Skoči na vsebino

Kacje ride II


Priporočene objave

Objavljeno
Cestišče na ridah je odlične kakovosti :lol: sploh, ko ga operejo z oljem :lol1:

... zakar pa uporabimo´SiR´, da obrišemo ´asfalt´ :naughty: , da vidim če ti bo prebilo...

Objavljeno
Me spominjaš na mojega očeta, ki je prišu v leta in samo še nekaj blebeta brezveze :naughty:

mislim, da niso problem njegova leta, ampak da ste vsi p moški liniji v vaši rodbini taki ...

Druga stvar, kar se tiče vožnje po kolenu. Zakaj bi se jst mogu na moji kravi od motorja držat ko en kloc, če lažje odpeljem ovinek, če prestavim težo ??? In ne govorim o visokih hitrostih, ampak o 60, mogoče 70 km/h

noben ne pravi, kaj bi kdo mogu (vozite, kot vam paše oziroma "na mestu voljno").

ugotavljamo pa:

- stanje na ridah (dirkanje, zalaganje do onemoglosti, drajsanje, polivanje z oljem itd na tem izredno nevarnem odseku)

- govorimo o tehnikah vožnje tjavendan (ker itak vsak po svoje vozi)

- ugotavljamo, da z nagibi se približujete ekstremom in tudi možnostim zdrsov in nesreč

- o zgledih in posledičnih nesrečah pa nismo že dolgo nič rekli

skratka - itak je debata brezveze. jaz čez ride peljem počasi in predvsem gledam, kje mi bo kdo priletel po moji strani - motorist ali avtomobilist...

Objavljeno
Premalo.

No vidiš, tu se pa tudi jaz s tabo popolnoma strinjam. Vsekakor upam, da bom z leti spremenil stil vožnje in bil manj izpostavljen nevarnostim hitrosti.. In to popolnoma resno mislim.

Cestišče na ridah je odlične kakovosti :lol: sploh, ko ga operejo z oljem :lol1:

Kakovost cestišča je daleč od odličnega, ampak asfalt pa vseeno drži, bolj kot ponekod drugje :)

V kritičnih primerih je treba tudi založit motor, za kar je pa potrebna praksa in seveda, predrznost.

Tako je.. Ena lastna izkušnja. Prvo leto, ko sem imel Cometa in sem se še učil vožnje na takem motorju, sem se malo nagnil, pa sem že imel filing kako se peljem po meji in kako več ne bi šlo.. No enkrat se peljem in nekako se je zgodilo (kot verjetno že vsakemo kdaj), da sem malce napačno precenil ovinek. Skratka imel sem občutek, da sem pripeljal v prezaprt ovinek s preveliko hitrostjo. Kaj sem naredil? Ustrašil sem se, stopil po bremzah in se odbramzal čez nasprotni pas dol iz ceste, na makedamsko počivališče. Sami sreči se imam zahvalit, da takrat ni prišlo nasproti vozeče vozilo in me nagazilo, ter da ni bil ob robu ceste prepad/skalna stena, ipd.. In zakaj to govorim.. Takrat motorja, njegovih zmožnosti, zmožnosti gum, svojih sposobnosti še nisem poznal.. Od takrat je minilo že precej ačsa in veliko km, tudi malce bolj dinamične vožnje. Nabral sem si tudi precej novih izkušenj. Med tem časom sem tudi malce dodelal motor, dvignil tace, nastavil vzmetenje, se navadil peljat na koleno.. Point je v tem, da če bi danes to zgodilo, ne bi niti pomislil, da bi stopil po žlajfu, ampak bi se ulegel in ovinek normalno speljal. Verjetno še opazil ne bi, da je bilo kaj posebnega. Takrat ni šlo za neko pretirano hitrost, niti ni šlo za nek hud ovinek, šlo je pa za to, da sem imel v glavi neko mejo svojih sposobnosti in sposobnosti motorja, ki je bila daleč pred realno. Zato zdaleč ni neumno, če človek vsaj približno pozna svoje meje in ve, da če bo že kdaj panika, se uležeš in bo šlo skozi. Ne pa panična reakcija po bremzah pa naravnost v maline.

Je pa res, da je svoje meje neprimerno boljše spoznavati na poligonih in dirkališčih. Predvsem delavnice varne vožnje so tu en velik plus in bi morale biti skorajda obveza za vse motoriste, da malce dodelajo in dopolnijo svoje zannje. POznavanje svojih mej in mej stroja, ki ga voziš, te lahko v elikokrat reši.

Objavljeno
skratka - itak je debata brezveze. jaz čez ride peljem počasi in predvsem gledam, kje mi bo kdo priletel po moji strani - motorist ali avtomobilist...

Tudi jaz se peljem počasi in gledam, da me nau kdo sneu... razen, če opazim, da me kdo slika... pol dam rit z motorja da zgledam :lol1:... sam kaj k me sam policaiji slikajo :whistle: .. tm pa res dobr zgledam :lol1:

Objavljeno
Dejstvo je, da je na ridah, vsaj za moje pojme, asfalt za en k***. Ok, lahko bi bil še slabši, ampak dober pa sigurno ni. To, da se folk pelje po kolenu, je bolj posledica publike kot dobrega asfalta. So dosti lepši ovinki bolj spodaj, pod the ovinkom.

Kolikor je meni znano noben izmed nas, ki se tam vozimo, ne pelje po kolenu samo the ovinka ampak tudi vse ostale :) Ker imaš prav, so lepši, manj zjebani pa še bolj zabavni. Sploh tista šikanca v spodnjem delu :naughty:

Objavljeno
Kolikor je meni znano noben izmed nas, ki se tam vozimo, ne pelje po kolenu samo the ovinka ampak tudi vse ostale :) Ker imaš prav, so lepši, manj zjebani pa še bolj zabavni. Sploh tista šikanca v spodnjem delu :naughty:

Čestitamo, pogodili ste jajomat.

Objavljeno
Tudi jaz se peljem počasi in gledam, da me nau kdo sneu... razen, če opazim, da me kdo slika... pol dam rit z motorja da zgledam :lol1: ... sam kaj k me sam policaiji slikajo :whistle: .. tm pa res dobr zgledam :lol1:

MAUS sam ti si res nevaren, sploh s tanovmu pozdravljanjem, s prdenjem :lol1: :lol1: :lol1: , sam pazi, da nouš naredu sred the ovinka burnout, ker nas boš pol vse raketiral :lol1: :lol1: :lol1:

Objavljeno
Presedanje na normalnih cestah tako lahko pride prav takrat, ko ne želimo prevelikega nagiba (recimo na spolzki ali mokri cesti), a želimo ohraniti tempo in hitrost vožnje.

HALO!? a mogoče misliš da se z tem ogneš centrifugalni oz. centripetalni sili, ki bi ti povzročila zdrs in posledično padec?! Ta sila je odvisna od radija kroženja ®, hitrosti (v).

a=(v^2)/r

Pomeni da je sila neodvisna od pozicije na motorju oz. lahko tvoriš isto silo (pri enakem r in v) "preseden in raven " ali pa "nagnjen".

Mejo zdrsa določa hitrost (v) in radij ® kroženja.

Objavljeno
Čestitamo, pogodili ste jajomat.

:grupni: :010 :010

Objavljeno

Dons sm bil na ridah...žal z avtom, ampak zgleda kr dobr :D :naughty:

Objavljeno (popravljeno)
HALO!? a mogoče misliš da se z tem ogneš centrifugalni oz. centripetalni sili, ki bi ti povzročila zdrs in posledično padec?! Ta sila je odvisna od radija kroženja ®, hitrosti (v).

a=(v^2)/r

Pomeni da je sila neodvisna od pozicije na motorju oz. lahko tvoriš isto silo (pri enakem r in v) "preseden in raven " ali pa "nagnjen".

Mejo zdrsa določa hitrost (v) in radij ® kroženja.

Vzemi neenakomerno obtežen voziček, ka obteži na vrhu in ga "zavrti" na vrvici, nato pa poskus ponovi z obtežitvijo z istim tovorom obrnjenim obratno (obtežitev na dnu) in poročaj o rezultatih. :whistle:

Popravljeno . Popravil PikiJapok
Objavljeno

Nevem če bo tako zastopil. Tako bi zastopil jaz ker sem kmet, on pa je bolj študiran, mislim :hmm: da mu bi moral mal povedat o težišču nepravilnih teles pa Štajnerjevem stavku, modulih...

Objavljeno

Presedanje v sedlu motocikla ima za rezultat spremembo težišča, ki omogoča hitrejšo vožnjo skozi zavoje pri manjšem nagibu. Brez presedanja bi torej moral biti kot nagiba motocikla v zavoju večji pri enaki hitrosti. Presedanje na normalnih cestah tako lahko pride prav takrat, ko ne želimo prevelikega nagiba (recimo na spolzki ali mokri cesti), a želimo ohraniti tempo in hitrost vožnje.

Klobasa, da je za »brušenje kolen« zahteva presedanje, je po vsej verjetnosti zrasla na zelniku tistih moto-znalcev, ki mislijo, da je brušenje kolen kozmetični pripomoček.

(avtor članka: M. Pivk)

kaj je lepšega kot manj nagiba pri večji hitrosti in s tem več varnosti? sej nam je pa vsem jasno da ima guma najmanjši oprijem pri največjem nagibu..tako da le presedajte in kolenčkajte..

Objavljeno
...

Ja res je vsi ti pojmi so relativni.. Sedaj pa mi iskreno povej koliko motoristov se voz 100km/h in manj.. :whistle:

Dejstvo je, da večinoma vsi motoristi vozimo prehitro. Nekateri bolj, nekateri manj. Jaz odkrito priznam, da se občasno rad peljem malo hitreje in mi tega ni potrebno pred nobenim opravičevat. Če bom dobil kazen, jo bom plačal in to je to.. Če se bom pa sesul pa bog ne daj, da koga odnesem sabo.. Tega se zavedam in peljem z rezervo. Je pa kot si rekel, lahko ta meja vožnje z rezervo drugačna pri meni kot pri nekom drugem. Predvsem pa je odvisna od tipa motorja in "izkušenj", ki jih ima motorist.

Tudi jaz bom rekel - premalo! Na mopedu sem od l. 1988... S takratnim (seveda izdatno predelanim) ATX-om sem že odkrival čare rajnke Jugoslavije... Koliko km-jev imam - pojma nimam... Od takrat je preteklo že skoraj dve desetletji. ('bemtiš, staram se :krneki: ) Pa vendar se večinoma vozim ravno okrog 100 km/h. Ker sem ugotovil, da motorja nimam zaradi adrenalina ali poziranja, ampak zaradi užitka.

Znam peljati tudi hitro... Ampak nočem več. Še v soboto, ko smo se vračali iz Verone, sem KLE-jčka pripravil da je (po števcu seveda) sopihal vse tja do neverjetnih 190 (in to s sopotnico zadaj :eek: ), pa sem se po nekem času ustavil na črpalki, rekel Snoopy-ju da naj nadaljuje sam, ker sem vedel da se mu mudi v Medvode, in mu razložil, da jaz v taki vožnji ne uživam :nono: , jaz pa sem nadaljeval z normalnim tempom. :OK:

Včasih sem tudi sam preizkušal zmožnosti motocikla in sebe... Sploh Genesis-ka je bila za te namene kupljena... Ko pa sem jo vozil, sem spoznal kaj je pravzaprav bil čar vsega skupaj, ponovno kupil Trans Alp-ko in se vozil normalno... Danes vozim KLE-ja in mi zadostuje.

Na ridah pa je nesreč veliko... Vsak teden kaka. Ampak vsak si misli - meni se to ne more zgoditi, jaz obvladam zadevo... Hja, vsi jo obvladamo do "enkrat"... Takrat ma nekateri imamo (smo imeli) srečo :slap: , nekateri pa žal malo manj :BUA: . Dragi moji, še ena malenkost... Dve leti življeja sem zapravil zaradi "cepca", ki me je "polomil"... Vem kako je to in vse bom storil, da preprečim, da bi se mi "ti dve leti" še kdaj ponovili. Oni dan je moj oče "polomil" nekoga drugega... in ga vsaki dan gledam, kako si ne more odpustiti. Ne vem kako se počuti, a si znam predstavljati... Zato bom storil vse, da se mi kaj takega ne bo zgodilo.

Pa srečno vožnjo vsem skupaj...

Objavljeno

Nisi me prav razumel; ne govorim o momentih ampak o sili med kolesom in podlago.

Zdrs se pojavi ko ta sila ne dohaja več centrifugalne sile oz. ko je centrifugalna sila večja od sile trenja...

Hotel sem povedat, da temu ni tako da si bolj stabilen pri enaki hitrosti na mokrem cestišču če se presedeš.

Klajba, kmečko logiko itak vsak najbolj zastop...

Je pa Steinerjevo pravilo in ne stavek... :P

Objavljeno
MAUS sam ti si res nevaren, sploh s tanovmu pozdravljanjem, s prdenjem :lol1: :lol1: :lol1: , sam pazi, da nouš naredu sred the ovinka burnout, ker nas boš pol vse raketiral :lol1: :lol1: :lol1:

MINISTRSTVO ZA ZDRAVJE RESNO OPOZARJA...od danes naprej.. na The ovinku bo maus pozdraulu vse, ki stojijo ob cesti.. zato se umaknite daleč v notranjost... ne bom kriv, če boste mel požgane dlake v nosu, v ušesih in hrbtu .. zato... PAZI, PAZI KAD MAUS POZDRAVI, KO TE OPAZI :whistle:

:lol1:

Objavljeno
hehe še zdej ne vem a je Yamahec tvoj tip al tvoj motor...sej veš k sm fer pa se z zasedenimi ne ukvarjam spljoh :D

Smells like :surrender: ....hehe :naughty: ...Ok, ok, se te usmilim pa ti bl direkt povem, da se ne boš tako matral :evilgrin: ....Yamahec je moj motor :wub: , a ni logično... :hmm: no ja, mogoče pa tudi ne, pa sem samo malo čudna :whistle: . Je pa res, da sem čisto okupirana z njim :yes: hehe.

Objavljeno
kaj je lepšega kot manj nagiba pri večji hitrosti in s tem več varnosti? sej nam je pa vsem jasno da ima guma najmanjši oprijem pri največjem nagibu..tako da le presedajte in kolenčkajte..

Jaz pa pravim, da ima guma večjo stično površino na strani kot na sredini, stem ko se presedeš, pa razporediš obremenitev bolj na notranjo stran proti zunanji, pri zmanjšanem tlaku, pa se uda tudi rob gume.

Objavljeno
MINISTRSTVO ZA ZDRAVJE RESNO OPOZARJA...od danes naprej.. na The ovinku bo maus pozdraulu vse, ki stojijo ob cesti.. zato se umaknite daleč v notranjost... ne bom kriv, če boste mel požgane dlake v nosu, v ušesih in hrbtu .. zato... PAZI, PAZI KAD MAUS POZDRAVI, KO TE OPAZI :whistle:

:lol1:

čak de spet zalaufam :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: , se grem obrit, ceu, de me res nouš zažagau :lol1: :lol1: :lol1: :lol1:

Objavljeno
DeX, ma oni na TT-ju so majstri. Da si lahko zapomniš 400 ovinkov ter 62 km dolgi krog, menim, da je potrebno polno prakse drsenja po kolenu pri 110 mph in več. Ma so majstri...

Ovinkov je 254 (od tega 95% kombinacijskih) in proga je dolga 37,4 milj. :whistle:

(just4therecordpress)

Objavljeno (popravljeno)
...

ter 62 km dolgi krog, menim, da je potrebno polno prakse drsenja po kolenu pri 110 mph in več. Ma so majstri...

Ovinkov je 254 (od tega 95% kombinacijskih) in proga je dolga 37,4 milj. :whistle:

(just4therecordpress)

Ma @Klajba no, res si me razočaral... kaj ne veš, da je 37,4 X 1.609,344 m v resnici samo 60 km, 189 m in 4 dm 6 cm in 5,6 mm??? Joj, joj, joj... To je zih'r zato, k si d'n's z mopedom na šiht'... :lol1: :slap:

Popravljeno . Popravil PikiJapok
Objavljeno

joj kolk ste nabil danes rabim bit doma celo popoldne da vse te bedarije preberem

ampak škoda dneva :devil:

Objavljeno

res je... pejte se pelat smotkoti, ne pa d pred kompam visite, pa tk lep sonček je...

mi kdo motor posod? :whistle:

juf... :naughty:

Objavljeno
res je... pejte se pelat smotkoti, ne pa d pred kompam visite, pa tk lep sonček je...

mi kdo motor posod? :whistle:

juf... :naughty:

eni mormo delat :closedeyes: .. lahko se pa na mojga usedeš in peleš po ridah :whistle:

Objavljeno
eni mormo delat :closedeyes: .. lahko se pa na mojga usedeš in peleš po ridah :whistle:

A na motor? :whistle:

Gost
Ta tema zaprta in dodajanje odgovorov ni več mogoče.
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!