Skoči na vsebino

Avtomatski mazalci verige


Noise
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

TUTORO pdf, navodila, how to..itd-.. klik

Priporočene objave

1 minute ago, Snecer said:

s črnim sprejem si špricnil?

Ja, saj tak se sploh ne vidi tudi če nebi ker je nihajka v napoto da bi videl... kak dolgo bo pa bo :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 minute ago, Snecer said:

kak pa maš na nihajki, se ne vidi čisto točno

Ni pravega mesta za pritrditev, tako da je na notranji strani alu L profil, in na koncu pritrjen na vijak (edini možen) L pa lepo sede v odprtino na nihajki... Mogoče še po kakšna dodelava, boo vidli kak se bo odneslo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

13 hours ago, shark90 said:

Tako tudi meni je uspelo z pomočjo nekaterih uporabnikov na forumu. ( hvala @MiNa@Tex in ostali) Vse se da če se hoče, tudi na bmw s1000 gre ;) 
Tako pa zgleda vse skupaj:

lepo si to poštimal .. in to kljub temu, da "si čist zgrešil nakup" .. ;) :OK:

bi pa jaz tudi cevko malo više potegnil, tak da pride olje na zobnik in se potem razleze v člene ketne ..

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, DAMI34 pravi:

Mogoce ena pripomba, fajn je, če daš dizo višje vsaj kak cm, se bo olje lepše razlezlo po verižniku in manj stran odletelo.

Ja, sicer pa je idealna pozicija "ob sedmi uri" (kot naleganja).

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo vmesna faza.

Malo sem še gledal in ugotovil, da ima versač idealno mesto za montažo enojnega dozirnika in sicer iz druge strani nosilca za zadnje stojalo.

Vijak je M10, vendar fini navoj, torej 1.25 oznaka, dal sem pa nižjega, ker ni več mesa na ostanki vijaka.

Nosilec za cevko pa sem malo pobrusil da se lepo prilega.

Zdaj pa smo počasi že berajt za finiš ... WP_20170215_002.thumb.jpg.1737884149bbbd0c20b5add6d2fb0411.jpgWP_20170215_005.thumb.jpg.48cc07e6ef814d90e31f80b0ef1ee399.jpgWP_20170215_003.thumb.jpg.5dd6f6bb014fbf204b83e689f03e1641.jpgWP_20170215_004.thumb.jpg.268b07988facddf1acf4e00ff595d1d4.jpgWP_20170215_007.thumb.jpg.4a6add08342f9e2318a771907e85ed6a.jpgWP_20170215_008.thumb.jpg.365ab715deb36b74ef4180e319dd121b.jpgWP_20170215_006.thumb.jpg.cce0ba051b0f501a86bc89b8ec347663.jpg

 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tale šrauf m10x1.25 je mene mal zaj*bu in zavlekel montažo. Težko dubit 60+mm pa še druga glava bla, tko da sm še bobine nove naroču.

To gre gor samo enojni dozirnik? Imaš kar blizu, pri meni več lufta med "bobinom" in zobikom.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 20 minutami, mladench pravi:

Tale šrauf m10x1.25 je mene mal zaj*bu in zavlekel montažo. Težko dubit 60+mm pa še druga glava bla, tko da sm še bobine nove naroču.

To gre gor samo enojni dozirnik? Imaš kar blizu, pri meni več lufta med "bobinom" in zobikom.

Jaz sem kupil nekoliko daljši vijak (z vtisnjeno glavo)kot je original za bobino in na drugi strani dal matico.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja no saj,...tak je bil gor, pa takega z vgreznjeno glavo in da bi bil daljši, nikakor nisem dobil v ljubljani in okolici

media-share-0-02-05-60eeefb8e672add3d9fe6d1584b17d9af6c195bf7f17ef04e89e48784d92809c-dd9507e9-c3f2-4f0a-a9f1-ecc129027856.thumb.jpg.1120b6e8d3babebfd9e5321502d382f2.jpg

Pa najboljša rešitev bila 120mm vijak pa na koncu odrezat in nov navoj narest (zlatariji :( )

media-share-0-02-05-f5c15a8ed13fa06f62c999a8a1a3b4fb1f22efce16cd7d2b455465d0535c287b-d8d831b5-e0ff-43fa-9282-65c346686398.thumb.jpg.093a4f93783e272b730353f65a256327.jpg

sej tale bo še predolg, ga bomo zih še kej skrajšal...

Bom pa nove bobine imel :)

bobbins.jpg.34495b2e2e3aa35699e1b52ee7c610d5.jpg

je pa ideja takole nekako cevko prpelat...

media-share-0-02-05-703dc212b80f5fdd182cc79b064e5d005e85aa143232e9866edb7ff6a92210fa-fd1017ab-a647-43b8-bd07-d5d2342b1085.thumb.jpg.317411dda05d2556575f251c0e6d6a5f.jpg

media-share-0-02-05-02f063b133c6d26a03c2d97be3767ab97586dabd6492e81c4975a8236c0e5812-170aae40-ebf8-42f5-8502-83f98ea77c53.thumb.jpg.de514163cf1da2311eab36ce9302e507.jpg

media-share-0-02-05-46357817fbd0c742cdc1a1073d618cb416af27c20dd7f24e9091d710607243fe-67620ad5-7921-4b7c-abb1-33dd4e17cc81.thumb.jpg.8ea79426653d59c24d5f463ed53b6242.jpg

Popravljeno . Popravil mladench
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vijaka nisem menjaval, ker je bil od bobinov že tako "predolg", tako da sem to dolžino izkoristil.

Vijak pa je kot sem napisal M10, vendar 1.25, torej fini navoj.

Bo pa sedaj enojni dozirnik, v tem položajukaj drugega ne gre, ploščico, ki jo imam za dupli dozirnik pa ne bom dajal gor na nihajko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imbus z vtisnjeno glavo enak obstoječemu sam en al 2 cm daljši sem nabavil v Mercatorju. Vijak ni nič posebnega. Takih vijakov bi moral dobiti v raznih dimenzijah kjerkol majo vijake.

Malce vzemi v obzir, da moraš še verigo šponat, občasno, kar bo verižnik oddaljilo od vilic, se pravi prva nastavitev vilic naj bo kar precej v verižnik.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 2/13/2017 at 5:58 PM, MiNa said:

KKhm, predno sem namontiral moj "čip" oiler za 10€ sva s kolegom preizkusila par stvari. Najprej kako bez kakršnega koli ventila ali regulatorja doseči tisto "famozno" kapljico na minuto. Po več poizkusih z raznimi olji SAE 10/40 ja tak kot je za v "mašino", SAE90 (poznate), in potem še enega x za motorne žage sva ugotovila, da bo ta slednji ob cca ena kapljica na 2 minuti z uporabo 5cm-terske cevke od WD-40 za omejitev količine nekje najbolj primerno.

Sem pa med uporabo ugotovil, da je sedaj ko imam zmontirano veriga in verižnika optimalno namazana, v primeru, da odprem mazanje nekje na 50km med počasno vožnjo v naseljih. Kar je seveda veliiiiko majn kot 1 kapljica na dve minuti. Vse kar sem poskusil več, je preveč. Vse naokrog posvinjano od olja, vendar nič na gumi ali disku.

Za test sem ob opisanem intervalu po cca 50 prevoženih kilometrih preizkusil stanje (brez da bi prej mazal) s prstom na verižniku med zobmi. Sledovi olja so pokazali, da je omenjena količina zadostna. Kaj ostaja na obroču, ste pa že talo videli.

Ne želim pametovati, morda samo info v zvezi z doziranjem. To sem sicer že nekolikokrat napisal, morda bo komu koristilo:

Pro-Oiler pri normalnih pogojih vožnje (suho, asfalt...) sproži inpulz na vskih 8 kilometrov, pri čemer je približno 20 impulzov ena kapljica. S tem režimom mazanja 1,5 dl zadostuje za cca 7000 km. Olje je isto/enako kot za motor, torej recimo 5W40, neodvisno od temperature.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Potemtakem bi lahko sklepal, da pri tem načinu doziranja, le na vsakih 160km pride kapljica do verižnika, vendar lepo razporejena na 20 odmerkov.

To je seveda velika prednost takšnega avtomatskega načina doziranja pred ročnim, ki ga imam jaz.

 

Popravljeno . Popravil MiNa
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, tako nekako...

Ne vem koliko kapljic tvori 1 centiliter, a 15 centilitrov zadošča za 5000 - 7000 km, odvisno od pogojev vožnje.

Sledovi mazanja seveda so, na obroču in na tablici, na gumi jih ni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tak, počasi bo :)

Sistem se edino fila dolgo z rdečim olje, ker ni vročine.

Sicer pa gre za kombinacijo, ideje z žličko od scotoilera, dodatno sem še dal zaščitno cev (cev za bencin sicer) in zamenjal lepiloni trak za nosilce cevi, za tesinega.

Nihajka ni preveč skažena, ni vezic pa tudi sicer napeljava ne pade v oči.

WP_20170218_002.jpg

WP_20170218_003.jpg

WP_20170218_004.jpg

WP_20170218_005.jpg

WP_20170218_006.jpg

WP_20170218_007.jpg

WP_20170218_008.jpg

WP_20170218_009.jpg

WP_20170218_010.jpg

WP_20170218_012.jpg

WP_20170218_013.jpg

WP_20170218_016.jpg

WP_20170218_017.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Luna je popustila in olje napolnilo sistem.

Sem kar staro ketno pustil gori, bom na njej testiral.

Zaenkrat zgleda, da sistem deluje, kako bo med vožnjo pa drugič.

Ventil sem pustil odprt na 1,5 kot svetujejo, najbrž je to to.

 

WP_20170218_018.jpg

WP_20170218_019.jpg

WP_20170218_020.jpg

WP_20170218_022.jpg

WP_20170218_025.jpg

WP_20170218_027.jpg

WP_20170218_028.jpg

WP_20170218_029.jpg

WP_20170218_030.jpg

WP_20170218_031.jpg

WP_20170218_032.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tuttoro res tako svetuje, a je preveč odprt. Začni kar z 1 obratom.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ok, pol bom verjetno pustil kot je .. sicer sem že študiral, da bi rezervarček montiral prečno v smeri vožnje .. zdaj je v smeri vožnje, ni čist navpično in očitno dobi nekaj zraka pri naglem pospeševanju ..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Tex pravi:

ok, pol bom verjetno pustil kot je .. sicer sem že študiral, da bi rezervarček montiral prečno v smeri vožnje .. zdaj je v smeri vožnje, ni čist navpično in očitno dobi nekaj zraka pri naglem pospeševanju ..

tutoro naj bi bil max 5 stopinj nagnjen, to pa zato, da pravilno deluje ventil/vzmet. Več ne bi vedel povedat, tisti balonček zraka se pa tudi meni kdaj pa kdaj pojavi, pa potem izgine.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!