Skoči na vsebino

Nova Alfa...Brera


Jacque

Priporočene objave

Bilo je na začetku osemdesetih, ko so bile 1 leto stare Alfe gnile in ne samo rjave. Sovpadalo je z ljudsko Alfo - Alfo Sud in sprednjim pogonom.

Šmrk.

Ja, če se dobro spomnim je Alfa bila bitko z BMW-jem. Ko se je prodala (jebemu vodstvo), so jo cenovno hoteli prilagoditi množicam (s tem je premosorazmerno padla tudi kvaliteta), čeprav so se vsekali, ker je Alfa zmeraj hotela biti prestižni športnik. Zadnje čase ji to ponovno uspeva. Če samo 166-ko pogledam bi jo raje mel kot kateregakoli švaba (to, da je švabska kvaliteta boljša od italjanske vsaj po ADACovih testih sploh ni res - BMW 7 sramota z elektroniko, ki se kar naprej kvari, da Audijev in Ljudskih kol sploh ne omenjam).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sn že mislo da sn edini ki stoji za alfo!!! :wacko: :wacko:

čeprav nimam nevem kolko izkušenj z avti, amoak vseeno!!Govoril že dosti lastnikami in povedali da je ni čez alfe!!! :OK: :OK: :notworthy: :yea2:

pa so meli tudi bmw 316i, 5serijo, 3serijo.....

tak da od takrat naprej jaz stojim za alfo!!! :rolleyes: :rolleyes:

zaradi mojih let(komaj čakam 18)mi letijo oči in zanimanje predvsem za 147!!! :rolleyes: :rolleyes:

je pa nekaj res da je ni čez te ITALJANSkE RITKE!!! :yea2: :notworthy: :notworthy:

ar147gta3.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

je pa nekaj res da je ni čez te ITALJANSkE RITKE!!! :yea2:  :notworthy:  :notworthy:

mas res :grim ..... tako lepo izoblikovan celulit vidis redkokje..... :P :devil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...
Razen cknjenega motorčka za brisalce nisem imel nobenih tehničnih problemov z njo - prevoženih imam 65 TKM.

:unsure: pa še ta motorček je bil nemškega porekla BOSCH :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jep tko je ponavad, da tisti pluvajo po alfi, ki je nikol niso imel :hmm:

jest sm si nabavu (sicer s težkim srcem) 155 samo mi ni žal - do sedaj nisem imel nobenih problemov s tem avtom

moram pa pohvalit lego na cesti, avto se res dobro pelje (edino pospeški bi bli lahko malo boljši)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Alo meni je zal ampak vam bom razblinil sanje tega avta ne bo nikoli na trziscu ja samo prototip vsaj tako pise v avto katalogu modelno leto 2002/2003 :cry: Ma pa brere 4,2L masino 400KM V8 :yea2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Alo meni je zal ampak vam bom razblinil sanje tega avta ne bo nikoli na trziscu ja samo prototip vsaj tako pise v avto katalogu modelno leto 2002/2003 :cry: Ma pa brere 4,2L masino 400KM V8 :yea2:

Razblinil si mi sanje ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Razblinil si mi sanje ...

:cry: Vem sem jih sebi tud ko sem to prebral zato sem se odloco da od zdaj vec ne berem!!

pi es-vsaj med vrsticami ne ker tam vedno isto pise(crta) :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja samo prototip vsaj tako pise v avto katalogu modelno leto 2002/2003 :cry:

Še dobro da se razblinjaš ob tako starem katalogu.

Nerazblinjeni Ceco

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 11 mesecev pozneje...

Alfa's Brera will be back for real at Geneva 2005

Three years ago Alfa Romeo's Brera coupé, designed by Giorgetto Giugiaro, appeared as a concept car at the Geneva auto show; in March the real thing will be on the stand at the same show.

The Brera is scheduled to reach showrooms worldwide by the end of this year and, Alfa says, it "encapsulates those characteristics most synonymous with the brand – sportiness and elegance – in a unique and exclusive style".

"The harmony of the Brera’s shape and size, allied to the outstanding engineering and driveability of an Alfa Romeo, has created a car that is beautiful, strong and durable, a car that sets the standards for all coupés

"

The Brera is a 2+2 but not a small car: it's 1830mm wide, 4414mm long and 1372mm high, although the front and rear tapered styling does make it look like a very compact car.

Alfa says the interior uses high-quality materials and has introduced some novel ideas that include a wide glass roof to brighten up the cabin and make it seem bigger.

Three trim levels will be offered when the cars go on sale along with a choice of three engines: a 150kW, 2.4 JTD turbodiesel and two petrol engines, a 134kW 2.2 JTS or a 195kW 3.2.

The power will go through either a six-speed manual or full auto transmission.

Alfa says the car delivers outstanding dynamic performance thanks to the use of a quadrilateral front suspension and a multilink rear suspension. Some versions will have traction control along with electronic systems to monitor and control braking and roadholding.

"The Brera will create enormous interest," Alfa predicted. "It's a coupé that promises both a great driving experience and outstanding levels of comfort."

post-1381-1107529666_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mmmmmmmmmm kva je lepa! :wub: :wub: :wub:

Tako si bom pa prec po izpitu kupu :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 9 mesecev pozneje...

Brera spomladi 2006

Uradno so predstavili Alfo Romeo Alfa Brera. Kupe je širok 183, dolg 441 in visok 137 centimetrov, medosje pa je dolgo 252 centimetrov.

Motorja sta dva bencinska, šibkejši 2,2- litrski s 185 konjskimi močmi in 3,2-litrski šestvaljnik z 260 konjskimi močmi.

Slovenski uvoznik vozil Alfa Romeo predvideva začetek prodaje Brere pri nas spomladi naslednje leto,

ko bodo znane tudi cene :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

Res leeeeeeeeeeeeeeeeepa..... :wub: Jep, bo treba spet z japoncev nazaj na taljance prešaltat... :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!