Skoči na vsebino

Kacje ride II


Priporočene objave

Objavljeno
Mr. SiR Simon ( tvojega priimka žal nevem, kar pa bi se spodobilo, da ga nam poveš, če se že naslavljaš z poveličevanjem njenega veličanstva ) da to napisano poved podrobneje opišeš in razložiš.

SiR je kratica mojga imena (Si) in priimka ®... priimek se pa tudi najde, če se človek vsaj mal potrudi... skratka, nisem (še) tolk ego, da bi si angleški častni naziv podeljeval...

Endorfini so pač sbstance, ki jih proizvaja telo in učinkujejo natanko enako, kot heroin.

Objavljeno
ps: noben ni reku, da si/ste norci... vozi se kakr se hočeš, divjanje po odprtih in preglednih cestah ni problem... ampak na odsekih, kot so pofukane planinske ride, bi pa lahk veljal nek konsenz o nedivjanju itd ... ampak to enim pač ni jasno ... jebiga, spremenilo na bolje se itak ne bo ... ampak ... "nergal sem pa le".

sj to je to k povsod samo nergaš in ne poveš nič pametnega. vsi vemo kaj se na ridah dogaja, vsi vemo da to ni "zdravo" in vsi (vključno s tabo) vemo da zaradi tvojega jamranja ne bo nč bolš...tko da....

res ti ni treba vedno pametovat....ride so pač od kar pomnim popularne....

Objavljeno
Endorfini so pač sbstance, ki jih proizvaja telo in učinkujejo natanko enako, kot heroin.

vsi smo zadeti v glavnem :kva2: :slap:

Objavljeno
vsi smo zadeti v glavnem :kva2: :slap:

Verjel ali ne... v "ekstremnih situacijah" kombinacija adrenalina in endrofinov povzroči točno to, čemur rečemo "zadetost". V končni fazi, ko je že bil omenjen heroin, ta poleg analgetičnega učinka sproži ravno sproščanje endrofinov v telo (podobno tudi kakav -> čokolada, ali seks, pa še kaj...)

Objavljeno
Verjel ali ne... v "ekstremnih situacijah" kombinacija adrenalina in endrofinov povzroči točno to, čemur rečemo "zadetost". V končni fazi, ko je že bil omenjen heroin, ta poleg analgetičnega učinka sproži ravno sproščanje endrofinov v telo (podobno tudi kakav -> čokolada, ali seks, pa še kaj...)

oprost ampak na ridah pa ne moreš bit "zadet"...če že kje pol je to dirkališče kjer si lahk daš duška...

sej na cest vsi z rezervo vozmo..no sm slišal za enga k se mu je res strgal pa se je tut ubil..relacija jesenice - kr. gora

Objavljeno
ja, tudi Božiček vozi z rezervo, a ne ...

razen tebe seveda ki si odličen in oh in sploh voznik smo vsi ostali bedaki..sploh če se s kolenom dotaknemo asfalta..ne bit bedak no..

Objavljeno (popravljeno)
razen tebe seveda ki si odličen in oh in sploh voznik smo vsi ostali bedaki..sploh če se s kolenom dotaknemo asfalta..ne bit bedak no..

Sploh nisem odličen. Sem pa občasno mislil, da sem. :)

Ne bit tak bedak, no ... (s tem stavkom zgolj vračam retorično floskulo o inteligenčni podrejenosti)

Popravljeno . Popravil SiR
Objavljeno
oprost ampak na ridah pa ne moreš bit "zadet"...če že kje pol je to dirkališče kjer si lahk daš duška...

sej na cest vsi z rezervo vozmo..no sm slišal za enga k se mu je res strgal pa se je tut ubil..relacija jesenice - kr. gora

Ti "paše", ko ti "rata" odpel'at ovin'k? Čutiš neko vznesenost? No, to je to...

Pa ne mi sedaj z rezervo... :evilgrin:

Objavljeno
Sploh nisem odličen. Sem pa občasno mislil, da sem. :)

...

Svoje čase tudi jaz... :blush:

Objavljeno
@Klajba, načeloma se sicer strinjam, mi pa nekaj "ne sede"... Jaz imam "1 cm do roba" manj zlizano gumo... Ko zapeljem v ovinek, vem, da imam še "cel cm rezerve", kaj pa ve tisti, ki ima zlizano do roba? :naughty:

Ima rezervo do tačke oz. še kakšen centimeter. B)

Objavljeno
Ti "paše", ko ti "rata" odpel'at ovin'k? Čutiš neko vznesenost? No, to je to...

Pa ne mi sedaj z rezervo... :evilgrin:

ja na dirkališču..na cesti pa ne..

Objavljeno
@Klajba, načeloma se sicer strinjam, mi pa nekaj "ne sede"... Jaz imam "1 cm do roba" manj zlizano gumo... Ko zapeljem v ovinek, vem, da imam še "cel cm rezerve", kaj pa ve tisti, ki ima zlizano do roba? :naughty:

Samo manjši popravek.. Rob gume načeloma ni dober indikator, koliko imaš še rezerve.. Gume se zelo razlikujejo od modela do modela, od proizvajalca do proizvajalca.. Pr Dunlopki sem tudi jaz imel še več kot 5mm frej, pa sem ga lahko skoraj do komolca nagnil.. Enostavno se ni dalo zvozit, ker je imela guma preoster lok. In pri meni tistih 5mm ni bilo rezerva, ampak bi guma enostavno spustila preden bi prišla do roba, ker bi bil nagib prevelik. Michelinka iste dimenzije in cca istega ranga gum, je pa zvožena do konca.. Pa to ne pomeni, da sem imel pri Dunlopki več rezerve..

Svojo rezervo moraš poznat na podlagi izkušenj in feedbacka, ki ga dobivaš iz ceste, ne glede na to koliko je zvožen rob.. Konec koncev imaš lahko gumo zvoženo do roba, pa ti guma vseeno dopusti še večji nagib.. Ker se ob nagibu deformira in prilagodi podlagi. Ni pa v tem primeru priporočljivo imet noter 3 bare, ker se zna zgodit da odeltiš :) In po drugi strani, ima lahko nekatera guma svojo mejo veliko pri manjšem nagibu kot druga, glede na to ali je touring, sport, ipd.. Tako da, pri ocenjevanju rezerve, se je treba zanest na druge elemente in informacije, ki ti jih dajeta cesta in motor.

Je pa res, da obstajajo pnevmatike (predvsem touring), ki držijo dovolj, in imajo tak lok, da se da prevozit tudi rob. To pa itak vidiš sam.. Če je guma že pri turistični vožnji peljana do roba, potem zagotovo ni mišljena za nevem kako polaganje :)

No pa dovolj :topic:

Gandi, ql fotke :OK:

Pride danes kdo na ride? :)

Objavljeno
Ima rezervo do tačke oz. še kakšen centimeter. B)

Hmmmm... Zadnjič sem nehote prišel do tačke... na KLE-ju... Pa mislim, da še nisem prišel do roba gume... Pa to niti ni važno. Gre za to, da rob gume predstavlja "mejno vrednost". Nekako se mi zdi, da to vseeno nekako ne spada (v okviru nadzorovane vožnje) na regionalno cesto, kaj pa tebi? :hmm:

Objavljeno
Samo manjši popravek.. Rob gume načeloma ni dober indikator, koliko imaš še rezerve.. Gume se zelo razlikujejo od modela do modela, od proizvajalca do proizvajalca.. Pr Dunlopki sem tudi jaz imel še več kot 5mm frej, pa sem ga lahko skoraj do komolca nagnil.. Enostavno se ni dalo zvozit, ker je imela guma preoster lok. In pri meni tistih 5mm ni bilo rezerva, ampak bi guma enostavno spustila preden bi prišla do roba, ker bi bil nagib prevelik. Michelinka iste dimenzije in cca istega ranga gum, je pa zvožena do konca.. Pa to ne pomeni, da sem imel pri Dunlopki več rezerve..

Svojo rezervo moraš poznat na podlagi izkušenj in feedbacka, ki ga dobivaš iz ceste, ne glede na to koliko je zvožen rob.. Konec koncev imaš lahko gumo zvoženo do roba, pa ti guma vseeno dopusti še večji nagib.. Ker se ob nagibu deformira in prilagodi podlagi. Ni pa v tem primeru priporočljivo imet noter 3 bare, ker se zna zgodit da odeltiš :) In po drugi strani, ima lahko nekatera guma svojo mejo veliko pri manjšem nagibu kot druga, glede na to ali je touring, sport, ipd.. Tako da, pri ocenjevanju rezerve, se je treba zanest na druge elemente in informacije, ki ti jih dajeta cesta in motor.

Je pa res, da obstajajo pnevmatike (predvsem touring), ki držijo dovolj, in imajo tak lok, da se da prevozit tudi rob. To pa itak vidiš sam.. Če je guma že pri turistični vožnji peljana do roba, potem zagotovo ni mišljena za nevem kako polaganje :)

No pa dovolj :topic:

Gandi, ql fotke :OK:

Pride danes kdo na ride? :)

Ne gre se za "centimetre"... Ampak za vsebinsko smiselno celoto... Klajba in ti sta pisala o "mejni vrednosti" oziroma o obvladovanju motorja v kritični situaciji. Po moje je bilo "1 cm do roba" zgolj prispodoba. Vsakodnevna vožnja na meji pa po moje z vidika rizičnosti ne odtehta več pripravljenosti na morebitno potencialno nevarno situacijo.

Razočaran sem... Razlika med formo in materijo... Pavčnik, 1. letnik... :whistle:

Objavljeno
Ne gre se za "centimetre"... Ampak za vsebinsko smiselno celoto... Klajba in ti sta pisala o "mejni vrednosti" oziroma o obvladovanju motorja v kritični situaciji. Po moje je bilo "1 cm do roba" zgolj prispodoba. Vsakodnevna vožnja na meji pa po moje z vidika rizičnosti ne odtehta več pripravljenosti na morebitno potencialno nevarno situacijo.

Razočaran sem... Razlika med formo in materijo... Pavčnik, 1. letnik... :whistle:

Razumem razumem kaj si hotel povedat, zato pa sem dopisal "samo manjši popravek" Koliko je guma zvožena ali nezvožena pač v nobenem primeru ne more bit indikator koliko le ta dopušča.. Pri nekaterih gumah ne boš nikoli prišel do roba, ker boš prej odletel. Zgolj v tvoje dobro sem te na to opomnil, ker lahko marsikomu ta nezvožen cm dejansko daje lažen občutek pretirane rezerve in varnosti.

Pavčnika pa priznam, sem ga bolj kot ne zblefiral, dobil komaj 7 :) Ampak zgoraj omenjeno razlikovanje mi pa vseeno še ne povzroča težav :)

Objavljeno
Ne gre se za "centimetre"... Ampak za vsebinsko smiselno celoto... Klajba in ti sta pisala o "mejni vrednosti" oziroma o obvladovanju motorja v kritični situaciji. Po moje je bilo "1 cm do roba" zgolj prispodoba. Vsakodnevna vožnja na meji pa po moje z vidika rizičnosti ne odtehta več pripravljenosti na morebitno potencialno nevarno situacijo.

Razočaran sem... Razlika med formo in materijo... Pavčnik, 1. letnik... :whistle:

sej sm jest tut pristaš varne vožnje..predvsem na cesti..pa tudi na dirkališču..sej nismo rossiji in podobni da bi s tem služili denar..

pa vseeno nisem ves čas pripravljen na morebitno potencialno nevarno situacijo..dejmo temu rečt skoncentriran na dogajanje okoli..

Objavljeno (popravljeno)
Razumem razumem kaj si hotel povedat, zato pa sem dopisal "samo manjši popravek" Koliko je guma zvožena ali nezvožena pač v nobenem primeru ne more bit indikator koliko le ta dopušča.. Pri nekaterih gumah ne boš nikoli prišel do roba, ker boš prej odletel. Zgolj v tvoje dobro sem te na to opomnil, ker lahko marsikomu ta nezvožen cm dejansko daje lažen občutek pretirane rezerve in varnosti.

Pavčnika pa priznam, sem ga bolj kot ne zblefiral, dobil komaj 7 :) Ampak zgoraj omenjeno razlikovanje mi pa vseeno še ne povzroča težav :)

vsaka guma gre do roba..vsaj zadnja..pri prvi dam mal lufta...

Popravljeno . Popravil biker77
Objavljeno

A se mora v tej temi na vsakih 10 strani moralizerat?????

:headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang:

proporočam da za to odprete posebno temo :closedeyes:

Objavljeno
Pride danes kdo na ride? :)

jst

Hmmmm... Zadnjič sem nehote prišel do tačke... na KLE-ju... Pa mislim, da še nisem prišel do roba gume... Pa to niti ni važno. Gre za to, da rob gume predstavlja "mejno vrednost". Nekako se mi zdi, da to vseeno nekako ne spada (v okviru nadzorovane vožnje) na regionalno cesto, kaj pa tebi? :hmm:

piki, ne tako govorit, ker boš na naslednjem pikniku sam ...

Objavljeno

Dons je velika verjetnost, da Valentino Maussi pride na OMV na kufetek :whistle:

Objavljeno
A se mora v tej temi na vsakih 10 strani moralizerat?????

...

Če je pa luuuštnu... Sploh je pa dabru, da mal' zagovarjamo svoja stališča... Resnica je itak vedno nekje vmes... :hmm:

Meni osebno (po kolikor vem tudi tebi) je pa najbolj všeč tista, ki je vmes med levo in desno žensko nogo... :whistle:

Objavljeno
...

piki, ne tako govorit, ker boš na naslednjem pikniku sam ...

Bova pa s Suzy trav'co mečkala. Ko se segrejeva na delovno temparaturo pa... :whistle:

Uživat se vedno da, sam' čas si je treba vzet. ;)

Objavljeno
vsaka guma gre do roba..vsaj zadnja..pri prvi dam mal lufta...

Vsaka pa ne gre. Dunlopko 208rr ali Qualifier 160 na Cometu ne boš nikoli zvozil, ker jo feltna malce bolj stisne in je lok pri strani skoraj pod 90°.. Tudi na pisti ne gre.. Pilot Power istih dimenzij, pa brez večjih težavi. To je čisto odvisno od gume.. :)

Dovolj off topic

@SiR

Ne bo sam na pikniku, brez skrbi, Piki je faca in lepo, da se zavzema za bolj umirjeno vožnjo.. Predvsem pa to počne bolj konstruktivno kot "nekateri"

Objavljeno
A se mora v tej temi na vsakih 10 strani moralizerat?????

:headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang:

proporočam da za to odprete posebno temo :closedeyes:

samo tako se lahko tema uravnoteži :naughty:

Objavljeno
Meni osebno (po kolikor vem tudi tebi) je pa najbolj všeč tista, ki je vmes med levo in desno žensko nogo... :whistle:

:worship: :worship:

Ne bi moglo bit bolj res :D

Gost
Ta tema zaprta in dodajanje odgovorov ni več mogoče.
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!