_Roba_ Objavljeno Maj 20, 2003 Deli Objavljeno Maj 20, 2003 Mene zanima če pozna kdo kakega dobrega drejera,stugara da bi mi v bat naredo obroč za tretji batni obroček.Ker ma moj sošolec v APN-ki tretji batni obroček pa mu z poverco pa 38 navadnim batom leti 80 pa vleče ko svija pol pa sn še zvedo za enega ko si je to v skutera naredo in mu skuter z vsem orginal leti 92 :blink: kar me malo čudi.Ker po takem bi te pol bla moja 70-ka raketa :lol: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Tomozuki Objavljeno Maj 20, 2003 Deli Objavljeno Maj 20, 2003 Mene zanima če pozna kdo kakega dobrega drejera,stugara da bi mi v bat naredo obroč za tretji batni obroček.Ker ma moj sošolec v APN-ki tretji batni obroček pa mu z poverco pa 38 navadnim batom leti 80 pa vleče ko svija pol pa sn še zvedo za enega ko si je to v skutera naredo in mu skuter z vsem orginal leti 92 :blink: kar me malo čudi.Ker po takem bi te pol bla moja 70-ka raketa :lol: Hm, finta to ;) Zgleda, da je explozija zato močnejša pa manj pritiska pol nazaj uhaja. Samo, kak bi pa pol zarezo v bat naredo? Vprašanje je potem spet, če ne pride do prevlkega trenja (ker so pol trije obročki pa mogoče temperatura zraste). Nevem, nimam pojma, zato se nebom delo pametnega :D Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
_Roba_ Objavljeno Maj 20, 2003 Avtor Deli Objavljeno Maj 20, 2003 Zarezo bi že zastružo ven ven samo skrbi me da se mu nebi teža zjebala da bi naprimer tretji batni obroček bol žrlo ko pa prva dva al pa obratno :unsure: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
mimixtz Objavljeno Maj 21, 2003 Deli Objavljeno Maj 21, 2003 Tole mi pa ni jasno. Če pogledamo racing 2T mašine, še nisem videl bata, ki bi imel več kot 1 obroček, ne pa 3!!! Jasno, manj je trenja, boljše je. Materiali pa so itaq danes tako dobri, da se že z enim obročkom zadevo pošteno zatesni in zmes ne uhaja mimo. Kvečjemu bi po moji logiki s tem pridobil na vzdržljivosti obročkov, saj bi se trla večja površina, ki bi se manj obrabljala kot manjša. Če pa želimo, da zadeva čim bolj leti, je pač tako, da se moramo saj v neki meri odpovedati vzdržljivosti. Nekaj sicer k temu pripomorejo boljši (in dražji) materiali, sam čudeža pa tud ne more bit. Po moje te je ta tvoj sošolec malo nahecal in ima predelano kaj drugega. Veš, todi tomosa se da pošteno navit, samo moraš bit res mojster, saj ni na razpolago SKORAJ nobenega kita. ROMAN, če si še kje, povej kaj na to temo prosim. Me res zanima tvoje mnenje. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
_Roba_ Objavljeno Maj 21, 2003 Avtor Deli Objavljeno Maj 21, 2003 Itaq da se tomosi navijejo ko svije sn mel avtomatika pa mi je leto 87 ko sn pa eter vlil pa ko svija samo sn pač mogo z macolo dol tolčt cilinder :) Samo pomojem ma človek res to noter ker je mel bat zraven v šolo Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Benelli-491 Objavljeno Maj 21, 2003 Deli Objavljeno Maj 21, 2003 men tud ni jasn zakaj majo pol sportni bati po en obrock namest 5 :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
_strudl_ Objavljeno Maj 21, 2003 Deli Objavljeno Maj 21, 2003 jesm tut ze vidu bat s trem obrockam sam navrjamem da gre bl kvecm mn tkok je ze mimixtz reku Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Petzl Objavljeno Maj 21, 2003 Deli Objavljeno Maj 21, 2003 manj obrockov = manj trenja, vec obrockov = vec trenja. Ce je vec trenenja, je vecja obraba. Ce mas 3 obrocke, mas vecjo kompresijo, to je pa vse, obstaja pa nevarnost da ti zariba, pa to ni dobra varjanta, ker ce bi bila, bi bili racing kiti s 3 obrocki...ni logike. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
_Roba_ Objavljeno Maj 21, 2003 Avtor Deli Objavljeno Maj 21, 2003 Morn neki nekega starega skutera dobit da probam to Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Tomozuki Objavljeno Maj 21, 2003 Deli Objavljeno Maj 21, 2003 Misliš, da pol nebi blo večjega segrevanja, če bi dal 3. batni obroček? Zamisel je drugače dobra. Pri cestnih motorjih prirejenih za dirko pa so čisto drugačni batni obročki. Že en sam mnogo boljše tesni, kot dva navadna na navadnih motorjih za cesto. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
_Roba_ Objavljeno Maj 21, 2003 Avtor Deli Objavljeno Maj 21, 2003 Misliš, da pol nebi blo večjega segrevanja, če bi dal 3. batni obroček? Zamisel je drugače dobra. Pri cestnih motorjih prirejenih za dirko pa so čisto drugačni batni obročki. Že en sam mnogo boljše tesni, kot dva navadna na navadnih motorjih za cesto. Za segrevanje mene tudi skrbi ja :unsure: Bom sošolcu reko pa bomo to na starem Zipu stestirali če bo za akcijo Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
denZ Objavljeno Maj 22, 2003 Deli Objavljeno Maj 22, 2003 vsekakor poročaj o rezultatih!!! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Petzl Objavljeno Maj 22, 2003 Deli Objavljeno Maj 22, 2003 Misliš, da pol nebi blo večjega segrevanja, če bi dal 3. batni obroček? Zamisel je drugače dobra. Pri cestnih motorjih prirejenih za dirko pa so čisto drugačni batni obročki. Že en sam mnogo boljše tesni, kot dva navadna na navadnih motorjih za cesto. kaksna je pa pol tvoja teorija glede 3. obrocka? :huh: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
mimixtz Objavljeno Maj 23, 2003 Deli Objavljeno Maj 23, 2003 men tud ni jasn zakaj majo pol sportni bati po en obrock namest 5 ...pa še ta je zelooooooooo tanek. Dva obročka iz ''povprečnega'' polinija ali pa malossija drug na drugem nista tako debela kot 1 tomosov. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se