Skoči na vsebino

Avtomatski mazalci verige


Noise
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

TUTORO pdf, navodila, how to..itd-.. klik

Priporočene objave

Moje vprašanje ni bilo zato, da me prepričate, da je to varno... ampak, če se je komu res to zgodilo in zakaj taka panika.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lansko letu kolegu spustil tesnil  pri kardanu na RT na avto cesti proti Zadru. Opazi šele, ko je zaropotalo, ko je drobilo. Vse mastno od gume naprej. Mašeto gumo kar stopilo. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dobrih 15 let in 41 strani foruma o eni sami stvari, ki ima en sam skupni imenovalec in ugotovitev. Ketna mora bit namazana, da bi delovala tako kot mora...pa naj bo to z olilerjem, spray-em ali binglovim oljem.

Večina je vmes že zamenjala več motorjev kot verižnih setov, zato še toliko manj razumem to celo mašo okrog debeline, dolžine, lokacije, hitrosti, časovnega intervala, viskoznosti, podtlaka, in kaj vem česa vse za to, kdaj, kam in kako bo padla kapljica usranega olja na verigo motorja, ki ga bom itak zamenjal preden bo za zamenjat verižni set.

Svaka čast...res....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je res! Zima se vleče, kot stari šmrkelj in smo vsi že precej naspidirani! Abstinenčna kriza v kombinaciji z vremensko fronto ter bolečim kolenom lahko sproži tudi tretjo svetovno vojno :) 

Če sem pravilno prebral enciklopedijo o teh ojler avtomatih so vsi dobri, kateri delujejo, a nekateri so malo boljši od drugih. Ni nujno, da je najdražji najboljši in najcenejši zanič! Faktor pravilnega doziranja- glede na vreme, temperature, zračni pritisk, luknje na cesti, pravilne izbire olja... je še vedno skrit pod čelado ( katere so tudi dobre in slabe, čeprav ene bolj stisnejo glave, kot druge)!

Skratka! Za uporabnike, kateri imajo ojlerje je super zadeva in za tiste, kateri jih nimajo je zadeva zanič, neuporabna in nepotrebna!  Pol, pa jaz ne vem več, kaj naj naredim???  

Uporabniki, kateri si znajo iz opisov izluščiti bistvo, bodo sami pri sebi morali odločili kupiti ali ne ter tudi kakšnega!

Ker sem bolj neroden tip si bom naredil takšnega polavtomatskega-kot je imela stara Katrca (Renault 4) vodo za prednje brisalce! Pohodim gumo in tisti avto za mano ne bo potreboval menjave olja naslednjih 5000 km. Ketna bo pa tudi nekaj stran dobila!

Brez heca! Toturo al kak se mu že reče bo v planu za Veliko noč :)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj si lahko prebral, da je oiler navlaka, brezveze, ce lahko s seboj tovoris pixno in nek super duper podstavek, ce ze nimas centralnega. Ampak sedaj je to drugace, se pred preizkusnjo!

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 urami, Snecer pravi:

Nevaren je scotoiler na elektriko pa vse kar je na pumpico in podobno, da zadeva spusti nenadzorovano.

Pri meni ni nič nenadzorovano , vse se krmili preko krmilne plošče .....nenadzorovano je ročno krmiljenje .......

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 urami, DinDiin pravi:

Saj si lahko prebral, da je oiler navlaka, brezveze, ce lahko s seboj tovoris pixno in nek super duper podstavek, ce ze nimas centralnega. Ampak sedaj je to drugace, se pred preizkusnjo!

Nič še ni drugače, če se ne bo obneslo, leti navlaka dol.

Sedaj bom prvo testiral z enojnim dozirnikom zadaj, @Kmet2 pravi, da so vse ostalo marketinške zadeve.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 9. 2. 2017 ob 18:34, DAMI34 pravi:

bolj čisto maš kot jaz in bolj čisto od Kmetovga GSa dokler je mel not zimsko olje, takrat je bilo vse mastno od tablice, gume, kufrov, zadajvozečih :D

Jaz včasih odprem pipico, da je zadnja guma vsake pol cm mastna, ker tako odletijo kapljice, pa nikoli maščoba ne gre na vozno površino, jo raztegne do kake 3-5mm čez rob, več pa nikoli ne. 

 

Kmet je imel takrat še navadnega ročnega na 990 ......E-system ni nikoli mastil daleč manj , kot je obesil gor Mina   in res je, da sem se na 990 naučil  ,da potem nisem nikoli več imel notri zimskega  ampak vedno samo letnega ki je gostejši in deluje tako pozimi kot poleti . 

Tak,  da si sem mal zmotil , tako z časom, ko sem imel še navadnega najboljšega :D kot z oljem :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zeleno oziroma zimsko bolj svinja, ker je redkejše, pa lahko imaš katerkoli super duper al pa doma narrjen mazalec. Fizika Miško, fizika :ras:

Rdeče je bolj gosto in posledično kasneje odleti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Takole meni svinja na GTju (relacija 150km). Mazanje je vsaj 50% preveč močno, ampak namensko pustim, ker je sol in svinjarija na cesti.

Naslednji vzroki so:

-mazanje samo z eno dizo z notranje strani verižnika

-posledično zavrtinčen zrak maže (vsaj nekoliko) tudi zadnji zavorni disk, ki ga moram občasno očistiti

-diza zelo blizu zobem, tehnični problemi namestitve dize.

Ko sem imel vilice na SXu, so le te bile približno 3cm višje od verige in 2 cm v notranjost verižnika. Same umazanije je bilo pol manj tudi z zimskim oljem.

IMG_20170212_134728_2CS.thumb.jpg.f41129e2152005b90323d5f1805953aa.jpg

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 urami, DAMI34 pravi:

Zeleno oziroma zimsko bolj svinja, ker je redkejše, pa lahko imaš katerkoli super duper al pa doma narrjen mazalec. Fizika Miško, fizika :ras:

Rdeče je bolj gosto in posledično kasneje odleti.

Povsem strinjam . Tudi napisal sem isto :D samo olje pri meni je zimsko (plavo ) letno pa rdeče  od scootoilerja .

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 urami, Kmet2 pravi:

Povsem strinjam . Tudi napisal sem isto :D samo olje pri meni je zimsko (plavo ) letno pa rdeče  od scootoilerja .

jaz mam tut od Scotoilerja v Tutoru...upam da dela :blush:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, DAMI34 pravi:

jaz mam tut od Scotoilerja v Tutoru...upam da dela :blush:

V Tutoro bolj paše od motorke  ....:P tist bo delal sigurno :lol1:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 25 minutami, Kmet2 pravi:

V Tutoro bolj paše od motorke  ....:P tist bo delal sigurno :lol1:

V bistvu prodajalec ne svetuje, če bi si prebral HOW TO bi vedel, kaj svetuje :ras:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, DAMI34 pravi:

V bistvu prodajalec ne svetuje, če bi si prebral HOW TO bi vedel, kaj svetuje :ras:

Ne berem ,slikc pa ni velik :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@DAMI34 stari, ne moreš scotta v tutora točit, no .. ko ti bo spet kardan počil, boš pa čudno gledal naokoli .. ;) 

emm .. od oka, kolko bolj odprete pipico, ko po dežju vozite? po suhem je bilo povedano, cca kapljica na minuto, kaj pa po mokrem? konkretno bolj, da je mavrica zadaj na cesti ali samo malo več? :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 30 minutami, Tex pravi:

@DAMI34 stari, ne moreš scotta v tutora točit, no .. ko ti bo spet kardan počil, boš pa čudno gledal naokoli .. ;) 

emm .. od oka, kolko bolj odprete pipico, ko po dežju vozite? po suhem je bilo povedano, cca kapljica na minuto, kaj pa po mokrem? konkretno bolj, da je mavrica zadaj na cesti ali samo malo več? :)

mah en obrat. Je pa zlo odvisno al zadanem al ne, ker odprem kar med vožnjo. :P

Saj dež ni tak hud problem kot pa pesek in svinjarija.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

KKhm, predno sem namontiral moj "čip" oiler za 10€ sva s kolegom preizkusila par stvari. Najprej kako bez kakršnega koli ventila ali regulatorja doseči tisto "famozno" kapljico na minuto. Po več poizkusih z raznimi olji SAE 10/40 ja tak kot je za v "mašino", SAE90 (poznate), in potem še enega x za motorne žage sva ugotovila, da bo ta slednji ob cca ena kapljica na 2 minuti z uporabo 5cm-terske cevke od WD-40 za omejitev količine nekje najbolj primerno.

Sem pa med uporabo ugotovil, da je sedaj ko imam zmontirano veriga in verižnika optimalno namazana, v primeru, da odprem mazanje nekje na 50km med počasno vožnjo v naseljih. Kar je seveda veliiiiko majn kot 1 kapljica na dve minuti. Vse kar sem poskusil več, je preveč. Vse naokrog posvinjano od olja, vendar nič na gumi ali disku.

Za test sem ob opisanem intervalu po cca 50 prevoženih kilometrih preizkusil stanje (brez da bi prej mazal) s prstom na verižniku med zobmi. Sledovi olja so pokazali, da je omenjena količina zadostna. Kaj ostaja na obroču, ste pa že talo videli.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoce ena pripomba, fajn je, če daš dizo višje vsaj kak cm, se bo olje lepše razlezlo po verižniku in manj stran odletelo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!