Skoči na vsebino
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

TUTORO pdf, navodila, how to..itd-.. klik

Priporočene objave

Objavljeno

Razmisljam,da bi si naredil diy oiler pa me zanima, ali uporablja kdo izmed vas,ki imate oilerje tudi kakšen dodatek,ki poveča oprijem olja na ketno, kot je npr metabond gt plus?

Se je že komu zgodilo,da je olje,ki ga razmeče po platišču tudi prišlo na rob gume in povzročilo zdrs zadnjega kolesa (tega se najbolj bojim pri oilerjih)??

Objavljeno
pred 56 minutami, Hytech pravi:

Razmisljam,da bi si naredil diy oiler pa me zanima, ali uporablja kdo izmed vas,ki imate oilerje tudi kakšen dodatek,ki poveča oprijem olja na ketno, kot je npr metabond gt plus?

Se je že komu zgodilo,da je olje,ki ga razmeče po platišču tudi prišlo na rob gume in povzročilo zdrs zadnjega kolesa (tega se najbolj bojim pri oilerjih)??

moja guma je dobesedno zalita (pošpricana pa res) z oljem večkrat (sploh ko makedamski prah spiram), pa še ni zdrsnila. Sem se tudi jaz tega bal, sedaj se pa ne več.

Objavljeno

...nobene panike glede (malenkost) popackane gume.... moraš pa pazit, da je ne "zaliješ" z oljem. Pa še to bo popacana guma, če se boš daleč peljal naravnost po kaki AC, ali podobno... če boš ovinkiral, sproti pobriše tiste črtice olja po profilu gume.

..štos mazanja verige z oljem je ravno to ( po moji logiki), da olje - višek olja  sproti odletava z verige skupaj s prahom (v glavnem peščenim prahom) in ostane veriga čista.

Razni lepljivi spreji pa lepijo nase ves ta prah, ki deluje kot brus na verigo... o-ringe... verižnike.

Popacano platišče samo malenkost posprejaš z WD ali kakim odvijačem in obrišeš s suho krpo... pol minute dela...

Objavljeno

Vse kar povečuje oprijem olja, posledično povečuje oprijem tudi prahu, drobnim kamenčkom....

Med vožnjo olje ne more priti na tekalno površino gume, ker ji centrifugalna sila tega ne dopusti. Lahko pa pride na mestu, ko je motor parkiran in zaradi napačnih nastavitev ali načina doziranja olje naredi lužo na tleh, ki steče pod gumo.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

načeloma res ne pride na tekalno površino med vožnjo, na sam rob pa ja in se nato razleze (odvisno od zalivanja) vendar največkrat tam kjer je profil , tam se vidi, ostalo itak spuca cesta. Nikol pa ne vozimo po tistem cm samega roba gume.

Torej če res bogato svinjaš z oljem, gre z boka na rob in na tekalno, ampak toliko malo, da je zanemarljivo.

 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 54 minutami, Snečer pravi:

Prvi ovinek in je guma čista

v levo :P

 

  • Haha 2
Objavljeno
pred 20 minutami, DAMI34 pravi:

v levo :P

 

pri večini, so pa modeli, ki imajo na desni ketno :) 

 

  • 4 mesecev pozneje...
Objavljeno
3 hours ago, Snečer said:

priporočam oiler, je nadmočen sprejem, tudi s100... :) olje maže in čisti

v procentih če se da? 

  • Haha 2
Objavljeno
pred 5 minutami, krucymucy pravi:

v procentih če se da? 

100& za 0% proti. Če si skeptik predlagam 50%za in 50 proti. :P

ps. oiler slabe verige ne reši, lahko ji pa malce podaljša "življensko dobo", ki bo še vedno prekratka.

 

Objavljeno
pred 7 minutami, krucymucy pravi:

v procentih če se da? 

čisti 99% bolje, maže pa 67,1% bolje

sploh za terenske Kove motorje je olje boljše, a tam je bolje namestiti mazanje na prvi zobnik, poglej malo po youtube in potem prilagodi, saj maš znanje in čas

Objavljeno

Časa pa res nimam. Kateri oiler se priporoča? Tutoro je kurac. 

Objavljeno
pred 16 minutami, krucymucy pravi:

Časa pa res nimam. Kateri oiler se priporoča? Tutoro je kurac. 

po mojem je na CF najbolje montirat tudi CF oiler :P

al pa kak drug kitajski proizvod 😜

Objavljeno (popravljeno)
pred 2 urami, krucymucy pravi:

Časa pa res nimam. Kateri oiler se priporoča? Tutoro je kurac. 

meni je pa zanimivo, tutoro vrhunski izdelek :) na versaču, ki požira ketne, imam zlato ketno in tutoro že 40k km (bom preventivno menjal naslednjo sezono...)

mogoče si kitajski ponaredek dobil

Popravljeno . Popravil Snečer
Objavljeno (popravljeno)

Tutoro je slab, ker ni konstanten. 

Zjutraj zacnes vozit na 5°C ne maze nic. Pri enaki nastavitvi popoldne na 30°C pa tece iz njega. 

Za enduro pa sploh ni primeren. V nekih normalnih pogojih na cesti rezervoar zdrzi tudi vec kot 3.000km.

Na makadamu je vse olje zmetalo ven prej kot v 50km, lahko se prej, ker ko sem opazil je bilo ze prazno. 

Neuporabna zadeva skratka ce ves cas ne vrtis tistega ventila glede na pogoje.

Oilerja sem imel dva, oba narocena na njihovi strani, kupljena v razmaku enega leta.

Scottoiler je precej boljsi, ker elektronika uravnava doziranje. 

Popravljeno . Popravil krucymucy
Objavljeno
42 minutes ago, krucymucy said:

Tutoro je slab, ker ni konstanten. 

Zjutraj zacnes vozit na 5°C ne maze nic. Pri enaki nastavitvi popoldne na 30°C pa tece iz njega. 

Za enduro pa sploh ni primeren. V nekih normalnih pogojih na cesti rezervoar zdrzi tudi vec kot 3.000km.

Na makadamu je vse olje zmetalo ven prej kot v 50km, lahko se prej, ker ko sem opazil je bilo ze prazno. 

Neuporabna zadeva skratka ce ves cas ne vrtis tistega ventila glede na pogoje.

Oilerja sem imel dva, oba narocena na njihovi strani, kupljena v razmaku enega leta.

Scottoiler je precej boljsi, ker elektronika uravnava doziranje. 

Pa osco in cobra? Si pogledal kdaj? U bistvu sta pol avtomatska. 

Objavljeno
pred 47 minutami, krucymucy pravi:

 

Na makadamu je vse olje zmetalo ven prej kot v 50km, lahko se prej, ker ko sem opazil je bilo ze prazno. 

 

...kaj se pa voziš po luknjah... sej je logično, če fejst ruka, se kje kej polije čez...

Objavljeno
pred 1 uro, krucymucy pravi:

1. Tutoro je slab, ker ni konstanten. 

Zjutraj zacnes vozit na 5°C ne maze nic. Pri enaki nastavitvi popoldne na 30°C pa tece iz njega. 

2. Za enduro pa sploh ni primeren. V nekih normalnih pogojih na cesti rezervoar zdrzi tudi vec kot 3.000km.

Na makadamu je vse olje zmetalo ven prej kot v 50km, lahko se prej, ker ko sem opazil je bilo ze prazno. 

 

ojlerje imam ohoho let. Že na prvem SXu je bil.

1. res je, pri Tutoro moraš vedno nekoliko prilagajat doziranje, jaz običajno samo pogledam, če je dovolj mastna, če ni mal odprem, če šprica po gumi mal zaprem.

2. ni res, ko praviš da ni primeren za enduro oz "makedame okol bajte", ga imam tako na ktm, kot na husi. Na nobenem nisem še šponal verige. Pri ktm 790 sem preventivno menjal na 30kkm verižnike in verigo, ki sploh še ni bila slaba, je bil pa prvi verižnik že nekoliko podoben cekularju :P in ktm ima res veliko "prašinarskih" kmjev. Da je poraba na prahu velika je logično mar ne, če hočeš še verigo pucat. To pa velja za vse tipe oilerjev ne samo Tutoro. Lahko pa večje doziranje odpreš šele, ko se makedam konča in takrat spereš verigo. Na obeh motorjih se mi je ojler dobro obnesel tudi na potovanjih, s Huso po romunskih potkah, s ktm okol bajte, po BIH, po Albaniji. Na potovanje vzamem s seboj običajno 2dcl flaškico in glede na potrebe dodajam. nikol še nisem porabil cele, max do polovice.

ps. pri obeh terencih je diza skrita pod zaščito verige in maže zgornji del zadnjega verižnika, to pa zato, da je kaka veja, podrast ali kamen ne utrže stran.

pss. zelo dobra zadeva pri mazanju z oljem je (torej pri ojlerjih) ko motor pereš, voda dokaj dobro spere tudi prah in verigo

Objavljeno
pred 2 urami, krucymucy pravi:

Tutoro je slab, ker ni konstanten. 

Zjutraj zacnes vozit na 5°C ne maze nic. Pri enaki nastavitvi popoldne na 30°C pa tece iz njega. 

Za enduro pa sploh ni primeren. V nekih normalnih pogojih na cesti rezervoar zdrzi tudi vec kot 3.000km.

Na makadamu je vse olje zmetalo ven prej kot v 50km, lahko se prej, ker ko sem opazil je bilo ze prazno. 

Neuporabna zadeva skratka ce ves cas ne vrtis tistega ventila glede na pogoje.

Oilerja sem imel dva, oba narocena na njihovi strani, kupljena v razmaku enega leta.

Scottoiler je precej boljsi, ker elektronika uravnava doziranje. 

Scottoiler sam dozira glede na podlago in potrebe mazanja? al je tudi potrebno kaj pritiskati?

https://cdn2.louis.de/dynamic/articles/o_resize,w_1800,h_1800,m_limit,c_fff::o_extension,e_webp/86.d7.7b.D3ScottoilerEsystemV311001469589020.JPG

zazna sam, da rabi ketna olje?

Objavljeno

Casovnik nastavis na scottu. 

Neodvisno od zunanje temperature dozira na cas. 18 stopenj, 15 od teh brezveze sicer. 

Vsakih 50km se res ne nameravam ustavljati in preverjati ce je veriga ravno prav mastna, premalo ali ce tece od nje. Kot je predlagano zgoraj. 

 

Objavljeno

ni predlagano na 50km :P

samo ko greš scat :D

 

Objavljeno

...meni je 50km max. domet za potovanja... tko da namažem, ko grem od doma... preverim na končni destinaciji...in pol spet doma.  :D

 

..imam klasičnega Scotta, še na vakuum cevkice...pa dela odlično že ene 12 let.. (upam, da mi ne crkne kmalu..  :D )  Olje nalijem vsaki dve leti, ker zadostuje en rezervoarček olja za cca 5000km.   :D 

Objavljeno
pred 2 urami, krucymucy pravi:

Casovnik nastavis na scottu. 

Neodvisno od zunanje temperature dozira na cas. 18 stopenj, 15 od teh brezveze sicer. 

Vsakih 50km se res ne nameravam ustavljati in preverjati ce je veriga ravno prav mastna, premalo ali ce tece od nje. Kot je predlagano zgoraj. 

 

tebe zdaj "napenja" za te enodnevne oz. par urne fure po makadamu, če je ok namazano?

za to sploh ne rabiš oilerja, doma namažeš in bo zdržalo, nato opereš in spet namažeš

al pa počakaš, da kove naredi verigo, ki ne potrebuje mazanja oziroma se maže z zrakom

Objavljeno (popravljeno)
pred 21 urami, krucymucy pravi:

Časa pa res nimam. Kateri oiler se priporoča? Tutoro je kurac. 

 

Cobrra Nemo2 je trotelziher zadeva. Greš tankat, spelješ, obrneš za četrt obrata in mir do naslednjega tankanja. Če se ti zalušta, pač obrneš še vmes. Pa še lep izdelek je in ne nek plastik fantastik POS.

Louis ga ima na vsake toliko v akciji za nekih 70€.

Popravljeno . Popravil Joker
Objavljeno

Realno gledano, mazal ne mazal, ketna se znuca. Razlika je večinoma zanemarljiva. Dela imaš v seštevku enako, ali 100 krat mažeš ali enkrat menjaš. "Avtomatski mazalci" kaj dosti ne spremenijo "računice" .

Vse ostalo je stvar osebnih preferenc. 

lp

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!