motofrik Objavljeno Maj 27, 2014 Opozori Objavljeno Maj 27, 2014 TOMCAT... načeloma se vozimo znotraj omejitev.... mogoče zato tolerirajo. Celo pokimajo in pozdravijo, ko jih vidim kje za grmom s pištolo meriti...
ludiluka Objavljeno Maj 27, 2014 Opozori Objavljeno Maj 27, 2014 Sej če bi se s cestakom po omejitvah vozil bi te isto jahali zarad avspuhov sam zgleda so čoperji izjeme. In če bi bilo po moje bi 3/4 čoperjev spravil s ceste. Pa ne da imam kaj proti čoperjem ker nimam ampak 3/4 čoperjev zlasti kakih harleyev ni narejenih za evropske ceste in 1/4 ovinkov sploh ne morejo zvozit sem že večkrat videl kako se je mogla klapa sred ovinka ustavljat in popravljat linijo ker je pol motorja potleh vlekla in ga niso mogli zdelat in ne da delajo gužvo ampak je to tud nevarno za vse druge ki pridejo za njim v ovinek če mi pa kdo ne verjame si lahko ogleda to v živo na primorskem v času faaker seea ko italjani masovno pičijo mimo nas
TakeALookAround Objavljeno Maj 27, 2014 Opozori Objavljeno Maj 27, 2014 Js sm lani komej prehitel enga coperista na Jadranki....je skos iskrivo letel cez ovinke
motofrik Objavljeno Maj 27, 2014 Opozori Objavljeno Maj 27, 2014 ludiluka... verjetno imaš prav. Čoperisti smo verjetno rahlo privilegirani. Ne divjamo in imamo privilegij, da ne plačamo kazni zaradi prehitre vožnje.. Tisto, da morajo popravljati linijo, ker ne gre v ovinek, ti pa ne verjamem. Mogoče kakšen švedski stil, ampak tega nisi videl. Če pa si mislil na one italijanske Harleye, ko ima montiran Ape, pa noge čisto naprej... no, počasneje se ziher vozi, to pa ja.
ludiluka Objavljeno Maj 27, 2014 Opozori Objavljeno Maj 27, 2014 ludiluka... verjetno imaš prav. Čoperisti smo verjetno rahlo privilegirani. Ne divjamo in imamo privilegij, da ne plačamo kazni zaradi prehitre vožnje.. Tisto, da morajo popravljati linijo, ker ne gre v ovinek, ti pa ne verjamem. Mogoče kakšen švedski stil, ampak tega nisi videl. Če pa si mislil na one italijanske Harleye, ko ima montiran Ape, pa noge čisto naprej... no, počasneje se ziher vozi, to pa ja. Priviligirani ste zaradi izpuhov to sem imel v misllih drugače pa ne vem meni so vsi čoperji enaki niti jih ne poznam po modelih in ja popravljajo skoz ovinek sploh čez kak vršič. Pa me sploh ne moti če gre počasi pač ga bom prehitel moti me pa to da se more sredi ovinka ustavljat. Drugače sem pa to večinoma italjane na teh čoperjih videl pa največkrat kake avspuhe potleh vlečejo pol se pa ustavljajo in jokajo,.. pa take fore
VS800 Objavljeno Maj 27, 2014 Opozori Objavljeno Maj 27, 2014 Priviligirani ste zaradi izpuhov to sem imel v misllih drugače pa ne vem meni so vsi čoperji enaki niti jih ne poznam po modelih in ja popravljajo skoz ovinek sploh čez kak vršič. Pa me sploh ne moti če gre počasi pač ga bom prehitel moti me pa to da se more sredi ovinka ustavljat. Drugače sem pa to večinoma italjane na teh čoperjih videl pa največkrat kake avspuhe potleh vlečejo pol se pa ustavljajo in jokajo,.. pa take fore Pretiravaš.....
ludiluka Objavljeno Maj 27, 2014 Opozori Objavljeno Maj 27, 2014 Ne pretiravam lahko pa prideš v naše konce in si sam v živo ogledaš pa najlepše je to videt ko klapa na faaker see roma
LaMike Objavljeno Maj 27, 2014 Opozori Objavljeno Maj 27, 2014 Fantje, bil pri 2 mojstrih za izpuhe. Lonec je baje vredu. Narejen je na prekate in nima volne. Vsi prekati so celi. Baje pa mora biti perforacija še nekje drugje in od tam bi naj to odletelo, kar sem našel v loncu. Se komu sanja približno kje bi to bilo? Katalizatorja moje čudo valjda nima?
ludiluka Objavljeno Maj 27, 2014 Opozori Objavljeno Maj 27, 2014 Ja poglej če je med kolektorjem in izpušnim loncem še kaka škatla potem imaš kolektor če je pa ni ga nimaš. Drugače se pa preveč sekiraš glede tega izpuha
LaMike Objavljeno Maj 27, 2014 Opozori Objavljeno Maj 27, 2014 Nima, samo cevi 4-2-lonec Vem ampak ne rad plačam za bedarije. Sem se pa pogovarjal z dr.izpuhom, je rekel, da tega na motorjih naredi ogromno. Tako, da pripeljem pa bo zrihtal. Bo pa lonec spraznil pa na novo naredil dušilec in volno noter. cikadina 1
KeC Objavljeno Maj 27, 2014 Opozori Objavljeno Maj 27, 2014 (popravljeno) Meni je dovolj dretja in glasnega pokanja. Letos nazaj montiral original izpuh in že komaj čakam na kakšno športno elektro raketo. Popravljeno Maj 27, 2014. Popravil KeC
ludiluka Objavljeno Maj 27, 2014 Opozori Objavljeno Maj 27, 2014 Nima, samo cevi 4-2-lonec Vem ampak ne rad plačam za bedarije. Sem se pa pogovarjal z dr.izpuhom, je rekel, da tega na motorjih naredi ogromno. Tako, da pripeljem pa bo zrihtal. Bo pa lonec spraznil pa na novo naredil dušilec in volno noter. Čaki sam pol si peljal motor zmerit a je bil res preglasen ali ne? glih da si nebi po nepotrebnem stroškov delal?
LaMike Objavljeno Maj 27, 2014 Opozori Objavljeno Maj 27, 2014 Čaki sam pol si peljal motor zmerit a je bil res preglasen ali ne? glih da si nebi po nepotrebnem stroškov delal? Bo zmeril, ko mu motor tja pripeljem.
dlicen Objavljeno Maj 27, 2014 Opozori Objavljeno Maj 27, 2014 Btw, kje pa je napisal točen protokol merjenja glasnosti? V nekem linku zgoraj sem videl, da se meri trikrat in na nekih določenih obratih... OK, kaj pa sama meritev zvoka, kako se izvede, na kakšni razdalji, na kakšnem položaju glede na izpuh,...?
LaMike Objavljeno Maj 27, 2014 Opozori Objavljeno Maj 27, 2014 Na 3/4 obratov, 1 meter od izpuha desno in direktno zadaj, 3x zapovrstjo. Če imam točne info.
Jure Objavljeno Maj 27, 2014 Opozori Objavljeno Maj 27, 2014 No ja, obrati morajo verjetno biti takšni kakor je predvidel proizvajalec motorja. Na tisti ploščici kjer je serijska št. motocikla piše tudi koliko db proizvede agregat in pri kakšnih vrtljajih. Verjetno je treba upoštevati podatke, ki jih je predvidel proizvajalec, ker niso vsi motocikli enako glasni. cikadina, Dadi in thumper 3
ferek Objavljeno Maj 27, 2014 Opozori Objavljeno Maj 27, 2014 Zanimiva debata... Sam nisem do letos še nikoli razmišljal o kakršnihkoli posegih v izpuh... na vseh minulih motorjih je bil originalen... nažigal in pokal nisem nikoli... strošek menjave auspuha se mi je vedno zdelo totalno zgrešena naložba... Ko je pa k hiši prišel VN 1700, je pa bilo poslušat tisto cviljenje odmičnih gredi in ropot stroja preprosto grozno... iz auspuha pa zvok kot pri 125 ccm skuterju... da ne govorim o tem da v 5. ali 6. prestavi ni bilo absolutno nobenega pospeška... skratka ZASPANO, ZADUŠENO DO AMENA! https://www.youtube.com/watch?v=9qnYSNGFsPY&list=UUu48idrOkbJjOq1lcLL9qKg Dodal sem še K&N filter in motor je popolnoma drug! Zadeva kar naenkrat rohni in VLEČE! Glasnosti nisem meril, a pri konstantni hitrosti je kar sprejemljiva, ko pa odpreš gas začne pač SEKAT, kar mimo kake policijske kontrole verjetno ni prav pametno počet. Sem pa ravno za izlete po avstriji naročal še 4 univerzalne db kilerje, http://www.ebay.co.uk/itm/Muffler-Finisher-Insert-Db-Killer-Baffle-2x4-Inches-For-Harley-Suzuki-Honda-/131186408209?pt=UK_Motorcycle_Parts_13&hash=item1e8b51bb11 ...montažni element je pa pravkar v izdelavi, ker za ta model sicer ne obstajajo in rorov torej sploh ni možno homologirat... Ker kar je res, je pač res, da smo glede zvoka čoperisti priviligirani, osebno ne poznam nikogar, ki bi ga kak policaj zaradi zvoka na čoperju zajebaval... Za tehnični se pa niti ne sekiram, ker imam originale hranjene in če bo kdo težil bom pač zamenjal...
ferek Objavljeno Maj 27, 2014 Opozori Objavljeno Maj 27, 2014 Tiste izjave o "popravljanju" ovinkov in ostala "antičoperludiluka propaganda" je pa preprosto smešna... ali se pa fant še ni peljal s tako zverino, ali se heca, ali pa močno pretirava... Moja reč tehta prazna 383 kil, pa nisem nič bistveno počasnejši z njo... včasih se res malo "zaiskri" da bi pa serpentine na Vršič popravljal.. hahahaha!
exclan Objavljeno Maj 27, 2014 Opozori Objavljeno Maj 27, 2014 Zato ker ni prav nobene potrebe za hrupom. Poglej formulo1, so letos lepo tihi in enako hitri. Hrup pa je izjemno škodljiv zdravju in naravnemu okolju. Poglej po Avstriji table, kako lepo prosijo objestneže, da ne ožemajo, zaenkrat pa jih še ne upajo pregnati, ker prinašajo denar. Sej tudi tebe bi bilo za odstranit sam pol pa dobim zelene na grbo.
LaMike Objavljeno Maj 27, 2014 Opozori Objavljeno Maj 27, 2014 No ja, obrati morajo verjetno biti takšni kakor je predvidel proizvajalec motorja. Na tisti ploščici kjer je serijska št. motocikla piše tudi koliko db proizvede agregat in pri kakšnih vrtljajih. Verjetno je treba upoštevati podatke, ki jih je predvidel proizvajalec, ker niso vsi motocikli enako glasni. Ja, pri novejših motorjih... Pri mojem ne duha ne sluha o db... :fredy:
the JACK Objavljeno Maj 27, 2014 Opozori Objavljeno Maj 27, 2014 (popravljeno) biker77 ajt se ti mal s pa stručko pa suprdupr znalc o motorjih... Popravljeno Maj 27, 2014. Popravil the JACK
Fritz Objavljeno Maj 27, 2014 Opozori Objavljeno Maj 27, 2014 Borut moj komentar ni letel na njegovo vprašanje in ne nimam viška dnarja in še tisto kar imam morem fajn delat da zaslužim. Hotel sem samo povedati da imajo avstrjici višji življenski standard višje plače in nižje kazni ne pa kot v sloveniji kjer je večina kazni višja kot polovica minimalne plače. In da nas policaji jebete za vsako malenkost (pa da ne boš užaljen ker to ne leti direkt nate ampak nasplošno na policaje) Ok za hitrost me ne moti da ste striktni čeprav bi mogle biti kazni vsaj za polovico nižje ampak ker se morete potem še vtikati v žmigovce nasilce tablic glasnost izpuhov,... pa da ne omenjam butastih zakonov ki si jih zmišljujejo glupi imbecili. To da je treba pri uvozu motorjev ponovno delati homologacijo (pa smo v EU in je nebi bilo treba delati) da je treba vsako malenkost homologirat čeprav imaš papir o ustreznosti ,.... To je samo obiranje državljanov ki že tko komaj preživijo skoz mesec. Pa še to nevem zakaj policaji ne upate ustavljat kakih avtov višjih cenovnih razredov (vedno ustavite največje jajce v koloni ker veste da boste tam sigurno zaslužli al zarad gum ali pa zaradi prve pomoči oz. česa drugega). Pa kot zanimivost da povem sedaj sem eno leto delal kot vulkanizer in najslabše gume (na meji legalnosti oz pod njo ) imajo vozniki avtov višjega cenovnega razreda in avtošole. Najbolj me pa moti to da imate neke akcije kjer lovite motoriste in kasirate na mrtvo nimate pa nobene akcije kjer bi nadzirali voznike avtomobilov (pijanci, star folk ki sploh nima več refleksov in sploh ne vedo kaj naj bi se delalo na cesti, folk ki telefonira in počne miljon stvari med vožnjo,. .) bi se dalo lepo proračun napolnit ker tako sranje kot dela folk z avti po slovenskih cestah ni več normalno sam zgleda da se vam tega ne da. Ko pa pride do kake nesreče je najlažje obtožit motorista zaradi prevelike hitrosti . Pa da povem še moj primer izsiljen sem bil že miljonkrat ampak na srečo dosti predvidevam in si pustim maneverski prostor in na srečo sm še med živimi. Uglavnem ko sem si kupil prvi motor sem šel prvi krog (vozil sem kot po jajcih pač voznik začetnik + nov motor) in me je izsilila nona na srečo sem se ji uspel izogniti in poklical policijo in opisal dogodek in povedal registracijo vozila. Bil sem na prednosti cesti . Čez nekaj časa mi je policija vrnila klic da je govorila z gospo in rekla da sm prpizdu ku budala in da sm se v trenutku pojavu (1 km ravnine) in da se mi ej komaj izognila. Takrat mi je policist svetoval da je boljše da pozabim vse skupaj da še kake kazni ne dobim. Tako da ja pravna država motoristi smo najhujši krminalci. Mislim da ti je lahko jasno zakaj potem sovražim policaje (sam ko so na delovnem mestu drugače so nekateri prav fajn ) Ti maš pa res probleme, pa še vsa policija je proti tebi. A na psihotestih si že obkrožu, da helikopterji po zraku letijo samo zato, da bi tebe spremljali? Saj bi človek napisal normalen odgovor pa se na vse to enostavno ne da. Ker sem bil malce več po tujini z lahkoto povem, da bi ena nemška policija, v eni sezoni, pospravila večino plastičarjev s cest ali pa bi ti vozili s homologiranimi deli in bolj kot ne po predpisih. In mimogrede, izsiljeni smo na motorjih skoraj vsi. Včasih večkrat na dan. Eni smo zaradi tega že čez avto leteli ampak to je možnost, ki jo je treba sprejeti že ko se usedeš na motor in zapelješ na cesto. Ker tako kot je precej motoristov, ki se jim gladko j.be za vse ostale (glasni izpuhi, objestna vožnja) je na cesti tudi polno zblojenih ljudi, ki so v mislih vse drugje kot za volanom potencialno morilskega stroja. Dadi, MiNa, Tedybear in 1 other 4
Borutt Objavljeno Maj 27, 2014 Opozori Objavljeno Maj 27, 2014 Btw, kje pa je napisal točen protokol merjenja glasnosti? V nekem linku zgoraj sem videl, da se meri trikrat in na nekih določenih obratih... OK, kaj pa sama meritev zvoka, kako se izvede, na kakšni razdalji, na kakšnem položaju glede na izpuh,...? Vse je napisano v Tehnični specifikaciji o dovoljeni ravni hrupa in izpušnem sistemu motornih vozil. Pa veselo branje.
Fritz Objavljeno Maj 27, 2014 Opozori Objavljeno Maj 27, 2014 Vse je napisano v Tehnični specifikaciji o dovoljeni ravni hrupa in izpušnem sistemu motornih vozil. Pa veselo branje. http://www.mzip.gov.si/fileadmin/mzip.gov.si/pageuploads/DPR/MOTORNA_VOZILA/TSV_-_4_kolesna_vozila/TSV_101-00.pdf Da se ne bo kdo preveč matral z iskanjem...
BREITNER Objavljeno Maj 27, 2014 Opozori Objavljeno Maj 27, 2014 Kak nekateri komplicirate glede teh izpuhov! Držite se norm o glasnosti izpuha za določen motor in takrat se nihče ne bo rabil "fsrat", ko bo videl, da policaj z liziko maha. Kot je nekdo omenil ... na tablici, ki je na okvirju motorja lepo piše, koliko dB mora imet pri določenih vrtljajih. Če niste sigurni ... vsak ima danes pametn telefon, obstaja aplikacija z katero si lahko vsaj približno izmerite ali ste v okvirjih dovoljenega ali ne.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se