JMatic Objavljeno Februar 2, 2005 Opozori Objavljeno Februar 2, 2005 bljeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh :SS :SS :SS :SS :SS :SS :SS :SS :SS :SS :SS ko komar :> skoda ker ma tkao lepo ime heh....... yamaha fazer za tiste ki ne vejo ... :P drugac je pa motor najlepsi sele potem ko si ga clovek sam predela (pac kokr mu je vsec ...)
Erik Objavljeno Februar 2, 2005 Opozori Objavljeno Februar 2, 2005 Sprednjo masko dol pa od streetfighterja gor pa bo :OK: :grim
Stric Burek Objavljeno Februar 2, 2005 Opozori Objavljeno Februar 2, 2005 Kolk bi stale približno fake plastike surove(nepobarvane) za Športno al Rs al Mito? Tko čist okvirna cena
Dolenc™ Objavljeno Februar 2, 2005 Opozori Objavljeno Februar 2, 2005 Jst sem gledov nekje za mitota pa je blo okrog 300 evrov.
RHonda Objavljeno Februar 3, 2005 Opozori Objavljeno Februar 3, 2005 Kaj to neoriginalne al original ?
Zok Objavljeno Februar 5, 2005 Opozori Objavljeno Februar 5, 2005 Lahko dobiš moj falus. :angry2: Photoshop stane ogromno. Če maš gnar si ga kup, drugače ga pa stakn z neta :angry2: ← brez takih izjav, prosim. pa brez offtopicov a la fazer tud. photoshop ma okrog 160mega, lahk ga dobis na dc++ (tud js sm off topic, z namenom da zakljucim off topis poste). plastike pa se po mojem mnenju najbolj splaca kupit rabljene, k itak jih pokitas pa na nov prebarvas, pa ce dobr nardis je pol vseen al so ble prej ze rabljene al ne... :blush:
Stric Burek Objavljeno Februar 11, 2005 Opozori Objavljeno Februar 11, 2005 Še neki, glede vzdržljivosti je Honda NSR še najbolj? kaka je pa lega na cesti-ovinki, kako drži napram Rs ali mito, ma kdo prou izkušnje z obatremi? :)
Grilzz Objavljeno Februar 11, 2005 Opozori Objavljeno Februar 11, 2005 Nekje v tej temi je ze nekdo napisal primerjavo med mitotom in blokirano NSR. Jaz sem imel NSR in nekaj malega sem vozil RS. Vsekakor boš skozi ovinke sledil mitotu in RS-ki in še marsičemu drugemu, če znaš kolikor toliko vozit. Le pri serpentinah navzdol sem imel jaz včasih občutek kot da bi mi želelo spodnesti prednjo gumo (NSR je malenkost težja od onihdveh) za ostala dva ne vem. Z odblokirano bi moral po teoriji sledit tam do 140, od 140 naprej pa bi ti verjetno začela uhajati.(prebral na nekem drugem forumu) Pri dragu z mitotom na dolgem mostu (parkirišče) je bil mito pred mano za par metrov (tm okol 100 km/h) Moja je šla po števcu 160 samo nisem nikoli sprobaval končno s kako drugo 125ko, zablokirane pa grejo isto to ti lahko povem iz prve roke. Glede vzdržljivosti pa, jaz sem imel NSR za dve polni sezoni in prevozil čez 16k km in ves čas mi je delala bp. Ko sem se slišal s sedajšnjim lastnikom par mesecev nazaj je tudi on rekel da nima z njo nobenih problemov. LP Mare
Erik Objavljeno Februar 11, 2005 Opozori Objavljeno Februar 11, 2005 O tem je blo ze veliko napisanega a vseeno ti povem da je NSRka glede vzdrzevanja najcenejsa :grim
DGUZELJ Objavljeno Februar 12, 2005 Opozori Objavljeno Februar 12, 2005 Ej folk jest mam tud NSR 125 pa me zanima kdaj bi blo pametnoo neredit generalni servis k mam že 30k kilometrov motor je pa 99 letnik,aja pa še kolk to prbližn košta generalna?ps.-zaenkrat nisem imev znjo še nubenih problemov,dela kot urca LP, Guzy :afro1: :yea2: :yea1:
Enzo Objavljeno Februar 13, 2005 Opozori Objavljeno Februar 13, 2005 ja če hočš bit sigurn, da bo use laufalo uredu, je že skrajn cajt, da nardiš generalno. Stal te bo okrog 100k...sicer pa odvisno kaj ti bodo zamenjal :hmm: Če maš pa redno narejene servise in da si use delal, tko kot je prav..... pol skor da ni razloga za generalno...to delaš ko kupš motor z druge roke <_< .)
Stric Burek Objavljeno Februar 13, 2005 Opozori Objavljeno Februar 13, 2005 No recimo da nimamo na razpolago preveč denarja, in da dobiš ponudbo za vse tri motorje: NSR, RS in Mito, isto ohranjeni, podobne hitrosti, za isto ceno, kaj bi izbrali? Gledamo tudi na nadaljne vzdrževanje, porabo goriva...., kateri bi se najbolj izplačal?
Grilzz Objavljeno Februar 13, 2005 Opozori Objavljeno Februar 13, 2005 Yamaho FZR 1000 letnik tm okoli 93, 94.
Grilzz Objavljeno Februar 13, 2005 Opozori Objavljeno Februar 13, 2005 No mal sem se hecal. Izberi tisto ki se tebi zdi. Lahko da ti bo NSR po 100 km ribnla, mito pa delal brez problemov. RS itak da ne boš kupil k je, tko no, grda. Vsak rabljen motor je riziko.
Stric Burek Objavljeno Februar 13, 2005 Opozori Objavljeno Februar 13, 2005 Ja sej pravm da so use enako ohranjene... kaj pa recimo da maš za nvo nabavt? da so use isto dnarja, kaj bi nabavu Glede RSke, ja je res najbolj ne lepa :D , ampak, Mitoti so predragi, oz. jih je premalo, NSRke pa so kao švoh, RS je pa neki vmes, pa tudi največ se jih prodaja
Erik Objavljeno Februar 13, 2005 Opozori Objavljeno Februar 13, 2005 Ta objava je :topic: ampak sem moral povedati. DimmniBurek a se nisi kupil motorja. Sam sprasujes pa nic ne kupis. Kupi motor, ki ti je vsec in imas dovolj denarja za njega. Jaz ti sam povem da ima vsak motor velike stroske, neglede al je aprilija :grim al honda :grrr
Stric Burek Objavljeno Februar 13, 2005 Opozori Objavljeno Februar 13, 2005 (popravljeno) DimmniBurek bo kupu motor takoj ko dobi tapravga prodajalca s tapravim motorjem, zato pa vprašam tle da se ne bom preveč najebal, verjetno bo to kr RSka, ker jih je pač največ :fight2: Popravljeno Februar 13, 2005. Popravil DimmniBurek
RHonda Objavljeno Februar 15, 2005 Opozori Objavljeno Februar 15, 2005 Ja sj rs od letnika 99 naprej so res grde... Če je pa ta stari model komu grd pa no comment <_<
Zok Objavljeno Februar 15, 2005 Opozori Objavljeno Februar 15, 2005 predstavlite si kombinacijo sasije aprilie AF1 in agregata kawasakija KLR 650: (v primerjavi s KLRom) vrhunske vozne lastnosti, nuore bremze, sportna drza in izgled, ducati sound, stroski so prakticno omejeni na gume in bencin (nic vec tankanja olja in menjavanja batov), papa 3 litre, ce ga gonis 5, 125-130 kil, 4,5 sekunde od nule do 100, vzdrzljiv in zanesljiv ko prasica, registracija za 125 cc (AF1 ni glih znan, pa reces skifom pac d je ze v originalu 4T :)), 59 konjev (+tuning, eetaq), navora kolk hoces, top speed 210+ km/h realnih (RS 250 s 70 HP ima t.s. 210 km/h, pa je dost bolj masivna), avspuh nima resonancnega trebuha, in ker je ozji bi lahk spelau ror pod sedez (pa akrapo nalepka gor, hehe :P)... :) :) :) ...edini problem je to d bi rabu dost kovinarskih del d bi naredu nosilec masine (placa je "tam spodaj" dost, sam spodnji del okvirja bi mogu na nov nardit - nizjega za kakih 5 centi, ko itak ni vec spodi tizga fi 15 centi rora), pa pol se skoz en svasaparat zravn nosit ko bi rust razpadu ko bi po gasu stopu... :blush: ...ampak ideja pa ni slaba, ha? :D
batzajla Objavljeno Februar 15, 2005 Opozori Objavljeno Februar 15, 2005 ma tis čist zatrapan v tole af1 :D ja,drgač ne bi blo slabo..nisi prvi k se je to spomnil,samo naredu pa še noben ni...verjetno bi bla problem mašinaj,cilinder je precej višji od 125-ke...
kađiva Objavljeno Februar 15, 2005 Opozori Objavljeno Februar 15, 2005 ...ampak ideja pa ni slaba, ha? :D ← Ideja ni slaba :D Sej sem jaz to že enkrat v temi od Cagive MITO napisal, da bi blo ful hudo,če bi noter vtaknil kakšnu Huso 610 al pa kej podobnga,pa rore ji speljal pod zic, in dobil bi malega Ducatija :OK: Sam a ni škoda cajta,denarja in živcev,da bi se s temu ukvarjal .) :) Aja pa ne vem od kje ti podatek, da ma KLR650 59 konj :? lp cagiva
Zok Objavljeno Februar 15, 2005 Opozori Objavljeno Februar 15, 2005 Aja pa ne vem od kje ti podatek, da ma KLR650 59 konj :? ← nov ma 42, stari 59. .)
Dolenc™ Objavljeno Februar 15, 2005 Opozori Objavljeno Februar 15, 2005 Ja eden rihta mitota z 500ccm mašino. Na nekem 125forumu je, ne spomnem se zdej točnega naslova. Anand ma nick. Pa mašina paše notr brez predelav ogrodja.
Erik Objavljeno Februar 15, 2005 Opozori Objavljeno Februar 15, 2005 Ajde Zok nared en unikat, ki bo nor :OK:
Priporočene objave