janez999 Objavljeno Junij 18, 2003 Deli Objavljeno Junij 18, 2003 Hojla, sem prebral navodila od aeroxa 50 pa piše, da se obe gumi nafila 1,5 bar, zadnjo pa 1,7 bar, če je gor sopotnik. Jaz sem šel preverjat tlak in videl, da so gume "preveč nafilane" in jih spustil do priporočil Yamahe. Ko sem naredil par ovinkov, sem mislil, da se vozim po čigumiju... za popizdit. Na servis so mi rekli, da naj obe nafilam 2,0 bar: vožnja je sedaj dosti boljša (včeraj sem ful založil ovinek, pa mi je zadek spodneslo, prej mi ga ni nikol na istem ovinku), toda ne taka, ko sem imel gume "preveč nafilane", saj imam občutek, da sem takrat lahko bolj zalagal ovinke, res pa je, da sem bolj čutil tresljaje (po granitnih kockah se sploh nisem mogu furat, tako se je vse treslo). Sedaj ne vem, kolk je res taprav tlak za aeroxa (da se lahko športno voziš, da ne čutiš vsake luknje, da se gume pravilno obrabljajo...)... Ima kdo kakšen nasvet? Motor mi gre 75 km/h po cagarju, gor imam mišelinke pilot sport sc. Hvala za odgovore in LP. Pero. :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Zok Objavljeno Junij 18, 2003 Deli Objavljeno Junij 18, 2003 za mojga tud pise za 50 cc verzijo (js mam 125) 2.0/2.1 bar (spr/zad), razlike v masi je le za 25, 30 kil, sam se pa pri 2.0 ne morem vozit, ker mi gre zadnje kolo kar nekam po svoje. sele pri 2,4 bara se situacija umiri. napuhane mam na 2,6 bara, da se lahko vsaj priblizno konkretno vozim. ;) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
manjak Objavljeno Junij 18, 2003 Deli Objavljeno Junij 18, 2003 Men je najbl beden, k piše kolk morjo bit napumpane gume kadar si sam in kadar maš gor še koga. A po njihovi logik nej zdej sabo tlačilko vozim? Pol ti pa reče keka pička, če bi jo mal pelov ti pa seveda, sam kle maš pumpo pa si napumpi :unsure: Drgač se pa gume filajo na ene 2 bara. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
hotschko Objavljeno Junij 18, 2003 Deli Objavljeno Junij 18, 2003 v mojih navodilih piše 2.25 in 2.45 ... po preizkušanjih, testiranjih in veliko kilometrih pumpam 2.4 in 2.6 če sva dva pa 2.4 in 2.8. Moraš vedeti, da bolj napumpana guma bolj drsi a daje tudi večji občutek stabilnosti v ovinku ... oz. ... manj napumpana guma obratno ... testiraj in si izberi svoj kompromis. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
mazek26 Objavljeno Junij 18, 2003 Deli Objavljeno Junij 18, 2003 v navodilih piše za atx-a 1.6/2.0 ali 2.2 za dva pumpam 2.1 in 2.6 pa še vedn se mi zdi da je zadna guma skos na tleh Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
jrk0 Objavljeno Junij 18, 2003 Deli Objavljeno Junij 18, 2003 jaz mam na svojem 2.0/2.4 , prblizno.. sicer v orginalu pise 1.6./1.9 ampak ko sem zacel vozit z bolj trdimi, se je komaj zacela prava voznja:D Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
zivijo Objavljeno Junij 18, 2003 Deli Objavljeno Junij 18, 2003 fantje jst jih pumpam 2.2 pa je kr uredu obe enak pa a sm sam al pa se s kom lep pozdrav Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
mare20 Objavljeno Junij 18, 2003 Deli Objavljeno Junij 18, 2003 jaz mam 10" felne zato pumpam 1,4; 1,6 manjsi kot je volumen gume, vecji tlak mora bit. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
denZ Objavljeno Junij 18, 2003 Deli Objavljeno Junij 18, 2003 jaz mam 10" felne zato pumpam 1,4; 1,6 manjsi kot je volumen gume, vecji tlak mora bit. ja to pa je fizika, ne :D Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Thundercat Objavljeno Junij 18, 2003 Deli Objavljeno Junij 18, 2003 navodila za fazerko.....2,25 sprednja...2,9 zadnja...če je do maks. obremenitve.... :ph34r: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Tomozuki Objavljeno Junij 18, 2003 Deli Objavljeno Junij 18, 2003 A gume je treba pumpat? :) Že dolgo nisem kontroliral, ampak navadno mam tam okol 2 bara noter. Če maš premehke ali pretrde ni dobro preveč v ovinek silit. Morajo bit nekje vmes. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
BOJAN6 Objavljeno Junij 19, 2003 Deli Objavljeno Junij 19, 2003 Vedno je bolje imeti več tlaka v gumah kot manj. Oprijem je boljši, predvsem na slabih - drsečih asfaltih (ker se poveča točkovna obremenitev gume in s tem lokalno ogrevanje zmesi, ki je v stiku z podlago), motor je bolj okreten, zadnji del se manj ujsa, zmanjša se verjetnost zloma karkase in podobno. Ker se z obrabo vozne lastnosti gume slabšajo, to lahko malo skompenziraš z povišanjem tlak. Slaba stran visokega tlaka pa je, da se komfort poslabša, vendar za >športne< voznike to ne bi smelo biti problem. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
pero Objavljeno Junij 19, 2003 Deli Objavljeno Junij 19, 2003 Za moj motor je priporočljivo 2.o spredaj in 2.0 zadaj. Ko sta na motorju dva pa 2.25 zadaj, spredaj isto! :blink: No na potovanjih sem se vedno vozil kot po jajcih saj sem s polno obremenjenim motorjem kar plesal po cestišču, pol sem se pa opogumu in predno nabil na 2.2 bara in zadnjo kar na 2.7 bara pa sem reku da vidmo kva bo???No in je šlo k po ternicah od takrat naprej.Sam še vedno ne vem kako je kaj to za strukturo gume dobr, ampak ko je...... gumo k se je pa tko velik bol vozt!!! Napumapajte gume pa gasa!!! Ciao,by Pero PS:Zanima me zakaj proizvajalci predpisujejo tako nerealne polnitve gum ????????? :blink: :unsure: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
denZ Objavljeno Junij 19, 2003 Deli Objavljeno Junij 19, 2003 PS:Zanima me zakaj proizvajalci predpisujejo tako nerealne polnitve gum ????????? :blink: :unsure: mene tud..... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
manjak Objavljeno Junij 19, 2003 Deli Objavljeno Junij 19, 2003 Zanima me zakaj proizvajalci predpisujejo tako nerealne polnitve gum ????????? :blink: :unsure: Sej v bistvu prodajalci ne morjo vedet, kok si ti težek pa tvoj sovoznik pa kufri itd. in pol dajo verjetn neko povprečje <_< Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
denZ Objavljeno Junij 19, 2003 Deli Objavljeno Junij 19, 2003 tko da mislm da je še najboljš gumo pumpat po občutku B) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
PSI_Hunter Objavljeno Junij 19, 2003 Deli Objavljeno Junij 19, 2003 fantje keca je v tem da je tisto kar proizvajalci napisejo, je misleno za "udobno voznjo" in ne za sportno. drugi problem pa je v tem da "pozabijo" omeniti, pri kaksni temperaturi so gume pumpali,...... nafili jo ti na 2-3bare mrzlega zraka, pa jo pol dej na sonce na ene 35-40 stopinj celzija,.....rezultat je BOOM!! :P :P :P aja kako ugotoviti pravo napumpanost gume,..... NA VSAKI GUMI!!!! pise kolk je max. inflation, oz. pritisk, ponavadi je ta oznaka v PSI, (poglej na netu za pretvornik PSI/bar) in to zgleda prblizn tkole MAX. INFLATION 40-65 PSI (samo primer,...) se prav da ce pumpas nekje na zlato sredino tega je nekje optimum, drgac pa po obcutku,...... aja se to ta max. tlak pomeni najvecji dovoljeni tlak pri neki vnaprej doloceni kilazi,...... oz. ce vagam 50 kg in imam kumo na 2,5bara, in se zapelen cez robnik je PRIBLIZNO to teza motorja/2 + teza tovora + voznika, kar v gumi povzrosi vecji tlak kot 2,5 bara,........ tko da morte upostevat vso svojo tezo +motor in stvar ki se ti lahko zgodi na cesti (robnik,luknja) in kasno ima to obremenitev na gumo, in v vseh teh situacijah tlak v gume ne sme preseci max. tlaka ki je oznacen na gumi,.....(zato sm reku da je ponavad najbolj tista zlata sredina......) iz tukaj izhaja tudi sportna voznja max. tlak (zelo malo robnikov in lukenj je na ksni pisti,...) in potovalna voznja (vec neravnin na cestiscu in je pnevmatika tudi neke vrste blazilec,......) upam da sm s tem vprasanje razjasnil,.......... mogoce se motim glede tega,......mogoce pa tudi ne...... B) L.p. PSI_Hunter Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Tomozuki Objavljeno Junij 19, 2003 Deli Objavljeno Junij 19, 2003 PS:Zanima me zakaj proizvajalci predpisujejo tako nerealne polnitve gum ????????? :blink: :unsure: mene tud..... Da se razsipaš, pa kupiš novo plastiko :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
YZFgeorge Objavljeno Junij 20, 2003 Deli Objavljeno Junij 20, 2003 (popravljeno) Vedno je bolje imeti več tlaka v gumah kot manj. Oprijem je boljši, predvsem na slabih - drsečih asfaltih (ker se poveča točkovna obremenitev gume in s tem lokalno ogrevanje zmesi, ki je v stiku z podlago) Kje si pa to neumnost pobral?? :huh: Bolj kot je guma napumpana, manj se z vožnjo ogreva. Razlog je preprost......bolj napumpana guma se manj gnete kot manj napumpana. Točkovna obremenitev gume ni dobra. Nalegalna površina gume bi morala biti čim veja. Sila "lepenja" se namreč z večjo ploskvijo znatno poveča. Poleg tega ne vem, zakaj nekateri pišete, kolk je treba pumpat na "vašem" motorinotu. Svetujem vam, da napumpate na tlak, ki ga predpisuje proizvajalec gum, in ne motorja/mopeda. Popravljeno Junij 20, 2003. Popravil YZFgeorge Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Valentin Objavljeno Junij 20, 2003 Deli Objavljeno Junij 20, 2003 (popravljeno) Piaggio predpisuje za moj X9 500 tlak 2,4/2,2 (prva/zadnja). Ali ni to malo čudno ? Kaj niso ponavadi zadnje bolj napumpane kot prve ? Popravljeno Junij 20, 2003. Popravil Valentin Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
denZ Objavljeno Junij 20, 2003 Deli Objavljeno Junij 20, 2003 Piaggio predpisuje za moj X9 500 tlak 2,4/2,2 (prva/zadnja). Ali ni to malo čudno ? Kaj niso ponavadi zadnje bolj napumpane kot prve ? mogoč so predvideval da boš sedel na vetrobranski šipci :D (sala) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Tomozuki Objavljeno Junij 20, 2003 Deli Objavljeno Junij 20, 2003 Mogoče so pa mislili, da ful samo na prednjo bremzaš :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Thundercat Objavljeno Junij 20, 2003 Deli Objavljeno Junij 20, 2003 pa še to pravjo da se prazna guma prej predre kot pa polna Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
PSI_Hunter Objavljeno Junij 30, 2003 Deli Objavljeno Junij 30, 2003 Svetujem vam, da napumpate na tlak, ki ga predpisuje proizvajalec gum, in ne motorja/mopeda. ce sm mogoce mal bl zakomplicirano napisu prej, TO!!! sem hotel povedati,.......... aja glede tvojga komentarja, mas prov.......my mistejka to mejka,.......... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
k&4 Objavljeno Julij 3, 2003 Deli Objavljeno Julij 3, 2003 (popravljeno) Kva se vsi tok obremenjujete kaj je proizvajalc motorja napisu v uni knižici :lol: k itak na vsaki gumi to piše :D :P Sploh je tud odvisno kere gume mate gor k proizvajalc napiše za tiste gume k so jih oni testiral (naprimr pr aerox-u so to gume pirelli evo21 spred in evo22 zad) in če si gume zamenu za neke druge tisto v knižci ne vela :unsure: Aja pa guma ma bol oprijem če je bol prazna k se pol večja plast gume prilagodi cesti ko pa če je bl polna zato se tud bl segreje in še bol drži (tud bl nuca :angry: ) sam je pa občutek čudn kr ko zaviješ se guma zvije (minimalno a se pozna če bi mel pa preveč prazne bi te pa tud kr nosil po cesti :o ) na feltni in je motor teže obvladat k če so polne Za vožno pa morš nafilat tk k ti odgovarja :) Proizvajalci pa testerajo vse žive primere obremenitve in to SAM DO 45km/h :lol: pol pa dajo en povprečn tlak :huh: sam ti si pa morš tlak prilagodit stilu vožnje pa tud terenu (recmo če se boš pozim voz si gume bol spust ko polet al pa po makadamu če se pa vedno vozš ko je lepo sončno pa po lepm asvaltu pa bol napumpi ) aja drgač pa če se velik pa robnikih furaš bi si jz gumo bl napumpu in če bi prehitr prletu bi šla sam guma če gi pa blo bl prazna bi pa še feltno poškodvov ;) Pa vsak tok cajta mal preglejte gume (kakšne bule žebli al pa če je dolg na soncu k je parkiran lah tud preveč polna in jo lah raznese :unsure: Popravljeno Julij 3, 2003. Popravil k&4 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se