Skoči na vsebino

Glasni izpuh in tujina


Priporočene objave

Objavljeno

Malo je nerodno, ko se s takim (glasnim) motorjem pozno zvečer pripelješ v kamp, če imaš kaj občutka do soljudi.

 

Seveda pa so tudi taki, ki se jim gladko yebe za to, pa še malo zaturirajo preden ugasnejo, ker naj bi vsi uživali v tem.

Objavljeno

Sej pravim v bodoce, ce bos zelel vsaketok za duso neki od zvoka bo treba met en sound control system.

Objavljeno

Pred dvema mesecema sem na svojega vulcana namontiral nove kobre (nehomologirane), sem par postov nazaj menda objavil...

 

Rohneli so čudovito... performanse so se občutno popravile... a na dolgih turah, sploh če zram še glasbo poslušaš, so bili malo preglasni... morda bi kje v tujini lahko imel sranje...

 

Zato sem na ebayu našel 4 univerzalne db-kilerje (vsak je bil 8 €), jih malenkost predelal, in zvok je zdaj ravno pravšnji, performanse pa se niso spremenile... Seveda pa nič od tega nima nobenih certifikatov, a mene to ne moti...

 

http://i.ebayimg.com/00/s/MTQ5MVgxNjAw/$(KGrHqVHJBsE7y7Zqv1bBPF(-3GjGQ~~60_12.JPG

Objavljeno

Seveda pa nič od tega nima nobenih certifikatov, a mene to ne moti...

 

Tebe sigurno ne, se pa bo najdu kdo ki ga moti.

Pri nas treba skoraj da za nalepko na feltni prinesti s seboj na tehnični vso možno dokumentacijo, to da sam neko železje skup zbiješ pa je itak smrtni greh.

Objavljeno

Tebe sigurno ne, se pa bo najdu kdo ki ga moti.

 

...MISLIM DA NI STRAHA na er6 sem sam naredil nosilce za stranske kufre, zvočnike, zadnji blatnik itd... na xjr sem mel homemade ozvočenje, rolbar, poviške belance, led dodatne luči, led luči v zadnjem kufru... nič nikoli homologirano... na Vulcanu zaščito hladilnika, nog, nosilec zadnjega kufra, kitajske led luči, nosilce zastavic, kobrine rore... Če je motor na zunaj b.p., bremze primejo in luči svetijo, dvomim da kdo komplicira... pa nimam nikjer na tehničnih kakršnihkoli vez... tudi vprašali me še nikoli nič niso... in če bi kdo zatežil, nobenega problema... odšraufamo dol, pa pridemo nazaj....

Objavljeno

...MISLIM DA NI STRAHA na er6 sem sam naredil nosilce za stranske kufre, zvočnike, zadnji blatnik itd... na xjr sem mel homemade ozvočenje, rolbar, poviške belance, led dodatne luči, led luči v zadnjem kufru... nič nikoli homologirano... na Vulcanu zaščito hladilnika, nog, nosilec zadnjega kufra, kitajske led luči, nosilce zastavic, kobrine rore... Če je motor na zunaj b.p., bremze primejo in luči svetijo, dvomim da kdo komplicira... pa nimam nikjer na tehničnih kakršnihkoli vez... tudi vprašali me še nikoli nič niso... in če bi kdo zatežil, nobenega problema... odšraufamo dol, pa pridemo nazaj....

to je zgolj zato ker živiš v takem delu slovenije, da se to da.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

...MISLIM DA NI STRAHA na er6 sem sam naredil nosilce za stranske kufre, zvočnike, zadnji blatnik itd... na xjr sem mel homemade ozvočenje, rolbar, poviške belance, led dodatne luči, led luči v zadnjem kufru... nič nikoli homologirano... na Vulcanu zaščito hladilnika, nog, nosilec zadnjega kufra, kitajske led luči, nosilce zastavic, kobrine rore... Če je motor na zunaj b.p., bremze primejo in luči svetijo, dvomim da kdo komplicira... pa nimam nikjer na tehničnih kakršnihkoli vez... tudi vprašali me še nikoli nič niso... in če bi kdo zatežil, nobenega problema... odšraufamo dol, pa pridemo nazaj....

 

Svaka čast :) Pol pa srečno pa upaj da ne naletiš na nekoga ki ima preveč časa.

Objavljeno

Mogoče. ampak res ''mogoče'' pa malo tolerirajo zaradi motorja samega.... Če voziš vsaj v grobih mejah predpisov, te ne ustavijo in niti ne začnejo gledati...

Objavljeno

ja... malo poglejte po motozborih, kaj vse je na čoperjih navešeno... pa to definitivno nihče dol ne pobira ko gre na tehnični... tudi po mojem se na teh motorjih ogromno tolerira in tudi osebno ne poznam nikogar, ki bi mu kak policaj kje zaradi vse te krame težil... to je verjetno vse v okviru tistega člena zakona "o prevažanju tovora na motornem kolesu"....

 

...policijski pregled auspuhov na Golici je pa enkrat na parkirišču pri jezeru zgledal po pripovedovanju kolega takole: Policaja nista čisto nič spraševala o homologaciji ampak sta preprosto z lučko pogledala v vsak auspuh... kjer ni bilo db kilerja, je sledil plačilni nalog... čisto enostavno... brez merjenja ali poslušanja glasnosti...

...

Kar se pa homologacij tiče so pa gotovo "na udaru" cestaki... saj je tudi zvok "navijanja" 4 valjnika občutno bolj moteč od brundanja ali rohnenja Velikih Vjev...

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

@ferek

Na golici sem lani plačal, policist je meril glasnost izpuha na tistih obratih ki ti piše na ploščici na križu motorja. Tam piše katera glasnost pri določenih obratih, imel sem homologirano in dušilec not, zato ni tako kompliciral ker so bili papirji ok.

Izmeril je 95 db, moralo bi pa bit 93.. plačal sem 20 eur... Da pa nisem imel vpisano bi pa bila bolj jeba..vsaj tako mi je rekel

Objavljeno

NX650 ......homologiran izpuh z dB killerji ....95dB je znotraj 3% od 93dB (kokr vem je 3% merske napake vsaj pri nasih severnih sosedih) .......zakaj tocno si ti, clovek bozji placal kazen???

Objavljeno

NX650 ......homologiran izpuh z dB killerji ....95dB je znotraj 3% od 93dB (kokr vem je 3% merske napake vsaj pri nasih severnih sosedih) .......zakaj tocno si ti, clovek bozji placal kazen???

Narobe napisal, se opravičujem, 91 db bi moralo bit... db kiler je bil znotraj odrezan (notranja cev v loncu), tak motor sem že kupil.. zakaj sem plačal..? kaj bi pa naredil, kazen ni velika roko na srce in sem raje dal pa je bil mir in šel dalje.. občutek sem imel tak pač da se ne bova nič zmenila.. samo čas bom zabil..rezultat pa enak

Objavljeno

Narobe napisal, se opravičujem, 91 db bi moralo bit... db kiler je bil znotraj odrezan (notranja cev v loncu), tak motor sem že kupil.. zakaj sem plačal..? kaj bi pa naredil, kazen ni velika roko na srce in sem raje dal pa je bil mir in šel dalje.. občutek sem imel tak pač da se ne bova nič zmenila.. samo čas bom zabil..rezultat pa enak

Samo ironičnost slovenije in napredne austrije v sloveniji bi skasiral 500€ gori pa 20€ za isto stvar,...

Objavljeno

Aja okej.... potem pa  že... a drugač je isti vrag pri nas, če si 3 dB preglasen al pa 10 dB ?!

Objavljeno

Aja okej.... potem pa  že... a drugač je isti vrag pri nas, če si 3 dB preglasen al pa 10 dB ?!

Ne vem kako gre pri nas. Kakšne so tolerance, nekaj mora bit, sicer pa te meritve so mi malo mimo, če meriš glasnost ob cesti, kakšen je sploh predpis kako se meri, mislim iz kake razdalje, kako se tolerira vpliv hrupa okolice?

Vem samo da pri nas z 20 euri ne prideš skozi, če napiše karkoli B)

Objavljeno

Zanimivo... ja... kolega je pa "padel" v tisto skupino, ko niso nič merili, samo gledali kje so dušilci not in kje jih ni... Ja, kazni so bile pa enako "simbolične"...

Objavljeno

Meni tut ni jasno kako izmerijo 85dB pri 2500rpm, ce motor nima obratomera.

Objavljeno

Meni tut ni jasno kako izmerijo 85dB pri 2500rpm, ce motor nima obratomera.

Enostavno...

pce-instruments-kfz-drehzahltester-pce-a

Objavljeno

Mene samo zanima, če je bil meritev in kazni deležen že kak čoperist... al se dela red isključno med cestaki

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Electronic sound managment je prava resitev za chopperja.

Objavljeno

Kolk pa kej na Hrvaškem težijo če si brez dušilcev? A ima kdo že izkušnje?

Objavljeno

Brez problemov.. za razliko od Avstrije kjer os kazni res simbolične v primerjavi z našimi.

Objavljeno

Ja do Barcelone ni blo tezav :)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!