Skoči na vsebino

Kacje ride II


Priporočene objave

Objavljeno
vožnja po kolenčku je predvsem hitrejša in zato ker je fizikalno izvedljiva se tudi uporablja, se pa strinjam, da je nevarnejša :winkiss:

Idealna za premikanje v predvidljivih okoljih, ker ne omogoča tako hitrega manevriranja, kot druge tehnike - kajneda?

Objavljeno
Mogoče...se bomo še zmenil OK???

sam je pa čas da se vprašaš...ali je zdravo da ga tako piješ?!?!??

No no, da nebi jst kej komentirou, sicer pa na ne bom piu na ohceti, ker morm pol še na eno žurko, tam bo pa druga pesem :naughty:

Objavljeno (popravljeno)
Napaka... Vožnja po kolenu je v resnici počasnejša, sj se s tritočkovnim vpetjem poveča tako trenje na asvaltu, kakor tudi zračni upor. Ampak to so že malenkosti, ki štejejo samo v vrhunskem športu. Fizikalno gledano je to nekako tako... Premagovanje večjih sil z navzgor omejeno kapaciteto rezultira v zmanjševanju ene izmed količin - v tem primeru hitrosti.

Ti, ki si smučarka, boš morda bolje razumela takole... vožnja po kolenu ima približno tak efekt, kakor "skok" pri smučanju. :P

ja zaka pa pol v športnem motociklizmu uporabljajo kolenčkanje in ne prelom v vseh možnih sklepi telesa? če mene prašaš je ta šport že tok izpopolnjen, da sigurno uporabljajo tehniko, ki naj bi bila hitrejša - sj veš, samo zmaga šteje (ponavad)

Popravljeno . Popravil Tanjuška
Objavljeno
OK, zdaj pa si ne morem kaj, da se kot "bolan fizik" ne bi obregnil ob nekaj zadev... Čisti fizikalno gledano je "lomljeni" stil veliko bolj varen, kakor "kolenčkanje". Zakaj?

Tisti, ki znajo vsaj osnove fizike, vedo, da je sila v resnici vektor in da gre pri vožnji skozi ovinek za vsoto vektorjev... Če si znate skicirati te vektorje, boste kmalu prišli do zanimivih dognanj... Eno izmed teh je tudi, da gre pri "kolenčkanju" z vidika sil za "tritočkovno vpetje", kar pa pomeni, da se del sil (z vidika vpetja v smislu fizikalne mehanike) prenaša neposredno na človeško telo.

Človeško telo kot tako v principu ni namenjeno blaženju takšnih sil. Sploh če upoštevamo neko drugo dejstvo... Človeško telo pri tej tehniki postane kompenzator za izenačevanje nasprotnih sil, ki so posledica prekomerne obremenitve v ovinku. Tritočkovno vpetje namreč omogoča (premagovanje) večje sile, kakor dvotočkovno.

Lomljena tehnika pa je z vidika vožnje popolnoma drugačna. In tudi (s fizikalnega gledišča) bolj pravilna. Pri lomljeni tehniki gre namreč za spremebo kota med silnic, ki rezultirajo v drugačni vsoti sil (pri tem pa je pomembno tudi spremeba težišča, ki se pri takšni tehniki zniža, napram "kolenčkanju", kjer se zgolj horizontalno prestavi v smeri nagiba in s tem maj ublaži težiščnico).

Pri vožnji po klancu ima težišče velik vpliv, saj je razporeditev vektorjev (to je sil) v klancu popolnoma drugačna, kakor na ravnini. Kolenčkanje po klancu je iz vidika fizike v klančinah popolnoma nesmiselno (je kdo že ugotovil, da so piste načeloma ravne?). Lep dokaz za to so npr. prikoličarji (motocikli namreč).

Če sklenem, da ne bom preveč moril s fiziko... Vožnja po kolenu je sicer res bolj elegantna in z vidika premikajočega se sistema celo enakovredna lomljeni tehniki. Če pa sistem razdelimo na voznika in motocikel (saj gre tudi v resnici za popolnoma različno materialno zgradbo) pa je vožnja po kolenu nesmiselna in celo veliko bolj nevarna, kakor lomljena tehnika, sploh pa v klančinah (har ride nesporno so).

Q.E.D.

Kako se pa imenuje tale tehnika na sliki?

Tip je šel z balanco podret piksno na tleh...

post-15567-1187861048_thumb.jpg

Objavljeno (popravljeno)
ja zaka pa pol v špornem motociklizmu uporabljajo kolenčkanje in ne prelom v vseh možnih sklepi v telesa? če mene prašaš je ta šport že tok izpopolnjen, da sigurno uporabljajo tehniko, ki naj bi bila hitrejša - sj veš, samo zmaga šteje (ponavad)

V športnem (hitrostnem) motociklizmu ne uporabljajo vožnje po kolenu (enako kot so pri smučeh zaoblili osrednji del), ker bi to povečalo trenje. Z vidika športnega motociklizma bi bil to popolni nesmisel. Nagaya bi ti znala več povedati o "zgodovini kolenčkanja" in čemu je v resnici namenjeno. Definitivno ne "vožnji".

Bi jaz, pa se bojim, da me bo spet kregala zaradi avtorskih pravic... :whistle:

Popravljeno . Popravil PikiJapok
Objavljeno

u fak mate pa debate prov za doktorirat

še vejverce bojo spizdle od hudga :whistle:

Objavljeno (popravljeno)
ja zaka pa pol v športnem motociklizmu uporabljajo kolenčkanje in ne prelom v vseh možnih sklepi telesa? če mene prašaš je ta šport že tok izpopolnjen, da sigurno uporabljajo tehniko, ki naj bi bila hitrejša - sj veš, samo zmaga šteje (ponavad)

Ker ne dirkajo na cesti, ampak na dirkališču... če si opazla - tudi špeglov, žmigavcev, luči nimajo ... niti vozniškega kategorije A ne rabijo :)

aja, pa na pisti ni srn, nasproti vozečih pijancev in motoristov, pa oljnih madežev, peska, ... ;) ;) :whistle:

Popravljeno . Popravil brum brum
Objavljeno
No no, da nebi jst kej komentirou, sicer pa na ne bom piu na ohceti, ker morm pol še na eno žurko, tam bo pa druga pesem :naughty:

Kr priznej, da si že mal odvisen :whistle:

Objavljeno
Kako se pa imenuje tale tehnika na sliki?

Tip je šel z balanco podret piksno na tleh...

balančkanje :naughty:

Objavljeno

a nardimo foro če bo danes slabo vreme

pa se dobimo gor z avti

da vidmo kakšne makine vozmo na 4kolesih :whistle:

Objavljeno (popravljeno)

@PikiJapok:

O kakšnem tritočkovnem vpetju bi lahko govoril če bi se na koleno naslanjali in nanj prenašali težo, tako je pa ne. V primeru da bi težo prenašali na koleno bi plastični drsniki recimo na grobniku zdržali en prosti trening...

Zanima me tudi kje si našel višje težišče pri vožnji na koleno, kjer je voznik v bistvu "pod" motorjem ali v njegovi višini, napram lomljeni tehniki, kjer je voznik še vedno nad motorjem s trupom??? Ena izmed prednosti vožnje na koleno je ravno znižanje težišča in posledično drugačne razporeditve sil.

In če bi bila vožnja po kolenu počasnejša bi v motošportu uporabljali drugačno tehniko (recimo lomljeno), ne pa da fantje poskušajo čimveč svojega telesa v ovinku prenesti pod motor, bližje tlem. Edina izjema so recimo road racing variante, kjer je glava in telo bolj naravnost in ne "pod" motorjem - zaradi večih vzrokov, recimo hitre menjave smeri zaradi nepričakovane ovire.

sicer pa je to off-topic

Popravljeno . Popravil misty
Objavljeno

Tud saška poje, da ne gre na kolena :lol1: .... neki je na tem.. zihr je :kva2:

Objavljeno
Napaka... Vožnja po kolenu je v resnici počasnejša, sj se s tritočkovnim vpetjem poveča tako trenje na asvaltu, kakor tudi zračni upor. Ampak to so že malenkosti, ki štejejo samo v vrhunskem športu. Fizikalno gledano je to nekako tako... Premagovanje večjih sil z navzgor omejeno kapaciteto rezultira v zmanjševanju ene izmed količin - v tem primeru hitrosti.

Ti, ki si smučarka, boš morda bolje razumela takole... vožnja po kolenu ima približno tak efekt, kakor "skok" pri smučanju. :P

aja pa to kar pravš glede smučarije, men verjem, da to ne drži. je velika velika razlika. lahko bi recimo primerjau "tekmovalni zavoj - kolenčkanje" al pa "carving zavoj - lomlenje kosti po smučišču" - samo tako primerjava bi bla saj približno mogoča

Objavljeno

ona zihr že ve za kaj noče jit :naughty:

Objavljeno
Tud saška poje, da ne gre na kolena :lol1: .... neki je na tem.. zihr je :kva2:

Ti že veš :naughty:

Objavljeno
@PikiJapok:

O kakšnem tritočkovnem vpetju bi lahko govoril če bi se na koleno naslanjali in nanj prenašali težo, tako je pa ne. V primeru da bi težo prenašali na koleno bi plastični drsniki recimo na grobniku zdržali en prosti trening...

Zanima me tudi kje si našel višje težišče pri vožnji na koleno, kjer je voznik v bistvu "pod" motorjem ali v njegovi višini, napram lomljeni tehniki, kjer je voznik še vedno nad motorjem s trupom??? Ena izmed prednosti vožnje na koleno je ravno znižanje težišča in posledično drugačne razporeditve sil.

In če bi bila vožnja po kolenu počasnejša bi v motošportu uporabljali drugačno tehniko (recimo lomljeno), ne pa da fantje poskušajo čimveč svojega telesa v ovinku prenesti pod motor, bližje tlem. Edina izjema so recimo road racing variante, kjer je glava in telo bolj naravnost in ne "pod" motorjem - zaradi večih vzrokov, recimo hitre menjave smeri zaradi nepričakovane ovire.

sicer pa je to off-topic

Fantje težišče prenašajo s presedanjem (kar je v bistvu nadgradnja lomljene tehnike) in ne s kolenčkanjem. ;)

Objavljeno
Ti že veš :naughty:

nj kakšn prpele lenderko na ride, jo js zihr spravm na kolena :whistle:

Objavljeno
Ker ne dirkajo na cesti, ampak na dirkališču... če si opazla - tudi špeglov, žmigavcev, luči nimajo ... niti vozniškega kategorije A ne rabijo :)

aja, pa na pisti ni srn, nasproti vozečih pijancev in motoristov, pa oljnih madežev, peska, ... ;) ;) :whistle:

ja kam si pa ti zj zašu??? :wacko:

Objavljeno
Fantje težišče prenašajo s presedanjem (kar je v bistvu nadgradnja lomljene tehnike) in ne s kolenčkanjem. ;)

in komentar na "tritočkovno vpetje" oz. ostalo?

Presedanje je povezano z vožnjo na koleno, če se ne boš presedel ne boš prišel na koleno (načeloma) tako da to sta povezana pojma.

Objavljeno

jz sm pa zmeri mislila,

da se moški presedajo iz ene strani na drugo,zato k jih jajca žuljo :headbang: :rolleyes:

Objavljeno
jz sm pa zmeri mislila,

da se moški presedajo iz ene strani na drugo,zato k jih jajca žuljo :headbang: :rolleyes:

:slap: :lol1:

Objavljeno
jz sm pa zmeri mislila,

da se moški presedajo iz ene strani na drugo,zato k jih jajca žuljo :headbang: :rolleyes:

:yea1: :yea1: :yea1:

Objavljeno

Sanda7 kako kej kaže vreme u našmu koncu?

Na vrhnki je nehalo padat, pa mal se je začel jasnit. :worship:

Objavljeno
in komentar na "tritočkovno vpetje" oz. ostalo?

Presedanje je povezano z vožnjo na koleno, če se ne boš presedel ne boš prišel na koleno (načeloma) tako da to sta povezana pojma.

Napaka... Kolenčkanje v resnici zmanjša efekt presedanja, saj navidezno težišče dvigne. Kolenčkanje in presedanje sta si v resnici "nasprotna" pojava z vidika učinka (na hitrost). Smisel presedanja je povečati hitrost v ovinku (ob manjšem nagibu), pri čemer je hrbtenica usmerjena proti motociklu in ne proti asvaltu. Pač, zaradi efekta sil... Kolenčkanje potegne telo za seboj k asvaltu...

Gost
Ta tema zaprta in dodajanje odgovorov ni več mogoče.
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!