sladkor Objavljeno Junij 5, 2003 Opozori Objavljeno Junij 5, 2003 V tabelah ma povsod 175,8ccm, na AMZS strani pa so razredi ....nad 100 do 175.... in 175,8 je nad 175...posebi za kkšnga birokrata tm za šalterjem :angry: . Zanima me če je že kdo registreru ta skutr in kok je plaču?
denZ Objavljeno Junij 6, 2003 Opozori Objavljeno Junij 6, 2003 pošli pm jason-u oziroma tomozuki-ju, k sta ona dva mela ta skuter, pa sta ga tud registrirala, tko da ti bosta znal povedat
Tomozuki Objavljeno Junij 6, 2003 Opozori Objavljeno Junij 6, 2003 Jasona vprašaj, jas sem ga mel premal cajta, da bi to ugotovu. :(
Jason Objavljeno Junij 7, 2003 Opozori Objavljeno Junij 7, 2003 Sploh ni treba mene spraševat, vse si lahko zračunate tukaj: http://www.amzs.info/registracija.asp OK, vseeno pa lahko povem, da za runnerja 180 registracija pride 40 tisoč. (zavarovanje=30.000 + cestnina=3700 + tehnični pregled=3700 + nalepka&co.=2500) Zneski so malo zaokroženi, da se ne bo kdo razburjal. Runnerju 180 v prometni piše da ima 176ccm, se pravi da pade v razred nad 175-250ccm. To je smoja, ker če bi mu pisalo 175ccm, bi pri zavarovanju prihranil skoraj 9000 SIT. (bil bi v razredu nad 100-175) Samo še en primer: moj legacy ima v prometni 100kW in padem v rezred 80kW-100kW (vsaj nekaj - "prihranek" je okoli 33.000 SIT)
sladkor Objavljeno Junij 7, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Junij 7, 2003 A da bom mogu kr plačat? Sam kaj pa tista varianta, da ga "predelaš" in ga peleš na LPP na homologacijo? Pa daš za tiste pol ure dol dihtungo na glavi (če je debela 1mm je to za runner180 1,07ccm manj). Ve kdo kej o tem?
Jason Objavljeno Junij 7, 2003 Opozori Objavljeno Junij 7, 2003 Najboljš da poskusiš, samo mislim da se ti bodo samo smejali. Lahko pa jim poskusiš dopovedat, da imaš že tako sajast cilinder, da se ti je efektivna prostornina že zmanjšala pod 175ccm.
Tomozuki Objavljeno Junij 7, 2003 Opozori Objavljeno Junij 7, 2003 :D :D :D :D To o sajastem motorju bi šlo, treba je upoštevat, da tut svečka gleda v cilinder kakšen kubični centimeter. :D :D :D :D
Zok Objavljeno Junij 7, 2003 Opozori Objavljeno Junij 7, 2003 kubatura se racuna povrsina krat hod bata, razne dihtunge pa saje pa to pa vplivajo le na kompresijsko razmerje. B) ;)
nighthawk Objavljeno Junij 7, 2003 Opozori Objavljeno Junij 7, 2003 40k za registracijo? Potemtakem sem jest napravil veliko bolje, ko sem ga registriral za 50:P. Samo problem je v tem, da ne vem kako bom letos čez tehničnega prišel. Bi kdo kej zrihtal za kufe? :) Prijatelj mi je pravil, da je nekdo pripeljal svojega 180 reg. na 50 da mu izmerijo hitrost na valerjih in da je tipu iz rok ušel ter padel na tla. Ne vem kok je kej temu za verjet....
denZ Objavljeno Junij 7, 2003 Opozori Objavljeno Junij 7, 2003 40k za registracijo? Potemtakem sem jest napravil veliko bolje, ko sem ga registriral za 50:P. Samo problem je v tem, da ne vem kako bom letos čez tehničnega prišel. Bi kdo kej zrihtal za kufe? :) Prijatelj mi je pravil, da je nekdo pripeljal svojega 180 reg. na 50 da mu izmerijo hitrost na valerjih in da je tipu iz rok ušel ter padel na tla. Ne vem kok je kej temu za verjet.... da bi tipu ušel iz rok???=ne verjamem....vendar pa je vse mogoče <_<
MotoRossi Objavljeno Junij 11, 2003 Opozori Objavljeno Junij 11, 2003 40k za registracijo? Potemtakem sem jest napravil veliko bolje, ko sem ga registriral za 50:P. Samo problem je v tem, da ne vem kako bom letos čez tehničnega prišel. Bi kdo kej zrihtal za kufe? :) Prijatelj mi je pravil, da je nekdo pripeljal svojega 180 reg. na 50 da mu izmerijo hitrost na valerjih in da je tipu iz rok ušel ter padel na tla. Ne vem kok je kej temu za verjet.... Hum, sej tam se skuter ja 'prime' not. ga take roke spodej držijo tko da ne vem kam bi padu, je pa res da vrjetno nimajo vsi istih valerjev, pa tudi površnost tistih ki to testirajo...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se