Skoči na vsebino

Honda NSR, Cagiva Mito, Aprilia RS, Yam TZR (125)


Racing

Priporočene objave

hmm ce se ti da najdes fuuul velik tuki --> www.cagiva.it <--- drgac pa bo v 3h barvah - rdeca, rumena pa crna <-- :wub: sam mamo en problem k ma 25kW. ce zaprta obstaja pa se nevem k so avstrijci svine pa mi nocjo na mail odpisat :BUA: ma pa 6prestav :) aja pa blazilnik treslajev na krmilu je ostou :OK:

se par slikc

post-4450-1100544559_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil Mte :)
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jah baje da ni... :) prejsne so mele 3krake feltne... :naughty: drgac bi blo pa fino da to temo nadaljujemo v temi od cagive... (nauste vrjel je ze odprta :lol1: )

k smo ze :topic:

peace!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hvala zok za tele podatke!! kot kaze motor bolj poznas k jst k ga mam!! :grim sam neki se ka mogoc ves kak je blo kej sklopko k se mi zdi da je ze cist na konc!! aja pa priblizno kolk kilovatov ima ta stroj??? zanima me pa tudi ce imate tudi ostali probleme da vam tam okol 10.000 pa navzgor(obratov) stevci kr plesejo od vibracij???

thanks :afro1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

glede kilovatov bi tezko kaj reku, gre nekako tako kot KMX 125 s predelanimi lamelami in suzuki RG 125 s prevelikim in prevec propustnim izpuhom... ...v prometni pise 10 kW, ima pa jih po moje okrog 20... :hmm:

sklopke ni prejsnji lastnik nic menjaval, kako je z njo pa ne vem tocno - nisem naredil dosti kilometrov z njo, pa se to kar sm se vozu je blo al po Mariboru, al pa po okolici ponikve (mesto in vaske ceste), tako da kaj dosti ti ne morem povedat o njej, je pa za mojo roko precej nenatancna (kot pri vseh ostalih motorjih - aprilia ima za mojo roko res popolno sklopko - tako glede obcutka, trdote linearnosti, kot tudi vzdrzljivosti - pac nisem navajen na ostale). moral bi nardit dosti kilometrov, da bi lahko kaj konkretnega rekel. poglej kolko kilometrov ima, glede na to da je letnik '95, ima po moje se prve lamele... :hmm:

glede filtra si rihtal kaj? mam filing da bi lahko z njim naredil kompleten motocikel dosti bolj user-friendly... .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Jz sem mel NSR-ko in mi je od teh naštetih motorjev najači.

Absolutno najmanša poraba.(men je pila od 4,8 do 5,5 na 100km) Aprilija pa cagiva sploh TDR-ka mel bližje. Sedi se res na TDR-ki bolje. Na apriliji in cagivi vsaj po moje slabše. (šprtno ampak prešportno), motor 21 kW odličen, vsaj 30.000 brez posega v motor (olje pa bencin pa gasa) , končna 170kmh po števcu (s tem da je bla spredi pevisoka guma. se pravi da je števec kazal manj... realno pa verjetno glih prou), res da težja tako od aplije kot od cagive. V ovinkih je velik podvarek tut na šoferju samo enkrat sem "sprehajal" enga z aprilijo(ki je na veliko trobu da ma polini notr in vsaj 25kW) po ravnini mimo pa sem prbremzal ga spustu naprej in pol sem se par ovinku za njemu pelu. Vidu sem že kako mu motor pleše in se matra da ga lovi jz bi se pa tam več pelu ča ga nebi blo kolikortoliko na izi. On je mel dunlop jz macadam. na ravnini pa spet samo gasa in naprej.

Se pravi v mojih očeh NSR-ka zmagovalec. Ampak obvezno 21kW ker je razlika OBČUTNA!!! Res da je cagiva mal bolša po zmoglivostih samo dvomim da zdrži toliko kilometrov kot honda.

Mam doma mašine od NSR-ke z cca 40.000km. Pri 30.000 prva generalna, zdej je pa mašina glih ulavfana dobro. Mel sem karambol k me je en izsilu tako da jo mam zdej doma. Mogoče bo šla na kakšen gokard al pa če je bom prodal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

odvisno kaksen je bil tisti voznik na aprilii.

tud ce je motocikel se dalec od meja svojih zmogljivosti lahko plese, ce nimas filinga, in delas z njim presunkovito. z neznimi, a odlocnimi kretnjami pa se da iz njega potegniti marsikaj.

aja, pa aprilia ma 25 kW ze serijsko. :devil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

odvisno kaksen je bil tisti voznik na aprilii.

tud ce je motocikel se dalec od meja svojih zmogljivosti lahko plese, ce nimas filinga, in delas z njim presunkovito. z neznimi, a odlocnimi kretnjami pa se da iz njega potegniti marsikaj.

aja, pa aprilia ma 25 kW ze serijsko. :devil:

Letnik 2000 ne, Jih ma serijsko kr 11. Tako kot novejše NSR-ke. Bedarija.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ej folk dj nj mi kšn pove ko se da kj NSR-ko navit .Jest sm jo zdj kupu, rebljeno in mi gre ene 150(zdj mam en odprt avspuh gor d ga mal bl stegne) :yea2: sam bi rd še kšn Kw prdobu pa neki na končni . Dj če ma kdo kj izkušn s temu nj mi plis pove pa še kolk kj to prbližn pride .

Hvala!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jz sem mel NSR-ko in mi je od teh naštetih motorjev najači.

Absolutno najmanša poraba.(men je pila od 4,8 do 5,5 na 100km) Aprilija pa cagiva sploh TDR-ka mel bližje.  Sedi se res na TDR-ki bolje. Na apriliji in cagivi vsaj po moje slabše. (šprtno ampak prešportno), motor 21 kW odličen, vsaj 30.000 brez posega v motor (olje pa bencin pa gasa) , končna 170kmh po števcu (s tem da je bla spredi pevisoka guma. se pravi da je števec kazal manj... realno pa verjetno glih prou), res da težja tako od aplije kot od cagive. V ovinkih je velik podvarek tut na šoferju samo enkrat sem "sprehajal" enga z aprilijo(ki je na veliko trobu da ma polini notr in vsaj 25kW) po ravnini mimo pa sem prbremzal ga spustu naprej in pol sem se par ovinku za njemu pelu. Vidu sem že kako mu motor pleše in se matra da ga lovi jz bi se pa tam več pelu ča ga nebi blo kolikortoliko na izi. On je mel dunlop jz macadam.  na ravnini pa  spet samo gasa in naprej.

Se pravi v mojih očeh NSR-ka zmagovalec. Ampak obvezno 21kW ker je razlika OBČUTNA!!!  Res da je cagiva mal bolša po zmoglivostih samo dvomim da zdrži toliko kilometrov kot honda.

Mam doma mašine od NSR-ke z cca 40.000km. Pri 30.000 prva generalna, zdej je pa mašina glih ulavfana dobro. Mel sem karambol k me je en izsilu tako da jo mam zdej doma. Mogoče bo šla na kakšen gokard al pa če je bom prodal.

Ej dj mi povej ko si ti lah motor spravu na 170km/h k jest bi tud rd kj tazga mev d bi mi mal bl letel!

pa djte folk če kšn ve karkoli o predelavi NSR-ke nj mi plis pove!

Guzi :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ej @DGUZELJ mas celo temo sam o NSRki, pa ti pise nek na sred USE o predelavi. mors neki rezat auspuhe, itd,... sej bos najdu! I BELIVE IN YOU :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

jest sm slisu ceno 5700 € (1 400 k)... drgac vm pa sporocim tocno ceno k bom meu racun :worship: :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

drazi je k cagiva... tm okrog 1 500 000 sit...

Draži je k mito in ne kot cagiva :afro1: :OK: :D

Popravljeno . Popravil mjemec
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Draži je k mito in ne kot cagiva :afro1:  :OK:  :D

pizda to je pa hudic ce si pod ksnimi substancami... .) bi mogl dt opozorilo da je prepovedana uporaba ms z zmanjsanimi psiho-fizicnimi sposobnosti zarad kajenja raznih "zeli" :nono: :nono: :nono: :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo!

Tle sm nov na forumu. Nism bral vseh 19 strani tko da mi povejte kaj kupt za recimo max 400.000 sit

Al apriljo RS, al Cagivo Mito, al Hondo NSR?

Men se absolutno najbolj dopade Mito, sam nevem, motor bi meu kr za velik cajta-dokler ne grem kej zaslužt pa si kupm kej močnejšga ampak recimo še ene 3-4 leta.

Pa na kaj je treba bit najbolj pozoren pri nakupu 125-ke rabljene

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!