Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Tole bo malo iz teme ampak vseeno.

Jason koliko ti je pokuril legacy in koliko stane registracija in zavarovanje in koliko si imel stroškov z njim do 400.000km, oz. pri koliko km ga je avto začel srat. Moji starši so včasih imeli legacy 1.8 in mi je bil tist avto zelo vsec. 4WD je zakon.

Objavljeno

Takole je: vozim Legacyja karavana l.1990, motor 2.2 (136KM-100kW)Kot sem že rekel ima prevoženih 400.000km. Je pa bil kupljen nov. Normalno mi pokuri od 9-9,5l. Če grem v dalmacijo na morje, je poraba še nižja - manj kot 8. Več kot 10 pa mi ne kuri nikoli, res pa je da ga ne vozim prav veliko po mestu. Ponavadi tankam kakšnih 40l. Registracija pride okoli 90 tisoč (imam 50% bonus). Od letos mora 2Xna leto na tehničnega - so what. Avto je bil ves čas servisiran na uradnih servisih. Do pred nekaj meseci, ko se mi je posvetilo, da je to metanje denarja stran.

Težave, ki so bile v tem času:

-pri cca. 300.000km se je pokvaril hladilnik, in se je motor pregrel; oče (takrat ga je imel še on) ni opazil da je temperatura narasla in potem je bilo treba zamenjati obe glavi in še nekaj stvari. Bilo je drago, saj je štraufal Kadivec iz Šenčurja (btw. ali slučajno kdo pozna dražji servis? ) :angry:

-druga težava: pri cca 370.000km se je pokvarila visko sklopka, to pomeni, da je pogon postal fiksen 4x4. V ostrih ovnikih je bilo zelo moteče, ker je zadnje notranje kolo hotelo spodrsavati.

-ostalih težav ni, razen rje, ki je začela napadati. Nevem ali je to moja krivda, če nisem dovolj hitro poskrbel za to.

Če potegnem črto, se avto zelo lepo vozi, dobro mi služi, dovolj udobja; če pa bi ga prodajal, ne bi zanj dobil NIČ. Ja kaj, ga pa ne bom prodal, dokler me vozi okoli.

Še ena zanimivost, original zadnji izpušni lonec je zdržal do 380.000km. Potem pa sem se ga prostovoljno odločil zamenjati. Res se je že povsod kadilo iz njega in tudi zvok je bil že malo športen.

Objavljeno

Mi mamo Subaru Legacy 2.0 GL, letnik '94.

Kaj naj ti rečem? Je že vse povedu Jason. :) Limuzinca ku če bet, res! :P 134.000km brez problemov. Max speed 225km/h. 113KM boxer motor. Kuri med 9 in 11 l/100km. No enkrat so oče in še trije (vsi nogometaši, junci, wamp inc. -> 100kg+ ;) ) šli na nogometno tekmo v Švico pa se je pohvalu, da po AC s konstatno hitrostjo 120-130km/h porabi neki čez 8 l/100km.

Zame sicer ta avto ni ker je vse premehko, je pa zato potovanje res comfortable. ;) Aja še to: ta 1994ccm boxer motor ima tanajbolj PRESTIGE glas..med 3500 in 5000 rpm spominja na NASCAR! :lol:

Pogon: spredaj!

LP duhec

Objavljeno

Moj stric ga ima tud,pa to kar melje in melje.

Objavljeno

Nekaj razmišljam o Impreza SW, AWD(navaden 1.8, ne WRX Sti!) in ko čitam o tem Subaru-ju dobim občutek, da so večina zadovoljni! Mene pa zanima kje pri nas servisirajo, oziroma, kje ste zadovoljni z servisom Subaru? Ali raje ven? Hvala in Lp.

P.S.: vem, da je tema legacy, samo ne bom odpiral teme!

Objavljeno

@ J:

Mislim da imapreza 1.8 ne obstaja. Imaš 1.6, 2.0 in še 2.0 turbo.

Če prav zastopim si ti z obale. Tam ne poznam nobenega servisa. Še najbližje tebi (kar jih poznam) je Kržič na Vrhniki. Ta se mi zdi dober in fer. Zelo dober in zelo fer pa je tudi Marucelj, ki ima zdaj servis v Isti stavbi kot uvoznik za Subaruje. To je Interservice. Odsvetoval pa bi Kadivca iz Šenčurja, ker imam neke slabe izkušnje z njim. Pa še nekam oderuške sorte je.

Objavljeno

Ja sej to je ze dolgo znano da Subaru pac dela in dela in dela......menda res trpeze zadeve!

Objavljeno

Potem pa 2.0 in hvala za odgovor. Jeseni maybe!Lp. J.

Objavljeno

vem da je bil legacy s svojo bokser mašino kar par let zapored kronan za najbolj "nepokvarljiv" torej zanesljiv avto kar par let zapored (4 se mi zdi), trenutno ta čast pripada toyoti corroli B)

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

ja legaciji so pa zakon, ma kolega 13let starga 4x4 z reduktorjem (...nevem a majo to visi) za to kar je z nami preživu si zasliži medaljo

btw: kolega ga ne prodaja!

Objavljeno

Sam notranjost je pa pri Subaruju tak plastik-fantastik, da mi gre kr na bruhanje...

Dejansko za tisti dnar kupiš bokserja in odlično podvozje, vse drugo je ;)

Sem pa videl,da so subaruji, predvsem legacy, totalno IN pri čapcih zadnje cajte... Vsak burek ima že legacyja. ..

Objavljeno
Sem pa videl,da so subaruji, predvsem legacy, totalno IN pri čapcih zadnje cajte... Vsak burek ima že legacyja. ..

škoda, da tudi ta krasen avto prihaja pod naziv "avstrijski" avto, kot dozdaj razni stari mercedezi, opli, audiji, BMW 5 (518, 520 V6...modre barve)

ne vem, kakšna je kvaliteta novih subarujev, brez dvoma pa je slabša

če bi subaru delal dizla, bi ga takoj imel

Objavljeno
....če bi subaru delal dizla, bi ga takoj imel

...zgleda da ga boš kmal mel :D , subaru bo zacel vgrajevat saabove dizl mašine.

lp :)

  • 3 mesecev pozneje...
Objavljeno

V drugem postu te teme lahko preberete kakšen avto imam. Počasi se odločam za menjavo, pa sem pred dilemo kaj narediti s tem. Z avtom ni nič narobe (hočem rečt da ni nič v okvari), problematična je le rja. Koliko bi sploh lahko dobil za tak avto? Ali mislite da se ga splača prodajati po delih? Je že kdo to počel? Za koliko kaj avte odkupujejo na odpadu, oz. ali jih sploh odkupujejo - da jih ne samo sprejejmajo. Če se sprašujete zakaj sploh menjam avto, naj povem da je glavni razlog, da ima katalizator. Domnevam da ne opravlja več svoje naloge, nisem pa še prizkusil. Do konca februarja 2004 se bom lapo vozil, potem pa imam tehničnega. Dvomim da se mi bo takrat dalo ukvarjati z novim katalizatorjem...

No, če se kdo spomni kakšno fino rešitev, le na dan z njo.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!