Sanda7 Objavljeno Avgust 23, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2007 evo vremenska prognoza trenutno nehalo deževat rahlo svetlejše nebo vendar še vedno vse zabasano cesta v vrtni ulici mokra pogled na unško ravnino pa pravi da je tudi tam še vedno mokro ravno videla 3 motoriste najbrž tujce dva v smeri unec- rakek prav počasi in previdno tako kot tudi ostal promet,kar je rahlo sumljivo tako da ne vem če ni kakšna pizdarija nastala
metuljcica46 Objavljeno Avgust 23, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2007 Tud saška poje, da ne gre na kolena :lol1: .... neki je na tem.. zihr je :kva2: eh mausi.... :yea1: :yea1: :D da ne bo tok napeto ozračje s temi debatami :kva2:
Furioso Objavljeno Avgust 23, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2007 (popravljeno) ...al pa "carving zavoj - lomlenje kosti po smučišču" ...in razstavljanje kolenskega sklepa... :( Popravljeno Avgust 23, 2007. Popravil Furioso
Jure Objavljeno Avgust 23, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2007 OK, zdaj pa si ne morem kaj, da se kot "bolan fizik" ne bi obregnil ob nekaj zadev... Čisti fizikalno gledano je "lomljeni" stil veliko bolj varen, kakor "kolenčkanje". Zakaj? Ni res. Ce hoces "kolenckat", si se prisiljen presest, kar pomeni, da si prisiljen spremenit tezisce v bolj ugodno za izpeljavo ovinka pri enaki hitrosti, kot ce tega ne bi storil, oziroma gres lahko se hitreje. Napaka... Vožnja po kolenu je v resnici počasnejša, sj se s tritočkovnim vpetjem poveča tako trenje na asvaltu, kakor tudi zračni upor. Ampak to so že malenkosti, ki štejejo samo v vrhunskem športu. Fizikalno gledano je to nekako tako... Premagovanje večjih sil z navzgor omejeno kapaciteto rezultira v zmanjševanju ene izmed količin - v tem primeru hitrosti.Ti, ki si smučarka, boš morda bolje razumela takole... vožnja po kolenu ima približno tak efekt, kakor "skok" pri smučanju. :P Nekako noces razumet, da se kolena v tla NE TISCI in se nanj NE prenasa sile, ampak se z njim samo rahlo drsi. @PikiJapok:O kakšnem tritočkovnem vpetju bi lahko govoril če bi se na koleno naslanjali in nanj prenašali težo, tako je pa ne. V primeru da bi težo prenašali na koleno bi plastični drsniki recimo na grobniku zdržali en prosti trening... Zanima me tudi kje si našel višje težišče pri vožnji na koleno, kjer je voznik v bistvu "pod" motorjem ali v njegovi višini, napram lomljeni tehniki, kjer je voznik še vedno nad motorjem s trupom??? Ena izmed prednosti vožnje na koleno je ravno znižanje težišča in posledično drugačne razporeditve sil. In če bi bila vožnja po kolenu počasnejša bi v motošportu uporabljali drugačno tehniko (recimo lomljeno), ne pa da fantje poskušajo čimveč svojega telesa v ovinku prenesti pod motor, bližje tlem. Edina izjema so recimo road racing variante, kjer je glava in telo bolj naravnost in ne "pod" motorjem - zaradi večih vzrokov, recimo hitre menjave smeri zaradi nepričakovane ovire. sicer pa je to off-topic Tocno tako. Se podpisem! Fantje težišče prenašajo s presedanjem (kar je v bistvu nadgradnja lomljene tehnike) in ne s kolenčkanjem. ;) Kolenckanje je presedna tehnika. Ce se ne presedes nemores kolenckat, thats it. Kolenckanje je v bistvu dodatek k presedni tehniki, da s kolenom potipas kej si in pridobis nekaj povratnih informacij. In se enkrat, koleno ni nobena tretja tocka, ker se nanj ne prenasa nobene sile. Presedanje je povezano z vožnjo na koleno, če se ne boš presedel ne boš prišel na koleno (načeloma) tako da to sta povezana pojma. Jp Napaka... Kolenčkanje v resnici zmanjša efekt presedanja, saj navidezno težišče dvigne. Kolenčkanje in presedanje sta si v resnici "nasprotna" pojava z vidika učinka (na hitrost). Smisel presedanja je povečati hitrost v ovinku (ob manjšem nagibu), pri čemer je hrbtenica usmerjena proti motociklu in ne proti asvaltu. Pač, zaradi efekta sil... Kolenčkanje potegne telo za seboj k asvaltu... Brez zamere.. Ampak kar neki :D Kdor obvlada presedno tehniko se ne bo strinjal s tabo. Kot prvo s kolenom drsas tako rahlo, da te nikamor ne vlece. Ce te vlece nekaj delas narobe :) In ne, kolenckanje pa presedanje si nista naprotna pojava.. Ti se presedes, da si hitrejsi in bolj stabilen, koleno pa uporabis se kot nadgradnjo in indikator pri iskanju mejnega nagiba, da bos se hitrejsi.
Jure Objavljeno Avgust 23, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2007 Sanda7 kako kej kaže vreme u našmu koncu? Na vrhnki je nehalo padat, pa mal se je začel jasnit. :worship: Se vidmo na ridah, ce je tako!! :D
greenninja Objavljeno Avgust 23, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2007 ...deževje spremlja še močan veter kot kaže bo koruza party danes propadla vendar smo obtimisti ... Čuj ti optimist večni... A si se spomnila corn-party v četrtek/sred tedna narest, ker se bojiš, da bi se nas preveč od dlje prvleklo gor? Saj pa lahka s sabo pripeljemo kaj.. Ne nas na tak način šikanirat no... :grim :P
Tanjuška Objavljeno Avgust 23, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2007 ...in razstavljanje kolenskega sklepa... :( jap ti dobr veš an? :winkiss:
Tanjuška Objavljeno Avgust 23, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2007 (popravljeno) Čuj ti optimist večni... A si se spomnila corn-party v četrtek/sred tedna narest, ker se bojiš, da bi se nas preveč od dlje prvleklo gor? Saj pa lahka s sabo pripeljemo kaj.. Ne nas na tak način šikanirat no... :grim :P :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: ejga tastara ti mene zmer tko u smeh spravš :lol1: Popravljeno Avgust 23, 2007. Popravil Tanjuška
Tanjuška Objavljeno Avgust 23, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2007 Se vidmo na ridah, ce je tako!! :D ka pol boš z svojmu mopedrilotm gor uletu al te pridm iskat :whistle:
Jure Objavljeno Avgust 23, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2007 Huh, se te kr mal bojim, k si razlagala ucer o enem prijemanju emd voznjo :whistle: Saj ne da bi se branil, ampak motoristi med voznjo ne smemo imeti nobenih motecih dejavnikov O:-) :grim Bom verjetno kar s svojim :D
misty Objavljeno Avgust 23, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2007 Napaka... Kolenčkanje v resnici zmanjša efekt presedanja, saj navidezno težišče dvigne. Kolenčkanje in presedanje sta si v resnici "nasprotna" pojava z vidika učinka (na hitrost). Smisel presedanja je povečati hitrost v ovinku (ob manjšem nagibu), pri čemer je hrbtenica usmerjena proti motociklu in ne proti asvaltu. Pač, zaradi efekta sil... Kolenčkanje potegne telo za seboj k asvaltu... Amm????? Kako za vraga bo vožnja na koleno zmanjšala efekt presedanja, če pa se razlikuje le v enem gibu - koleno porineš navzven. Ostalega dela telesa ne premikaš, le koleno porineš proti tlem, zato da veš koliko si še odmaknjen od tal. Drsnik je iz plastike, nanj pa ne deluje omembe vredna sila, torej to ni neka zavora ki bi vplivala na hitrost motorja v ovinku. Večji zračni upor zaradi tega ker držiš koleno ven in ne ob motorju pa lahko tudi zanemarimo. Če bi dlakocepil bi rekel da ko porineš koleno proti asfaltu se težišče še bolj pomakne navzdol :P Smisel presedanja je predvsem v manjšem nagibu pri isti hitrosti, upam da veš kaj to pomeni (hint: varnost), to pa potem lahko nadgrajuješ v povečanje hitrosti ob istem nagibu. Hrbtenica je usmerjena proti motorju (bolj ali manj) na cesti, kjer je ta drža "boljša" zaradi možnosti hitre prestavitve na drugo stran in spremembe smeri. Na pisti pa je recimo prva stvar da se glava prestavi iz vizirja (večini je nekako "naraven" pogled iz sredine motorja) na notranjo stran ovinka. Posledično tudi hrbtenica ni obrnjena proti motorju. "Kolenčkanje potegne telo s seboj k asfaltu" -> mene tole spomni spet na špaget stil vožnje na koleno ;)
Sanda7 Objavljeno Avgust 23, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2007 Čuj ti optimist večni... A si se spomnila corn-party v četrtek/sred tedna narest, ker se bojiš, da bi se nas preveč od dlje prvleklo gor? Saj pa lahka s sabo pripeljemo kaj.. Ne nas na tak način šikanirat no... :grim :P ma dijo bono lej jo bejbo tebe bi blo pa res lepo gor videt,bi te kr izljubila ja četrtki so the ride day zato tud koruza party ka pol boš z svojmu mopedrilotm gor uletu al te pridm iskat :whistle: kaj ti misliš s karoco uletet al kuga ja vreme se IZBOLJŠUJE je bo tud mal sončnih žarkov ta cajt
PikiJapok Objavljeno Avgust 23, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2007 Ni res. Ce hoces "kolenckat", si se prisiljen presest, kar pomeni, da si prisiljen spremenit tezisce v bolj ugodno za izpeljavo ovinka pri enaki hitrosti, kot ce tega ne bi storil, oziroma gres lahko se hitreje.Nekako noces razumet, da se kolena v tla NE TISCI in se nanj NE prenasa sile, ampak se z njim samo rahlo drsi. Tocno tako. Se podpisem! Kolenckanje je presedna tehnika. Ce se ne presedes nemores kolenckat, thats it. Kolenckanje je v bistvu dodatek k presedni tehniki, da s kolenom potipas kej si in pridobis nekaj povratnih informacij. In se enkrat, koleno ni nobena tretja tocka, ker se nanj ne prenasa nobene sile. Jp Brez zamere.. Ampak kar neki :D Kdor obvlada presedno tehniko se ne bo strinjal s tabo. Kot prvo s kolenom drsas tako rahlo, da te nikamor ne vlece. Ce te vlece nekaj delas narobe :) In ne, kolenckanje pa presedanje si nista naprotna pojava.. Ti se presedes, da si hitrejsi in bolj stabilen, koleno pa uporabis se kot nadgradnjo in indikator pri iskanju mejnega nagiba, da bos se hitrejsi. Mešaš jabolka in hruške... Poglej pozorno, kaj si napisal... Tvoj cilj je torej položit koleno na tla in ne hitreje odpeljat ovinek... To pa je nekako skoraj neumnost, no... Razen z vidika pozerstva. ;) Smisel presedanja je v bistvu prenos težišča (navzdol), zato da se lahko ovinek odpelje hitreje. Nikakor ne more biti smisel presedanja to, da prideš s kolenom do tal, kar si ti napisal, če pozorno prebereš. V principu ti presedanje celo pomaga k temu, da ti ni potrebno tipati s kolenom tal, saj ti samo presedanje omogoča višjo hitrost ob določenem (mejnem) nagibu. Tipanje s kolenom po tleh pa pomeni iskanje meje zmožnosti motocikla (in voznika). Namenjeno je samo in izključno temu, da se oceni mejna situacija, ki je neznanka. Torej določanju mejnega nagiba. Tako, da si bomo na jasnem in da ne boste več govorili neumnosti... Obstaja namreč tudi nekaj, čemur se reče vzročno-posledična povezava. ;)
Tanjuška Objavljeno Avgust 23, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2007 ma dijo bono lej jo bejbo tebe bi blo pa res lepo gor videt,bi te kr izljubila ja četrtki so the ride day zato tud koruza party kaj ti misliš s karoco uletet al kuga ja vreme se IZBOLJŠUJE je bo tud mal sončnih žarkov ta cajt kuga pa je karoca??? upam, da ni to nova vrsta vajvarc?? :unsure:
greenninja Objavljeno Avgust 23, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2007 kuga pa je karoca??? upam, da ni to nova vrsta vajvarc?? :unsure: ma mona... :glare: (in: dijo bono mi jmamo karoce kot v kikiriki-njaku, io prinesti karoce nekaj, če bo nemokro pa bo šefe di banda (moj) za to. Anche- if mokro, jmamo mi novi bezeg šnops in se dogovoriti priti come avto po strada pod rajda.) :naughty:
misty Objavljeno Avgust 23, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2007 Tako, da si bomo na jasnem in da ne boste več govorili neumnosti... Obstaja namreč tudi nekaj, čemur se reče vzročno-posledična povezava. ;) Sori piki, že vnaprej. Tole kar ti razlagaš tukaj na trenutke nima ne repa ne glave. Se strinjam z določenimi stavki, ampak globalno tolčeš mimo. Lahko prestavimo debato o vožnji na kolena u živo, enkrat popoldne na ridah? do takrat pa malo branja ...
PikiJapok Objavljeno Avgust 23, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2007 (popravljeno) Sori piki, že vnaprej. Tole kar ti razlagaš tukaj na trenutke nima ne repa ne glave. Se strinjam z določenimi stavki, ampak globalno tolčeš mimo. Lahko prestavimo debato o vožnji na kolena u živo, enkrat popoldne na ridah? do takrat pa malo branja ... Kje vraga pa tolčem mimo? ;) Argumente prosim? Nekako mi ponujeno branje, če pozorno pogledaš, ne diši VEČ... ;) Piki piše (oz. načrtuje) programe za dotično industrijo (oz. robote, ki sestavljajo vozila) in se mu zdi, da vendar ima nekaj pojma o vplivih sil, ki delujejo na vozilo... Popravljeno Avgust 23, 2007. Popravil PikiJapok
Tanjuška Objavljeno Avgust 23, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2007 ma mona... :glare: (in: dijo bono mi jmamo karoce kot v kikiriki-njaku, io prinesti karoce nekaj, če bo nemokro pa bo šefe di banda (moj) za to. Anche- if mokro, jmamo mi novi bezeg šnops in se dogovoriti priti come avto po strada pod rajda.) :naughty: uf un šnops je pa od hudiča, tale tvoja babica je čist divja :worship:
Jure Objavljeno Avgust 23, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2007 Mešaš jabolka in hruške... Poglej pozorno, kaj si napisal... Tvoj cilj je torej položit koleno na tla in ne hitreje odpeljat ovinek... To pa je nekako skoraj neumnost, no... Razen z vidika pozerstva. ;) Smisel presedanja je v bistvu prenos težišča (navzdol), zato da se lahko ovinek odpelje hitreje. Nikakor ne more biti smisel presedanja to, da prideš s kolenom do tal, kar si ti napisal, če pozorno prebereš. V principu ti presedanje celo pomaga k temu, da ti ni potrebno tipati s kolenom tal, saj ti samo presedanje omogoča višjo hitrost ob določenem (mejnem) nagibu. Tipanje s kolenom po tleh pa pomeni iskanje meje zmožnosti motocikla (in voznika). Namenjeno je samo in izključno temu, da se oceni mejna situacija, ki je neznanka. Torej določanju mejnega nagiba. Tako, da si bomo na jasnem in da ne boste več govorili neumnosti... Obstaja namreč tudi nekaj, čemur se reče vzročno-posledična povezava. ;) Napisal sem tocno tako kot je. Z stavkom, da "ce se ne presedes ne mores kolenckat" sem ti hotel ponazorit iskljucno to, da sta ta dva pojava neposredno povezana in nista popolnoma razlicne stvari, kot si trdil ti. Mogoce se nisva razumela, zato se enkrat. Jaz se ne presedem zato da grem s kolenom po tleh, ampak grem pa obcasno s kolenom po tleh, ker se presedam. Presedna tehnika je tista kar v osnovi zagovarjam. Koleno je samo dopolnilo le te. In res ne vem kje sem napisal, da je smisel presedanja, da prides s kolenom do tal?? Lepo prosim, to bi pa res bila bedarija. In ja presedanje omogoca visjo hitrost ob mejnem nagibu, koleno je pa le pomagalo, za kontroliranje nagiba. Lahko pa ga na cesti uporabljas tudi kot neko mejo. Poznas npr sebe, motor, gume, podlago in na podlagi izkusenj ves da bo do neke meje slo vse ok skozi. Mogoce bi slo tudi cez to mejo, ampak ugotavljanje tega ze ni vec tako varno. Ti se peljes, gres v ovinek, se presedes tako kot vedno, das koleno ven, ko prides do kolena je to to, ovinek lepo odpeljes do konca, brez poevcevanaj nagiba in stopnjevanja hitrosti, ker si prisel do svoje mejne varne tocke. Zakaj bi bilo torej kolenckanje bolj nevarno?
greenninja Objavljeno Avgust 23, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2007 MERD! :naughty: Mi o koruzi in off the road, oni pa off-topičarijo on the road, ko bi morali Po kolenu! :glare:
Tanjuška Objavljeno Avgust 23, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2007 MERD! :naughty: Mi o koruzi in off the road, oni pa off-topičarijo on the road, ko bi morali Po kolenu! :glare: tanajbol da pridemo usi gor, pa bomo eni kausal eni pa galamo delal zarad kolenčkanja, lomlenja, fizike, presedanja,... in še bi lahko našteval :whistle:
Furioso Objavljeno Avgust 23, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2007 tanajbol da pridemo usi gor, pa bomo eni kausal eni pa galamo delal zarad kolenčkanja, lomlenja, fizike, presedanja,... in še bi lahko našteval :whistle: http://www.kausal.com/
PikiJapok Objavljeno Avgust 23, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2007 tanajbol da pridemo usi gor, pa bomo eni kausal eni pa galamo delal zarad kolenčkanja, lomlenja, fizike, presedanja,... in še bi lahko našteval :whistle: J's bi galamo delal zarad biologije (3. letnik - razmnoževanje sesalcev), če že... :whistle: Pa če lahk' že zbiram, ne bi koruze kavsal...
2384nsdf83 Objavljeno Avgust 23, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2007 Kaj pa z ameriškim fast foodom? kakšenbuellmogoče Vprašaj kakega tretješolčka, od kod izvira koruza ...
Tanjuška Objavljeno Avgust 23, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2007 http://www.kausal.com/ ka mi hočeš povedat, da je Leonardo da Vinci tud kausau :huh: :?
Priporočene objave