Skoči na vsebino

KTM 80ccm ali 125 ccm l. 93


Mtl

Priporočene objave

Na KTM-u l.93 piše pri motorju ELKO 54 27 R.

Sem že gledal precej po netu, pa nisem našel nikjer, kateri motor vsebuje to oznako; sicer so tudi drugače strani, ki so posvečene KTM-u precej skope s podatki.

Prosil bi, če ima morda kdo KTM-a, ki pripada temu letniku, da pogleda kaj piše na motorju; ker ne vem, ali je 80ccm ali 125ccm. V katalogu sicer piše za 125 ccm 54 54.

Zanima me tudi, ali je mogoče dobiti kje navodila in pa servisne priročnike za to stvarco. Sem že pogledal na http://www.ktmtalk.com, ampak sem našel nekaj koristnega le o vzmetenju, itd.

Hvala.

Zanima me tudi katero olje priporočate za mešanje z bencinom in pa koliko odstona mešanica mora biti? Sedaj uporabljam Castrol TTS in sicer 3% mešanico? Kje se da dobit ugodno to olje?

Popravljeno . Popravil Mtl
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motorjet ti lahko najbrz pomaga.ike.

ali pa se obrnes direktno na KTM v mattighofen.

Sem jih poklical; moram pogledat za številko motocikla; čeprav je nisem našel nikjer, sem že vse pregledal.

A kakšen servisni priročnik, itd. se da kje dobit?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za mesanco jaz uporabljam Motul 800. Ta je zelo zelo dobr olje sam je tud cena kar precej visoka. Drgac je Motul 600 tud cist dobr. Se zmerej boljs kt TTS. Slisal sem pa da je tud motorexov olje dobr. Zdej se sam mors odlocit. Ce bos uporabljal motul 800 al pa 600 pomojem ne mors falit. Jaz tud delam 3% mesanco.

TTS lahko kupis na bencinskih crpalkah medtem ko motula in motorexa prodajajo v glavnem na servisih in zastopnikih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na KTM-u l.93 piše pri motorju ELKO 54 27 R.

Sem že gledal precej po netu, pa nisem našel nikjer, kateri motor vsebuje to oznako; sicer so tudi drugače strani, ki so posvečene KTM-u precej skope s podatki.

Prosil bi, če ima morda kdo KTM-a, ki pripada temu letniku, da pogleda kaj piše na motorju; ker ne vem, ali je 80ccm ali 125ccm. V katalogu sicer piše za 125 ccm 54 54.

Zanima me tudi, ali je mogoče dobiti kje navodila in pa servisne priročnike za to stvarco. Sem že pogledal na http://www.ktmtalk.com, ampak sem našel nekaj koristnega le o vzmetenju, itd.

Hvala.

Zanima me tudi katero olje priporočate za mešanje z bencinom in pa koliko odstona mešanica mora biti? Sedaj uporabljam Castrol TTS in sicer 3% mešanico? Kje se da dobit ugodno to olje?

To je sigurn 125 ccm, KTM 125 SX je imel od letnika 94-00 bat premera 54.19, oz. 20, 21, 22....če pa dvomiš potem zmeri še hod in izračunaj kubike...(premer bata x hod=? x 3.14=? : 4= ? x hod= kubični centimetri.) oz: premer bata krat pi, deljeno iz štiri, krat hod je ccm3

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na KTM-u l.93 piše pri motorju ELKO 54 27 R.

Sem že gledal precej po netu, pa nisem našel nikjer, kateri motor vsebuje to oznako; sicer so tudi drugače strani, ki so posvečene KTM-u precej skope s podatki.

Prosil bi, če ima morda kdo KTM-a, ki pripada temu letniku, da pogleda kaj piše na motorju; ker ne vem, ali je 80ccm ali 125ccm. V katalogu sicer piše za 125 ccm 54 54.

Zanima me tudi, ali je mogoče dobiti kje navodila in pa servisne priročnike za to stvarco. Sem že pogledal na http://www.ktmtalk.com, ampak sem našel nekaj koristnega le o vzmetenju, itd.

Hvala.

Zanima me tudi katero olje priporočate za mešanje z bencinom in pa koliko odstona mešanica mora biti? Sedaj uporabljam Castrol TTS in sicer 3% mešanico? Kje se da dobit ugodno to olje?

To je sigurn 125 ccm, KTM 125 SX je imel od letnika 94-00 bat premera 54.19, oz. 20, 21, 22....če pa dvomiš potem zmeri še hod in izračunaj kubike...(premer bata x hod=? x 3.14=? : 4= ? x hod= kubični centimetri.) oz: premer bata krat pi, deljeno iz štiri, krat hod je ccm3

Aha. Bom popoldan se poskušal najti številko in da se potem dokoncno prepričam; mi bodo na motojetu potem preverili.

Kje pa se da dobiti Motul v LJ (da ne bom ravno letal po celi LJ brez veze). In pa kaksna pride kaj cena za 1 liter Motul 800 in Motul 600.

PS: Danes dobim svečko NGK, tako da bi se moralo kaj poznati; prejšnji lastnik je imel Bosno F65 noter :( :blink: :o .

PS2: A je možno, da so bili kateri 125 SX zadušeni s prekati v izpušni cevi?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najboljše olje je motorex cross power za krosle! TTS pa ne priporočam!!! :)

Popravljeno . Popravil gas gas
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če na 125 ccm piše 54 54 je to najbrz vrtina in gib saj ima skor isto moja NSR. Kar pa bi pomenilo da je 54 in 27 kubatura nekaj čez 60 ccm.

Oziroma lahko da je 125 ccm če piše 27r ker bi bil lahko to polmer bata.

Ma ja whatever mal sm zabluzu. ;)

Popravljeno . Popravil Grillz
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar pa bi pomenilo da je 54 in 27 kubatura nekaj čez 60 ccm.

Ma ja whatever mal sm zabluzu. ;)

54.27mm je premer cilindra....bata pa 54.21 ( oz po stotinko večji zaradi obrabe cilindra) in to pomeni 0.06mm zračnosti.

A bo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mtl, uporablji kerokoli olje, ki ti cenovno najbol odgovarja in je še primerno za višje vrtljive mašine, valda sintetika

tako olje ti lahko naredi le malo več oblog, ki pa jih, če podreš mašino vsaketolko, ni problem spucat

glava, ventil, izp. kanal

sploh pa imaš starejšo zadevo, ki ji je verjetno že vseeno, kaj dobi, ker kakih racing zahtev najbrž nimaš od nje

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mtl, uporablji kerokoli olje, ki ti cenovno najbol odgovarja in je še primerno za višje vrtljive mašine, valda sintetika

tako olje ti lahko naredi le malo več oblog, ki pa jih, če podreš mašino vsaketolko, ni problem spucat

glava, ventil, izp. kanal

sploh pa imaš starejšo zadevo, ki ji je verjetno že vseeno, kaj dobi, ker kakih racing zahtev najbrž nimaš od nje

To je tudi po svoje pametno.

Moram pa reč, da sem ga danes preizkusil z novo svečko NGK. Očitno je bila mašinca tega potrebna; nič več ne kašlja, vžge brez zauha, pa tudi crkuje ne več. Kot kaže je drugače precej lepo ohranjen, sicer pa je bil zadnjih 5 let zelo malo vožen. Presenetljivo je, da se tudi v 6 pri nižjih in srednjih obratih čisto dobro počuti; res pa je, da se mu zadnjih 2000 vrtljajev odpuli...

Sem prišel tudi jaz, do zaključka, da bo kar 125 ccm (je tip 502 (našel številko:)), jutri pa dobim končno potrditev. Je pa logično 54 in pa 27 r- torej polmer.

Imam pa še eno vprašanje: sedaj sem stavil 3% olja, ampak motor še kar malce plavo kadi: a je preveč? Na Motojetu so rekli, da naj bo vsaj 2.5%. Bom zmanjšal, ampak če bo še plavo kadil, a lahko še zmanjšam delež olja, ali je bolje, da tako pustim?

Popravljeno . Popravil Mtl
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

moped je starejši, pozanimaj se kakšne so original dize in katere imaš ti v fergazarju, večja diza spušča več bencina (pomembna je tudi nastavitev višine igle, ki odpira glavno dizo)

obvezno tudi očisti dize, v teh letih ne dvomim da je že kaj sranja noter

3% je primerna mešanica, poigraj se še z zrakom (to bi se moglo dat štelat s šraufom na fergazarju), povprečje je, če se ne motim, 2 obrata od zaprtega

v glavnem, ko držiš gas do konca v leru, motor ne sme trokirat ampak mora v najvišjih obratih gladko tečt

kakšen profi pa naj ti to bolj natančno objasni

Popravljeno . Popravil D.J.
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za nasvete. Vplinjač bo šel verjetno danes na kose in čiščenje, za nastavitve zraka je pa tukaj zelo dobro opisano, kako je potrebno to pravilno narediti. Sicer je ta forum tudi drugače precej OK (specializiran za KTM-e).

Popravljeno . Popravil Mtl
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še tole bi imel vprašanje:

na Motorjetu so mi rekli, da gre v menjalnik navadno olje SAE 10-40W. Ali je boljša polsintetika (npr. Esso) ali mineralno olje? Ker na Motojetu mi je rekel, da je bolje mineralno olje, kar pa mi ne gre ravno v glavo?

In pa zanima me, koliko litrov olja gre noter? A je treba natočit dokler ni čisto polno?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v 125-ke gre nekje 7 deci notr, to rajš točno poglej, merilna palčka al pa okroglo stekelce na bloku, če nimaš, pa vprašaj pri štajercih (motorjet)

večina folka, ki jih poznam uporablja motul transoil, poglej kaj ima za en SAE in sprobavaj še kakšna druga olja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hm, ja je šlo 6,5 deci noter. Prej ga je bilo pa nekaj čez 4,5 deci, tako da absolutno premalo. Trenutno je noter Esso olje, ampak bom jutri kupil Motul in menjal.

A obstaja še kakšna trgovina z deli za motorje in potrošnim materialom, kot je npr TC Motoshop. In sicer me zanima predvsem v LJ in okolici (lahko tudi drugje), ter predvsem za olja Motul, svečke, itd. Se je teh stvari kar nekaj nabralo (in vsak literček olja je vsaj 3.000 SIT), pa se bo vsak prihranek poznal :).

No, lahko tudi v Italiji, mi ni problem skočit dol.

Hvala.

Popravljeno . Popravil Mtl
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

olje v Italiji kolkor sem primerjal ravno ni cenejše, bolj dražje, če pa kej skačeš po Lj. imaš pa na Brezovici 2 trgovini, ena ima NGK zastopstvo, malo naprej pa je še cross trgovinca pri tapetništvu Kermavnar - če te zanima, ti razložim po PM

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, za tiste, ki imate iste ''težave'' kot jaz.

V Logatcu v avtotrgovini dobite olje Motul skoraj pol ceneje kot v TC Motoshop. 1900 SIT proti nekaj čez 3000 SIT. Glede na porabo mašince se precej pozna. :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!