Skoči na vsebino

Kacje ride II


Ice

Priporočene objave

Jaz se brez problema u kombinezonu in čeladi uležem na The ovinku v trauco, seveda če je spodi Irenca :whistle:

itk a :whistle: ma udkar maš novo čeljad še nisma prakticerala :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Alo svetovci, iz postov razberem, da ste na ridah več ali manj cestaki.Pol z drek pumparco gor nimam kaj iskat,razen kak pir spit? pa ste gor dnevno ,verjetno popoldan?

:hmm: prva pomoč misteriozno odkorakala iz mojih bisag.Kakšna je kaj kazen? če me dobijo preden nabavim nov komplet?

mislim da je kazen okol 120 €

se splača prej kupit komplet :yes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz se brez problema u kombinezonu in čeladi uležem na The ovinku v trauco, seveda če je spodi Irenca :whistle:

kaj pa če je Sanda7 spodi :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni.

Včeraj sploh niso tolk letal piloti gor, seveda v času ko sem jih jaz ogledoval, razen treh izjem, pa nas je bilo kar 9 gor. Smo se po večini pogovarjal :whistle: . Sanda, hvala za včerajšno pomoč za telefonsko številko, smo potem uredili in rešili zadevo, tako da še enkrat hvala.

Condor, a vidva z DeX-om slučaj snemata Ride TT :naughty: ?

Klajba, kak TT? :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hehe, ti sam sporoč, kdaj boš gor, da te slučajno ne zgrešim po pomoti LOL :whistle: Ja tud tebe je blo fajn spoznat :D ... kdo je pa Yamahec...ta ki je bil s tabo gor? al ? Jaz sem vceraj zbral pogum in šel nabavit +

Se bom potrudila prej se spomnit, da grem čez ride in sporočit :D , ker ponavadi grem mimo čisto slučajno, ker pač tako želi prvo kolo :rolleyes: mojega Yamahca. Normalno, da je bil z mano gor, peš zihr ne bi prišla tako udobno oblečena ;) , usnje pa čelada nista ravno pohodniška oprema :D . Se mi zdi, da so v teh dneh s prodajo kompletov prve pomoči ful zaslužili :D . Imaš srečo, da imaš motor z dovolj velikim prtljažnim, :oops: ,podsedežnim prostorom, da ti ne bo treba prve pomoči v roki okol prenašat :evilgrin: .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če je pa še Sanda... potem sem pa v 7 nebesih :winkiss:

sem mislila,da boš napisal

da boš potem brez obleke :winkiss: tud nebsa so ok

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Alo svetovci, iz postov razberem, da ste na ridah več ali manj cestaki.Pol z drek pumparco gor nimam kaj iskat,razen kak pir spit? pa ste gor dnevno ,verjetno popoldan?

:hmm: prva pomoč misteriozno odkorakala iz mojih bisag.Kakšna je kaj kazen? če me dobijo preden nabavim nov komplet?

Na ridah se zbiramo vsi! Lepo vabljen, nima veze kakšen motor, samo da je motor. :)

upaš narediti še korak naprej v sklepanju in razmisliti, kako na te "showing-up" dirkače vpliva "vsakodnevno neobremenjeno druženje na THE ovinku"? Si upaš korelirati? se ti lahko zazdi, da je to dvoje morda povezano z stavki tipa "sem šel na ride mal pogledat, pa valjda še parkrat gor pa dol, pol pa na čik pa mal v travico sedet"?

Je in ni.. Se sicer strinjam, da če se zapelješ tja gor na klepet je vsaj pri meni velika šansa, da se bom šel še malo peljat.. Ne dirkat, peljat. Ampak drugače pa se dosti raje vozim, kadar so ride popolnoma prazne.. In če se mi zapaše furat gor pa dol, grem navadno dopoldne, ko je vse prazno in to je to.. Veliko je takih, katere folk na ovinku odvrne od "tiščanja" ne pa spodbudi.. :closedeyes:

ok, dost teženja ... ne bom grenil klele...

It`s about time :)

Kokodakanja je pa v tej temi res veliko, ja.

In kar ne nehaš :)

Za živo glavo se ne prikažem na Ridah.A ste zblojeni? mone šibate gor in dol ko muhe okoli g...a. :worship:

Pridem z bagerjem, mogoče se bom počutil bolj varno.

Tako hudo pa spet ni.. Se ne pelje veliko folka tako kot je na posnetku, za tako vožnjo je treba že znat. Ti kar pridi, bomo kakšno rekli :)

Pozdravljeni.

Včeraj sploh niso tolk letal piloti gor, seveda v času ko sem jih jaz ogledoval, razen treh izjem, pa nas je bilo kar 9 gor. Smo se po večini pogovarjal :whistle: . Sanda, hvala za včerajšno pomoč za telefonsko številko, smo potem uredili in rešili zadevo, tako da še enkrat hvala.

Condor, a vidva z DeX-om slučaj snemata Ride TT :naughty: ?

TT :xx: Uni pa so norci ja, vsa čast jim, da se upajo :) Se je pa posnelo en filmčk ja, ampak nič posebnega in nič ekstremnega, bom malo skupaj zmetal pa fliknil na youtube ob priliki :)

Drugače pa včeraj ravno prišel domov, pa kliče Klajba :) Sem samo vzel čelado in na motor pa nazaj :D Kot vedno, super družba :D

Enako danes :) Aja, Piki, tnx za drink, imaš v dobrem, :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če je pa še Sanda... potem sem pa v 7 nebesih :winkiss:

madonca ti dogaja, same babe, kurnk pa prazn :kva2: :kva2: :kva2: :unsure: sicer morš pa najdt eno ja k ti bo fajn ta novi kombinizon pucala...... :P :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

madonca ti dogaja, same babe, kurnk pa prazn :kva2: :kva2: :kva2: :unsure: sicer morš pa najdt eno ja k ti bo fajn ta novi kombinizon pucala...... :P :D

Se strinjam.. kure so ušle... Kačje ride je treba zaprt :evilgrin:

Popravljeno . Popravil maus
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

eh, kur kokr hoč, ma so se mal razpasle... si koruza prevč pošrek metu :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se bom potrudila prej se spomnit, da grem čez ride in sporočit :D , ker ponavadi grem mimo čisto slučajno, ker pač tako želi prvo kolo :rolleyes: mojega Yamahca. Normalno, da je bil z mano gor, peš zihr ne bi prišla tako udobno oblečena ;) , usnje pa čelada nista ravno pohodniška oprema :D . Se mi zdi, da so v teh dneh s prodajo kompletov prve pomoči ful zaslužili :D . Imaš srečo, da imaš motor z dovolj velikim prtljažnim, :oops: ,podsedežnim prostorom, da ti ne bo treba prve pomoči v roki okol prenašat :evilgrin: .

hehe še zdej ne vem a je Yamahec tvoj tip al tvoj motor...sej veš k sm fer pa se z zasedenimi ne ukvarjam spljoh :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

AVE :worship:

Včeraj sem bil gor, bilo je res super, super družba, super vzdušje. Pride PikiJapok ( Piknik Majstar ), me okara zakaj me ni bilo na pikniku, in potem da mož za pijačo :worship: , skor celi klapi, ki smo bili gor. Piki z moje strani dobiš nazaj. Hvala.

DeX, ma oni na TT-ju so majstri. Da si lahko zapomniš 400 ovinkov ter 62 km dolgi krog, menim, da je potrebno polno prakse drsenja po kolenu pri 110 mph in več. Ma so majstri...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

SiR, če se motorist pelje po kolenu še zdaleč ne pomeni, da se pelje na meji.

Pejt enkrat na dirkališče pa probaj malce tehniko vožnje po kolenu in boš presenečen ugotovil, da je taka vožnja bolj kontrolirana in varna, kot če ga založiš brez da bi se presedel in do kolena niti približno ne prideš. Sploh pa ko enkrat koleno zapne imaš še precej fore, da ga umikaš noter in zvečuješ nagib.. Sicer pa kaj bi govoril, pejt na pisto in poizkusi :)

»Kolenčkanje« je na dirkališčih pred davnimi leti uvedel legendarni Kenny Roberts starejši – zgolj zato, ker je v zavoju lahko s kolenom rahlo potipal koliko »lufta« ima na razpolago do največjega možnega naklona, kjer bo prišlo do zdrsa pnevmatike. Takšna ali drugačna uporaba drsnikov na normalnih cestah je torej popolnoma nepotrebna, saj so ekstremni nakloni in visenje z motocikla nevarni, ker omejujejo možnost popravljanja napak in izogibanja oviram (teh pa je na slovenskih cestah več kot preveč). Po izkušnjah »čohanje« tudi upočasnjuje, saj večinoma kolena konkretno drgnejo ob asfalt.

Prenašanje mase in težišča s presedanjem v sedlu bo sicer omogočilo hitrejšo vožnjo skozi zavoj, a čohanje asfalta s kolenom za boljši rezultat ne bo potrebno - nasprotno. Kaj hitro se lahko namreč zgodi, da vas bo med drajsanjem po kolenu po zunanji strani zavoja prehitel star maček, ki svojega sedala kljub nagibu ne bo premaknil niti za centimeter. Presedanje v sedlu motocikla ima za rezultat spremembo težišča, ki omogoča hitrejšo vožnjo skozi zavoje pri manjšem nagibu. Brez presedanja bi torej moral biti kot nagiba motocikla v zavoju večji pri enaki hitrosti. Presedanje na normalnih cestah tako lahko pride prav takrat, ko ne želimo prevelikega nagiba (recimo na spolzki ali mokri cesti), a želimo ohraniti tempo in hitrost vožnje.

Klobasa, da je za »brušenje kolen« zahteva presedanje, je po vsej verjetnosti zrasla na zelniku tistih moto-znalcev, ki mislijo, da je brušenje kolen kozmetični pripomoček.

(avtor članka: M. Pivk)

Zgoraj napisano bi moral vedeti vsakdo, ki pozna osnove fizike... :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vidim,da se tu gor res marsikaj dogaja,bom moral en dan mal uletet. :yea1:

Ti se sam kej oglas.

PikiJapok thx za pijačo, maš eno v dobrem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede vseh, ki nekaj omenjate pijače... Ni za kaj. Pa še kdaj. Glede na to, kako poredko se zapeljem čez ride, pa glede na obljubljene povrnitve... imam v dobrem za do konca sezone, če ne še za naslednjo pomlad :lol1: .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

»Kolenčkanje« je na dirkališčih pred davnimi leti uvedel legendarni Kenny Roberts starejši – zgolj zato, ker je v zavoju lahko s kolenom rahlo potipal koliko »lufta« ima na razpolago do največjega možnega naklona, kjer bo prišlo do zdrsa pnevmatike. Takšna ali drugačna uporaba drsnikov na normalnih cestah je torej popolnoma nepotrebna, saj so ekstremni nakloni in visenje z motocikla nevarni, ker omejujejo možnost popravljanja napak in izogibanja oviram (teh pa je na slovenskih cestah več kot preveč). Po izkušnjah »čohanje« tudi upočasnjuje, saj večinoma kolena konkretno drgnejo ob asfalt.

Tudi tebi bom postavil enako vprašanje kot SiRu, si se že peljal po kolenu?? Preseneča me, kako vsi vedo ful, pa tega sploh še probali niso. Motorja se tudi ne navadiš vozit s tem da bereš motoristične revije, ampak tako, da se vsedeš gor in se pelješ,se strinjaš?

Jaz sem vsekakor daleč od starih mačkov in vsekakor par svetlobnih let od znalcev, ki delajo raztur na dirkališčih, ampak nekaj izkušenj pa sem si v svoji moto karieri vseeno nabral. Bližam se 50.000 prevoženih km z A kategorijo, kar spet ni tako malo. Od tega jih bo kmalu 20.000 na "športnem motorju" Ni veliko, ampak nekaj pa človek že pogrunta v tem času.

Skratka, zadel si, da se s kolenom preverja globino nagiba. Prav tako se strinjam, da so ekstremni nakloni in visenje z motocikla nevarni. Ampak nikakor ni nikoli pa se ne strinjam, da če ga pelješ na koleno, to pomeni da si v ekstremnem naklonu. Ravno to je fora, da preko kolena dobiš feedback in točno veš koliko si še od "ekstremnega naklona", ki bo še zdržal. Ko zapne koleno, imam vsaj jaz še fore, da motor še spuščam in koleno še umikam.. To je že bližanje max nagibu in limitu, ampak načeloma tega ne počnem. Ko pripeljem v ovinek, se presedem, prestavim težišče, za boljšo stabilnost, dam koleno ven, ko popraska je to dovolj. Za ta nagib sem na neki poznani cesti 100%, da bo zdržal, in da ne bom šel čez limit, ravno zato ker natančno vem koliko sem nagnjen in da imam še lufta. Vsekakor se pa ne morem strinjat s tem, da kolena konkretno drgnejo ob asfalt. Še enkrat, si probal? Koleno po asfaltu lepo drsi in popolnoma nič ne vleče noge, ali kakorkoli upočasnjuje.. Ok mogoče "upočasni" dirkača, kjer se merijo tisočinke, drugače pa ne. Probaj, če ne verjameš.

Prenašanje mase in težišča s presedanjem v sedlu bo sicer omogočilo hitrejšo vožnjo skozi zavoj, a čohanje asfalta s kolenom za boljši rezultat ne bo potrebno - nasprotno. Kaj hitro se lahko namreč zgodi, da vas bo med drajsanjem po kolenu po zunanji strani zavoja prehitel star maček, ki svojega sedala kljub nagibu ne bo premaknil niti za centimeter. Presedanje v sedlu motocikla ima za rezultat spremembo težišča, ki omogoča hitrejšo vožnjo skozi zavoje pri manjšem nagibu. Brez presedanja bi torej moral biti kot nagiba motocikla v zavoju večji pri enaki hitrosti. Presedanje na normalnih cestah tako lahko pride prav takrat, ko ne želimo prevelikega nagiba (recimo na spolzki ali mokri cesti), a želimo ohraniti tempo in hitrost vožnje.

Da, prenašanje mase in težišča omogoči hitrejšo vožnjo, hkrati pa pri enaki hitrosti BOLJ stabilno in vožnjo dlje od meje, kakor če se težišča ne prenese.. Seveda se lahko zgodi, da nas med drsanjem prehiti star maček, zakaj pa ne. Ampak samo, če se ta star maček presede in prenese težišče. Od tu je pa itak vseeno, si na istem, razlika je samo ta, da če potisneš notranjo nogo ven, boš preko informacij točno zvedel koliko si nagnjen in koliko je še lufta, če pa tega ne narediš pa teh inf. pač ne bo. Jaz se lahko isto peljem kot sedaj po kolenu, tako da ne bom nikoli podrsal. Ampak zakaj bi, če je prvo lahko edino bolj varno. Presedanje na normalnih cesta pa pride prav ob vsaki bolj dinamični vožnji ne samo ob dežju in mokri cesti.. Če se pelješ malo hitreje, pa ni treba da divjaš, je vsekakor bolje, da lepo preneseš svoje težišče kakor, da si na motorju kot pribita kajla in samo čakaš, kdaj bo vse skup spodneslo.

Klobasa, da je za »brušenje kolen« zahteva presedanje, je po vsej verjetnosti zrasla na zelniku tistih moto-znalcev, ki mislijo, da je brušenje kolen kozmetični pripomoček.

Zgoraj napisano bi moral vedeti vsakdo, ki pozna osnove fizike... :whistle:

Nekatere zgoraj omenjene klobase pa zagotovo zrasle na zelniku nekoga, ki ni nikoli sprobal tistega o čemer sam uči druge :) Brez zamere :) Poglej.. Ti se ne presedeš z namenom, da boš kolenčkal. Ti se presedeš z namenom, da boš prenesel težo, bil bolj stabilen pri visoki hitrosti in posledično lahko uporabiš kolenčkanje kot dodatek za meritev meje nagiba. In ne obratno. Verjamem pa, da se da koleno zapet tudi če se ne presedeš, ampak je potreben že full velik nagib, da noga zagrabi bez da bi se predhodno prestavil. To je pa sploh svojno neumno početje, prvič zato, ker se po nepotrebnem izpostavljaš mejnim nagibom in mejnim silam, kar ne bi bilo potrebno, če bi prestavil križišče.. In drugič z ato, ker kolenčkanje pri tako vožnji nima smisla za uporabljat preizkušanje meje nagiba, ker to mejo lahko znatno povečaš enostavno tako, da se presedeš.. In kolenčkaš potem, če ti to ustreza.

Če pa te že zanimajo stvari o kolenčkanju, pa si lahko prebereš knjige Twist of the Wrist 1 in 2 by Keith Code.

LP, DeX

No saj za pijačo ni nujno, da se dobimo na ridah, lahko tudi kje drugje :) Da tudi jaz povrnem dolg :D Konec koncev bi se lahko komot kdaj kam zapeljali skupaj :)

Prehitro pisal in natrosil en kup pravipisnih napak :)

To je pa sploh neumno početje, prvič zato, ker se po nepotrebnem izpostavljaš mejnim nagibom in mejnim silam, kar ne bi bilo potrebno, če bi prestavil težišče.. In drugič z ato, ker kolenčkanje pri tako vožnji nima smisla za uporabljat preizkušanje meje nagiba, ker tlahko to mejo znatno povečaš enostavno tako, da se presedeš.. In kolenčkaš potem, če ti to ustreza.

Če pa te že zanimajo stvari o kolenčkanju, pa si lahko prebereš knjige Twist of the Wrist 1 in 2 by Keith Code.

LP, DeX

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ampak nikakor ni nikoli pa se ne strinjam, da če ga pelješ na koleno, to pomeni da si v ekstremnem naklonu. Ravno to je fora, da preko kolena dobiš feedback in točno veš koliko si še od "ekstremnega naklona", ki bo še

odvisno, kaj je zate ekstrem. no, ko boš preko ekstrema, povej, da ti pridem na obisk v bolnišnico. ali pa na pogreb. ...

zame je ekstrem verjetno nekja, kar je mnogim čisto vsakdanja praksa in "daleč od ekstrema"....

"po kolenu" se pa na javnih cestah ne vozim. Zakaj? Ker mi na kraj pameti ne pade.

Poglej.. Ti se ne presedeš z namenom, da boš kolenčkal. Ti se presedeš z namenom, da boš prenesel težo, bil bolj stabilen pri visoki hitrosti in posledično lahko uporabiš kolenčkanje kot dodatek za meritev meje nagiba. In ne obratno. Verjamem pa, da se da koleno zapet tudi če se ne presedeš, ampak je potreben že full velik nagib, da noga zagrabi bez da bi se predhodno prestavil.

jah, spet pojem "visoke hitrosti"... pa stabilnost pa to ... če kdo reče, da ga jebe stabilnost na cesti pri hitrostih, nižjih od 100 km/h (kar pomeni vožnjo po slovenskih cestah brez avtocest) .... potem ima pa res zaenkdrek motor al pa 10 let stare gume, al pa počen geštel ...

no, samo da opravičuješ svoje početje... :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

odvisno, kaj je zate ekstrem. no, ko boš preko ekstrema, povej, da ti pridem na obisk v bolnišnico. ali pa na pogreb. ...

zame je ekstrem verjetno nekja, kar je mnogim čisto vsakdanja praksa in "daleč od ekstrema"....

Hvala za prijaznost, sporočim če se kdaj zgodi..

Drugače pa delam na tem (tudi s pomočjo uporabe kolena), da preko tega naklona ko ga z motorjem še zmoreva NE bom prišel.

Ekstrem je pa relativna stvar, normalno.. Prav tako se dojemanje "ekstremnega" nagiba razlikuje glede na cesto kjer voziš.. Cesto, ki imaš v mezincu in kjer točno veš kako drži asfalt, kašni ovinki so, odpelješ hitreje.. Ti delamo vsi, tam kjer poznamo peljemo bolj "korajžno".. Ceste, ki so pa nepoznane pa vzbujajo strah (in prav je tako!!!) in tam si človek zagotovo vzame več rezerve in ima občutek, da je ekstremni nagib bližje.. Jaz tudi ne grem na turo po slo in kar kolenčkam.. Do kolena ga spravim, kjer poznam kakšna je situacija in vem, da je to še "varna" vožnja in da obstaja neka rezerva.

jah, spet pojem "visoke hitrosti"... pa stabilnost pa to ... če kdo reče, da ga jebe stabilnost na cesti pri hitrostih, nižjih od 100 km/h (kar pomeni vožnjo po slovenskih cestah brez avtocest) .... potem ima pa res zaenkdrek motor al pa 10 let stare gume, al pa počen geštel ...

no, samo da opravičuješ svoje početje... :whistle:

Ja res je vsi ti pojmi so relativni.. Sedaj pa mi iskreno povej koliko motoristov se voz 100km/h in manj.. :whistle:

Dejstvo je, da večinoma vsi motoristi vozimo prehitro. Nekateri bolj, nekateri manj. Jaz odkrito priznam, da se občasno rad peljem malo hitreje in mi tega ni potrebno pred nobenim opravičevat. Če bom dobil kazen, jo bom plačal in to je to.. Če se bom pa sesul pa bog ne daj, da koga odnesem sabo.. Tega se zavedam in peljem z rezervo. Je pa kot si rekel, lahko ta meja vožnje z rezervo drugačna pri meni kot pri nekom drugem. Predvsem pa je odvisna od tipa motorja in "izkušenj", ki jih ima motorist.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To, da se prenekateri vozijo po kolenu na ridah, dokazuje, da je očitno na ridah dober ( grob ) asfalt, ki ga v SLO primanjkuje ( ker imamo tako veliko število dirkališč ). Pomeni tudi to, da poznajo določen odcek ceste, tehniko vožnje, svoj motor, pnevmatike... Pomeni pa tudi to, da imajo izostren občutek za vožnjo in feedback ceste na telo preko motorja, katerega pa ne boš nikdar občutil, če imaš do roba gume še 1 cm nezvožene površine. V kritičnih primerih je treba tudi založit motor, za kar je pa potrebna praksa in seveda, predrznost. Te prakse pa se ne pridobi z normalno vožnjo po cestah. Da kolenčkanje in tako prakticiranje je nevarno in predrzno ter ogrožujoče za druge udeležence v prometu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja res je vsi ti pojmi so relativni.. Sedaj pa mi iskreno povej koliko motoristov se voz 100km/h in manj.. :whistle:

Premalo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To, da se prenekateri vozijo po kolenu na ridah, dokazuje, da je očitno na ridah dober ( grob ) asfalt, ki ga v SLO primanjkuje ( ker imamo tako veliko število dirkališč ). Pomeni tudi to, da poznajo določen odcek ceste, tehniko vožnje, svoj motor, pnevmatike... Pomeni pa tudi to, da imajo izostren občutek za vožnjo in feedback ceste na telo preko motorja, katerega pa ne boš nikdar občutil, če imaš do roba gume še 1 cm nezvožene površine. V kritičnih primerih je treba tudi založit motor, za kar je pa potrebna praksa in seveda, predrznost. Te prakse pa se ne pridobi z normalno vožnjo po cestah. Da kolenčkanje in tako prakticiranje je nevarno in predrzno ter ogrožujoče za druge udeležence v prometu.

Cestišče na ridah je odlične kakovosti :lol: sploh, ko ga operejo z oljem :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bla bla bla...

Me spominjaš na mojega očeta, ki je prišu v leta in samo še nekaj blebeta brezveze :naughty:

Dejstvo je, da je na ridah, vsaj za moje pojme, asfalt za en k***. Ok, lahko bi bil še slabši, ampak dober pa sigurno ni. To, da se folk pelje po kolenu, je bolj posledica publike kot dobrega asfalta. So dosti lepši ovinki bolj spodaj, pod the ovinkom.

Druga stvar, kar se tiče vožnje po kolenu. Zakaj bi se jst mogu na moji kravi od motorja držat ko en kloc, če lažje odpeljem ovinek, če prestavim težo ??? In ne govorim o visokih hitrostih, ampak o 60, mogoče 70 km/h skozi bolj ostre U ovinke. Kaj misliš, da se meni da rit premikat levo in desno :unsure: in če s kolenom podrsam pa podrsam, jebiga, vsaj vem, kolko sem nagnjen in kolko še manjka, da cilinder podrsa po tleh.

Če imaš ti boljši način peljanja skozi te ovinke, razen da se držiš ko ena štanga in nisi siguren, al boš zvozu al ne, mi lahko poveš. Jst sem že od vedno mislu, da je treba na motorju težo prestavljat. :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gost
Ta tema zaprta in dodajanje odgovorov ni več mogoče.
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!