Skoči na vsebino

Honda NSR, Cagiva Mito, Aprilia RS, Yam TZR (125)


Racing

Priporočene objave

Ma če je pa tko bom pa raj dnar na stran dav pa začev šparat da čez 2 let enga 600ccm kupm pa bo bolš! :afro1: :topic: Ej sj res kako je zdj z zakonam za 125, a še vela d maš po 2 letih neomejen? :topic:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma če je pa tko bom pa raj dnar na stran dav pa začev šparat da čez 2 let enga 600ccm  kupm pa bo bolš! :afro1:  :topic:  Ej sj res kako je zdj z zakonam za 125, a še vela d maš po 2 letih neomejen? :topic:

to pa tudi mene zanima???? kak je zaj s tem?? slisal sem, da naj to nebi vec veljalo, eni pa pravjo da za tiste, ki so izpit delali po starem zakonu se velja? jaz itak ze mam za 125 dve leti izpit, pa nevem kak je zaj s tem. ve kdo mogoce kaj???

saj res.... :topic: :topic: :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mah, klinac, lej daš Tomosa brust na 42mm, torej iz 49 ccm na 60ccm pa ti gre eno leto, pol pa.... Pa kvari se ko kurba in tku naprej, isti šit ti je tle, sej dobiš sam več kubov, pa večji carb

no no,ne morš lih tega primerjat... za brušenje+bat daš pr tomosu komplet 10K,pr eni vodno hlajeni 125-tki boš dal precej več .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No kakorkoli že, dokler ne zariba nima veze menjavat.

NSR se zgane pri 5k rpm, potem začne vlečt pri 7k, pri 9k se ji pa odtrga.

Dvomim da ti bo s kitom začel trgat pri nižjih obratih.

Sam sem sicer imel možnost sprobat le Gilero RC 125 s 160 kiotm. Motor je praktično neuporaben v srednjih vrtljajih, ko pa pride na svoje obrate pa se mu dobesedno odf*ka in ti začne trgat balanco iz rok.

Če hočes da bo imelo več navora pri nižjih obratih se je treba vsest na nekaj s 6×več kubiki in s 4imi takti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sicer je za izpit ze nekje u eni temi napisan.... amapk baje pades u tist zakon ki je velajl v tiustem casu ko si naredil izpit... :topic:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja ne morš primerjat po ceni ampak v principu je čist isto, držalo bi recimo 135-140ccm, ampak 160 je mal preveč

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če ti z motorjem delas tko k je treba, ni hujsih problemov..sicer je pa vse odvisno od načina vožnje

Popravljeno . Popravil mAc10
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Alo Alo!!

Jas morem rečt da sem lastnik Grilzzove HONDICE!!

Mam jo že skoraj leto dni.

ravno včeraj sem odstranil pokrov od airboxa. zvok je čisto drugačen.

drgačik pa motor gre kot treba. niti enega problema(morem potrkat). Jutri mam servis in sicer na 18000.naredil sem pa 2000 km v 3 mescih (SE,OKT,MAR)8prej nisem mel izpita).

Me pa nekaj zanima!! Kko lahko odblokiraš NSR 125R letnik 99' ker ma to en prjatelj pa mu gre le 130.

morem rečt da je končna 160(11000 vrtljajev). In za vse tiste ki si želite da bi motor več stegnu, bi rekel, da je to čist brez potrebe ker 160 je čist zadosti. Glavno je da motor primerno potegne do 100 km/h.

Drugače pa nebi vedel kako je s cagivo mitotom in aprilio RS. moj prijatelj ma cagivo planet, nima problema zaenkrat. res pa je da je pa butelj(TIŠČI DO KONCA) 150 se je skoraj v avto zaleto(in to po mestu!!!). :fight2:

NE GA SRAT LJUDJE

:afro1: :afro1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo!

Lepo je vedt, da sta z motorjem še vedno cela in zdrava.

A jo paziš?

No če se boš vozil z odprtim airboxom malo večkrat očisti filter.

LP Mare

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

POsluš, če si zainteresiran glede tiste 99ke, ti lohk jest pomagam, kontaktiri me na sandi8703@yahoo.co.uk

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo!

Lepo je vedt, da sta z motorjem  še vedno cela in zdrava.

A jo paziš?

No če se boš vozil z odprtim airboxom malo večkrat očisti filter.

LP Mare

Ja pazim jo kot je treba pazit!!

Saj zaj si bom naročo novi filter(malossi)tak da nebo problema.

Drugače pa kak si kaj??? Kaj pa zdaj ti voziš???

Ajdan :OK: :OK: :OK: :OK: :OK: :OK: :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kiti dosegajo enake obrate kot original, imajo pa zaradi vecje kubature vec navora.

privatne pogovore pa PLZ laufajta preko PMjev.

LP!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aprilia RS

letnik 2003

2500km

za 490000sit?!?!?

odlično ohranjena, 1.lastnik, prodajaj zaradi nakupa avta

A ni tle kka napaka, namesto 490k pomoje 890k?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Potem sem jaz dobil zadnjo novo NSR-ko v Slovenjiji. :D

@mi:

A je bila tvoja črna kupljena v AS Domžalah, proti koncu poletja 2001.

Če je si mi jo verjetno speljal pred nosom.

Jaz sem moral po mojo na Štajersko, ker je bila zadnja v SLO.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne jst sm že drugi lastnik te nsr-ke tko da ne vem je pa marca al pa aprila bla kupljena tko da misl da nism jst!

a nisi ti mel starejšega letnika

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne, ne imel sem 2001.

Sicer pa se bo še kdo jezil, če bova tkole chatala na forumu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zivjo a kdo pozna mehanika ki bi mi popravil cagivo mito(dinamo mi je šel u kurac) pa da zna to dobro nardit.......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst mislim da bi ti vsak mehanik za motorje znav popravit mitota ;). Edin kar se delov tiče jih moraš iz IT dobit.

Iz kje pa si?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!