Skoči na vsebino
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

TUTORO pdf, navodila, how to..itd-.. klik

Priporočene objave

Objavljeno
pred 16 minutami, Snecer pravi:

on ma scota

ok, saj cev pa olje je enako ali podobno. Hotel sem povedati, da občasno tudi jaz vidim kak mehurček. No sedaj že dolgo ne, v začetku pa ja.

Objavljeno

Snecer, eno vprašanje: ima zateznica pri verižniku funkcijo hitrega snetja verige?

 Si pomislil, da lahko zateznica zaradi tresljajev in olja zleze s cevke in pride med verigo in verižnik ?

Pri večji hitrosti bi bile posledice zelo "zanimive" :( 

 

Objavljeno
pred 13 minutami, stjan pravi:

Snecer, eno vprašanje: ima zateznica pri verižniku funkcijo hitrega snetja verige?

 Si pomislil, da lahko zateznica zaradi tresljajev in olja zleze s cevke in pride med verigo in verižnik ?

Pri večji hitrosti bi bile posledice zelo "zanimive" :( 

 

Po domače mi povej, kje misliš.

Kakšna zateznica? clip?, to je povzeto po scotoilerju in tako zategnjeno da ga ni junaka..

Zato pa je original oljna cevka še vstavljena v drugo cev (cev za bencin sicer, notranji fi 5mm, zunanju 8-9), da se lahko zategne.

Če pa bi se slučajno odtegnilo pa ne more pasti dol, ker je zaradi zategnitve "zvita" in sem jo še sam z roko odvito moral kar potegniti.

Lahko dam pa vezico :) ampak še enkrat, to je scotoiler varianta, njihova žlička in "zateznica".

tex in ostali imajo tudi tako, en prej je celo pošprical

 

20170127_194225.jpg.e2a8b6640d540bd6d903cf2d729d1391.jpg

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

evo špricane

oiler_00007.JPG.92029c6522a7f19be2db6aea321c3ed6.JPG

"vsi" imajo tako, lahko pa kdo od teh iz prakse pove, če pada dol :) 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Upam da bo v redu, če pri ostalih ni problema, bo pa še pri tebi ok.

Jaz sem enkrat zgubil plastično cevko vtaknjeno v glavno cevko, čez je bila tremo skrčka pa vezica. Naslednjič sem v cevko vtaknil tanjšo jekleno palico dolgo 15 cm, večkrat skrivljeno, pa sem še to nekje zgubil, potem sem pa samo glavno cevko 4 mm odrezal pod kotom, te pa še nisem izgubil :)

 

 

Objavljeno (popravljeno)

sem razmišljal o tem, zato sem tudi "rokico" oziroma nosilec aplikatorja tako obrnil, da če spusti, bo aplikator opletal nazvzven in ne prori zobniku oziroma verigi .. bom pa nosilec čist na koncu razlo razširil oziroma sploščil, da bo raven, tako da bi "zateznica"/objemka morala biti precej "odprta", da bi zlezla čez .. hehe, keri strokovni izrazi .. no, upam, da je komu jasno, kaj sem mislil povedati .. ;)

Popravljeno . Popravil Tex
Objavljeno
pred eno uro, stjan pravi:

Upam da bo v redu, če pri ostalih ni problema, bo pa še pri tebi ok.

Jaz sem enkrat zgubil plastično cevko vtaknjeno v glavno cevko, čez je bila tremo skrčka pa vezica. Naslednjič sem v cevko vtaknil tanjšo jekleno palico dolgo 15 cm, večkrat skrivljeno, pa sem še to nekje zgubil, potem sem pa samo glavno cevko 4 mm odrezal pod kotom, te pa še nisem izgubil :)

 

 

kateri sistem imaš? plastična cevka se ne sme dotikat verižnika, zanimive izkušnje sicer, še nisem zasledil takega razpada sistema

daj kako fotko, kako imaš

Objavljeno
pred 12 minutami, Tex pravi:

sem razmišljal o tem, zato sem tudi "rokico" oziroma nosilec aplikatorja tako obrnil, da če spusti, bo aplikator opletal nazvzven in ne prori zobniku oziroma verigi .. bom pa nosilec čist na koncu razlo razširil oziroma sploščil, da bo raven, tako da bi "zateznica"/objemka morala biti precej "odprta", da bi zlezla čez .. hehe, keri strokovni izrazi .. no, upam, da je komu jasno, kaj sem mislil povedati .. ;)

jasno, je pa res da ti imaš sistem bolj spredaj kot jaz, pri meni bi zlezlo za stikom ketne in verižnika, ne pa v "drobilnik" :)

bom videl na testu, kaj se dogaja

moram pa rečt da sem pred leti mel odvit vijak v nosilcu bobina, ki sem ga mel namesto bobina in sem ga pozabil odstranit pred vožnjo, pa se ni niti kaj bolj odvil proti verižniku, sicer bi pa lahko bilo nevarno...

Objavljeno

Precej komplicirano vse skupaj... Upam, da bo delovalo...

Objavljeno

V bistvu ne, samo da eni opisujete samo delovanje in računanje kapljic, drugi pa precej bolj pomembno zadevo in sicer samo montažo in rešitve pri tem, kar je praktično uporaben podatek.

Opis delovanja je zgolj teorija.

Objavljeno

Kot novinec v svetu oljnega mazanja verige, boš kmalu spoznal, da so edino kapljice na poti do verige, pomembne. 

Kako boš vozlal cevke, kje boš vrtal, kje vijačil... je stvar okusa, estetike in predvsem konstrukcije motorja. Ob vsem tem pa se moraš držati navodil proizvajalca mazalca, če hočeš, da bo naprava delovala pravilno.

Glede tvoje kritike,  da "da eni opisujete samo delovanje in računanje kapljic, drugi pa precej bolj pomembno zadevo in sicer samo montažo in rešitve pri tem, kar je praktično uporaben podatek" bi te spomnil, da sem večkrat opisal montažo sistema Pro-Oiler in nalimal precej fotk za jasno predstavo (za kar sem si enkrat celo "prislužil" tvoj like).

Opis delovanja še zdaleč ni zgolj teorija. Ne vem, na podlagi katerih kriterijev si izbral tvoj motor, jaz sem vsakega svojega na podlagi lastnosti, ki so posledica opisa delovanja, estetska komponenta je manj pomembna. Če se vrnem na mazalec verige, je način delovanja bistvenega pomena. Ali bo delovanje avtomatično ali pa se boš ustavljal in ročno polival verigo, sta mejna primera mazanja. Vmes so variante delovanja in sam se odločaš, kateri način delovanja ti najbolj ustreza in mu najbolj verjameš. Nenazadnje je od načina delovanja odvisna tudi montaža elementov sistema. 

Objavljeno

Tam bi lahko edino dopolnil svoj prispevek, kako in kje si priklopil elektriko, ki je po moje najbolj pomemben-koristen podatek pri elektronskem, al si peljal k električarju.

Saj jaz sem hotel pisati samo v temo o versysu glede montaže, ker to za druge ni koristno pa se je omenilo, naj tudi tu kaj napišem.

 

 

Objavljeno

Glede elektrike:

enostavno, da bolj ne more biti, pri KTM še posebej (vsaj to).

Imaš dva vira, eden je vezan na ključ s tokom do 1A, drugi je pod stalno napetostjo in tokom do 10A. Pro-oiler elektroniko bi lahko vezal na šibkejši vir, a jaz sem šel po navodilih "Elektrika za telebane" in šibkejši vir uporabil za iniciiranje releja, ki po vklopu kontakta napaja elektroniko iz vira, ki prenese do 10A. 

Če motor nima dveh virov napetosti, se običajno za rele "vzame" elektrika iz napeljave za pozicijsko luč. Napetost za delovanje sistema Pro-oiler pa dovaja rele preko varovalke direktno iz akumulatorja.

 

Objavljeno

Ne razumem, kje so sicer problemi, pri cevkah na koncu, vendar če v cevko, tik pred dozator vtakneš kovinsko žico dolžine cca 10-15cm je stvar rešena, cevka ojačana, lahko se jo stegne/zatisne z vezico, pa bo olje še vedno šlo mimo. 

Tutoro ima cev z žico v nji, že v kompletu, lahko pa narediš sam, važno, da je premer žice vsaj tretjino manjši od premera luknje cevke.

Objavljeno

Naredil prav tako z žico pri zobniku utrdil cevko, ker se zna malo premikati, ko jih povežeš po možnosti z bolj jekleno žico deluje kot vzmet. V primeru, če kdaj zadeneš se ti postavi v prvotno stanje in tudi veter jo ne premika.

Objavljeno (popravljeno)

Takole nekako...

IMG_20150821_143238.thumb.jpg.3a9e8e02a09e36b650a1543ca0a31260.jpg

Točka dotika injektorja 1-2 zoba pred stikom verižnika in verige. Injektor fiksiran z vezico na žico za varjenje, tule na sliki še povsem "provizorij" po poskusnem delovanju sem žico fiksiral z vijakom.

Popravljeno . Popravil MiNa
  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Isto sem naredil. Potem sem naredil sam na obe strani in se mi je malo pocedilo iz druge cevke. Nakar sem kupil original pa tudi cevki nista bile spet stabilne malo so se premikale na kar sem jih povezal z žico in sedaj je bp.

A ja dobro je cevko odrezati pod kotom 75 stopinj tako, da špička teče po zobniku luknjica pa je malo odmaknjena. 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

No tudi sam sem ga zmontiral,z montažo si nisem preveč belil glave,pač sem uporabil priloženo v kompletu.Oiler  sem tudi preizkusil,okol 100km.Pojavil se mi je zračni mehurček v cevki(še moram pogruntat zakaj) drugače dela! Mal še bo treba nastavitve obdelat (sedaj odprt za en obrat) in to je to.Naj se sezona prične...

20170221_154000.jpg

20170221_154229.jpg

20170221_154526.jpg

Objavljeno

Zračni mehurček naj te ne sekira, olje vseeno kaplje na verižnik, ščasoma bo izginil. Nekaj gledam slike, si uporabil cevko z žico? in zakaj je nisi zvil v obliki črke S pod vilico? Tako namreč svetujejo montažo, in to zato, da se ne bi diza odmaknila od verižnika. Namreč obstaja možnost, da se zaradi vibracij cev zarotira po svoji osi.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

mislim da jo sama sponka drži dovolj,če bo potrbno bom naredil z tem S-om,triumph je zlo neugoden glede montaže ampak v rezervi imam opcijo z kovinsko cevjo(če se bo pokazala potreba seveda).Drugače pa hvala za opozorilo ,seveda bom sedaj šel iskat navodila(ponavadi je tak da prvo kaj naredim in potem navodila...)

Objavljeno

obstaja več možnosti. Lahko narediš pločevinast nosilec na osi vijaka gume, ki bo držal dizo. Kot vidim žal nimaš ušes za namestitev bobin za dvig motorja.

Objavljeno
pred eno uro, DAMI34 pravi:

Zračni mehurček naj te ne sekira, olje vseeno kaplje na verižnik, ščasoma bo izginil. Nekaj gledam slike, si uporabil cevko z žico? in zakaj je nisi zvil v obliki črke S pod vilico? Tako namreč svetujejo montažo, in to zato, da se ne bi diza odmaknila od verižnika. Namreč obstaja možnost, da se zaradi vibracij cev zarotira po svoji osi.

Kolikor sem jaz gledal navodila in yt montažo se S naredi iz cevke z žico, če gre za dvojni dozirnik.

Saj je lepo naredil, jaz bi pač iskal rešitev, da se skrije kanister.

Me pa zanima, kako mu bo delovalo samo na te samolepilne sponke. Ima pa zanimiv verižnik z utorom?

Objavljeno
pred 48 minutami, Snecer pravi:

Kolikor sem jaz gledal navodila in yt montažo se S naredi iz cevke z žico, če gre za dvojni dozirnik.

Saj je lepo naredil, jaz bi pač iskal rešitev, da se skrije kanister.

Me pa zanima, kako mu bo delovalo samo na te samolepilne sponke. Ima pa zanimiv verižnik z utorom?

jaz nisem nič komentiral montaže, vsak ve zase, vendar cevka je dolga, moped povzroča vibracije in kaj hitro se zgodi, da se malo zamakne in maže bolj kot ne po zraku.

Sponke so pa tako, če maš srečo lepilo dobro prime, če je nimaš znajo tudi odleteti. :D

 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!