Skoči na vsebino
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

TUTORO pdf, navodila, how to..itd-.. klik

Priporočene objave

Objavljeno
2 hours ago, Snečer said:

tebe zdaj "napenja" za te enodnevne oz. par urne fure po makadamu, če je ok namazano?

za to sploh ne rabiš oilerja, doma namažeš in bo zdržalo, nato opereš in spet namažeš

al pa počakaš, da kove naredi verigo, ki ne potrebuje mazanja oziroma se maže z zrakom

Ne rabim za koveta. Za makadam se verige ne maže, to samo dami dela. 

Objavljeno

ma ne dela sam Dami, lahko pa se tako tolažiš :P

 

Objavljeno
pred 1 uro, franc pravi:

Realno gledano, mazal ne mazal, ketna se znuca. Razlika je večinoma zanemarljiva. Dela imaš v seštevku enako, ali 100 krat mažeš ali enkrat menjaš. "Avtomatski mazalci" kaj dosti ne spremenijo "računice" .

Vse ostalo je stvar osebnih preferenc. 

lp

ne vev, če bo držalo prej brez mazanja samo s sprejem max 20 tkm

sedaj z  scottu že 55 tkm pa jo še nistem spreminjal

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

tudi na Kove so dal tutoro, ne me basat groza :P, najbrž niso poslušal krucija :D 

https://www.facebook.com/photo/?fbid=929268455878506&set=gm.1606181519946575&idorvanity=243915336173207

Operation "Elan Valley" successfully completed A 200 mile round trip. Road, track, puddles, mud (and of course rain  included.
Bikes are respectably filthy now but inadvertent unplanned "dips" in the lakes were avoided.
Chains, of course, remained oiled and clean!

 

 

451984155_929269949211690_5875658008486520966_n.jpg

  • Haha 1
Objavljeno
41 minutes ago, DAMI34 said:

tudi na Kove so dal tutoro, ne me basat groza :P, najbrž niso poslušal krucija :D 

https://www.facebook.com/photo/?fbid=929268455878506&set=gm.1606181519946575&idorvanity=243915336173207

Operation "Elan Valley" successfully completed A 200 mile round trip. Road, track, puddles, mud (and of course rain  included.
Bikes are respectably filthy now but inadvertent unplanned "dips" in the lakes were avoided.
Chains, of course, remained oiled and clean!

 

 

451984155_929269949211690_5875658008486520966_n.jpg

ROFL. Če bi to objavle slovenske influenserke, bi morale zarad pravil jasno napisat REKLAMA. Plus, 200milj, 320km. Waw. Waaaw. Kaj takega…
 

ne vem, jez mam en mal starejši tip ojlerja. Dokaj dost placa zavzame na motorju. Včasih kaj zateži. V poprecju pa kar okej shajava. Postopek:nagnem motor na tački, ketno nasprica z wurthovim ketensprejem. V 70 000km sem dal gor drug set veriznikov in tretjo verigo. Ne verjamem da bi z avtomatskim ojlerjem menjal samo enkrat. 
 

 

 

image.jpeg

Objavljeno
pred 19 minutami, Kugelschreiber pravi:

 

image.jpeg

fofl rofl, to je šele reklama za "personal oiler". Nardi vse...tut zvečer :P

Drgač pa nimam pojma, kok se kej več nardi z oilerjem. Kar sem opazil je to, da mam ful manj dela, ful manj pixen po garaži, da mi ni treba mopeda dvigovat, pa da verige ne rabim šponat, pa s seboj ne tovorim pixne. Na cestakih so verige delale po 35-40kkm z oilerjem (običajno je šel prej prvi verižnik) , pa skoraj isto s sprejanjem, ko je pa veriga postala že precej zibajoča/pretegnjena.

Vem da mi za prah in šoder pride prekleto prav in vem da se verige mažejo tudi če voziš po terenu. Običajno je itak mešana vožnja.

ps. ti si zagnal dramo, ko si 6km prevozil po šodru, tile so 200milj. mjčkn več je. :P 

 

ker je naslov teme avtomatski mazalci, je namenjena izmenjavi mnenj o oilerjih, montaži, pomoči ali svetovanju pri raznih tipih oilerjev. Defenitivno je blesavo, če se v tej temi zapenja zakaj je bolje imeti ketenspej :P

Namreč, o sprejih in verigah je druga tema. Drugače pa povem pošteno kaj si mislim o oilerju in zakaj ga imam, pa še kako fotko objavim kako sem se matral z montažo. Nikogar pa ne silim naj maže verigo z oilerjem.

Objavljeno
pred 2 urami, Joker pravi:

Greš tankat, spelješ, obrneš za četrt obrata in mir do naslednjega tankanja.

Al pa obracas vsako drugo ali tretje tankanje. Ravno, ko se navadis obracat cetrtinke, pol pa je ze sneg 😑

Objavljeno
3 minutes ago, DAMI34 said:

to je šele reklama za "personal oiler".

Ne, ni reklama. Ker ni predmet prodaje.  Šala je bla.  Hvalospev kovetov in trotorotov pa je reklama. 
 

5 minutes ago, DAMI34 said:

ps. ti si zagnal dramo, ko si 6km prevozil po šodru, tile so 200milj

Meni je 6km ful vec ko vam, pripravljenim velikim ofroud frajerjem, 320. Drama jes, tragedija no, s tem sem zadovoln. 

Objavljeno
pred 1 minuto, Kugelschreiber pravi:

Ne, ni reklama. Ker ni predmet prodaje.  Šala je bla.  Hvalospev kovetov in trotorotov pa je reklama. 
 

Meni je 6km ful vec ko vam, pripravljenim velikim ofroud frajerjem, 320. Drama jes, tragedija no, s tem sem zadovoln. 

drugič naj "oiler" vozi tistih 6km :P

 

  • Haha 2
Objavljeno
2 minutes ago, DAMI34 said:

drugič naj "oiler" vozi tistih 6km :P

 

Hudic noce nit po asfaltu. :(

  • Haha 2
Objavljeno
pred 3 urami, Kugelschreiber pravi:

 

ne vem, jez mam en mal starejši tip ojlerja. Dokaj dost placa zavzame na motorju. Včasih kaj zateži. V poprecju pa kar okej shajava. Postopek:nagnem motor na tački, ketno nasprica z wurthovim ketensprejem.

image.jpeg

... to ti je najdražji ojler, kar se jih da dobiti na tržišču....

... še dražje te pa pride, če ga hočeš zamenjat za novejši tip...  ..  :eek:

Objavljeno
pred 54 minutami, Zivnorc pravi:

... to ti je najdražji ojler, kar se jih da dobiti na tržišču....

... še dražje te pa pride, če ga hočeš zamenjat za novejši tip...  ..  :eek:

Ja ja, novejših (mlajših) ne moreš sam servisirat pa to....

Objavljeno
Ob 12. 9. 2024 ob 21:33, Zivnorc pravi:

... to ti je najdražji ojler, kar se jih da dobiti na tržišču....

... še dražje te pa pride, če ga hočeš zamenjat za novejši tip...  ..  :eek:

.

... pa še na konc sploh noče več delat in mazat ... pa ga lahko kokr hočš obračaš in odpiraš :eek:

  • 3 mesecev pozneje...
Objavljeno

po več kot 10ih letih uporabe oilerjev, na vsaj sedmih različnih motorjih od cestne, do offroad uporabe, je moje mnenje naslednje:

pro:

-nikoli ni bilo potrebno našponati verige

-s sabo na potovanjih (ajd nism svetovni popotnik) nikol ne rabim več kot 1 dcl olja

-relativno malo dela, doliješ in ju gut tu go

po daljši vožnji po makedamu, ga odpreš (ni važno od tipa oilerja) in bo zalival ter spucal verigo

cons:

-moraš tovorit s sabo vsaj deci olja, odvisno od kje in kako se voziš, ter potreb po mazanju

-običajno je vse usrano, sploh če je bil offroad vmes, od feltne do zadnjega konca in gume

-občasno moraš preveriti dizo, da ni zapackana ali zlomljena (vsaj vizualno)

Dosežene kilometrine:

-na cestakih vsaj 40kkm, nekatere sem razbou, druge prej prodal, tako da nimam neke referenčne točke, kam bi lahko zneslo vse skupaj.

-na 50:50 ADV motorjih dosegam do 30kkm. Na nekaterih to pomeni vsaj 50% šodra in prahu, blata in vode. Nikoli ne rabim šponat verige, nikoli se mi ni neenakomerno pretegnila ter zadnji verižnik zgleda kot nov. Problem pa je običajno prvi verižnik. Ta dobi počasi izgled "cekularja". Ampak pri 30kkm, medtem ko sta veriga in zadnji verižnik po izgledu skoraj nova. Torej ocenjujem, da grem pri ADV motorjih, ki veliko makedama prevozijo težko čez 30kkm, oziroma preventivno zamenjam set, da sem miren pri naslednjem "podvigu".

Vsekakor oiler ne pomeni x2 ali x3 napram navadnemu špricanju verige pri cestnih motorjih, pomeni pa ležernost in manj dela. Pri offroad motorjih, pa je to lahko skoraj x2 vsaj glede na izjave lastnikov, ki sem jih prebral v drugih temah, ko naj bi bilo 10k vrh glave že dobiček.

 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!