Skoči na vsebino

Honda NSR, Cagiva Mito, Aprilia RS, Yam TZR (125)


Priporočene objave

Objavljeno

Kaj se splaca kupiti, mislim staro kaka 3 leta, kaksne so zmogljivosti vseh treh (ne kar pise ampak v praksi), kako je z rezervnimi deli, okvarami....

HVALA za odgovore

Objavljeno

Glede okvar: Aprilia

rezervni deli: Aprilia

zmogljivosti: Aprilia

lega na cesti: Aprilia

Ne mislit, da sta ostaledva slaba (nasprotno), vendar je Aprilia v tem razredu mislim da kar vodilna.

Okvare so pa seveda odvisne tudi od lastnika, tako ne mislit, da bo Aprilia v vsakem primeru OK. Če je bila slučajno zaletena, se sigurno ne bo več tako držala ceste kot lepa NSR ali Mito.

Objavljeno

Če pa se misliš voziti bolj udobno in s sopotnikom pa še kam dlje, je pa NSR daleč najboljša.

  • 9 mesecev pozneje...
Objavljeno

Jaz sem ponosni lastnik NSR-ke od lanske jeseni. :D

Po prevozenih nekaj par k km in z zacetkom pocitnic in z voznjo na malo daljse relacije pa sem prisel do spoznanja da ima za malenkost premalo moci (beri: JEB***I NE BOJO ME J****I POLINIJI 70 PR POSPESVANJU PIHNL). :evil:

Pravkar sem v temi o TDR-i prebral da imajo 125 ccm motorji cel kup blokad, meni pa je serviser v AS-u dejal, da imam le nekaksno elektronsko blokado za katero bi odstel okoli 50k SIT. :cry:

Ce ima kdo izkusnje s tem motorjem naj mi prosim pove kako se ga da

najceneje in najucinkovitejse odblokirat (prebral sem da letnik 94 razvije moč do 35 KM :twisted: )

Objavljeno

Oj Racing. Jest sem imel 1995 do 1998 Mito. Ne morem ti povedat kolk sem bil znemu zadovoljen. To je najbolj vodljiv motor, čez kluke se pelje kot da gre sam. Ima tudi stabilizator za prednje kolo - serijsko. To nima noben 125 pa tudi nekateri težji motorji, moj je pa imel še plinski amortizer za zadaj. Če boš dobil Avtomagazin iz leta 1995 - številka nekje sredi poletja, ga boš vidu. Mojga so testiral. Jest nisem enga samga problema z motorjem imel, en moj kolega ga je imel pa več na popravilu kot na cesti. Dons ne vem kolk se jih da še dobrih dobit, pa še precej dragi so.

Potem sem pa za Hondo, najbolj trpežen motor. Aprilia mi pa zaradi izlgeda ni všeč!

Objavljeno

Stvar s 125ccm 2T motorji je taka, še posebej s športnimi. Največkrat ga imajo kakšni "frajerčki" ko mu fotr kup motor pol pa sine dela s tistmu motorjam ko s šajtrgo. To mislm predvsem na to, da mrzlega navija, da včasih pozab olje za mešanico dolit, da ne dela rednih servisov, da ga vsem kolegom posoja itd itd...pa ne me narobe razumet, nismo vsi taki ampak jaz jih poznam kar nekaj.

Drugace pa jaz sem imel Aprilio RS125 1 leto, kupil sem novo, naredil 13.000km brez kakršnega koli dodatnega stroška edino pod garancijo so mi zamenjali desno ogledalo, ker se je tresla šipca, pa zajlo za števec.

Redni servis je bil na 6000km stane cca 11.000SIT, dal sem ji še gianelli izpuh 40.000SIT, kar poveča motorju moč v višjih obratih (končna serijsko 125 ---> z gianellijem 155). Če bi zamenjal še vplinjač in dodal RAVE ventil, ki uravnava nekaj na izpuhu dobiš motor s končno približno 180km/h, kar je čisto zadovoljivo.

Predvsem je pa tko, najbolj pomembno pri 2T je, da ga mrzlega ne navijaš v visoke obrate.

Odloč se sam kateri ti je po obliki najbolj všeč, pa enga pametnega lasnika dob pa ti bo dobr delal.

Poznam pa kolega ki ima TDR125, 35.000km, brez kakršnih koli problemov razen redna menjava bata in oročkov na 20.000km.

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Killroy

Član

Član od: sreda, 22.05.2002 15:14

Objav: 96

Kraj: Slovenia

Objavljeno: 13 jul 2002 15:29 Zadeva: Honda NSR 125 R vs. Yamaha TDR 125

--------------------------------------------------------------------------------

Dan

Ok, prišel sem do izbora dveh motorjev:

Honda NSR 125 R in Yamaha TDR 125.

Zdaj pa sem v dilemi,katerega bi kupil.Jaz bi motor rabil predvsem za relacijo Bled-Ljubljana(kdaj mogoče še na morje skočm al pa grem pogledat v Avstrijo,kolk pocen majo cune pa to).Rabil bi ga 2 leti(potem se mi podaljša izpit in seveda motor prodam in si nabavm močnejšega).

Mslm drgač rablenga nabavt,sam če ga bom pol prodal,bom dobu še manj,kot sem zanga dal.Pol bi blo treba še mal šparat,medtem bi bil pa brez motorja.Če bi pa novga kupu,bi ga pa pol lahko prodal in takoj imel denar za drugega.Zdej mi pa prosim pomagajte odločiti se,kateri je najboljši.

Hvala lepa in LP

_________________

Killroy waz here!

Popravil je Killroy dne, 13 jul 2002 19:35, popravljal je 1 krat

Nazaj na vrh

strom

Uporabnik

Član od: petek, 19.10.2001 15:40

Objav: 875

Kraj: Laibach

Objavljeno: 13 jul 2002 16:39 Zadeva:

--------------------------------------------------------------------------------

Pri rabljenem boš še vedno manj izgubil kot pri novem.

Seveda pod pogojem da ti ne ribne zadeva vmes al pa kej...

Sicer pa, imej motor pa ga prodaj šele ko boš mel dost našparanga za večjega. Tistih par dni boš pa že preživu brez...

Sicer pa poglej specifikacije, pa če kej piše na www.umgweb.com, pa se sam odloči kter ti je bolj všeč...

LP

Nazaj na vrh

YZFgeorge

Uporabnik

Član od: petek, 09.11.2001 16:16

Objav: 543

Kraj: Slovenija

Objavljeno: 13 jul 2002 22:07 Zadeva:

--------------------------------------------------------------------------------

Citiram:

Mslm drgač rablenga nabavt,sam če ga bom pol prodal,bom dobu še manj,kot sem zanga dal.Pol bi blo treba še mal šparat,medtem bi bil pa brez motorja.Če bi pa novga kupu,bi ga pa pol lahko prodal in takoj imel denar za drugega.Zdej mi pa prosim pomagajte odločiti se,kateri je najboljši.

WTF are you talking about???

_________________

Accelerate 'till you see God ....then brake.

Nazaj na vrh

dunker

Član

Član od: nedelja, 19.05.2002 0:24

Objav: 370

Kraj: Železniki

Objavljeno: 13 jul 2002 22:35 Zadeva:

--------------------------------------------------------------------------------

Kupi Hondo... sploh če boš kupoval rabljeno, je Honda vseeno bolj vzdržljiva... Ampak cvajtakter je cvajtakter...

Nazaj na vrh

Sanda7

Član

Član od: nedelja, 21.10.2001 12:33

Objav: 389

Kraj: Rakek,SLO

Objavljeno: 14 jul 2002 14:23 Zadeva:

--------------------------------------------------------------------------------

Kupi TDR ker je majka motor,če se misliš pa še do morja furat pa en kufer gor pa bo.NaJ povem še nekaj, par dni nazaj srečam v PO na pumpi par okol 50let star iz Dunaja in verjel ali ne prav na TDR125 natovorjen do amena,kar je živ dokaz da je motor špica tudi sama sem jo imela pred leti in šla z njo na Češko in Slovaško,brez problemov.Po mojem se s hondo ne morete primerjat,in povrhu maš še večjo izbiro rabljenih tdr kot nsr.Vsekakor pa dober nakup kar koli že bo.

_________________

sanda LIVE TO RIDE

Nazaj na vrh

Grillz

Član

Član od: torek, 11.12.2001 20:39

Objav: 269

Kraj: Ljubljana

Objavljeno: 14 jul 2002 14:50 Zadeva:

--------------------------------------------------------------------------------

Isti par sem jst vidu v petk zvečer v centru.

Jaz sem izbiral med istima motorjema na koncu pa je zmagala NSR.

Relacija Lj-Bled ne povzroča nobenih problemov, pa tut včeri sm bil z njo v Bovcu pa se da čist lepo pelat, čeprav do Češke ali Slovaške nebi rinu

(vsaj dokler so blokade not).

Bencina v mestu pokur 4,5l/100 km za 150 km odprte ceste sem porabil pa 5,5l. Olje doliješ 1l na prbl. 1100 km. Servisni intervali so na 6000 km,

le prvi je na 1000 za katerega sem odstel 10k SIT.

Na res dolgih vožnjah se najbrž res ne more primerjat z yamaho ampak NSR zgleda precej lepše kot TDR (beri: pri NSR se ne vidi da ima namesto mašine mlinček za kavo).

A, pa če si visok čez 190 cm se boš moral pri prestavljanju navadit akrobacij z nogo da boš prestavil v višjo.

Če ti pa sploh ni do tiščanja pa poglej še varadero 125 (sej je ze precej stvari napisanih o njej), samo teh rabljenih je pa še manj.

No pa še to, jaz sem lansko jesen kupil zadnjo NSR v Slo in zanjo dal 880k SIT, sedaj pa stane skoraj 1mio.

_________________

Problemi so, problemi bojo, klinc jih gleda!

Nazaj na vrh

robberrt

Član

Član od: torek, 31.07.2001 8:15

Objav: 135

Kraj: Kranj

Objavljeno: 15 jul 2002 15:21 Zadeva:

--------------------------------------------------------------------------------

za take relacije defenitivno TDR, ker se lepše sedi (pokončna drža), kvaliteta je pa pri obeh približno enaka, edino če ti motor pade ali kej podobnega da ga položiš je pri TDR bistveno manj škode kot pa pri NSR ki ima vse okoli plastike. Pa še kovček tavelk daš lahko gor pa je prov zakon, sploh do morja ko greš, da daš lahko kakšne cune notr pa pol čelado, pri NSR boš pa skoz mogu nahrbnik nost. Pa še ena stvar dost dobra, TDR je full mehk motor, tko da če se po kakšni manj lepi cesti peleš ti ne nabija skoz v hrbet.

To je kar se tiče performansov, je pa dejstvo da so za moj okus cestni motorji veliko lepši, tako da sem tud sam prešaltov ko sem bil v tvojih letih iz TDR na Aprilio RS125, zdej mam pa tud cestnega....

Objavljeno

MotoRossi

Član

Član od: ponedeljek, 15.07.2002 18:46

Objav: 163

Kraj: Celje

Objavljeno: 22 avg 2002 18:31 Zadeva: Cagiva Mito 125

--------------------------------------------------------------------------------

Prebrskal cel forum - precej tem - nič povedanega. Vsi so samo neki momljal, da je Cagiva za Aprilio noben pa ni povedal zakaj.

Že res, da je dele malo težje dobit, ampak eni se znajdemo pa kaj kupimo tut v tujini in pride ceneje..

Mene bojl zanima tehnično področje. Kot sm slišal ('Baba rekla') gre Mito najbolj? Baje gre že brez blokad lepo nad 160-170km/h.

Mašine pa naj bi bile primerljive z onimi v Apriliah. A to drži?

Vse nekdanje in sedanje lastnike tega motocikla bi prosu, da kej napišejo o njem. Zanime me poraba, kak so pelje motor, pa tut nasplošno!

Hvala!

_________________

..alergičen na inteligenco..

Nazaj na vrh

Grillz

Član

Član od: torek, 11.12.2001 20:39

Objav: 269

Kraj: Ljubljana

Objavljeno: 22 avg 2002 19:22 Zadeva:

--------------------------------------------------------------------------------

Cagiva je na cesti najbrž lahko hitrejša kot aprilia in ima tudi eno najbolj nabritih mašin med 125 ccm je pa zaradi sportne oblike tudi precej neudobna če primerjam z NSR.

Aprilijo se da po govoricah bolj predelat, če pa odstraniš samo blokade je mito absolutno hitrejši.(cagiva planet -ista mašina kot mito ampak brez oklepa- se brez ene blokade zvrti do 160 )

Citiram:

Že res, da je dele malo težje dobit, ampak eni se znajdemo pa kaj kupimo tut v tujini in pride ceneje..

Pomisli kaj boš potem s servisi in rezervimi deli. Za vsako malenkost se najbrž ne bi vozu v Italijo.

Aja pa Mito je edina 125-ka ki ima stabilizator krmila.

Kok pokur pa kok čese drži mašina pa nevem samo kokr sem slisal si z njo sigurno več na bencinskah in servisih kot z drugimi. Pri tem izvzamem Aprilio.

_________________

Problemi so, problemi bojo, klinc jih gleda!

Objavljeno
MotoRossi

Član

Član od: ponedeljek, 15.07.2002 18:46

Objav: 163

Kraj: Celje

Objavljeno: 22 avg 2002 18:31 Zadeva: Cagiva Mito 125

--------------------------------------------------------------------------------

Prebrskal cel forum - precej tem - nič povedanega. Vsi so samo neki momljal, da je Cagiva za Aprilio noben pa ni povedal zakaj.

Že res, da je dele malo težje dobit, ampak eni se znajdemo pa kaj kupimo tut v tujini in pride ceneje..

Mene bojl zanima tehnično področje. Kot sm slišal ('Baba rekla') gre Mito najbolj? Baje gre že brez blokad lepo nad 160-170km/h.

Mašine pa naj bi bile primerljive z onimi v Apriliah. A to drži?

Vse nekdanje in sedanje lastnike tega motocikla bi prosu, da kej napišejo o njem. Zanime me poraba, kak so pelje motor, pa tut nasplošno!

Hvala!

_________________

..alergičen na inteligenco..

Nazaj na vrh

Grillz

Član

Član od: torek, 11.12.2001 20:39

Objav: 269

Kraj: Ljubljana

Objavljeno: 22 avg 2002 19:22 Zadeva:

--------------------------------------------------------------------------------

Cagiva je na cesti najbrž lahko hitrejša kot aprilia in ima tudi eno najbolj nabritih mašin med 125 ccm je pa zaradi sportne oblike tudi precej neudobna če primerjam z NSR.

Aprilijo se da po govoricah bolj predelat, če pa odstraniš samo blokade je mito absolutno hitrejši.(cagiva planet -ista mašina kot mito ampak brez oklepa- se brez ene blokade zvrti do 160 )

Citiram:

Že res, da je dele malo težje dobit, ampak eni se znajdemo pa kaj kupimo tut v tujini in pride ceneje..

Pomisli kaj boš potem s servisi in rezervimi deli. Za vsako malenkost se najbrž ne bi vozu v Italijo.

Aja pa Mito je edina 125-ka ki ima stabilizator krmila.

Kok pokur pa kok čese drži mašina pa nevem samo kokr sem slisal si z njo sigurno več na bencinskah in servisih kot z drugimi. Pri tem izvzamem Aprilio.

_________________

Problemi so, problemi bojo, klinc jih gleda!

Cagiva MITO 125 je bila in bo vedno hitrejša od APRILIE. Mašina ni ista kot pri PLANETU, je pa podobna. Planet razvije 160km/h Mito pa od 190-210 km/h (seven speed, z šestimi gre malo manj cca 10km) Odvisno od voznikove teže in od vzdrževanosti motorja. Deli se dobijo tudi v Sloveniji, se ni treba nič po Italiji matrat.Novih motorjev se pa nažalost letos ni dobilo, mogoče drugo leto nekje aprila.

Objavljeno

Hvala za tele informacije..

Me pa še nekej zanima..

A bi se dalo s temle zapeljat do Grobnika? Bi bil že do tja dol velik napor? Ker si silno želim odpeljat par krogov - mogoče tut dirko (amatersko)! Ena mojih največjih motociklističnih želj!

Cagiva Mito se mi res dopade! Itak pa bi za njo lepo skrbel. Edino skbi me kakšno bi kupil - da nebi naletel na totalno zgonjeno. Ker meni ni potem problem menjat bata na 10.000km in it na redne servise na 5k km (oz kolikor je pač priporočeno)..

Objavljeno

Moje mnenje je tako, da nima glih smisla primerjat med sabo Mito, Nsr, Rs z TDR-ko, ker prve tri spadajo v razred 125 supersport, tdrka pa v sportturing-->isti sport druga disciplina:)) Ce ti sedejo cestaki, bos pac vzel enega od prvih treh, neglede da so obcutljivejsi, manjudobni, hitrejsi in zivahnejsi. Ce pa bi rad udobnejsi, trpeznejsi, alaround motor, pol pa uzem tdrko. Odvisno od okusa. Okvarice se lahko pojavijo tako pri enih kot pri drugih,najveckrat je odvisno od tega kako lastnik z njim dela.

Objavljeno
Jst sem mel TDR, in TZR(yamaho)!

TDR je super motor, gre 130 kar je glih zadosti, pa ful dobro leži na ovinkih!

Zaribal pa ne bo tako kot ti bo zaribal kateri koli ITALIJAN!!!

Tole si rekel bolj na pamet kajne?! Tudi Italjan (aprilia, cagiva) ti lohk zdrzita 70.000km..je pa treba redno menjavanje bata na 15k km, redni servisi na 5k km, ne smeš gonit mrzlega, itd. pa bo motor delal kt mašinca...

Drgač pa jest tut nevem zakaj se vam tok gre, da ima motor veliko končno?? Važn je, da gre 150-160km/h (drugo je že luksuz)..bolj važni so obrati in pospeški! Da lahko ti dobro polagaš in zanesljivo prehitevaš..

Pač moje mnenje..

Objavljeno

ja lepši mi je stari model in 35km mi bolj ustreza :twisted: !

gre se zato, ker ne vem, kako ga bom čez 2 leti prodau!

Objavljeno

Verjento si misli 35KONJEV ane? Ker so stare mašine še bolj nafrizirane..

Povem pa ti - zelo težko jo boš prodal! Žal. Ampak tut kupo boš dobro ohranjeno težko! Ker take motorje dobijo sam mujoti ki jih gonijo do konca tak da je motor že čist u pizdi!

So pa prejšnje aprilie res ful lepe! Drgač pa ti povem, da raje kupi kako Cagivo Mito! Dobiš tut za tak dnar! Tm nekje 97letnik k še ma 7 brzin! Stvar seeekaaa :twisted:

Objavljeno

honde so tud kar lepe, sam baje ne grejo in nimajo moči!

kolk pa kej pije rs,mito, honda?-približno?

Objavljeno

Hehe :>

Nevem no.. Cagiva Mito je v tem primeru najboljša .. sam je pa mal dražja za vzdrževanje .. gre pa k sneta sekira .. pa zgleda tut noro ..

Mogu bi jo dobit dost pocen..sicer carine ni (če boš uvozu Aprilio alpa Cagivo) sam bo pa daveg, pa homologacija pa še te pičkarije..pa moreš registrirat..

Pomojem ni računice..

Objavljeno

Če ti lepo povem..NSRka ne gre nikamor! Ne da je nebi hvalu. Ful ma vzdžljiv motor, lepo izgleda sam konji manjkajo. NE pričakuj od nje brez bload+auspuh kaj več od 150-160km/h. Ni ta motor za to narejen..

Objavljeno

na ker tle na forumu berem ze vedno ena in ista vprasanja glede 125k naj povem za vse!

Honda nsr - vzdrzljivost, nizja cena, manjsa moc

aprilia 125rs - razne napake, kr uredu gre, srednje draga(glede 125k)

cagiva - so napake, gre najbolj, je pa tud najdrazi

to je use kar morte vedet, zdej je pa od vas odvisn kaj hocte. To itak veste da tisk k ma en motor doma vam bo zmer svoja hvalil.....

Objavljeno
Če ti lepo povem..NSRka ne gre nikamor! Ne da je nebi hvalu. Ful ma vzdžljiv motor, lepo izgleda sam konji manjkajo. NE pričakuj od nje brez bload+auspuh kaj več od 150-160km/h. Ni ta motor za to narejen..

NSR-ka ne gre nikamor, ma slabe bremze,itd.

Blokirana NSR gre čist tko kt blokirana RS.

Model iz leta 94 (ista oblika kt zdej) ma več kot 35 KM in končno čez 170.

Kokr sm že ene parkrat povedu je treba za končno hitrost menjat zobnike. V pospešku pa itak mito 7 speed dol poč vse ker je to edina 125-ka ki ima od 0 do 100 pospesek pod 6 sek.

Če te res zanima kako grejo NSR-ke pejt mal na Hrvaško, ker so tm čist opičeni na ta motor in vsak ki ima mal pojma o tehniki sprav hondico 180-190 brez raznih polinijev in kitov.

Bremze so pa zelo dobre, edino na kar se moraš navadit je to da so cevke gumjaste in ne pletene kar da občutek da ne prime.

Davk tvoj bratranc se bo lahko zravn v prvi vozu pa če boš meu ti nabrit motor se pa se.

Če ga mislis imet le dve leti kupi nekaj kar ni zgonjeno do amena, ker boš imel drugače ti dve leti več stroškov kot pa vožnje.

Če se mislis vozit na daljše relacije TDR, če misliš samo tiščat Mito, če hočes motor kateri je po govoricah najboljši 125 vzam RS, če če hočeš biti pa malo bolj individualen pa NSR (vsi čekirajo ta motor tut že starejši motoristi in motoristke).

Jst osebno sem si želel mitota-916look :twisted: (no zdej bo pa moja hondica ljubosumna :cry: ) pa so me skoz zajebaval v pleško-carsu da jo dobijo da jo lahko pridem pogledat pa ni bilo nič od tega, pol pa pomisli kako bo ko boš rabil kake rezervne dele.

Objavljeno

Ma sej bom najbrž kr nsrjko vzeu, letnik 98+arow(če se tko napiše) izpuh za 400.000! aprilio l95 dobim pa za 350.000, se pč ne bom vozu 180, teh 30km/h pa spet ni tku velik, da se mi splača dajat tolk več!

Objavljeno

Japajade

Moj sosed je mel Yamaho TDR 125 (mislim da 97 letnik)..kupo od prvega lastnika..pomojem je bla dober ohranjena..je menjal bat pa celo glavo, obročke, tesnila itd. in se odpravu z njim 2x na otok Brač in nazaj. Motor je do takrat deloval lepo, zdej pa VSAK DAN nekaj crkne. Kt da je motor reku 'zdej pa konc'..

Poznam pa tut enga k je mela Yam TZR 125 pa je bil zadovoljen z njo. Sam je tut sam povedal da motor ni bogve kaj sam je vredn svojga dnarja..

Objavljeno

Včeraj me je kolega peljal s Cagivo Mito 7 Speed... Mislim, za tako navit motor pa ni čudno, da je treba bat menjat na vsakih recimo 15'000 km.

Pa ša pokurila naj bi mu ob zares zmerni vožnji (povsod po omejitvah) ušivih 5 litrov...

Je pa to čisto druga žival kot še tako navit skuter... Takoj sva imela noter 100, dva gor sva se peljala 140 tako preprosto skoz ovinke... noro!

Je pa isti dan stestiral končno hitrost - do zdej jo je malo merkal, ker jo je ravno kupil. Pri 11'000 obratih je imel noter 180km/h. Več raje ni hotel, da ne bi kaj razsulo...

Objavljeno

Bi reku da s3e je Yamaha TDR bol po pomoti kle not znašla!Sicer pa je bilo o vseh motorjih že veliko na forumu povedanega!Če se ne greste sam super sport pol mislm da je TDR za enga začetnika čist dovolj pa tudi odblokirana z cca 20km nebi smela bit prešvoh!Sem jo imel in morem reč da je bila nepozaben uvod v začetek pravega motorizma! Ni vse sam v tem kok km/h leti! Pa še stroški se večajo z vsakim kilometrom!

Ciao,by Pero

Objavljeno

Sam TDR je pa še vedno car med 125 :wink:

Objavljeno

Odkar sem vidu sm 125s nisem siguren :wink:

  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!