Skoči na vsebino

Honda NSR, Cagiva Mito, Aprilia RS, Yam TZR (125)


Racing

Priporočene objave

Ja če ola zmanka ni dober ;)

Še to, če ti crkne ko speljuješ, probej se mal z unim šravfkom na frgazerju igrat. Ponavad je tak šravfek k kr dost vn gleda, pa je mal večji, pa feder ma okol sebe ovit. Tm lahko mal obrate nastavlaš, sej se da lepo z roko obračat, tko da ni neki problem :) .

Popravljeno . Popravil Dolenc™
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še neki, a se dost pozna recimo če ma motor 35k km, pa je bla generalna pri 30k km, na drugih stvareh? na gruštu, feltnah, vilcah....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja no, ne vem če piše v service manualu na kolk km moraš vilce menat ;). Najbol je da si motor ki ga želiš kupit OGLEDAŠ. Pa boš prec vidu v kakšnem stanju je. Če ne pa vzami kakega mehanika s sabo pa naj ti on pogleda, če te skrbi kakšen motor boš kupil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je kej narobe če se ti diski po 15km vožnje segrejejo tolk da jih ne morš prjet v roke

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz sem imel že večkrat frjolčne diske pa ni blo blo problrmov. Bolj ne varno je če zavorna tekočina zavre ali pa ploščice "glazirajo".

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz sem imel že večkrat frjolčne diske pa ni blo blo problrmov. Bolj ne varno je če zavorna tekočina zavre ali pa ploščice "glazirajo".

ja in to se zgodi?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

am pomoje je mislu kdaj pa kako pride do tega :>> no ja jest bi tut to rad vedu, k nwem :? :? :? :D :D :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Men se je zgodilo samo takrat, če sem ga po bregu dol tiščal. Po ravnini se bolj težko pregreje, razen če imaš defektne bremze. Al pa če ga po kaki zaviti cesti prov nažigaš. :OK:

Ploščice sem pa zažgal samo na avtu, poln avto folka po bregu dol, pa ni fleten občutek. Bremze primejo samo ene 30%. Se sploh ne da ustavit. :wacko: Ampak po par kilometrih in rahlem bremzanju je problem odpravljen. :)

Spet sem :topic: :glare:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glazirajo-taka plast se nardi čez-kot sa bi ponev zakuril, in pol ne prime nič, diski so prekleto vroči in ploščice tudi, zato pol ku se shladi tisto nekako odpade dol, zato pa majo športni diski luknje ali zareze, da pobira umazanijo(tudi ploščice-zdržijo od brembota ta mehke 5000km, govorim za avto), obenem tudi mal pripomore k hlajenju...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Folk dons sm zvedu d moja Hondica dela ko urca. Je reku serviser d je zlooo ohranjena mašina pa d sm kr dobr nabavu.Pr 30000km je zamenu sam svečko k je bla še taprva.

Hudo to! :OK: :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

men se zdi da more bit okol 400€...za cagivo mito....za hondo pa nevem...tam okol.

Sam zkaj bi pa menjavou če je tko hudo ohranjena :hmm: :P

Počak prvo da zariba :grrr :slap: :lol1: :nono:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nevem che se ti splaca za slabe dve leti. she posebej che je tko dobr ohrabnjena kork si reku .) :kva2: :kva2: :yea1:

rajs sparej za ksno cbro :>

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nevem che se ti splaca za slabe dve leti. she posebej che je tko dobr ohrabnjena kork si reku    .)  :kva2:  :kva2:    :yea1:

rajs sparej za ksno cbro :>

Točn tko!

Je škoda denarja za tako predelovanje, ker tudi s kitom še vedno ne bo šlo tako kot si želiš, sam več možnosti je da se ti kej pokvari.

Pa povej kje se dejansko voziš hitreje kot 160.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma kokr jaz vem je fora kita u tem da se motor vrti na mal nižje obrate, gre pa lih ene tolk alpa mal več kokr bi šel z 125cc sam da ma mal manjše obrate in zarad tega tud mašina ni tolk obremenjena in več časa zdrži :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mah, klinac, lej daš Tomosa brust na 42mm, torej iz 49 ccm na 60ccm pa ti gre eno leto, pol pa.... Pa kvari se ko kurba in tku naprej, isti šit ti je tle, sej dobiš sam več kubov, pa večji carb

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma kokr jaz vem je fora kita u tem da se motor vrti na mal nižje obrate, gre pa lih ene tolk alpa mal več kokr bi šel z 125cc sam da ma mal manjše obrate in zarad tega tud mašina ni tolk obremenjena in več časa zdrži  :hmm:

to nevem ce bo glih drzalo. ce predelujes z nekim kitom, je isto ko je reko dimniburek, pa niti ni nobene logike, da bi masina manj trpela, kr ni nareta za 160ccm, ampak za 125, torej bi masina kvecjemu prej crknla, kot pa kasneje! sicer pa nsr ze itak odblokirana cist lepo gre :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!