no limit Objavljeno Julij 12, 2006 Opozori Objavljeno Julij 12, 2006 tega pa sami ne bi nikoli pomislili, še dobro, da si nam razsvetlil obzorje :OK: ko odrasteš ti bo marsikaj bolj jasno. In v šolo ne pozab hodit, ker se lahko tam malo fizike naučiš
Miha Z. Objavljeno Julij 12, 2006 Opozori Objavljeno Julij 12, 2006 (popravljeno) kaj bluzite? če greš proti Postojni in padeš, te odnese ne drugo stran ceste - to je nasproti od ograje. če greš proti Ljubljani in padeš, te odnese na rob ceste, kjer voziš - to je spet nasproti od ograje da ne bi sam pisali in govorili kje u PM,a bi gdo to praktično prikazal????? :devil: Popravljeno Julij 12, 2006. Popravil Miha Z.
Jure Objavljeno Julij 12, 2006 Opozori Objavljeno Julij 12, 2006 Ne, v takšnih primerih se zapelje s ceste v prepad, če te pri tem početju ne ovira ograja. Einstein. Pri situaciji o kateri debatiramo, na drugi straji ograje ni prepada ampak počivališče, po katerem bi se dalo izognit oviri v kolikor to ne bi preprečevala ograja.. .) Sploh pa lahko navadem en konkreten primer, pri katerem je ta ograja izjemno nevarna za motorista in to iz lastnih izkušenj. Vsi, ki kolikor toliko poznate ride, veste, da je iz Planinske smeri v smeri proti Postojni, pred "the ovinkom" v desno, malno manjši ovinek v levo. In ker se ograja začenja že pri začetku tega prvega ovinka, je cca 10 m ograje, ki teče po notranji strani "the ovinka", na zunanji strani tistega ovinka prej. In jaz sem ravno to pomlad imel situacijo, ko mi je v tem ovinku pred the ovinkom uzelo zadnjo gumo (kriv sem bil sam ker sem podcenjeval mrzlo cesto in neogrete gume) in sem se rešil tako, da sem zapeljal čez bankino, cca 1m na makedam ob cesti in potem sem nekako spet zapeljal na cesto in ujel motor, ter zadnji trenutek založil v "the ovinek" in se rešil. Vem da je bila napaka moja ampak nisem samo jaz tisti ki dela napake, zgodi se lahko vsakomur.. In če bi se to zgodilo sedaj, ko je tam ograja, bi šel direkt v ograjo/pod ograjo in situacija, ki sem jo sicer lahko rešil, bi se končala tragično, kajti vse skupaj se je dogajalo pri cca 70km/h. <_< Krivda bi bila na meni, to razumem, ampak postavitev oz nepostavitev ograje je bila ključnega pomena, da se tisti dan nisem polomil. .)
eMBe Objavljeno Julij 12, 2006 Opozori Objavljeno Julij 12, 2006 DEX ravno to sem napisal /predvidel :grim ampak ima tipova ki se valjajo pametni kot so( :lol1: ) v vseh temah........ če se kdo počuti užaljenega ker se vidi notri si je sam kriv :grim :slap: :slap: :slap:
gizmOkak Objavljeno Julij 12, 2006 Opozori Objavljeno Julij 12, 2006 (popravljeno) ko odrasteš ti bo marsikaj bolj jasno. In v šolo ne pozab hodit, ker se lahko tam malo fizike naučiš še dobro da ti nisem povedal kaj študiram :lol1: @Dex: Ne sekiraj se in pusti pri miru take k majo jezik za lizat skoz šipo <_< Popravljeno Julij 12, 2006. Popravil gizmOkak
Jure Objavljeno Julij 12, 2006 Opozori Objavljeno Julij 12, 2006 PS. Na istem mestu, kjer sem šel jaz s ceste na pesek in lovil motor, sem že pobiral enega motorista (k sreči brez poškodb) in videl dva, ki sta se rešila in ujela na isti način kot jaz.. S to ograjo te možnosti pač ni več .) Drugač pa imaš prav, brezveze se sekirat, vsak ima svoj prav, jaz vem da bom tam toliko bol previden, da izključim oz vsaj minimaliziram možnost srečanja z ograjo, upam samo da bo čim manj takih, ki jim to ne bo uspelo.. .) PS2. Celo na Motosvetu, je bil v tej temi pred časom celo pripopan filmček nekoga, ki je padel ravno na tistem mestu. Še dobro da takrat ni bilo ograje.. .)
KyoKon Objavljeno Julij 12, 2006 Opozori Objavljeno Julij 12, 2006 JAH, če vsaj pol postov od rid prebereš zihr na slavnem the ovinku ne boš pogrnu. Je blo že tolk napisanga kako pa kolk pa s čem. Najbolj da se voz v prvi brez gasa pa mahamo k Tito. Slava The Ovinku. :worship:
Draksler Objavljeno Julij 12, 2006 Opozori Objavljeno Julij 12, 2006 PS. Celo na Motosvetu, je bil v tej temi pred časom celo pripopan filmček nekoga, ki je padel ravno na tistem mestu. Še dobro da takrat ni bilo ograje.. .) Saj je še zdaj - samo skozi 240 strani nakladanja se moraš prebiti - ograja pa nima veze s tem padcem, ker je dečko letel v skale (videl sem ga na svoje oči)! Od takrat so Ride zame dobile nov - drugačen pomen.......ki ne gre v slavo Rid! Škoda, da se gor nič ne seksa, ker bi mogoče mnenje spremenil tko pa.... Piči Mare - Ridaši te bodo sesuli, sory sj ne bom več, dijo, grem že na dopust (malo morgen, spet nalagam)! :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: Čao pozdravite predsednico S7!
nejc Objavljeno Julij 12, 2006 Opozori Objavljeno Julij 12, 2006 jest mislim , da bodo problem rid rešili s kakšnim podobnim viaduktom kot je črni kal, do takrat pa bo več ali manj vse po starem.....men zdej še bolj odgovarja , ker ni peska na ovinku...........
hotschko Objavljeno Julij 12, 2006 Opozori Objavljeno Julij 12, 2006 (popravljeno) Pri situaciji o kateri debatiramo, na drugi straji ograje ni prepada ampak počivališče, po katerem bi se dalo izognit oviri v kolikor to ne bi preprečevala ograja.. .) Sploh pa lahko navadem en konkreten primer, pri katerem je ta ograja izjemno nevarna za motorista in to iz lastnih izkušenj. Vsi, ki kolikor toliko poznate ride, veste, da je iz Planinske smeri v smeri proti Postojni, pred "the ovinkom" v desno, malno manjši ovinek v levo. In ker se ograja začenja že pri začetku tega prvega ovinka, je cca 10 m ograje, ki teče po notranji strani "the ovinka", na zunanji strani tistega ovinka prej. In jaz sem ravno to pomlad imel situacijo, ko mi je v tem ovinku pred the ovinkom uzelo zadnjo gumo (kriv sem bil sam ker sem podcenjeval mrzlo cesto in neogrete gume) in sem se rešil tako, da sem zapeljal čez bankino, cca 1m na makedam ob cesti in potem sem nekako spet zapeljal na cesto in ujel motor, ter zadnji trenutek založil v "the ovinek" in se rešil. Vem da je bila napaka moja ampak nisem samo jaz tisti ki dela napake, zgodi se lahko vsakomur.. In če bi se to zgodilo sedaj, ko je tam ograja, bi šel direkt v ograjo/pod ograjo in situacija, ki sem jo sicer lahko rešil, bi se končala tragično, kajti vse skupaj se je dogajalo pri cca 70km/h. <_< Krivda bi bila na meni, to razumem, ampak postavitev oz nepostavitev ograje je bila ključnega pomena, da se tisti dan nisem polomil. .) če prav razumam je to že zunanja krivina nekega drugega ovinka, ki je sicer zelo blizu ... in si v vsakem slučaju zasluži zaščito. Mene še vedno zanimajo (in ne znanstvenofantastični) primeri, ko bi pri padcu motorista lahko prišlo do trka v ograjo na notranji krivini ovinka ... pa ne samo na ridah ampak na splošno ... ?! P.S. enega od moderatorjav bi tudi prosil, da moje vprašanje in vse odgovore nanj prestavi v novo temo s primernim naslovom npr. "trk v količek ograje na notranji krivini ovinka ?!" in podnaslov "konkretni primeri in teoretiziranje". Hvala Popravljeno Julij 12, 2006. Popravil hotschko
Sanda7 Objavljeno Julij 12, 2006 Opozori Objavljeno Julij 12, 2006 ej pa sej sam najbol veš,pejd se peljat parkrat gor,dol pa boš ugotovu drgač pa jz ne vem da bi gdo padu na tej strani kjer je ograja ponavad grejo čez cesto,še najbl nevarna se mi zdi tam k je že dex napisov,drugač pa je možnih varjant ČE še pa še tko da valda bi blo bolš da je ni,sam je pa res da zdej ni več peska pa se bolj varno pelje skoz ovinek,sicer za nas ki vemo kakšna je bal situacija itak ni blo panike sam za nekoga ki se je pa prvič peljal tu skoz pa glede na to da so spodnji ovinki bili brez peska je mogoče mal potera in potem k se je znajdu v the ovinku poln šodra je bla pa kriza ma sicer pa so te ride prov en kurac :grim smo danes polagali maričko pa golico,ni primerjave,aja pa tud jezersko ima nekaj lepih ovinkov mal da se pohvalim da ne boste rekli da sam na ridah ždim .)
Fritz Objavljeno Julij 12, 2006 Opozori Objavljeno Julij 12, 2006 Pri situaciji o kateri debatiramo, na drugi straji ograje ni prepada ampak počivališče, po katerem bi se dalo izognit oviri v kolikor to ne bi preprečevala ograja.. .) Moj odgovor se je nanašal na davincijev primer, če nasproti pripeljeta dva vštric in po njegovem, v tem primeru, ograja zapira možno izletno cono za pobeg s ceste. Po tej logiki itaq nikjer ne bi smelo biti odbojnih ograj. Sem pa pozabil dati :grrr
lojzek Objavljeno Julij 13, 2006 Opozori Objavljeno Julij 13, 2006 če se pelješ gor v desni ovinek , nasproti pa dva v štric. :eek: ravnina prekratkaal pa konjev premal. kam se boš umaknil? čez ograjo skočil? :BUA: Ja to je pa res možn. K sred zalaganja ovinka naenkrat pred sabo zagledaš dva vštric, k gresta nasprot, samo mal balanco obrneš proti notranjosti ovinka- parkplacu in nato naprej polagaš po makadamu :OK:
SiR Objavljeno Julij 13, 2006 Opozori Objavljeno Julij 13, 2006 Lojzek, kolikor mi je znano, če sred ovinka hočeš še bolj položit motor, moraš balanco obrnit ven iz ovinka :grim
eMBe Objavljeno Julij 13, 2006 Opozori Objavljeno Julij 13, 2006 DrM-FJR Škoda, da se gor nič ne seksa, ker bi mogoče mnenje spremenil tko pa.... to si pa ti reku :eek: :lol1: :lol1: :lol1:
Sanda7 Objavljeno Julij 13, 2006 Opozori Objavljeno Julij 13, 2006 no ja mogoče se tud sexa,gdo ve :hmm: definitivno pa govora o sexu ne manjka :OK:
semamiz Objavljeno Julij 13, 2006 Opozori Objavljeno Julij 13, 2006 DrM-FJR Škoda, da se gor nič ne seksa, ker bi mogoče mnenje spremenil tko pa.... to si pa ti reku :eek: :lol1: :lol1: :lol1: :hmm: Kdo pa je reku , da se ne seksa ? Mal se seka (ovinke) , mal pa eksa (red bul) , čist komot pa seksa :OK:
Jure Objavljeno Julij 13, 2006 Opozori Objavljeno Julij 13, 2006 Saj je še zdaj - samo skozi 240 strani nakladanja se moraš prebiti - ograja pa nima veze s tem padcem, ker je dečko letel v skale (videl sem ga na svoje oči)! Od takrat so Ride zame dobile nov - drugačen pomen.......ki ne gre v slavo Rid! Nisem govoril o tistem filmčku.. Gre za motorista, ki ni speljal tistega manjšega ovinka neposredno pred the ovinkom (iz smeri Planina) in šel s ceste na pesek in padel na šodru.. @hotschko, vem da v navedenem primeru ne gre za neposreden trk v ograjo na notranji strani in nisem navajal kot splošen primer, zakaj bi bile notranje ograje nevarne. Hotel sem izpostaviti le notranjo ograjo na the ovinku, ki je potegnjena še par metrov v predhodni ovinek, kateri je neposredno povezan s the ovinkom in tako zelo nevarna. Če že je ograja tam, bi obvezno mogla bit vsaj 15 metrov na začetku (dokler se ne spremeni v notranjo) zaščitna tudi s spodnjim zaščitnim slojem. Še vedno pa trdim, da je tista notranja ograja v vsakem primeru zelo nevarna, ker kot sem že omenil, sem videl že par primerkov in doživel tako situacijo tudi sam, ko je neobstoj ograje preprečil padec in omogočil rešitev situacije.
Jure Objavljeno Julij 13, 2006 Opozori Objavljeno Julij 13, 2006 (popravljeno) add1 Ker ravno nimam kaj bolj pametnega za počet, bom dodal še slikovno podporo :) Je bolj po domače, ampak mislim, da je problem razviden. Kot sem že prej omenil, v smeri modre puščice sem se enkrat rešil padca sam in na lastne oči videl še dva primerka, ki jima je uspel isti manever. Pa verjamem, da je bilo takih situacij še malo morje, ker nisem 24ur na ridah, da bi uspel vse videt... Glede na to, da za ograjo tu ni prepada/brega/skal oz. česarkoli drugega ampak počivališče, mislim, da je sedaj ovinek, vsaj na začetku, za motoriste veliko bolj nevaren kot prej, ko ograje ni bilo .) [attachmentid=75443] Popravljeno Julij 13, 2006. Popravil DeX
KeC Objavljeno Julij 13, 2006 Opozori Objavljeno Julij 13, 2006 ma sicer pa so te ride prov en kurac :grim smo danes polagali maričko pa golico,ni primerjave,aja pa tud jezersko ima nekaj lepih ovinkov mal da se pohvalim da ne boste rekli da sam na ridah ždim .) He he Sanda wellcome to the dark side :krneki:
Terminator Objavljeno Julij 13, 2006 Opozori Objavljeno Julij 13, 2006 Lepo prosim tiste, ki pravijo, da ograja ni nevarna motoristom, da malo uporabijo možgane, da ne izpadejo bedasti tako kot debili, ki so ograjo postavili v razmišljanju, da je to rešitev "problema"! OGRAJA JE ENOSLEDNIM VOZILOM NEVARNA! Vsi dvosledniki "the ovinek" posekajo. Če bi prišlo do potencialno kriznega "head-on" srečanja iz smeri Planina se takemu idiotu niti pod razno ni moč izogniti. Scenario pa bi v takem primeru potekal nekako takole; Vsak motorist (ki ima vsaj malo pojma) bi v takem primeru bolj položil, kar pa pomeni da bi sedaj nabasal direkt v ograjo. Če ne bi bilo ograje bi s tem manevrom zapeljal na pesek seveda nato užgal ampak še vedno 100% boljša opcija kot pa zapeljat avtomobilu ali ograji direktno v gobec. Ograja je odvzela možnost prostora za manever v levo in padca po šodru v potencialno veliko hujšo situacijo za motorista! Zopet 1:0 za debilne pristojne organe! To lahko prođe samo v tej naši bedasti Sloveniji, ker nihče ne zna pomisliti niti dve potezi vnaprej. Sicer pa normalno saj brez odgovornosti in posledic za takšne neumnosti te res lahko boli k$#%c!
Brihta Objavljeno Julij 13, 2006 Opozori Objavljeno Julij 13, 2006 (popravljeno) Zopet 1:0 za debilne pristojne organe! To lahko prođe samo v tej naši bedasti Sloveniji, ker nihče ne zna pomisliti niti dve potezi vnaprej. Sicer pa normalno saj brez odgovornosti in posledic za takšne neumnosti te res lahko boli k$#%c! Pa smo spet tam :wacko: Pluvat po nasi lepi Sloveniji :( Sam primer si dal pa dober. Norci v avtomobilih sekajo ovinke :hmm: Samo meni se zdi da vec motoristov seka ovinke, kot pa avtomobilistov. Ce te pa ze zanima kaj se zgodi v takem celnem srecanju, pa preberi svoj idiotski podpis <_< Pa se razlozi mi tvojo definicijo motoristi, kateri ima vsaj malo pojma :? Popravljeno Julij 13, 2006. Popravil Brihta
SiR Objavljeno Julij 13, 2006 Opozori Objavljeno Julij 13, 2006 Vsi dvosledniki "the ovinek" posekajo. Če bi prišlo do potencialno kriznega "head-on" srečanja iz smeri Planina se takemu idiotu niti pod razno ni moč izogniti. Scenario pa bi v takem primeru potekal nekako takole; Vsak motorist (ki ima vsaj malo pojma) bi v takem primeru bolj položil, kar pa pomeni da bi sedaj nabasal direkt v ograjo. Če ne bi bilo ograje bi s tem manevrom zapeljal na pesek seveda nato užgal ampak še vedno 100% boljša opcija kot pa zapeljat avtomobilu ali ograji direktno v gobec. Ograja je odvzela možnost prostora za manever v levo in padca po šodru v potencialno veliko hujšo situacijo za motorista! no, realno gledano - tam je tolk folka običajno, da bi v tem primeru pa motorist kakega 'gledalca' frderbal. torej lose-lose situation...
Fritz Objavljeno Julij 13, 2006 Opozori Objavljeno Julij 13, 2006 Lepo prosim tiste, ki pravijo, da ograja ni nevarna motoristom, da malo uporabijo možgane, da ne izpadejo bedasti tako kot debili, ki so ograjo postavili v razmišljanju, da je to rešitev "problema"! OGRAJA JE ENOSLEDNIM VOZILOM NEVARNA! Vsi dvosledniki "the ovinek" posekajo. Če bi prišlo do potencialno kriznega "head-on" srečanja iz smeri Planina se takemu idiotu niti pod razno ni moč izogniti. Scenario pa bi v takem primeru potekal nekako takole; Vsak motorist (ki ima vsaj malo pojma) bi v takem primeru bolj položil, kar pa pomeni da bi sedaj nabasal direkt v ograjo. Če ne bi bilo ograje bi s tem manevrom zapeljal na pesek seveda nato užgal ampak še vedno 100% boljša opcija kot pa zapeljat avtomobilu ali ograji direktno v gobec. Ograja je odvzela možnost prostora za manever v levo in padca po šodru v potencialno veliko hujšo situacijo za motorista! Zopet 1:0 za debilne pristojne organe! To lahko prođe samo v tej naši bedasti Sloveniji, ker nihče ne zna pomisliti niti dve potezi vnaprej. Sicer pa normalno saj brez odgovornosti in posledic za takšne neumnosti te res lahko boli k$#%c! Vse enojne odbojne ograje so motoristom načeloma nevarne. A niso bile postavljene iz tega razloga. Mi smo samo collateral damage. Če bo to zmanjšalo dirkanje in prestavilo nekatere brihtneže na druge ovinke bo to za Planince verjetno rešitev problema. Ugibam. To, da je takšna ograja v določenih pogojih bolj nevarna za motoriste ni del njihovega problema. Vsi dvosledniki ne posekajo ovinka in vsi motoristi ga ne polagajo in ne pripeljejo s takšno hitrostjo, ki jim ne bi omogočala umika na rob ceste. Dex-ova risba in obrazložitev sta precej bolj tehtni od davincijeve izjave ČE BI DVA V ŠTRIC... Cestna infrastruktura žal ne upošteva vseh ČE BI.., še najmanj motorističnih ČE BI saj je, po mojem laičnem mnenju, namenjena predvsem dvoslednim vozilom. Zakaj, zaradi tega, ker so enosledniki do nedavnega veljali za ekzotiko, za maloštevilno in nepomembno skupino v prometu. In zato je delovanje MAKSI-ja in vseh, ki se borijo, da bi obcestna infrastruktura bila motoristom manj nevarna vredno spoštovanja in si zasluži vso podporo.
Priporočene objave