Skoči na vsebino

Honda NSR, Cagiva Mito, Aprilia RS, Yam TZR (125)


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Ja če ola zmanka ni dober ;)

Še to, če ti crkne ko speljuješ, probej se mal z unim šravfkom na frgazerju igrat. Ponavad je tak šravfek k kr dost vn gleda, pa je mal večji, pa feder ma okol sebe ovit. Tm lahko mal obrate nastavlaš, sej se da lepo z roko obračat, tko da ni neki problem :) .

Popravljeno . Popravil Dolenc™
Objavljeno

Še neki, a se dost pozna recimo če ma motor 35k km, pa je bla generalna pri 30k km, na drugih stvareh? na gruštu, feltnah, vilcah....

Objavljeno

Ja no, ne vem če piše v service manualu na kolk km moraš vilce menat ;). Najbol je da si motor ki ga želiš kupit OGLEDAŠ. Pa boš prec vidu v kakšnem stanju je. Če ne pa vzami kakega mehanika s sabo pa naj ti on pogleda, če te skrbi kakšen motor boš kupil.

Objavljeno

A je kej narobe če se ti diski po 15km vožnje segrejejo tolk da jih ne morš prjet v roke

Objavljeno

Ja če kej bremzaš je normalen. Če se pa samo od sebe segreje pol pa ni glih dober ;).

Objavljeno

Ja men se na BTju če bremzam tudi ful segreje, to je normalno

Objavljeno

jaz sem imel že večkrat frjolčne diske pa ni blo blo problrmov. Bolj ne varno je če zavorna tekočina zavre ali pa ploščice "glazirajo".

Objavljeno
jaz sem imel že večkrat frjolčne diske pa ni blo blo problrmov. Bolj ne varno je če zavorna tekočina zavre ali pa ploščice "glazirajo".

ja in to se zgodi?

Objavljeno

am pomoje je mislu kdaj pa kako pride do tega :>> no ja jest bi tut to rad vedu, k nwem :? :? :? :D :D :D

Objavljeno

Men se je zgodilo samo takrat, če sem ga po bregu dol tiščal. Po ravnini se bolj težko pregreje, razen če imaš defektne bremze. Al pa če ga po kaki zaviti cesti prov nažigaš. :OK:

Ploščice sem pa zažgal samo na avtu, poln avto folka po bregu dol, pa ni fleten občutek. Bremze primejo samo ene 30%. Se sploh ne da ustavit. :wacko: Ampak po par kilometrih in rahlem bremzanju je problem odpravljen. :)

Spet sem :topic: :glare:

Objavljeno

Glazirajo-taka plast se nardi čez-kot sa bi ponev zakuril, in pol ne prime nič, diski so prekleto vroči in ploščice tudi, zato pol ku se shladi tisto nekako odpade dol, zato pa majo športni diski luknje ali zareze, da pobira umazanijo(tudi ploščice-zdržijo od brembota ta mehke 5000km, govorim za avto), obenem tudi mal pripomore k hlajenju...

Objavljeno

Folk dons sm zvedu d moja Hondica dela ko urca. Je reku serviser d je zlooo ohranjena mašina pa d sm kr dobr nabavu.Pr 30000km je zamenu sam svečko k je bla še taprva.

Hudo to! :OK: :grim

Objavljeno

Dobro to...sam paz da bo še naprej taka.... in da bo dubu tud nasledn kupec isto mnenje serviserja .) :P :OK:

Objavljeno

Ej folk kolk pride nov kit 160ccm?

Objavljeno

hehe, ce bos tak zacel, nevem, ce bo glih naslednji kupec istega mnenja.... :OK: :OK:

Objavljeno

men se zdi da more bit okol 400€...za cagivo mito....za hondo pa nevem...tam okol.

Sam zkaj bi pa menjavou če je tko hudo ohranjena :hmm: :P

Počak prvo da zariba :grrr :slap: :lol1: :nono:

Objavljeno

ja menu bi d bi pol mal več letel k 150 se mi zdi mal premalo!

:(

Objavljeno

nevem che se ti splaca za slabe dve leti. she posebej che je tko dobr ohrabnjena kork si reku .) :kva2: :kva2: :yea1:

rajs sparej za ksno cbro :>

Objavljeno
nevem che se ti splaca za slabe dve leti. she posebej che je tko dobr ohrabnjena kork si reku    .)  :kva2:  :kva2:    :yea1:

rajs sparej za ksno cbro :>

Točn tko!

Je škoda denarja za tako predelovanje, ker tudi s kitom še vedno ne bo šlo tako kot si želiš, sam več možnosti je da se ti kej pokvari.

Pa povej kje se dejansko voziš hitreje kot 160.

Objavljeno

Ma kokr jaz vem je fora kita u tem da se motor vrti na mal nižje obrate, gre pa lih ene tolk alpa mal več kokr bi šel z 125cc sam da ma mal manjše obrate in zarad tega tud mašina ni tolk obremenjena in več časa zdrži :hmm:

Objavljeno

Mah, klinac, lej daš Tomosa brust na 42mm, torej iz 49 ccm na 60ccm pa ti gre eno leto, pol pa.... Pa kvari se ko kurba in tku naprej, isti šit ti je tle, sej dobiš sam več kubov, pa večji carb

Objavljeno
Ma kokr jaz vem je fora kita u tem da se motor vrti na mal nižje obrate, gre pa lih ene tolk alpa mal več kokr bi šel z 125cc sam da ma mal manjše obrate in zarad tega tud mašina ni tolk obremenjena in več časa zdrži  :hmm:

to nevem ce bo glih drzalo. ce predelujes z nekim kitom, je isto ko je reko dimniburek, pa niti ni nobene logike, da bi masina manj trpela, kr ni nareta za 160ccm, ampak za 125, torej bi masina kvecjemu prej crknla, kot pa kasneje! sicer pa nsr ze itak odblokirana cist lepo gre :OK:

  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!