Skoči na vsebino

Honda NSR, Cagiva Mito, Aprilia RS, Yam TZR (125)


Racing

Priporočene objave

imho slaba ideja.

Mašina od klr ma vsaj 50 kil, treba delat dat zadnji zobnik, da paše na pesto od af, ker je pač treba močnejšo ketno dat, pa klr sploh ni vzdržljiv, govoril s par folka ki so ga skurcal, če ni glih zaribu, je pa olja neomejeno kuru. Pa mašina ma max 50km original. Pa da o vibracijh ne govorim, ti mora že zarad tega plastika razpadt.

Pa zarad auspuha pod zicom bi ti motor zgoru, ker pri enmu cilindru se izpuh ful greje.

Je pa res da ima gilera rc 600 isti gištel, bremze, fedre kot rc 125.

Pa da ima zavorno pot kot vlak.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ej folk a kdo ve kolk keša pride kšn polini kit za HONDO NSR 125,pa ker avspuh se najbl splača gor dat d ma mal bl močn gla s k tole zdj je bl brenčanje;)aja pa še če se da odspredi dat kšno širšo gumo?

TNX Guzy :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zvok boš pridobil če snameš pokrov z airboxa (mal bo "mukal", pena mora seveda ostati notr), z izpuhom pa bo vedno brenčanje ker je 2T.

Za ceno kitov pa pošlji kksn mail našim uvoznikom za malossi in polini.

Z gumami pa spremeniš vozne lastnosti motorja (največkrat na slabše).

PS: Zok a se ne bi pol bolj splačal kupit kakega GPZ ali kaj podobnega.

Popravljeno . Popravil Grilzz
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zvok boš pridobil če snameš pokrov z airboxa (mal bo "mukal", pena mora seveda ostati notr), z izpuhom pa bo vedno brenčanje ker je 2T.

Za ceno kitov pa pošlji kksn mail našim uvoznikom za malossi in polini.

Z gumami pa spremeniš vozne lastnosti motorja (največkrat na slabše).

PS: Zok a se ne bi pol bolj splačal kupit kakega GPZ ali kaj podobnega.

Ej kaj si pa mislu z temu GPZ?

Aja ke pa je ta airbox,sory k take sprašujem sam to je moj pru motor zdj,razn skuterja! :slap:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

GPZ je za Zoka, ki misli v AF1 dat večjo mašino.

Airbox je tista škatla v kateri je filter za zrak. Nahaja se pod rezervarjem za tank in do njega prideš tako da tank dvigneš, kot da bi želel dotočiti olje. Potem odviješ 6 (če se dobro spomnim) križnih vijakov na tisti velki črni plastični škatli. Ko boš odstranil ta pokrov boš videl peno. To peno moraš neko pritrditi (jaz sem z izolircem) da ne bo padla ven. Če se boš vozil okoli brez pokrova ti priporočam da večkrat spucaš filter.

Simpl k pasulj.

LP Mare

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

za boljsi zvok odpres auspuh pa odklopis airbox pa filter (sportn) kr direkt na fergazer se bo tak dru da se bos mogu policajev bat! :devil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

imho slaba ideja.

Mašina od klr ma vsaj 50 kil

manj. se vedno je enocilindras. pa tud od AF1 masina ni glih lahka (verjem, jo ze kr neki cajta prenasam po bajti! :afro1: ). sicer pa suha stock AF1 tehta 117 kg, tk d bi masa bla pol po moje okrog 130 kg (malo tezja masina, pa dolocene komponente grejo ven).

treba delat dat zadnji zobnik, da paše na pesto od af, ker je pač treba močnejšo ketno dat

si ze vidu kako ketno ma AF1? pravzaprav je (razen morda glede dolzine) enaka kot pri 600 cc.

, pa klr sploh ni vzdržljiv, govoril s par folka ki so ga skurcal, če ni glih zaribu, je pa olja neomejeno kuru.
bolj vzdrzljiv je ziher kot Rotax Type 123. pa ce da skor 2x vec od sebe, je to to.

Pa mašina ma max 50km original.

43 kW je nekako 58,5 konjev, kajne? :) nja, novejsi so pa zaradi ekoloskih zahtev rahlo v piz*i. shiranih 42 konjev :?

Pa da o vibracijh ne govorim, ti mora že zarad tega plastika razpadt.

nak, to pa ne bo drzalo. kolk sm se js s KLRom vozu me ni nic po jajcih scemel, kar se mi je pri RS 125 ze dogajalo (ne vem al antivibracijska gred ni bla v pravi poziciji med sestavlanjem al ka, v glavnem blo je motece, pri KLRu pa ne).

Pa zarad auspuha pod zicom bi ti motor zgoru, ker pri enmu cilindru se izpuh ful greje.

hmmm... ...kaj je ze to izolacija?? :blush:

ce gledas sportnike (predvsem MotoGPjevci) k majo under-seat avspuhe, majo skor vsi ob straneh zracnike... ...sem opazil, vseeno hvala za opozorilo. :) ampak tam spodaj plastike ne potrebujem (tolk placa k ma pod sedezem - kreditno kartico lahk dam tud v zep), tud oljni rezervoar gre vstran, elektroniko se da pa tud kam drugam namestit, ne glih pod voznikov sedez, drugega pa razen elektro instalacije tam spodaj ni).

aja, GPZ mi je naravnost grd. :) sorry, tisti zadnji del mi ni ravno privlacen, ce ze govorimo o nekih sportnikih, s katerimi se vozimo izkljucno za zabavo in uzitek... :blush:

sicer pa nism reku d bom naredu to, pac sm mel 1x prevc casa (sm se fizko "ucil" - pravkar 7/7 dobu, hehe B) ), pa je prsla na dan ta ideja. sem pa vceraj (med tahujsim ucenjem :afro1: ) letu na comp pogledat na kateri strani ma KLR ketno, pa sm ugotovu d na levi - ravno nasprotno kot AF1... :slap: zadnje (mono) nihajke se, ceprav izgleda simetricno, ne da obrnit, ker ima nosilec za vpetje mehanizma za progresivno blazenje le na eni strani - spodnji. od 50ke (ki ima ravno nasprotno obrnjeno) pa nekok neb pasalo (dosti ozje je vse skup), pa tud ce bi, ko pol bi pa res mogu met svasaparat pa enga frenda - varilca kamorkoli bi se pelal... :huh:

eh, ni panike. bo cez kak mesec "pravi" KLR padel. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa dobr, rineš z glavo skozi zid, ampak te podpiram :OK:

sj sm reku d se ne bom spravu tega delat. :) ce bi ze sou v menjavo masine, bi gor dal Rotax Type 257 (250 ccm, 2T, 1 cyl, 50 HP, za formula 250 jih frizirajo na 95-98 hp, pa vsi nosilci pa prklucki razn auspuha pa frgazarja, k sta mal vecja, pasejo, tud ketna).

Feltno pa lahko okol obrneš pa maš zobnik na drugi strani :hmm:

ne morm, k mam mono nihajko. sam po desni strani. na levi ni nicesar razn auspuha. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sej res mono švingo maš :slap:

PS dej bodi dušica pa tale :topic: mal poradiraj, ali pa še boljš, prestavi v eno novo temo :winkiss:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej na teh motorjih se menjava s sklopko, ku enkrat mi je en govoru da na enih ja na enih pa brez :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej na teh motorjih se menjava s sklopko, ku enkrat mi je en govoru da na enih ja na enih pa brez :blush:

In potem s takih virov poslušamo kako so motorji pokvarljivi :slap: :grrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Teh 25 strani sem prebral in sem najdo samo iz nsr na mito ne pa iz rs.Vendar sem se odlocil kerga bom kupo.To bo aprilia letnik nad 99.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja jest sm tudi prebral vseh takrat 19 strani :blink: in sm se komej pol odloču za NSR, ta prvo pa sm si mislu nabavt Mito! Še mal počaki, sej se ti ne mudi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še malo premisli in se odloči za RS :BUA: Ni nujno, da bo tisto kar hvalijo drugi

všeč tudi tebi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ti to men praviš?

Ne razumem tega:

Še malo premisli in se odloči za RS :BUA: -->zakaj ta smeško, če pa praviš naj se odločim za RSko?!? :blink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

še malo premisli in se odloči za NSR-ko :grim :OK: :yea2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@DimmniBurek: pust folk vidš da te "jebejo" :P

ti kupi kar ti je pač všeč,...nekih hudih razlik med temi 2T 125 ccm ni,...eden malo bolje gre,...spet drugi malo manj pokuri,...tretji je cenejš za vzdrževanje,..sam te razlike so zlo majhne tko da je bl stvar tega kaj ti je všeč in kaj hočeš imet.

Dobr nakup ti želim .)

lp cagiva

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!