Skoči na vsebino
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

TUTORO pdf, navodila, how to..itd-.. klik

Priporočene objave

Objavljeno
pred 1 minuto, Snecer pravi:

Zato je forum, da se pred nakupom tudi tukaj preveri, kaj je v redu.

Sicer pa sedaj še malo razmišljam, da bi mazanje montiral na prvi zobnik, da na zadnjem delu sploh ne bi imel navlake.

Baje ne funkcionira dobro ,so že probali ......

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 1 minuto, Snecer pravi:

Zato je forum, da se pred nakupom tudi tukaj preveri, kaj je v redu.

Sicer pa sedaj še malo razmišljam, da bi mazanje montiral na prvi zobnik, da na zadnjem delu sploh ne bi imel navlake.

nekaj sem bral o tem in nekaj je bilo debat tukajle, ampak naj bi bilo mazanje slabše kot na zadnjem.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
Pravkar, Kmet2 pravi:

Baje ne funkcionira dobro ,so že probali ......

Sem pozabil, da lahko tebe vprašal :)

No, brez heca. Poizvedba po netu pokaže, da je spredaj tudi v redu in funkcionalno in sicer, če ti motor sploh omogoča, da to tja montiraš zaradi placa, ni pa priporočljivo da dozirnik nastaviš na ketno, da kaplja dol, ker to vse potem meče naprej ali nazaj.

Potrebno je dozirnik primakniti k zobniku, da "maže" zobnik in ta potem verigo, tako kot je to zadaj, edino pri sebi gledam, da bi z dvojnim dozirnikom moral malo improvizirati.

 

Objavljeno
pred 2 minutami, Snecer pravi:

Sem pozabil, da lahko tebe vprašal :)

No, brez heca. Poizvedba po netu pokaže, da je spredaj tudi v redu in funkcionalno in sicer, če ti motor sploh omogoča, da to tja montiraš zaradi placa, ni pa priporočljivo da dozirnik nastaviš na ketno, da kaplja dol, ker to vse potem meče naprej ali nazaj.

Potrebno je dozirnik primakniti k zobniku, da "maže" zobnik in ta potem verigo, tako kot je to zadaj, edino pri sebi gledam, da bi z dvojnim dozirnikom moral malo improvizirati.

 

No sej to pravijo ,da veliko paca , maže pa ne ravno najbolje , mogoče tudi zaradi tega kar omenjaš ti .

Objavljeno

Na prvih dveh fotkah, kako naj ne bi bilo in sicer da kaplja na ketno, razen če ne moti svinjarija. Pri taki montaži gre preveč olja v nič = svinjarija.

DSC_0136.jpg.d2d8345ceebfbe998c606243a3237f88.jpgIMGP8220.thumb.jpg.ac17f0ac4774d0ec490eeceea6497856.jpg

Na tej zadnji fotki pa približek, kako bi moral biti montiran injektor na sprednje zobnik.

injectors.jpg.06cf5b30d7bb193a1b4273b756d410f5.jpg

Objavljeno

Problem lahko nastane, oziroma, včasih je potreben dostop do inektorja, ker se le ta umaže, ali pa se na njemu zasuši prah. Če je dozirnik zadaj, ga mirno z roko očistiš, če je spredaj, je pa malce več dela.Hkrati je površina zadnjega verižnika večja in se olje lahko lepše razleze...nekaj takega so pisali, če se dobro spomnim.

Objavljeno

Problem je, ker se prednji zobnik precej hitreje vrti in manjša površina. Videl nekaj primerov, ki pa so potem prestavljali nazaj. Ni slabo pa zna se ti kakšna lužica naredit pod motorjem.

Objavljeno

Mogoče manj doziraš, da najdeš neko varianto.

Pri meni je tak, s tem da na menjanem setu ni več gumice na zobniku.

Dostop ni problem za spucat, dva vijaka od dekla.

Bom videl... :) 

 

300820131573.thumb.jpg.7ebfab79148cee18dac4479bcffe7527.jpg

Objavljeno

Dozirati moraš toliko, da je dovolj mastna veriga ne glede koliko ti bo mimo oteklo olja.:hmm:

Objavljeno
pred 28 minutami, DAMI34 pravi:

Zato sem izbral Pro-Oiler :D pa ne da bi hvalil, ampak res nisem imel želje šarit po motorju, pa prenosljiv je z mopeda na moped.

:cool:

Objavljeno
pred 37 minutami, Snecer pravi:

Sicer pa sedaj še malo razmišljam, da bi mazanje montiral na prvi zobnik, da na zadnjem delu sploh ne bi imel navlake.

Na zadnji zobnik se da šobo oiler mazalnika iz več razlogov:

- da imaš pregledno, ali je vse o.k. s šobo... da se ni premaknila... zamašila...itd; ...

 - zadnji zobnik je mnogo večji od prednjega (pri cestnih motorjih je prestavno razmerje po navadi približno 1:2,5) in ob enaki obodni hitrosti zobnika naredi kapljica olja po obodu na zadnjem zobniku dosti večjo pot (2,5 x več kot na prednjem zobniku) in ima  več časa  in daljšo pot na te polovični poti obsega zobnika kjer nalega veriga (na približno 22 zobeh) zaradi centrifugalne sile zdrsniti z zobnika in  nalepiti se na verigo. Če bi se to dogajalo na prednjem zobniku, kjer veriga nalega na samo približno 8 zobeh, bi večino olja z zobnika odletelo  v zrak in se nalepilo v ohišju motorja, kjer se že tako ali tako nabira preveč svinjarije. ..

....poleg tega oiler na zadnjem verižniku namestiš spodaj, kjer se olje začne nanašati na verižnik preden začne veriga nalegati nanj...in ima potem to olje čas zaradi centrifugalne sile drseti na verigo...kot sem napisal že zgoraj.

... če bi montiral na prednjem zobniku, bi moral kapljalnik namestiti zgoraj, pod verigo, da bi to olje polzelo v verigo, da olje naneseš na verižnik na začetku skupne poti verige in verižnika...in ne spodaj, da  bi olje takoj odneslo z verižnika v zrak, ko se veriga loči od verižnika....

Objavljeno

Na fb berem skepticizem glede uporabe olilerja ter kako zelo je to nevarno. Je kdo tukaj tudi takšnega mišljenja? 

 

Objavljeno
pred 11 minutami, mladench pravi:

Na fb berem skepticizem glede uporabe olilerja ter kako zelo je to nevarno. Je kdo tukaj tudi takšnega mišljenja? 

 

Nevarno ker lahko spusti in gre po gumi?

Objavljeno (popravljeno)

Da

FB

No, jaz imam Tutoro že doma, pripravljam nosilce in bo kmalu gor ... Meni po vsem prebranem ne deluje zelo nevarno. Pa vseeno ima kdo slabo izkušnjo?

Popravljeno . Popravil mladench
Objavljeno
pred 47 minutami, mladench pravi:

Da

FB

No, jaz imam Tutoro že doma, pripravljam nosilce in bo kmalu gor ... Meni po vsem prebranem ne deluje zelo nevarno. Pa vseeno ima kdo slabo izkušnjo?

No, tista fb stran pa je še hujša od MS gostilne :) pa ki si to našel človek ...

 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 1 uro, mladench pravi:

Na fb berem skepticizem glede uporabe olilerja ter kako zelo je to nevarno. Je kdo tukaj tudi takšnega mišljenja? 

 

ne..nekateri ga mamo že tisoče in tisoče kmjev. Skepticizem izražajo predvsem tisti, ki ga nimajo. Ni pa nujno, da ga maš, tudi s sprejem se komot preživi.

pred 1 uro, mladench pravi:

Da

FB

No, jaz imam Tutoro že doma, pripravljam nosilce in bo kmalu gor ... Meni po vsem prebranem ne deluje zelo nevarno. Pa vseeno ima kdo slabo izkušnjo?

ne, nima

 

Objavljeno
pred 1 uro, Snecer pravi:

Nevarno ker lahko spusti in gre po gumi?

Jp ,če maš tistega tadobrega , najcenejšega , ki je tanajtabulši :lol1:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 1 minuto, Kmet2 pravi:

Jp ,če maš tistega tadobrega , najcenejšega , ki je tanajtabulši :lol1:

ne širi krive vere, imajo fantje, dokazano in prikazano tudi tukajle, zadeve za 10 faking €, ki delujejo!!! Vprašaj Mino!!!!

Ketna mora biti skozi malo mastna, to je osnova, lahko je 10x več pa ne bo nič narobe.!!!!

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Zaradi oilerja naj bi se razbil nekdo (menda iz Velenja) v Grčiji. Bil sem priča pogovoru na Vranskem, ko je o tem en "motorist" prepričeval @nemo kako nevarno je mazanje verige z oljem.

1/2 dL ali "pol deci" kolikor ga je v povprečnem rezervoarčku oilerja bi moral res s kirurško natančnostjo politi na gumo, da bi bilo nevarno.

Sicer je kolega imel primer, ko mu je zaradi napačne montaže rezervoarja na oddušku olje res teklo točno na zadnjo gumo. Pa še to pri vzpenjanju po klancu navzgor.

Objavljeno
pred 18 minutami, Kmet2 pravi:

Jp ,če maš tistega tadobrega , najcenejšega , ki je tanajtabulši :lol1:

Nevaren je scotoiler na elektriko pa vse kar je na pumpico in podobno, da zadeva spusti nenadzorovano.

Objavljeno (popravljeno)

Sledi olja na obroču kolesa, pri mazanju z DIY oilerjem za 10€, po cca 2500km.

DSC02049.thumb.JPG.a4a47e409e1ec51b9b8dbda90d5e4d11.JPG

svijnarije se rešim s papirnato brisačo ali robcem.

ps, opazi kdo pike na gumi?

Popravljeno . Popravil MiNa
Objavljeno
pred 2 urami, mladench pravi:

Na fb berem skepticizem glede uporabe olilerja ter kako zelo je to nevarno. Je kdo tukaj tudi takšnega mišljenja? 

 

Nevarno je še marsikaj drugega bolj kot pa to. Tu so majhne količine olja, pri masti guma bistveno bolj mastna in še na debelo, ki jo težko spraviš dolj. Sama guma ima malo robu in nikoli ni prišel olje do te vozne površine. Jaz sem še podaljšal ščit zadnjega zobnika tako da imam še bistveno manj umazano. Prej mast tudi na zadnjem kufru.Fotografija0077.thumb.jpg.886764136e561e5125a21b0b1c78dd71.jpg

Objavljeno
pred 29 minutami, MiNa pravi:

Sledi olja na obroču kolesa, pri mazanju z DIY oilerjem za 10€, po cca 2500km.

DSC02049.thumb.JPG.a4a47e409e1ec51b9b8dbda90d5e4d11.JPG

svijnarije se rešim s papirnato brisačo ali robcem.

ps, opazi kdo pike na gumi?

bolj čisto maš kot jaz in bolj čisto od Kmetovga GSa dokler je mel not zimsko olje, takrat je bilo vse mastno od tablice, gume, kufrov, zadajvozečih :D

Jaz včasih odprem pipico, da je zadnja guma vsake pol cm mastna, ker tako odletijo kapljice, pa nikoli maščoba ne gre na vozno površino, jo raztegne do kake 3-5mm čez rob, več pa nikoli ne. 

 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

rekla kazala :) 

 

Objavljeno
pred 10 minutami, mladench pravi:

rekla kazala :) 

 

važno, da je dobro mazala :P

 

Tudi zaradi utrgane verige so se zgodile nesreče, pa nihče ne trdi, da je pogon na verigo nevaren. Pa tut kardani so se zlomili, pa ležaji zdrobili...živemu človeku se vse lahko zgodi.

  • Všeč mi je 3

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!