Skoči na vsebino

Honda NSR, Cagiva Mito, Aprilia RS, Yam TZR (125)


Racing

Priporočene objave

zdele se prodaja ena nsr-ka za 430k na (Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.) pa mal poglej pa še lepo očuvana zgleda, sej tiste 30k boš pa že zglihu

pejt pogledat

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najprej dobrodošel med motosvetci :OK: :OK:

Žal boš moral brebrati vse strani :grim , ker ne bomo še enkrat ponavljali :angry2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav na forumu!

Zdej odvisno kej hočš od motorja.... res da so vsi našteti sport klasa vendar je useen kar razlika med NSR-ko in Mitom.

Če se hočš tud kej dlje vozit in hočeš dokaj udoben motor in poceni vzdrževanje je najboljša izbira Honda NSR. Res pa da je mal bol švoh od ostalih dveh (cca 10 - 20 km/h manj) in ti kmalu postale premalo...sam tud RS in Mito ti ratajo počasni .)

Če rabš hiter motor, da boš pilil ovinke, pospeševal za znoret in da boš prvabljal poglede je prava izbira Cagiva Mito. Končno hitrost ma precej visoko, je zelo lep motor,.. slaba stran pa so rezervni deli, ki niso poceni in mal težje jih najdeš, ker ni zastopnika za Cagivo v Sloveniji. In mislm da za 400k neboš dobil niti 98' letnika.... je najdražji od vseh treh <_<

Aprilia RS 125 je pa skor alternativa Mitu. Lih tko ma ful hude pospeške, končna je skor ista (večna dilema in prosim... NE ZAČET NABIJAT!!!). Je bol poceni kot Mito in za ene 400k bi lah zglihau 99' letnik, alpa raj 98' kr je dost lepši (vsaj meni). Z rezervnimi deli ni večjih problemou.

Glede pokvarjlivosti pa odvisno od prejšnjega lastnika in tebe, kako boš ravnav z motorjem...je pa nasplošno znano da se baje najmanj kvari Honda :hmm:

Na tvojem mestu bi še mal pršparau pa kupu RS 125. Sicer pa ni tak problem kupit motorja....denar je problem ko se začne servise delat...gume menjavat...tankat... Sam če boš tko gledu neboš nikol meu motorja .)

To je sam moje skromno mnenje in glede na odločitev pred katjro si, bi ti priporočal da si prebereš useh 17 strani, pa še od usakga motorja maš svojo temo :)

Uspešn nakup!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hei!

Mislim, rad vsak dan zvem nekaj novega in me zanima še mal podrobnosti o zgornjem postu...

Mito za nore pospeške in za pilit ovinke? Kolk pa so ti nori pospeški boljši od ostalih v konkurenci? Lahko navedeš sebi željen podatek :OK:

Potem pa še tole malenkost o ovinkih. Kako veš da je ravno mito za pilit ovinke? Mislim, kolk 100 km izkušenj imaš z vsakim od teh treh da kej takega izjaviš? :?

A je sploh kdo od vas, ki primerjate te motorje že vozil vse tri? :?

Pa tko mislim res vozil, ne naredil samo en krog gor in dol po ulici...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ej folk dj nj mi en pove če je možn d se mi je v 1 mesecu spraznu akumulator pr hondi nsr125 . dons sm jo hotu mal zalavfat pa je sam neki hotla sam zakurblala pa ni sam neki se je matrala d bi .Ej dj če kdo ve kva je tle loh narobe d mi ne vžge nj mi plis pove?

GUZY :slap:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej prebral sem vse poste :blink: in uglavnm sm nekako se kr odloču za Mitkota, sam nevem kje in kako in za kolko ga dobit...

Še neki me zanima, a mislte da se splača kupt poravsano-sam plastike, pa mal zbit še sceno, pol pa jo doma(sosed je avtoklepar) pokitat pa pobarvat na eno svojo kombinacijo al kej tazga?

Kako se jo pa odblokira? A sam tist v avspuhu? To bi se dalo doma nardit-pr sosedu ku ma autogen

Mal mi povejte :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vidiš sej gre, res da 19 strani ni malo ampak vseeno. :huh:

Najlažje boš motor dobil prek oglasnika, kater se pa tud na netu najde.

Če je motor le poravsan ni problema, dobil ga boš precej cenej, pa če ti ga sosed res fajn zrihta pa daš še original nelepke gor pa bo. Če ne boš nardil original, ga boš pa potem težko prodal.

Glede blokad pa mislim da piše v drugi temi

Želim ti veliko uspeha in sreče pri nakupu

Popravljeno . Popravil yozo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mah ja sosed bi naredu valda bl poceni ku bi mu jest pomagu, sam če že bi pobarvu neki custom alpa nevem, kolk pa stanejo oriđinal nalimke?

V drugi temi?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst sm vozu tako mitota kot rs, pa ni nevemkake razlike med njima v moči. Edina

prednost ki jo ma mito je po mojem njegovih 7 prestav pa tisti blažilnik krmila.

Pomanjkljivosti bi ble po mojem italjanski agregat, težko dobavljivi deli, števec,

ki kaže mnogo preveč... Odločit pa se mora vsak sam .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mah ja sosed bi naredu valda bl poceni ku bi mu jest pomagu, sam če že bi pobarvu neki custom alpa nevem, kolk pa stanejo oriđinal nalimke?

V drugi temi?

ta tema se nahaja tuki -> http://www.motosvet.com/tabla/index.php?sh...&hl=cagiva+mito

aith

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

guzi isto se je men zgodil!! :BUA: sam ni fora v akumulatorju v bistvu mu lahka das se enga zravn da bo boljs verglu sam problem je v tem ker je motor stau olje se je usedlo in po domace malo zapacalo masino! ni nc tak hudga jst sm naredil tako da sem zbudil zverino! enostavno sem vbrizgal mesanico direkt v cilinder spucal svezko in jo pomocil v mesanico in dodal akumulator!!! parkrat probal in je vzgal (ce ti nebi takoj lahko se enkrat ponovis vajo) potem sem se peljal mal in ni blo problemov nasljedni dan mi je tudi brez problema vzgal! .)

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No ta taspodnja je tip reku da ma menjan rawe ventil, odprt avspuh, menjane stroboskope v prednji in zadnji luči ???, in menjane žmigovce, končna je po števcu okoli 180km/h, sportni filter, sam po slikah sodeč ni registrirana

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ves kak je!! zle se ti se mogoc dobr zdi k recejo da so neki rave ventil menjal sprtn filter pa to....! isto je bilo pri men sam ti povem po neki cajta si bos pa gor prsu! jst ce bi meu se eno priloznost bi probal kupit motor v originalnem stanju kr zej nkol ne vem kaj so delal s to masino itd. nikol ne vem kaj je crknlo ze kaj je bilo zamenjano kaj ni bilo kaj je bilo narobe s tem s onim...!! a ves kaj ti hocem povedat ?? :? v glavnem odlocitev je seveda tvoja

p.s.: tudi sam sem kupil ze predelan motor in tudi ni ne vem kakih problemov sam vcasih pol ne ves kaj je bilo narobe itd.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mito so fuuul precenjene... 700k za letnik 98 se men zdi totalno prevec... :doze:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hehe :P ne rabim :) bom novo kupu... sam podau sm primer iz salomonca pred parimi mesci :BUA:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

O p×××× kr novo boš šu iskat, sam se mi zdi da boš mel u prometnem pol ne sam 11 KW ampak kukr je pač

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Burek...če bi prebral temo bi vedu da je o tem že veliko predebatiranga. Če pa ne v tej temi pa v temi od Cagive Mito

Popravljeno . Popravil Crownless
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej sm prebral to temo, une pa ne, sam jest bi tud novo B)

Ej boš povedu kako gre ta stvar ker more bit huda! :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No ta taspodnja je tip reku da ma menjan rawe ventil, odprt avspuh, menjane stroboskope v prednji in zadnji luči ???, in menjane žmigovce, končna je po števcu okoli 180km/h, sportni filter, sam po slikah sodeč ni registrirana

lej, kot prvo, rave ventil ni potrosni material, na vsakih 15k km se ga le ocisti saj in olja, in je to to.

odprt izpuh - potem je treba odpret tud airbox in dat not ustrezno dizo, drugace pride do spiranja karterja, kar je za masino skodljivo (pomanjkljivo mazanje).

menjane stroboskope - WTF? mislis fokus? ce ze, pol je blo neki narobe - verjetno je bla razbita. luci niso potrosni material!

menjani zmigavco? zakaj ze? razen ce so aftermarket...

ok, sportni filter - vprasi ga se za velikost dize.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja, uni stroboskopi-tudi jest nesm vedu zakaj se gre, pravi tip da so to une stroboskopske lučke, je narjeno na ločeno stikalo tko da ti utripajo, je sam fency dodatek, ma športn filter, žmigovci so valda aftermarket, ma 16000km, ketna in zozniki imajo manj kot 1000 km, guma zadnja je nova neka dunlopka, olje za mešanco je pa uporabljal motul mx če se prav spomnem pa letnik 98, redno servisiran...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

stroboskop je bol ko ne sam afnarija. sj ql na showih, d bi pa ko gres na kavo pustu przganga, pa ga pol porival da zakurbla - ne hvala, raj sm povprecnez. :)

za gumo pa zobnike (ce je menju zobnike bi mogu se ketno - menja se vse naenkar!) nej ti pokaze racune, d te ni naflancu pa ma gor stare zobnike (lahk na prvi pogled zgledajo ok, so pa v resnici ze za v smeti), pa 4 leta staro gumo ko je ze trda d nc ne drzi... ...pa çe ma 16k km mors menjt bat (on ga ziher ni, drugac ga neb prodaju, ce ga je pa naj ti racun pokaze), ta te pride okrog 35 jurjev + delo enih 20.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ketna in zobniki imajo manj kot 1000 km-to sem jest napisu

ja kaj bi lohk to sam zamenju? al je kšn problem z vodo in tem sranjem, drgač v principu znam ker mam izkušnje

Tip pa prodaja zarad tega ker si kupuje avto

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!