_OKI_ Objavljeno Junij 14, 2003 Opozori Objavljeno Junij 14, 2003 V kratkem bom menjal sekundace na Typhoonu. Sedaj pa me zanimajo vaše izkušnje s tem poslom. Kako je z vgrdanjo, kaj moraš pazit, olje, ........
_Roba_ Objavljeno Junij 14, 2003 Opozori Objavljeno Junij 14, 2003 Glej tak ti bom reko Grega v pondelek dobim koncno primarne zobnike pa bom vse posliko tak da boa ti vse vido pa vse ti bom pol razlozo kak pa kaj :D :D Ce pa hoces pa lahko prides v zivo to pogledat kak se dela :D :D :D
mare20 Objavljeno Junij 16, 2003 Opozori Objavljeno Junij 16, 2003 kako pa jih mislis zamenjat? ker tisto je treba nekak segret al kako. al se lahko kr ven zbije?
_Roba_ Objavljeno Junij 16, 2003 Opozori Objavljeno Junij 16, 2003 Prener v roko pa bom kuro doklen nebo dol pado zobnik :D :D
_OKI_ Objavljeno Junij 16, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Junij 16, 2003 Kar se tiče tega segrevanja pa nabijanja zobnikov meni ni čist najbolj jasno. Verjetno treba nabijat samo tiste, ko kupiš samo zobčenik brez osi, (okrog 9 jurjov) če pa kupiš prenose polini po ceniku lindempa (18.000) pa dobiš vse tako, da samo not vstaviš brez vsakega segrevanja in nabijanja. Je tak???????
mare20 Objavljeno Junij 16, 2003 Opozori Objavljeno Junij 16, 2003 ne ni tak. vseeno moras nabijat. jaz sem neso na servis pa mi je menjal za 500 sit v 5 minut.
Gloga Objavljeno Junij 17, 2003 Opozori Objavljeno Junij 17, 2003 (popravljeno) Mene pa samo nekj zanima: sekundarni prenosi ti dajo na koncno poudark? no men gre tm nek okol 100, pa ce bi menjal zobnike,a bi ga spravu tm do ene 115km/h?tko brez da bi se matrov, sj mi gre ce se sklonem po stevcu 110km/h sam melje pa sam nabira obrate in se mi kr mal smil na cajte motor.. Pol sm pa se sm se pa se spomnu da ce bi to naredu bi bli pospeski slabsi ko zakluc s primarnmu zobnikm..(primarn pa pr men neha pr 50km/h) Any comment? lp Popravljeno Junij 17, 2003. Popravil Gloga
mare20 Objavljeno Junij 17, 2003 Opozori Objavljeno Junij 17, 2003 zobniki so zobniki. nikoli se ne izklopijo ker imajo vedno isti vpliv. torej ce te zdaj vlece na zadnjo pa to pol jih menjaj.
denZ Objavljeno Junij 18, 2003 Opozori Objavljeno Junij 18, 2003 kolk jst vem je lih obratno: primarni-končno sekundarni-pospešek
aerox Objavljeno Junij 18, 2003 Opozori Objavljeno Junij 18, 2003 kolk jst vem je lih obratno: primarni-končno sekundarni-pospešek odvisno kake kupiš, al kratke al dolge
_Roba_ Objavljeno Junij 18, 2003 Opozori Objavljeno Junij 18, 2003 odvisno kake kupiš, al kratke al dolge Tocno tak
jrk0 Objavljeno Junij 18, 2003 Opozori Objavljeno Junij 18, 2003 ne verjamem da ti gre 100 realnih ze zdaj.:) in ja, to bom vedno pisal k vsakemu ki bo to napisal. :D
Tomozuki Objavljeno Junij 18, 2003 Opozori Objavljeno Junij 18, 2003 Sekundarni ti dajo pospešek in končno, primarni pa pospešek in končno :) Enateisto sranje ;)
aerox Objavljeno Junij 19, 2003 Opozori Objavljeno Junij 19, 2003 ne verjamem da ti gre 100 realnih ze zdaj.:) in ja, to bom vedno pisal k vsakemu ki bo to napisal. :D tak btw se nimaš ti najhitrejšega in najbolj predelanega skutera v sloveniji
aerox Objavljeno Junij 19, 2003 Opozori Objavljeno Junij 19, 2003 Sekundarni ti dajo pospešek in končno, primarni pa pospešek in končno :) Enateisto sranje ;) moj kolega ma na aeroxu primarne najdalše in sekundarne najkrajše, obojne z poševnimi zobci (tak mislim da je najbolše če si to kupiš) skuter mu gre ko svija, potegne svijsko, gre pa tudi
Gloga Objavljeno Junij 19, 2003 Opozori Objavljeno Junij 19, 2003 Sj pomojm da sm ze nek napisov, da mi laze za ene 7-8km/h, gre po mojmu stevcu 100km/h!!, no ja su je realnih 100pa se kr dost cez sam zj mam navaden ror gor in vse zadusi.. Ej poglejte nekj tacga sm si jest predstavlov, dabi z minimalno obrabo agregata prsu do cimvecje brzine, brez da bi menjal auspuh, sklopko,variomat itd.. s seveda cimmanjsimi stroski, ker glede na moje prihodke si nemorm kj dost prvost, no ja to ze sam vdrzevanje je pol tolk hujs. No sicer bom zdj delov med poletjem, sam to gre vse za izpit a&b kategorije(koncn A!!!!!!!!), ki pa stane prblizn 180k sit.. lp
_Roba_ Objavljeno Junij 19, 2003 Opozori Objavljeno Junij 19, 2003 Zaj pa se se samo _Aerox_ noter vkluci pa bo spet boj med KKS-om pa _Aerox_-om komu gre bol :D :D Tak ko vedo... :D :D :D :D
jrk0 Objavljeno Junij 19, 2003 Opozori Objavljeno Junij 19, 2003 _Aeroxu_ gre bolj! zakaj bi se pa prepiral, ce ma pa corso?? nimam za burek... aja, kiri cilinder mas pa ti na typhoonu? ker naprimer kolegu nrg gre 81 po mojem stevcu (samo po moje se malo vec v dobrih pogojih pa pozi:D), s 70ko malossi zelezno, mf-power in fergazerom vecjim... njemu kaze 90. pospeski so pa tam nekje tak ko moji na zacetku, pol pa pac vec ne...
_Roba_ Objavljeno Junij 19, 2003 Opozori Objavljeno Junij 19, 2003 Gus ma noter :D Aja KKS midva boma tudi kanale zbrusla tak da bo ne :D :D
_OKI_ Objavljeno Junij 23, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Junij 23, 2003 ne ni tak. vseeno moras nabijat. jaz sem neso na servis pa mi je menjal za 500 sit v 5 minut. To mene zanima. Jaz sem mislo, da če kupiš to polini prenose, ki so namontirani na os, in tako menjaš samo staro os ven pa novo not. Zakaj bi to os nabija in kak??
denZ Objavljeno Junij 24, 2003 Opozori Objavljeno Junij 24, 2003 grega, sej pa pelaš skuter na servis, pa se neuš rabo zajeb**** doma
_OKI_ Objavljeno Junij 28, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Junij 28, 2003 Saj bi. Ampak trenutno sta se oba moja serviserja v MB razbila z motorejm v istem ovinku, na isti dan, pa sta oba v bolniški :blink: :blink: :D To sicer ni smešno, ker sta oba v gipsu pa šraufah ampak mi malokdo verjame je pa res.
gizmo Objavljeno Junij 29, 2003 Opozori Objavljeno Junij 29, 2003 mene pa zanima če kdo ven kako pri prenostih una dva zobnika narazn dat (una dva ku sta na isti osi edn je vlek en pa mali) ku bi rad tavlkiga zamnjal pa bi dal ravne zobce gor. aja a mislte da bo to vredu da bojo sekundarni s poševnim zobcim, primarni pa z ravnim ?
_OKI_ Objavljeno Julij 11, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Julij 11, 2003 Veliko je bilo govora o montaži teh prenosov. Sedaj sem jih končno menjal. Kupil sem polini primarne 15/38, in sem zelo zadovoljen. Skuter gre 20 kmh več kot prej (mogoče še kakšen kilometer več, kajti števec pride do konca pa dlje ne kaže samo ne verjamem, da kaj veliko več) Če koga zanima, kako ta stav zgleda si to lahko ogleda na spodnem naslovu, kjer sem naredil fotoreportažo menjave. Edino, kaj sem pozabil slikat je bilo prešanje zobčenika iz osi in prešanje novega na os. http://www2.arnes.si/~gneuvi/primarni.htm LP
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se