Skoči na vsebino

Kacje ride II


Ice

Priporočene objave

torej za vse ki pridete na ocenjevanje v naslednjih dneh:

1. spodnji in zgornji ovinki niso pomembni in ne štejejo za oceno

2. obvezna izpeljava THE OVINKA v 1. prestavi pri najmanj 10.000 rpm za 4-valjnike in 7.000 za dvovaljnike (ostalih se ne ocenjuje tko da ne se trudit)

3. nehomologiran auspuh prinese dodatne točke :kva2:

4. izhod iz ovinka po zadnjem kolesu prinese dodatne točke

5. drsanje s katerimkoli delom prinese dodatne točke

6. ob vožnji po nasprotnem voznem pasu se odbijejo 4 točke :nono:

nagrado dobi vsak ki izpolne vsaj 4 kriterije

nagrado podeljuje sanda7 čez 15 dni ko pride z zasluženega dopusta :rolleyes:

padci ne prinašajo dodatnih točk tako da tega ne počnite :nono:

se vidimo :kva1: :kva1:

Kje se prijavim? Na PM? :kva2: :kva2: :kva2:

A dobim dodatne točke če imam gor sopotnico? :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:naughty:

mulo..tega pa jest nism napisal..gor grede ni grabna..oziroma je..sam če greš čez ti odbijemo 4 točke tko da si v minusu!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mulo..tega pa jest nism napisal..gor grede ni grabna..oziroma je..sam če greš čez ti odbijemo 4 točke tko da si v minusu!!!

Hehe to sm pa jst dodal zato k sm mislu da bi ksne tocke dobu...k to mam lih nastuderan zdej... :unsure:

Popravljeno . Popravil Fabo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a so pravila veljala že danes, ker jaz sem jih kar nekaj že izpolnil, al je bil to sam uradni trening :? :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a so pravila veljala že danes, ker jaz sem jih kar nekaj že izpolnil, al je bil to sam uradni trening :? :?

jutri prvi dan tekmovanja..pa še gandi pride da ne bo kakih pritožb potem..bo vse dokumentirano

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jutri prvi dan tekmovanja..pa še gandi pride da ne bo kakih pritožb potem..bo vse dokumentirano

A ti boš v komisiji al boš vozu? :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ste puzabil povedat kaj je za nagrado :naughty:

Jutri se dopoldne fočknem :evilgrin:

P.S. konc debate spat ridaši :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ste puzabil povedat kaj je za nagrado :naughty:

Jutri se dopoldne fočknem :evilgrin:

P.S. konc debate spat ridaši :whistle:

nagrada presenečenja..sanda7 jo podeljuje..sam dopoldne se še spi..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sam dopoldne se še spi..

Sej, zato se tolk rad dopoldne furam, k mlinček vse zbudi :alien1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma ja samo je problem....on bi ze popisano prnesu...(se je prenajedu brihtola) :rolleyes:

Fantin, spet neumnosti kvasiš. Pejt raje poštevanko vadit...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kaj misliš? sej ne pridem na ride travce mečkat kot snoopy :whistle:

mečkanje travce je zakon....sam da tega ti še ne veš..

včasihjenamesotravcetutkjdruzgapress

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Đizas!!!! Eni so prepričani, da je svet nastal z njihovim rojstvom. AGAIN. ne dragi. ni res.

Nesreče se dogajajo. So se, in se bodo. v zadnjih nekaj letih so na ridah ali tik ptred njimi umrli najmanj 3je motoristi. Spomnimo se incidenta z oljem, spomino se starejšega gospoda z velikim BMW in vsaj še enega pilota RSVja, ki je umrl malo pred gostilno ravbar (iz po v planino) KAj se je spremenilo? Generacija psevdo dirkačev, ki nimajo jajc zapeljat na pisto. nič drugega

Samostojno državo imamo že 15 let, malo več, kako je s športno infrastrukturo nam je vsem jasno. Radi bi pisto ala Misano Adriatico, in uro vožnje po 4.17€ kar v starih soldih pomeni točno jurja. Eni še kar fantazirajo, da bi pista rešila problem motomorije na slovenskih cestah. Zakaj bi jo? Kako? to, da "se nimamo kje sprostiti" je navaden blef. Kliše. sto krat ponovljena laž, ki naj bi postala resnica.

zakaj je dovoljeno prodajat hude stroje? ee, kaj bi blo govora, če bi meli blokirane, nočem niti mislit.

Kajba, čigar nesreča je na žalost sprožila vso to brezplodno debato, ga je "usral"! ŠIT!! upam da bo rehabilitacija popolna in čimprejšnja. Žalostno je, da se tragedija nekaterih uporabi kot izgovor, kdo vse je kriv, da je šlo nekaj narobe. Juri lahko jaz končam v grabnu. ne rečem. Upam pa, da me nihče nebo branil s takimi primitivnimi izgovori. It's LIFE. ponavadi si kriv sam.

Kajba, ozdrravi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Samostojno državo imamo že 15 let, malo več, kako je s športno infrastrukturo nam je vsem jasno. Radi bi pisto ala Misano Adriatico, in uro vožnje po 4.17€ kar v starih soldih pomeni točno jurja. Eni še kar fantazirajo, da bi pista rešila problem motomorije na slovenskih cestah. Zakaj bi jo? Kako? to, da "se nimamo kje sprostiti" je navaden blef. Kliše. sto krat ponovljena laž, ki naj bi postala resnica.

Laž? Kako pa lahko TI veš, da je to laž?

A si morda že zgradil pisto, jo dobro promoviral in nato primerjal statistiko o nesrečah vsaj za 5 let ped in 5 let po pisti?

Sploh ne gre za to, da bi se 'imeli kje sprostiti'. Gre za to, da bi se imeli kje varno naučiti in varno spoznati, da TO ni za na cesto. Ker na dirkališču skoraj vsak to prej ko slej spozna, a za razliko od spoznavanja na cesti, velika večina preživi in to z relativno majhnimi posledicami.

Vsaka moderna in napredna država, ki da kaj na tehnično kulturo, bi morala imeti vsaj eno pošteno stezo (ala Pannonia Ring - Misano Adriatico žal ne poznam) ter več manjših ala N. Marof. Slednje bi bile idealne tudi za namen avtošolskih poligonov - tako bi razen CPP avtošole imele možnost svoje kandidate naučiti tudi kaj o tehniki vožnje (in kolikor vem, so tovrstni poligoni zahtevani po zakonu).

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dragi kolegi in kolegice. Svojci poškodovanega Klajbe so me prosili, da vam prenesem sledeče sporočilo:

Zaradi slabega zdravstvenega stanja (pa tudi izgube spomina) naprošajo vse, da se do nadaljnega poškodovanega ne obiskuje v bolnišnici. Dovolite domačim, da prebijejo tisto malo časa, kolikor je "dovoljeno" z njim in mu posvetijo potrebno nego.

Ko bo zapustil intenzivno nego in bo na "normalni bolnišnični oskrbi" me bodo obvestili in takrat vam bom tukaj posredoval informacije o obisku. Želijo si, da se obiski usklajujejo z njihovimi željami. Tudi si želijo, da se ne klicari po nepotrebnem in bodo komunicirali z menoj glede tematike obiskov, jaz pa vam bom naprej sporočal potrebne info.

Zardi ZELO HUDIH telesnih poškodb, si ne morem kaj, da vam ne bi še enkrat dal v branje tega, kar sem napisal že nekaj dni nazaj...

Kar je pri vsej zgodbi (vsaj meni) zanimivo je, da se ugotavlja KDO ALI KAJ JE KRIV(-O)... In se nato napiše cel kup bolj ali manj celo korektnih zadev, kar pa nima veze s tisto pravo vsebino, ta ba je, DA MORA VOZNIK VOŽNJO PRILAGODITI RAZMERAM. Da dragi moji, tako kot sem jaz (že nekoč) prebil dve leti na bolniški, je Klajba SAM KRIV ZA POŠKODBE. Pa da ne bo pomote... sam jih bo tudi prenašal kot sem jih jaz in še marsikdo drug...

Vse dobro sicer o njem. Kolikor sem ga jaz poznal, me preseneča, da se mu je to zgodilo... Predvsem tiste izjave, ki namigujejo na objestnost. Ampak vseeno, dragi moji... Ni kriva bankina, niti asvalt, niti guma... Vedno je kriv izključno in samo voznik. Le voznik je namreč tisti, ki naj bi imel vsaj trohico razuma...

Girox je zadevo dobro zastavil... Kaj se da storiti za večjo varnost. Jaz bom pa stopil korak dlje... Kaj lahko MI storimo za večjo varnost... Na ridah in drugje... Eno je ukrepati, da se cestišče ustrezno uredi... Ampak to ne more biti izgovor za (pre)veliko število nesreč na "ridah". Kot bi zahtevali, da naj se cesta prilagodi voznikom - morda še vsakemu posamezniku. Najbolje, da se vgradijo še senzorju za tip gume, ki jo ima dotični motorist in se temu ustrezno sproti prilagaja struktura asvalta... Banalno, a ne?

Dejstvo je, da je vse v glavi. Žal! In manj ko je v glavi, bolj trpi telo. Ko poslušam debate v stilu "Smo šli t'ko u izi, enih 160" mi postane slabo. Povprečna hitrost vozil na slovenskih cestah je (zunaj naseljij) med 70 in 110 na uro... Vraga... kako je lahko 50 odstotnkov večja hitrost od ostalega prometa "u izi"???? Upoštevaje nasproti vozeča vozila in "psihološki efekt" na ostale voznike...

Žal je tako, da večina naših motociklistov še ni dozorela... nima osnovne vozniške kulture. Prvo, kar se zdi vsem "normalno" je, da lahko vozijo hitro, ker jim motocikel to dopušča. Pa žal ne more biti tako... Če se že motociklisti med seboj "razumom" in dopuščamo prehitro vožnjo kot legitimno (a vseeno nelegalno) potem se moramo strinjati vsaj v eni stvari... Mi smo tisti, ki kršimo pravila in posledično povzročamo nered (kot protipomenko besede red). Zatorej se moram v tem primeru obnašati strpno in predvsem skrajno previdno.

Je že kdo doživel, da ga je izsilil avtomobil iz stranske ceste? Najbrž že kar nekaj... Ampak zastavite si vprašanje, zakaj je do tega prišlo! Odgovor je preprost... Zato ker ste vozili cca. 40 - 50 metrov na sekundo... Ja, ne boste verjeli... to je cca. 140 - 180 na uro. Pred tremi ali štirimi sekundami, ko je dotični voznik pogledal levo in desno in speljal ste bili vi še za ovinkom, 100 ali 200 metrov stran...

Pospravit je treba podstrešje... To da je na ridah veliko nesreč, se že ve. Skoraj ne mine teden, da ne bi ride zahtevale davka... Še huje... Večina ve, da je bankina tam nevarna. Ampak... Ekstremisti so še vedno tam. Redkim pade v glavo, da je v ovinku POLNA ČRTA... vseeno mislijo, da je "the ovinek" tam zaradi njih in si veselo privoščijo vožnjo po levi. Da o kaki prilagojeni hitrosti ne govorimo. Pa je zadeva popolnoma enostavna. Kdor ne zmore prevoziti "the ovinka" po svojem pasu, je SLAB VOZNIK. In tega ne spremeni nobeno dejstvo o "ultra-frajersko-jebačko-dolgotični" hitrosti. Zakaj tako? Zato, ker je na cesti... In na cesti veljajo drugačna pravila, kakor na dirkališču.

Zatorej dragi ridaši, se naslednjič, preden se spustite nekajkrat po ridah gor in dol zgledujte tudi po meni (in marsikomu drugemu) in si realno odgovorite na vprašanje: kako moram peljati, da te ovinke odpeljem CEL? Pri tem pa upoštevajte vašo "kondicijo", stanje motocikla, stanje cestišča in predvidevajte... Tam so tudi drugi udeleženci v prometu.

Imejte v mislih še eno dejstvo... Edino živ motorist je (dober) motorist! Pa še eno dejstvo... Heroji so VSI mrtvi!

Sedaj pa me mirno spljuvajte, če vam paše...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsaka moderna in napredna država, ki da kaj na tehnično kulturo, bi morala imeti vsaj eno pošteno stezo (ala Pannonia Ring - Misano Adriatico žal ne poznam) ter več manjših ala N. Marof. Slednje bi bile idealne tudi za namen avtošolskih poligonov - tako bi razen CPP avtošole imele možnost svoje kandidate naučiti tudi kaj o tehniki vožnje (in kolikor vem, so tovrstni poligoni zahtevani po zakonu).

Jaz ne pravim, da bi to morali imeti, bi bilo pa fajn. Relanost je pa pač taka, kot je. :)

Glede na to, da še bolnice in zdr. ustanove niso pošlihtane, je iluzorno želeti si, da bi država dirkališča gradila. Privatniki jih pa itak ne bodo kaj dosti - preveč nerentabilno. Razen pač tisti, ki imajo dnar in bi ga radi zapravili - takih je pa malo.

Če bom kdaj giga bogat, obljubim, da se bom potrudil dirkališče posotavit, vožnja pa bi bila prva 3 leta zastonj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede na to, da še bolnice in zdr. ustanove niso pošlihtane, je iluzorno želeti si, da bi država dirkališča gradila.

Ja, res je žalostno, da ima prednost orožje. :SS

Privatniki jih pa itak ne bodo kaj dosti - preveč nerentabilno. Razen pač tisti, ki imajo dnar in bi ga radi zapravili - takih je pa malo.

To o nerentabilnosti je za lase privlečeno... Pannonia Ring je v privatnih lasti, ne dobiva nobenih državnih pomoči in je rentabilna.

Če bom kdaj giga bogat, obljubim, da se bom potrudil dirkališče posotavit, vožnja pa bi bila prva 3 leta zastonj.

V tem tvojem cilju te moralno podpiram. Če boš pa imek kakšno dobro ponudbo, pa lahko tudi finančno... :P

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zdele prebral... klajba drži se :unsure:

mogoče se pa dons pelem do OMV-ja na kufe :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes pa upam da se mi uspe prkazat gor. Da poberem tisto prvo mesto in grem dalje :worship: :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

torej za vse ki pridete na ocenjevanje v naslednjih dneh:

1. spodnji in zgornji ovinki niso pomembni in ne štejejo za oceno

2. obvezna izpeljava THE OVINKA v 1. prestavi pri najmanj 10.000 rpm za 4-valjnike in 7.000 za dvovaljnike (ostalih se ne ocenjuje tko da ne se trudit)

3. nehomologiran auspuh prinese dodatne točke :kva2:

4. izhod iz ovinka po zadnjem kolesu prinese dodatne točke

5. drsanje s katerimkoli delom prinese dodatne točke

6. ob vožnji po nasprotnem voznem pasu se odbijejo 4 točke :nono:

7. pri vožnji navzdol se kot dodatne točke štejejo samo iskrice :hooray:

nagrado dobi vsak ki izpolne vsaj 4 kriterije

nagrado podeljuje sanda7 čez 15 dni ko pride z zasluženega dopusta :rolleyes:

padci ne prinašajo dodatnih točk tako da tega ne počnite :nono:

se vidimo :kva1: :kva1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gost
Ta tema zaprta in dodajanje odgovorov ni več mogoče.
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!