Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Zanima me zakaj je sploh tam (ali ima kaksno pomembno funkcijo?) in ali bi bilo lahko kaj narobe če ga odklopim iz servomotorja tako da bi bil non-stop odprt (tako kot je naredil Zok)?

Objavljeno

RAVE ventil ti zmanjsa kot izpuha, tako da imas pri nizkih/srednjih obratih vec navora - masina je bolj elasticna, lazja za vozit.

ce imas pa pri odpiranju sekundo in pol zamika (tako kot sem imel jaz), je pa bolje, da ventila sploh nimas (oz. imas odprtega), tako ima masina res manj navora pod nizkimi/srednjimi obrati, se pac vozis eno prestavo nizje, in tako je prehitevanje veliko bolj varno. z ventilom se mi motor zbudi pri 5500 rpm, z odprtim pa sele pri 7500 rpm.

Objavljeno

Jaz pa odkar sem zamenjal bat nimam nobenga navora. Do cca 6000rpm gre ful slab poj se mu pa strga. Kva je to lohk narobe? A mi ga prezgodaj odpira?

Objavljeno

Blaž, jst mam enak problem, pa "noben" ne ve kaj je krivo! Sam pr men je razlika to d mam bat že udelan. :huh:

Objavljeno

verjetno imas odklopljenega (si dal menjat bat na servis, al si ga menjal sam?) in odprtega. ce ti je to rihtal kak "lopov" a la Bozic (ne da delam antireklamo, slisu sm ze marsikaj o njih, pa tud sam nimam z njimi dobrih izkusenj - nezanesljivi, dragi, pa to, pa se kao predracun mi je 30% nizji povedu ko je blo v resnici pol), lahko d ti ga je celo vn odsraufu, pri apriliah se to da.

den2, aprilia RS 50 tega ventila nima, itak jo mors skoz v obrate silit. ;)

Objavljeno

aja, se to - pol leta sem imel narobe obrnjeno ploscico ventila (1x sem ga cistil, pa sem jo narobe vstavil), tk d kanala ni do konca odprl, je se ostal zaprt za kakih 5 mm, motor ni sel vec ko 160 (se to s tezavo, drugace pa dobi 180 not BP), ni se sukal nad 10000 rpm, full je bil zamorjen, moc pa je padla nekje na 28 konjev (primerjava s kawasakijem KMX, ki ima 24 konjev+membrana tuning=28-29 konjev). previdno z RAVE ventilom!! ;)

Objavljeno

Še neki: Vidim d smo tle sami zweitaktarji, a mi zna kdo povedat zakaj mi tko kadi iz cevi k je mrzu? neki že more, sam to je za se zadušit :D

IN ŠE to, ima kdo tle odblokirano NSR-ko? naj mi prosim pove na kašn način jo odpret????

Objavljeno

Servisiral sem jo na zastopniku za hondo in sem poj klical serviserja pa sem mu razlozil problem pa mi je rekel da je sigurn da je ujel zatic za ventil, sam k je mel sam masino ni mogel ventila nastimat. To mors baje po obcutku. Sej bom podru rec pa mal probal.

Objavljeno

Tko je... če nimaš ful izkušenj s tem ne se lotit nč sam šraufat-my advice :P

Jst sm to že probu, ma se mi ni obneslo :D

kaj maš zaeno mašino?

Objavljeno (popravljeno)

CR250(kros).

Drgac sem ze imel cist vse podrt razen blokov narazen(to bo kdaj drugic prislo na vrsto)

Popravljeno . Popravil BlazS
Objavljeno

a pol neki glede šraufanja že znaš :)

veš slučajno kko odblokirat NSR-ko?

Objavljeno

Pojma nimam. Jaz mam svojo odblokirano :D :D :D B)

Objavljeno

ja, vem d ti nimaš teh problemou :)

Objavljeno
Tko je... če nimaš ful izkušenj s tem ne se lotit nč sam šraufat

In kako boš dobil izkušnje, če ne boš nikoli sam šraufal? :unsure: Je pa zdravo, da imaš v bližini svetovalca (ali pa dober priročnik od motorja) :blink:

Objavljeno

Se strinjam s tabo. Pocasi se napreduje. Gotov ne bi sel prvi dan ko dobis motor narazn masine dajat. Za nasvete mamo pa MOTOSVET :D :D :D

Objavljeno
Pojma nimam. Jaz mam svojo odblokirano :D :D :D B)

Poslušej (oziroma preber) BlažS, vse tole tvoje pisanje meni meji že malo na zajebancijo (Ice je napisal "nema" zajebavanja v določenih temah). V eni temi pišeš o tem, da si imel motor pri uradnem zastopniku (ali pooblaščenem serviserju), v drugi o počenem bloku, ki je že bil "zapacan" s tekočo kovino, pa spet spušča , pa spet o izpušnem ventilu, ki ne veš če dela prav, pa o Hondi CR (čisti krosač).

Očitno gre za eno zbogano krepenino (počen, zapacan, zopet spuščajoč blok), ki si jo dal servisirat "bogvedikomu" , ali pa si servis limitiral na 5k sit, sedaj je pa lahko narobe sto stvari, mi naj ti pa po internetu popravimo motor, pa še lažeš nam zraven :angry: .

Objavljeno

Cist vse kar sem do sedaj je resnica. Tisto razpoko sem ze popravil. Peljal sem ga na servis v AS Domžale za servis(menjava ojnice, bata) z deli sem pa placal 90 kSIT. Krosla ni BMW k bi jo lohk 20 let vozu pa sam olje vsako sezono zamenjal. Mam prijatelje k majo krosle pa majo redno probleme pa skoz morjo sraufat tko kot jaz. Velik sem ze sam popravil ampak ojnice pa gotov ne bom sam menjal. Krosla je tekmovalno motorno kolo in je potrebno redno vzdrzevanje, vozis se pa tud ne samo po ravnem. Ti pa ne obsojaj tako hitro iz ene par objav. :angry: Pac hocem se kej sam naucit.

Objavljeno

Sploh si pa sam napisal:''(Ice je napisal "nema" zajebavanja v določenih temah)''. V tej temi se pogovarjamo o delovanju izpušnega ventila, ne kritiziramo ostalih motosvetovcev. Ce mi pa hoces take odgovore posiljat mi pa poslji PM da ne bos smetil po takih temah.

Objavljeno (popravljeno)
Sploh si pa sam napisal:''(Ice je napisal "nema" zajebavanja v določenih temah)''. V tej temi se pogovarjamo o delovanju izpušnega ventila, ne kritiziramo ostalih motosvetovcev. Ce mi pa hoces take odgovore posiljat mi pa poslji PM da ne bos smetil po takih temah.

Najprej se opravičujem za tako ostro reakcijo :( (pozna ura, pa še ena luna :blink: ). Zmotilo me je pa to, da iščeš napako v ventilu, čeprav dvomim, da si že zakrpal karter. To je približno tako, kot bi vedel, da imaš žebelj v gumi, pa bi vseeno šel gledat, če ti guma slučajno ne spušča pri ventilčku.

No za odpustke, pa nekaj razlage. Če se je ventil slučajno zataknil v odprtem položaju, lahko ugotoviš tako, da snameš izpuh (pri kroslah to ni problem), ker mirujoč položaj je zaprt (delno zaprt izpušni kanal), potem ga pa mehanski (pri krosih) ali elektronski mehanizem odpira glede na število obratov. Če praviš, da motorju manjka navora, pomeni, da bi ventil moral biti zataknjen v odprtem položaju, če bi bil lahko vzrok za pomanjkanje navora, ker z zaprtim ventilom motor ne bi šel v obrate, navor bi pa imel. Za Honde ne vem, pri Yamahi se je dal sneti stranski pokrovček, kjer si lahko pri vžganem motorju preveril delovanje mehanizma ventila.

Pa še nekaj vzrokov za pomanjkanje navora - slaba kompresija (kar pri menjanem batu ne bi smel biti vzrok), prevelika diza, ali preveč dvignjena igla, lahko je napajalna tuljava zamenjana za napačno, lahko je prebila čez nekaj ovojev, ali je že (narobe) previta. Tuljavo se da pomeriti, vendar pa moraš imeti podatek o upornosti točno za tvoj letnik, ker se z vsakim letnikom lahko spreminja, lahko imaš tudi premaknjen predvžig. Eden od vzrokov je lahko tudi, da imaš nameščen kakšen tuning izpuh, ali pa originalnega krajšanega. To je nekaj stvari v zvezi z navorom s katerimi sem se sam ukvarjal pri svojih kroslah.

Popravljeno . Popravil Roman
Objavljeno

Razpoko sem ze popravil s tekočim aluminijem(drgac je bla tko majhna da skor nic ni spuscala), verjemi mi. Hvala za odgovor na temo izpusnega ventila. Cist vse mam isto kot prej k sem imel se ta star bat pa ojnico. Na desnem koncu cilindra mam pokrov od ventila pa ga bom odprl pa pogledal ce se sploh odpira. Ce se ne pomen da zatic ni gor(ceprav mi je mehanik reku da je sigurn).

Objavljeno

kva pa je tt tekoci aluminij? kolko je to drago? a bi loh zafliku luknjo premera 1 cm v bloku E90 elektronika k mi je zobnik skoz porinal??

Objavljeno

To sta dve taki zelo viskozni tekocini ki ta vsaka v svoji injekciji(nekej takega podobnega). Ko ti dve komponenti iztisnes ven jih zmesas in naneses na zeljeno povrsino oz. zapolnis luknjo. Po cca 24 urah se ti ta stvar strdi in tvori aluminiju podobno snov.

Objavljeno

Vzamem stran pokrov od izpusnega ventila pa veliki srauf na levi strani pa vidim da mam izpusni ventil skoz odprt(drgac bi moral bit zaprt ko je motor ugasnjen). Vidim da ko rocno premikam vzvod se izpusni ventil lepo zapira in odpira, se pravi da v cilindru stvar funkcionira. Nastavim da je ventil zaprt in vse je kul. Sestavim vzgem, se peljem. Moc je pod nizkimi obrati ampak se masina ne zvrti do konca, se pravi da mi ne odpira ventila. Vse se enkrat podrem ventil za malenkost bolj odprem, zategnem tist vijak, sestavim, se peljem. Navora malenkost manj, mal bolj se masina zavrti ampak se zmeri ne do konca.

SKLEP: Napaka mora biti v delu kjer je del ventila v spodnjem delu masine. Se pravi da se tist zatic od cilindra ne ujema al pa je kej druzga narobe v masin k so mi ojnico menal pa so mi celo masino podrl pa niso prav skup sestavl.

A prav sklepam?

Zdej bom zacasno ventil cist odprl da bo stvar letela tko k se zagre.

Kaj nej poj nardim?

Objavljeno

peljat nazaj na servis, stvar ni prav sestavljena. ce so za kaj, bi ti mogl storitev upostevat kao reklamacijo. ;)

  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!