Skoči na vsebino

Honda NSR, Cagiva Mito, Aprilia RS, Yam TZR (125)


Racing

Priporočene objave

RS-ko 125 ful nazge stara Gilera (pa ne pozam tocno modela). Gre tista gilera vsaj 180.

zato k ma enga konja in 15 kil vec?? :grrr

zakaj pa je niso pol posodobljali?? :hmm:

razlike med 125 cc 2T SS motocikli (Aprilia AF1/RS, Suzuki RG, Mito, Mito Ev., Gilera SP01/02, TZR, NSR, in kaj je se takih) so minimalne - pri popolnoma odblokiranih motorjih je razlika v moci 3 HP (vsi so med 32 in 35 HP), v hitrosti pa 15 km/h (160 do 175 km/h) - najnizje je NSRka (kar tudi pojasni njeno vzdrzljivost glede na konkurenco), pri vrhu pa RS, AF1, SP01/02 in Mito (v glavnem italijani, kar pa tudi pojasni njihovo crkljivost :devil: ). .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Enzo če ti slučajen kej pomaga, tanova aprilia je res drnč, sam tastara je pa ql. Do letnika 97 se mi zdi da so tastare. Letijo ene tolk k mito (mal mn, kurc treba svoje brant;) so pa zelo lepe. Power - 34 hp (25.4 kW) @ 11000 rpm

Rs125.jpg

do letnika 98 je taka oblika...

stara Chestefildka (letnik 95, ta na sliki), pa gre kr tkolko ko Mito, če ne še več...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem ponosni lastnik NSR-ke od lanske jeseni. :D

Po prevozenih nekaj par k km in z zacetkom pocitnic in z voznjo na malo daljse relacije pa sem prisel do spoznanja da ima za malenkost premalo moci (beri: JEB***I NE BOJO ME J****I POLINIJI 70 PR POSPESVANJU PIHNL). :evil:

Pravkar sem v temi o TDR-i prebral da imajo 125 ccm motorji cel kup blokad, meni pa je serviser v AS-u dejal, da imam le nekaksno elektronsko blokado za katero bi odstel okoli 50k SIT. :cry:

Ce ima kdo izkusnje s tem motorjem naj mi prosim pove kako se ga da

najceneje in najucinkovitejse odblokirat (prebral sem da letnik 94 razvije moč do 35 KM :twisted: )

elektronsko blokado :? :? kok nategujejo folk :D hehe emm NSRjka ma blokade na auspuhu,to je men en model razlagu k se sam z nsrjkam bavi,in mi je tud pokazu kje ga mors prerezat pa odstranis eno blokado,potem je pa se ena mal visje...mogoce je tud elektronska sam emmm je ni omenu :unsure: .)

drgac pa jaz sm z mojo zadovoljna je ne zamenjam za nubeno aprilio in nubenga mitota :D

LP tejcy :004

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tejcy ce imas motor se ne pomeni da ves vse o njem tak btw. nikogar ne zalim pa nic, samo pametovat pa tut ni treba. NSR-ka ma elektronsko blokado ki se jo lahko samo prescipne tako kot pri rs-ki ali mitotu. Lahko pa seveda menjas elektroniko :notworthy: :OK: ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pri RS 125 NI elektronske blokade. tisto je napravica, ki spremeni rezim delovanja v srednjih obratih, da izpuh zadosti ekoloskim zahtevam. motor gre isto s celim, ali pa s prescipnjenim jumperjem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tejcy ce imas motor se ne pomeni da ves vse o njem tak btw. nikogar ne zalim pa nic, samo pametovat pa tut ni treba. NSR-ka ma elektronsko blokado ki se jo lahko samo prescipne tako kot pri rs-ki ali mitotu. Lahko pa seveda menjas elektroniko :notworthy:  :OK:  ;)

Mal se motiš. Imajo tudi elektriko samo ne vsi letniki. Moja npr. ni imela. Jaz sem imel le blokado v izpuhu cca. 20 cm cev z zmanjšanim premeron in še eno ploščico takoj za fergazerjem, ki je zmanjšala količino vbrizane mešanice.

Edino kar bi še lahko zamenjal je sprednji zobnik.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@RaceBoy:

Z zablokirano boš pušnu na celi črti, z odblokirano ga najbrz neseš na 400m, na 1km pa bo tudi z odblokirano zelo težko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja tnx! Sej drugač je ravnine glih prbližn ene 400m. Pa verjetn bom ta odblokirano nabavu. A mogoče še veste kera 125-ka ma največ navora? :huh:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pri RS 125 NI elektronske blokade. tisto je napravica, ki spremeni rezim delovanja v srednjih obratih, da izpuh zadosti ekoloskim zahtevam. motor gre isto s celim, ali pa s prescipnjenim jumperjem.

končna hitrost se res ne spremeni, spremenijo pa se pospeški. ta blokada na RSki kr fajn mori motor, se ni nič kaj fino vozit v teh obratih, ker motor v bistvu ne gre skoraj nikamor <_<

LP :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tejcy ce imas motor se ne pomeni da ves vse o njem tak btw. nikogar ne zalim pa nic, samo pametovat pa tut ni treba. NSR-ka ma elektronsko blokado ki se jo lahko samo prescipne tako kot pri rs-ki ali mitotu. Lahko pa seveda menjas elektroniko :notworthy:  :OK:  ;)

ej jaz jo mam v izpuhu tko da ne vem pac,ne bit pameten o svojm motorju vem dost tko da pssst..kdo te je sploh kej prasal... :topic: :BUA: :fight2:

<zok> iiii, ko je cartkana ko se razjezi!!! :wub: :devil: :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo. Kot sm že omeno v temi o mitotu sm letos NSR-ko zamenjal z MITO-tom. Pa bi napisal neki o obeh, če bo komu v pomoč.

Po moči je mito vsekakor 100-krat jačji. No ne glih tolkokrat, ampak jačji. To mi je pr hondi manjkalo, k sm jo skoz gonu, sam konjičkov pa le ni hotla dat. Pa problem je bil tut pr prehitevanju ( s hondo), k sm mogo en avto kr dost cajta prehitevam, da sm mim pršu. Z mitotom sam švignem mimo. Mel sm seveda zaprto NSR-ko.

Glede lege v ovikih morm rečt, da se mi tut mito bolj dopade. Enostavno je lažje polagat ovinke. Vrjetno že zarad lege, ki jo maš na tem stroju, pa seveda vzmetenja. Še en plus mitotu gre za njegovo težo. Mislim da ja tam okrog 20 kg lažji.

Naslednja stvar je vzmetenje. Honda ma po mojem mnenju premehko vzmetenje. To je sicer za mestno al pa turistično vožnjo kar prijetno (enako velja za lego voznikana motorju), sam v ovinku pa zna bit mal nerodno.

Še ena stvar so zavore. Mislim, da sta tu kr izenačena, mogoč ma mito spet malo prednost (seveda tu brembo nardi svoje :OK: ).

Torej če primerjam tadva motorja je mito nesporen zmagovalec. Treba pa je povedat tut, da se vozim predvsem športno hitro. Je pa seveda, kot je že vrjetn vsem znano, NSR-ka cenejša za vzdrževat. To že ko pogledam gumo. Na mitotu je zdržala tam okrog 8000 km, na hondi pa mislim da 15, 16000 km.

No upam da bo komu v pomoč. .)

LP

Aja. Pa za izgled sm pozabo povedat. Seveda je tut tu mito 100-krat lepši. :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Točn ti neb vedo povedat, k mam mitota šele pol sezone. No v tem cajtu sm menjal gumo, ki je bla nova gor. Pa ketn-kit, ki pa je cenejši kot pr hondi, sam sm vzel za mitota regino, pr hondi sm dal pa did gor. Zdej poraba je prbližn ista, registracija tut, tak da neke vlke razlike zaenkrat še nism občuto. Je pa res, da z mitotom nardim več km v pol sezone kt z NSR-ko celo sezono.

Zdej cene zavornih ploščic so podobne, spet malenkost dražji mito, za kakega tišočaka. Guma zadna na mitotu zdrži pol manj (posledica mnogo jačje mašine). Prva pa mislim da bi mogla zdržat enako. Zdej lahk še primerjama cene batov. Pr hondi sm dal za bat z obročkoma malenkost več kot 30 k sit. Pr mitotu ga sicer še nism menjal, mam pa račune, ki mi jih je dal poba, od kterga sm kupo motor. Tam piše da je bat 26 k sit. Ne vem pa če je to z obročkom al brez. tak da tut tu ni neke vlke razlike. Pravjo pa, da nej bi se pr mitotu pogosteje menjal. No bomo vidl.

No tolk za zdej. Mogoč se še kej spomnem.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no..končno mal bol realne primerjave lastnika  :OK:

Kolk pride pa cenouno približno razlika med stroški NSR-ke in Mitota (na sezono)?  :hmm:

Hvala  ;)

Ja blokirane NSR in odprtega mita.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hja vozu sm se z obema, tak da sm sam svoje videnje obeh povedal.

Aja, pa pr hondi sm še pozabo oment, da mi je še starter crknu (cena novga je mal več kt 60 k sit). Tulk o vzdržljivosti honde. No res pa je, da ostalga ni pa nč crknlo. :?

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

zivjo!

mene pa zanima ce ve mogoc kdo kje ima blokade TZR-ka (125 seveda)!! pa ce ma kdo ta motor ce mi lahka pove kaka bi naj bla koncna? kr ko poslusam te debate o dvesto kilometrih na uro se mi zdi 150/160km/h zlo mal kar da moja yamahca vn!! men se pa vseeno zdi da je to velik :afro1: !

ze vnaprej hvala za odgovore (ce jih bo sploh kej kr kot vidim ima zelo malo ljudi ta motor) :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

veronek, tvoja TZR je do konca odblokirana (kar poglej zvare na resonancnem delu izpuha - bil je razrezan, iz njega pa odstranjeni vsi restriktorji), TZR ima koncno okrog 160.

imas pa po moje zracni filter prevec odprt (ce nisi nic menjaval imas se vedno aftermarket filter - kao konusna varjanta, sam da je valjast, ne konusni :P), kar dela tvojo TZRko full brutalno - do 9000 rpm je mrtva, naprej pa se ji strga, pa dela tak ko mora... :hmm:

...poskusi filter rahlo zapret, pa da vidis kok se bo motor obnasal - ce bo bolje vlekel, lepse deloval, pa to, se ti ga splaca malo zapret, pa mogoce se dizo menjat (al pa se to ne)...

...je pa mela tvoja TZRka probleme s stelanjem izpusnega ventila - vcasih je delal normalno, vcasih je odprl prehitro, pa ga je zamorilo, vcasih prepozno, pa ni potegnu, itd... ...prejsnji lastnik je porabil kar nekaj casa, da ga je spravil v red, in ko ni deloval optimalno, ni sel vec kot 150... ...ko si ga kupil je delal tako kot mora, zdaj ce si ga kaj sraufal (za kar ni bilo potrebe, bat je bil namrec nov, ventil nastelan, druga pa pri tem motorju ni bilo potrebno popravljat/menjavat/stelat), mozno da si kaj razstelal...

aja, ce bos zmanjsal pretok zraka bo masina najverjetneje tud bolj uglajeno delovala - ko pri tvoji odpres gas kr cukne, kar jo naredi v ovinkih tezje vozno - geometrijo podvozja ima zelo dobro, pospesit iz ovinka si pa ne upas dovolj zgodaj, ker bi guma zaradi sunka zdrsnila... :huh: ...probaj za foro okrog filtra dat selotejp, da ga recimo prekrijes 1/4, pa da vidis kak bo rezultat... .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...Tulk o vzdržljivosti honde....

Zaradi ene napake, ne moreš celo znamko skritizirat...

Kar se pa testa tiče, brez veze je da napišeš da Mito bolje gre, ker je to samoumevno, saj ima še enkrat več konjev... :grrr

Če se greste realne teste, se lotite testa in samega testiranja malo bolj objektivno... .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja pa o koncnih raj ne pisat... sam da gre 160+ je cist zadost... k s tem da recete da gre 200+ jebete sebe pa ostale forumase v glavo... :BUA:

PEACE

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!