Skoči na vsebino

Glasni izpuh in tujina


Yiani

Priporočene objave

mene oz. moje rore so prijatelji Avstrijci že trikrat izmerili. to zgleda takole: na identifikacijski (ali kako se ji pač reče) ploščici na motorju piše koliko je določen motor glasen pri določenih obratih. merilno naravo nastavi približno pol metra stran od izpuhov. če je sam te prosi, da plin odpreš do tistih obratov (tako sem enkrat celo pogoljufal pri obratih), sicer to naredi kolega in potem meri. nikoli ni meritve opravljal trikrat. imajo dovoljenih 3% tolerance. če si v mejah, se ti zahvali, če pa presegaš so pa tu opcije: najhujša s katero večkrat prijatelji grozijo, je odvzem tablice in prepoved vožnje (tega v veliko kilometrih prevoženih po Avstriji še nisem doživel), druga (najverjetnejša, še posebej za nas tujce) pa je globa v različnih višinah. priporočam prijazno pogajanje s prijatelji, ker veliko ne moreš izgubiti.

je pa res, da so vsako leto prijatelj bolj sitni, še posebej zaradi glasnih rorov, saj ti močno vznemirjajo prebivalce ob cestah (kar seveda lahko razumem), in so marsikje na zelo moto prometnih cestah opozorila o varovanju pred onesnaževanju s hrupom.

meni je na Z750 nehomologiran akrapovič brez db Killerja šel skozi dvakrat za las (v okviru 3% tolerance), na CB1000R pa homologiran arrow brez db Killerja tudi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vse je napisano v Tehnični specifikaciji o dovoljeni ravni hrupa in izpušnem sistemu motornih vozil. Pa veselo branje. 

 

Hvala Borutt. Sem preletel specifikacijo. :) Zelo dvomim, da policist uporabi to metodo, če na cesti ustavi vozilo, za katero domneva, da je preglasno.

Ali se torej policist pri normalnem nadzoru prometa zanese samo na svoje uho in gre torej za njegovo mnenje, sum, ne pa empiričen podatek (kot npr. izmera radarja pri nadzorovanju hitrosti)?

 

// se opravičujem, gledal sem poglavje "merjenje hrupa med vožnjo" in ne "v mirovanju".

Popravljeno . Popravil dlicen
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala Borutt. Sem preletel specifikacijo. :) Zelo dvomim, da policist uporabi to metodo, če na cesti ustavi vozilo, za katero domneva, da je preglasno.

Ali se torej policist pri normalnem nadzoru prometa zanese samo na svoje uho in gre torej za njegovo mnenje, sum, ne pa empiričen podatek (kot npr. izmera radarja pri nadzorovanju hitrosti)?

 

// se opravičujem, gledal sem poglavje "merjenje hrupa med vožnjo" in ne "v mirovanju".

 

(3) Inšpektor ali policist odredi izredni tehnični pregled vozila in odvzame registrske tablice, če sumi, da:

1. vozilo ni tehnično brezhibno zaradi napak na podvozju ali na napravah za upravljanje ali zaviranje ali na napravah za povezovanje vlečnega in priklopnega vozila;

2. ne izpolnjuje predpisanih zahtev glede emisij onesnaževal in hrupa, ali

3. je tako poškodovano, da ni sposobno za varno udeležbo v cestnem prometu, razen v primerih iz 1. točke četrtega odstavka tega člena.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

. A na psihotestih si že obkrožu, da helikopterji po zraku letijo samo zato, da bi tebe spremljali?

 

Saj bi človek napisal normalen odgovor pa se na vse to enostavno ne da. Ker sem bil malce več po tujini z lahkoto povem, da bi ena nemška policija, v eni sezoni, pospravila večino plastičarjev s cest ali pa bi ti vozili s homologiranimi deli in bolj kot ne po predpisih.

ker vidim da točno veš kakšna so vprašanja in odgovori me zanima samo še to , na kateri strani mize si sedel ... :P

 

ok s tem bolj kot ne po predpisih se strinjam ...samo govora je o nepredelanem originalnem izpuhu in - baje - ni bilo opravljene ne meritve na licu mesta in ne na izrednem tehničnem pregledu v avstriji ...fant pa je imel opravljen tehnični pregled in registriran motor ...

 

 

(3) Inšpektor ali policist odredi izredni tehnični pregled vozila in odvzame registrske tablice, če sumi, da:

1. vozilo ni tehnično brezhibno zaradi napak na podvozju ali na napravah za upravljanje ali zaviranje ali na napravah za povezovanje vlečnega in priklopnega vozila;

2. ne izpolnjuje predpisanih zahtev glede emisij onesnaževal in hrupa, ali

3. je tako poškodovano, da ni sposobno za varno udeležbo v cestnem prometu, razen v primerih iz 1. točke četrtega odstavka tega člena.

in kje v sloveniji je certificiran laboratorij za meritve zvoka / hrupa na motornih kolesih ? mislim na tako meritev brez toleranc kjer so tudi obrati izmerjeni s certificirano napravo in ne z obratomerom ( po domače se baje takemu prostoru reče "gluha soba")...

kolikor se spomnim še nedolgo nazaj je bila - priznam gostilniška - debata o tem , da je najbližji tak laboratorij , katerega uradne meritve so priznane za evropsko homologacijo v italiji ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po zamenjavi auspuha motor bolje diha. Razlika je očitna. Nisem eden tistih, ki bi se ganjal po isti cesti vsake pol ure gor in dol. Opažam pa, da me v prometu prej opazijo oziroma slišijo in so posledično bolj/prej pozorni. Safety first  :)  Se mi je že prevečkrat zgodilo, da me nekateri zasanjeni vozniki škatl sploh niso opazili, sedaj je podobnih situacij občutno manj.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam cudno vprasanje moj ktm 950smr nima obratomera...kako to potem izmerijo:)?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nisem eden tistih, ki bi se ganjal po isti cesti vsake pol ure gor in dol. Opažam pa, da me v prometu prej opazijo oziroma slišijo in so posledično bolj/prej pozorni. Safety first  :)  Se mi je že prevečkrat zgodilo, da me nekateri zasanjeni vozniki škatl sploh niso opazili, sedaj je podobnih situacij občutno manj.

 

Napisano točno velja tudi zame.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam cudno vprasanje moj ktm 950smr nima obratomera...kako to potem izmerijo:)?

 

Imam cudno vprasanje moj ktm 950smr nima obratomera...kako to potem izmerijo:)?

 

Pomoje ti ne morejo oziroma bi ti mogli nekam namontirat obratomer in potem merit glasnost 

 

Napisano točno velja tudi zame.

 

Zame tudi edina slabost je ta da te tud policaji prej opazijo :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam cudno vprasanje moj ktm 950smr nima obratomera...kako to potem izmerijo:)?

 

Dobro vprašanje.

Ampak po mojem se ne sekirajo in pošljejo motor na strokovni pregled, tebe pa peš domov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Morda pa ravno zato čoperje tolerirajo, ker noben nima obratomera... :grim  :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam cudno vprasanje moj ktm 950smr nima obratomera...kako to potem izmerijo:)?

avstrijci imajo baje en predpis da se po njihovih cestah ne smeš vozit s preglasnim auspuhom če nimaš obratomera ... ker ti kao ne morejo na licu mesta izmeriti glasnosti pri homologiranih obratih.. al pa ti začasno zaplenijo motor in ga odpeljejo z - drago - avtovleko va meritev glasnosti in tehnični pregled  pol pa maš ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

avstrijci imajo baje en predpis da se po njihovih cestah ne smeš vozit s preglasnim auspuhom če nimaš obratomera ...

 

A če imaš obratomer, pa se lahko voziš s preglasnim auspuhom?? :grrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne se preveč sekirati, če nimate na motorju obratomerja. Kot je iz enega člena naše zakonodaje razvidno, je pri nas potrebno odrediti izredni tehnični pregled v primeru suma. Na tehničnem pregledu pa imajo eno takšno stvarco, katera veselo meri vrtljaje motorja, druga pa meri glasnost izpuha.

 

Ker pa je pri nas vse bolj po domače in si vsak po svoje razlaga skoraj dvoumne zakone, sem danes izkoristil priložnost in na sestanku vprašal inšpektorja iz generalne policijske uprave zadolženega za promet, kako je s temi meritvami in zakaj nekateri opravljajo te meritve kar na cesti. Sploh nisem bil presenečen, ker mi ni mogel iz glave odgovoriti, ampak bo v doglednem času pojasnil postopek, katerega bo seveda moral tudi zakonsko podkrepiti. Sedaj pa nam ostane samo čakanje. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zadeva rešena. Dobil pri motorspiritu, skoraj nov originalni kolektor z krivinami in lonec. In je res, precej tišji...  ^_^

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A če imaš obratomer, pa se lahko voziš s preglasnim auspuhom?? :grrr

to ne ...sam ker ti kao lahko opravi meritev na licu mesta si prišparal za avtovleko in pot domov ter naslednjič prevoz motorja če ni v redu ... (drgač sem pa sam mal zezal - sam saj veš kako je s tem - ponavad je v večji zajebanciji tud več resnice)..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to ne ...sam ker ti kao lahko opravi meritev na licu mesta si prišparal za avtovleko in pot domov ter naslednjič prevoz motorja če ni v redu ... (drgač sem pa sam mal zezal - sam saj veš kako je s tem - ponavad je v večji zajebanciji tud več resnice)..

 

Da boste vedeli, kdaj se lahko peljete z avtovleko (motovleko) do tehničnega pregleda. Je pa poleg stroška prevoza predpisana tudi globa.  

 

(3) Če voznik na zahtevo iz prejšnjega odstavka noče odpeljati vozila na tehnični pregled, se na pregled odpelje na stroške voznika. Stroške tehničnega pregleda vozila plača voznik, razen če se dokaže, da je vozilo tehnično brezhibno, ko ti bremenijo inšpekcijski organ oziroma policijo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker vem, da večina tukaj razume angleško, bom prilepil kar v orginalu....

 

"If loud pipes save lives, why do they face back, and not forward, where they will be heard by the "threat"?
Spend the money on lights that project forward and to the sides, dual purpose farkle, you can even use them at night, and if done right, not endanger our riding opportunitiesdeal.gif, yes, loud pipes piss off people who vote, and believe it or not, the non riders out weigh the riders by a large margin. Only takes one well placed person to take issue with a loud bike to wreck it for all of us.
Keep them toned down folks, only thing loud pipes do on the street is stroke egos and piss people off. Loud pipes DO NOT SAVE LIVES."

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker vem, da večina tukaj razume angleško, bom prilepil kar v orginalu....

 

"If loud pipes save lives, why do they face back, and not forward, where they will be heard by the "threat"?

Spend the money on lights that project forward and to the sides, dual purpose farkle, you can even use them at night, and if done right, not endanger our riding opportunitiesdeal.gif, yes, loud pipes piss off people who vote, and believe it or not, the non riders out weigh the riders by a large margin. Only takes one well placed person to take issue with a loud bike to wreck it for all of us.

Keep them toned down folks, only thing loud pipes do on the street is stroke egos and piss people off. Loud pipes DO NOT SAVE LIVES."

I do not agree with that. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma, saj ni važno... zmerno odprti rori so zakon.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni je "nov komplet" prav všeč.Sem ta vikend naredil malenkost manj, kot 400km in moram priznat, da motor v nižjih obratih občutno lepše potegne, tudi odziven je (opazno) bolj. Pa sam zvok mi je veliko bolj všeč, kot pa je bil pri prežganem izpuhu-loncu/karkoli je bilo narobe.  :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zarad te čudaške fascinacije z glasnimi auspuhi ni enga street legal rabljenga motorja v sloveniji (pretiravam, itak, sam ne dost).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zarad te čudaške fascinacije z glasnimi auspuhi ni enga street legal rabljenga motorja v sloveniji (pretiravam, itak, sam ne dost).

Pretiravas, itak, in to precej!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Steet legal je dokler je šlo skozi homologacijo in tehničnega. Pa če kupuješ pač gledaš, da je original zraven pa si ga doma premontiraš. Ponavadi so tako ali tako samo lonci menjani, kar imaš glih 5 min dela, če nimaš dveh levih rok. :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Jaz sem na svojem Harleyu pred kratkim zamenjal izpuh - upajoc, da bo sound bolj definiran, globok. Rezultat me je razocaral z ECE db killerji prakticno tisji od originala (beri mim Harleya so vozili skuterji in avti k so bli glasnejsi. Racing (not for road use) db killerji nekolk bolse oz. kot original izpuh. Sele brez db killerjev je zvok podoben Harleyu - zmoht in globina pri nizkih obratih. Pri visokih obratih ze mal zagrmi. Zdej mal gledam kako bi db killer modificiral za bi blo nekje vmes (vsak nasvet dobrodosel). Cene bo treba pa zgleda nasparat za kak ESM/Jekyll&Hyde/Penzl - da sproti odpiras/zapiras glasnost. Pa se to mas probleme pr severnih sosedih kokr sm bral forume.

Sem kr razocaran da v EU legalno ne mors zreproducirat konkretnega Harley zvoka (govorim o definiciji, globini - ne da si dickhead pa da zbudis pol naselja ko ga prizges). Da ne govorim kako majo na vecini sajtov posnetke zvoka skor vedno brez db killerjev. Skor nima smisla menjat (razen izgleda pa kakega konja vec - kar nas Harleyase pomoje tok ne fascinira).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!