sports usage. use on public highways is prohibited :angry: :angry: ;) <_< :( :(
aerox Objavljeno Maj 20, 2003 Opozori Objavljeno Maj 20, 2003 obstaja tudi aprilia sr 125 ki ima vodno hlajenje in vse, tak kot 50ccm sr-ka, samo da je pač 125 ccm, mogoče si tega videl :) če pa obstaja aprilia sr 125 ditech pa newem ;)
Jure Objavljeno Maj 20, 2003 Opozori Objavljeno Maj 20, 2003 Jaz sem nabavu aeroxa 50, pa se malo sekiram, ker imam A-kategorijo, mašinca pa je počasna. Še en avtomatik me je scat pelu... Res je, da bom dal jutri blukade ven. Lep puzdrav. :) Hmm. En nasvet, čimprej PRODAJ!!! Res ne razumem zakaj si kupil 50ccm, če imaš pa A-kategorijo :blink: :o Če, že v ztrajaš pri skuterju, nabavi vsaj 125ccm, ali pa si raje omisli pravi motocikel, kajti izbira med 125 motocikli je kar precej velika in ti garantiram, da ti noben skuter ne da takega občutka, kakor kakšna Aprilia Racing 125.. Osebno vozim 125 chopperja, pa sem vozil tudi skuterje, vendar zame ni primerjave.. Če imaš možnost priti do pravega motocikla, zakaj bi pol vztrajal na skuterju :huh: ?
Jure Objavljeno Maj 20, 2003 Opozori Objavljeno Maj 20, 2003 Potem, pa je vse kar preostane: V JOK PA NA DREVO :P Oziroma še bolje, do prve avtošole po vpisnico za opravljanje prave A-kategorije :D
janez999 Objavljeno Maj 21, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Maj 21, 2003 obstaja tudi aprilia sr 125 ki ima vodno hlajenje in vse, tak kot 50ccm sr-ka, samo da je pač 125 ccm, mogoče si tega videl :) če pa obstaja aprilia sr 125 ditech pa newem ;) Aerox, aprila sr 125 nima vodnega hlajenja, zadaj ima pa boben ( http://www.avto-triglav.si/aprilia/index.htm ). Na www.aprila.com ga sploh ni gor (a je že avt model?), pri TMR stane 600kilo, na avto triglav pa 500kilo (??!!verjetno je narobe napisano na netu). Er hat 125 ccm, ca. 15 PS und rennt ungefähr 115 km/h. Inspektionen sind nur alle 5.000 km. Die Garantiezeit ist ganz schön lang, sie beträgt 24 Monate. Drugač bi kupil aeroxa 100ccm2 (cena 585kilo), če bi imel vodno hlajanje pa zadaj disk, ali pa to aprilo 125 sr, če bi imela... slika sr 125 slike Že dolgo me rajca XT 600e, ker košta "samo" miljon, ampak mi dumači težijo, pa žena, pa tašča, pa... za popizdit. Si bom kupil APN6 pa bodo vsi "veseli" hahaha. Lep pozdrav!! :rolleyes:
mare20 Objavljeno Maj 21, 2003 Opozori Objavljeno Maj 21, 2003 med 125ccm skuterji ima zracno hlejeni sr najvisjo koncno po testu iz ene nemske revije. zadnji disk na 50 in 125 pa je itak samo za sminko in nateg kupcev ;)
denZ Objavljeno Maj 21, 2003 Opozori Objavljeno Maj 21, 2003 mare20 Objavljeno 21 May 2003 @ 14:25 -------------------------------------------------------------------------------- med 125ccm skuterji ima zracno hlejeni sr najvisjo koncno po testu iz ene nemske revije. zadnji disk na 50 in 125 pa je itak samo za sminko in nateg kupcev zakaj bi bl diski sam za neteg :blink: , saj so vendar dost bolš kot bobni
mare20 Objavljeno Maj 21, 2003 Opozori Objavljeno Maj 21, 2003 pr takih hitrostih se na zadnji bremzi ne obcuti razlike. cisto druga zgodba je pa prednja bremza. zakaj imajo pol nekateri skuterji zadaj skoraj iste diske kot 1000ccm supersportniki :rolleyes: pac so proizvajalci ugotovili da so ljudje pripravleni dat veliko vec za diske in to izkoriscajo v svojo korist.
denZ Objavljeno Maj 21, 2003 Opozori Objavljeno Maj 21, 2003 sam mislm da se boben velik hitreje segreje, ker je celi zaprt, pa ne more tako oddajati toplote kao disk, ki je celi vuni
Grilzz Objavljeno Maj 21, 2003 Opozori Objavljeno Maj 21, 2003 Zadi je čist vseen al je disk ali boben, če pa je boben spredaj bi se pa lahko ze malo zamislili.
Tomozuki Objavljeno Maj 21, 2003 Opozori Objavljeno Maj 21, 2003 Zakaj se proizvajalci odločajo za diske? Ker so predvsem uporabnikom bolj praktični, saj za zamenjavo ploščic ni potrebno snet celotnega zadnjega kolesa. Tudi zavorna pot se s kombinacijo dveh diskov skrajša, čeprav pretiravat pri stiskanju na zadnjo bremzo ne gre. Za tiste, ki so navajeni, da po zadnji pošteno stiskajo je boljše boben, saj tako tudi v mokrem preprečijo blokiranje zadnjega kolesa (ali pa vsaj zmanjšajo možnost blokiranja). Aerox je tipičen primer, kjer zadnja bremza premočno zagrabi (čeprav so čeljusti enake, kot na prednji in enako močno stisnejo). To se pozna še posebej v mokrem, saj je tudi hod ročke zelo mali.
mare20 Objavljeno Maj 21, 2003 Opozori Objavljeno Maj 21, 2003 grillz je cisto prav povedal. zadnja bremza pa je - zlajfa ali pa ne zlajfa. tako pri disku in pri bobnu pri takih hitrostih zlajfa, kar pa pomeni da enako prime. problem z bobni se pojavi pri visjih hitrostih, ko z bobni vec ne zge zlajfat.
Priporočene objave