Skoči na vsebino

giannelli vs. leo vince


poggy

  

78 članov je glasovalo

  1. 1. giannelli vs. leo vince

    • giannelli
      17
    • leo vince
      40
    • drugi
      9


Priporočene objave

Jst mam leo vinceta, pa mam ful "lukno" med 40 in 70... ful mori, k potegne tko, da pusti vse avtomobile za sabo, pol te pa uni prehitijo pa grdo gledajo kaj se grem k furam 50 naprej, jst pa si sam mislm dej počakte da pride do 70 <_< da bo spet potegnl tm do ene 100 (nrg mc3 - hitrosti so merjene po mojmu števcu-treba vzet z rezervo najbrž :P )

A bi blo bol če zamenjam samo valčke, al tud fedre?

Bi res mogoče ker vedu kje bi se dal to v LJ dobit? Hvala!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Shkorc!

Fedri v sklopki ti med 40 in 70 ne pomagajo. Nastaviti bo treba variomat. Motor DOBRO dela, moč imaš, saj gre dobro do 40 in od 70 dalje. Takrat pride do izraza moč motorja. Vmes je pa variomat, ki pri tebi slabo dela. Preko prsta dajati nasvete je bolj slabo...ampak...če imaš med 40 in 70 previsoke obrate daš težje valjčke, če so obrati nizki, če počasi dobiva obrate, potem pa obratno, poskusi z lažjimi valjčki.

Duke

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

BIN LADEN!

Zraven LeoVince ZX ITAK dobiš valjčke in (ne pri vseh) tudi fedre za sklopko. Zadeva se dobro dogaja tudi na čisto serijskem motorju brez blokad. Sploh, če imaš gor 17,5 mm uplinjač. Zdaj jih imajo že skoraj vsi Piaggio in Gilera.

Duke

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ROBA!

Katerega LeoVinceja pa misliš narazen rezat???? Če imaš ZX nimaš kaj ven vzet, ker je prazen. Edina blokada je na začetku, tam kjer ga daš na cilinder. Da ne boš kaj uničil!

Duke

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

shkorc: treba bo dat lazje valjcke verjetno, ja. Pa tudi s ta vlko fedro se da kaj naredit... Da ti pol bol mocno jermen poriva noter...ampak ti ga tudi bolj rabi.

duke: ZX sploh ni prazen! na koncu, pred onim delo ko se zvije je notri tako zelezno sranje. Tisto je se kao blokada, ker s tem dobijo tudi homologacijo... ko das ven to pa se zacne bolj dret pa naj bi boljse slo. roba je dal ven ze pa je reko da ma vec navora pa tak motor pol...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ROBA!

Katerega LeoVinceja pa misliš narazen rezat???? Če imaš ZX nimaš kaj ven vzet, ker je prazen. Edina blokada je na začetku, tam kjer ga daš na cilinder. Da ne boš kaj uničil!

Duke

To si vi mislite da nima blokade samo jaz vem da jo ma ker sn ga narazen vrezo in jo mam v garaži na panku :D Pa glas ma čist drugačen.....tak da ne pravit da nima blokade dokler ne vidite

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja pa nič nisem uničo samo pridobil sem :D :D

ke je lepi zvok? :D

se fajn dere? :D

kolko gre bolj? :D

danes že režem... :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zvok je bodobn For Racu v srednjih obratih za kolko mi točn gre več nena vem ker števec spet ne dela,navor pa ma vedno skozi lep........tak da to je to

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zvok je bodobn For Racu v srednjih obratih za kolko mi točn gre več nena vem ker števec spet ne dela,navor pa ma vedno skozi lep........tak da to je to

Glavno, da je navor fajn. Ker najbolj je jebeno tisto, ko gas obrneš, on pa noče it nikam :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dons sm klicu v Mik Mekanik, pa so rekl da če menjaš avspuh je itak treba zamenjat tud valjčke - ok, pa da se TUDI zamenja DIZO <_<, da drugače ne vleče tko k je treba.

Tale tazadna stvar mi je pa tko mal sumljiva. Nočm lih da mi motor žre 7l na 100km. A se vm zdi da se splača in če je to RES potrebno?

Hvala! ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dons sm klicu v Mik Mekanik, pa so rekl da če menjaš avspuh je itak treba zamenjat tud valjčke - ok, pa da se TUDI zamenja DIZO <_<, da drugače ne vleče tko k je treba.

K tapravim si klico......_Aerox_ je mel motor 3x v Ljubljani pa niti enkrat ko da je bodo nazaj (in to v razmiku 14dni) ni delo.Pol mu pa ga je Davor porihto + nekaj moja mala malenkost :D Tak da pusti ti Mik Mekanika

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Shkorc!

Zakay aeroxu ni delal kar njega vprašaj :D :D ! Ni hotel vžgat, ker je imel zajlo za zaug sneto! :D :D crkneš od smeha. Mislim, da je zdaj vse ok. Alternativ MikMekaniku v Ljubljani je malo. To se pozna po tem, ker je pri njem stalno polna delavnica.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Shkorc!

Zakay aeroxu ni delal kar njega vprašaj :D :D ! Ni hotel vžgat, ker je imel zajlo za zaug sneto! :D :D crkneš od smeha. Mislim, da je zdaj vse ok. Alternativ MikMekaniku v Ljubljani je malo. To se pozna po tem, ker je pri njem stalno polna delavnica.

lp

Hehe... se dogaja, ne? :D

Kaj rečete glede zamenjave dize... mi res ne diši preveč <_<

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dons sm klicu v Mik Mekanik, pa so rekl da če menjaš avspuh je itak treba zamenjat tud valjčke - ok, pa da se TUDI zamenja DIZO <_<, da drugače ne vleče tko k je treba.

Tale tazadna stvar mi je pa tko mal sumljiva. Nočm lih da mi motor žre 7l na 100km. A se vm zdi da se splača in če je to RES potrebno?

Hvala! ;)

Eh, valjčke mogoče, dize pa ni treba ;) Jas mam celi fergazer originaln (z dizo vred) pa leti kar fajn ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

shkorc!

če je dizo treba menjat, potem jo je treba. premajhna ti naredi luknjo v bat. pazi zdaj tole. na prvi pogled ni logike: serijski typhoon 50 ccm z 12 mm uplinjačem kuri pri enaki hitrosti več kot isti (ISTI, ne enak) motor s kitom 70 ccm in 17,5 mm uplinjačem. tako pač je. zato, da gre 60 km/h, je onega s 70 ccm potrebno manj tiščati.

duke

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

duke:

prva plava mrezica je v dusilcu. Druga (blokada) pa je v zadnjem delu resonancnega telesa, kot vidis. Tisto plavo se lepo iz slike vidi da je mrezica in NI po celem avspuhu, ampak samo v zadnjem delu. S tem delom so na LeoVince dobili homologacijo. Samo ona blokadica na zacetku avspuha ni dovolj, ker jo je prelahko odstranit...

se stran kje je opisano ven jemanje tega:

http://www.speedfight-online.de/auspufftuning.htm

Upam, da znas nemsko:D

Pa saj lahko verjames, ce je pa Roba narazen vrezal pa ven vzel. Bo pa se slikal to, ce hoces dokaze. Oz. lahko celi postopek, ko bom jaz svojega prazno posnamemo s kamero:))

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moje mnenje:

Giannelli ti sam obrate nabije, sj sm ga mu(black swan) pa so bli sami problemi, res da je slo ko raketa z njemu, ampak mi je ribov, zajebancije s sklopko, samovzigi, itd..

LeoVince pa tako tako, izkusnje mam sam z zx-om, sam men se zdi bistveno predrag za tist kar nardi, ma pa lep zvok..

Ti kr polini alpa malossi nabau bo vsaj za zihr :)

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eh.......za polni Funkya so tudi pravli da je oh in ah...samo sn bil zadnič v stupitu pa sn gledo teste od avspuhov pa je bil polni fuknky v dveh testih zadni!!!!ZX pa v obeh drugi!!!!Tak da ni ZX tak slabi ko si jih par misli.

Aja pa še to niti enega Giannellia ni blo v testu.Bom juter šo po revijo v stupita pa bom skeniro pa vam pokazo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!