X-R2 Objavljeno Junij 10, 2005 Opozori Objavljeno Junij 10, 2005 člouk bot veseu matr jst bi jo lahk kupu pa mi mat ne pusti pa prav da se bom ubou pa sm odličn...pa kwa nej...boš pa u tork dubu
Stric Burek Objavljeno Junij 10, 2005 Opozori Objavljeno Junij 10, 2005 Ma sej, men pa mat ni pustila dokler ne nardim šole, in ta tedn sm se učil po par ur na dan+noč sam za motor?!?! Razumeš, in pol me je čist zbilo, joj ej, ja sam se bojim da mi je ne bo prodala niti u torek, zdej čakam mail od brata, da vem kaj bo se on z njo zmenu
Stric Burek Objavljeno Junij 10, 2005 Opozori Objavljeno Junij 10, 2005 ja bom delu rompompom u ubeh primerih :wacko:
Zok Objavljeno Junij 10, 2005 Opozori Objavljeno Junij 10, 2005 Suzuki Rg je že zlo str motor, tko da lega in vzdržljivost nista kej preveč uredu. Mašina je močna kokr se za 2-taktarje tastare spodobi. Razmišli rajš o kakem novejšem motorju. Pa RG ne spada v to temo <_< ← vozu '95, tk d kaj hudo star ni. lega in vzdrzljivost je zmerno do pretezno kul - prava igraca je, v zaprte ovinke gre raj k RSa, v odprtih nism mel najboljsga filinga, mogoc zato k me je za tak motor enih 20 centi v visino prevec, pa sm zgledu gor k bik na piciklu.. suce se do 12k rpm (tam sm saltu - res pa je mel aftermarket avspuh, 3x prevc odprt - pazi to - AKRAPOVIC!! doma nasvasan gor :D). moc je do 9k rpm pogreb, naprej pa tak, no, lepo za tako kubaturo, sam proti aprilii, ka pa vem... O:-) res pa avspuh velik vpliva na to. je pa to motor za manjse motoriste, za kake japoncke. :) pa dobavljivost delov zna bit tud vprasljiva, ce nimas vez (meu ga je best frend, je najdu trgovino kjer so lahk zrihtal zanj ktirkol del, ampak ne vem kira trgovina je to). lustn motorcek, sam premajhn, premal kultiviran, premal agresivna prednja zavora, pa premal lep d bi ga mel. :krneki:
Dolenc™ Objavljeno Junij 29, 2005 Opozori Objavljeno Junij 29, 2005 Test 4 motorčkov. Sicer je v Nemščini sam mogoče pa kdo kej zastop :)
BikeRBoY Objavljeno Junij 29, 2005 Opozori Objavljeno Junij 29, 2005 rezultati testa niso ravno primerljivi z resničnim stanjem 125ccm sport klase :fight2:
Dolenc™ Objavljeno Junij 29, 2005 Opozori Objavljeno Junij 29, 2005 Ja tak test je čist subjektivno mnenje avtorja :). Pač kdo drug bi iste motorje drugače ocenu. Čist realen bi pa bil če bi testerali odprte verzije.
BikeRBoY Objavljeno Junij 29, 2005 Opozori Objavljeno Junij 29, 2005 sicer nisem pristaš cagive samo da ma majnšo top speed ko cbr-ka
JMatic Objavljeno Junij 29, 2005 Opozori Objavljeno Junij 29, 2005 ja to nekaj pove heh. tko da..... ta test je fejk :>
mjemec Objavljeno Junij 29, 2005 Opozori Objavljeno Junij 29, 2005 LOL kao GPR neki hud. Nima šans proti RSki al pa Mitotu...
Grilzz Objavljeno Junij 30, 2005 Opozori Objavljeno Junij 30, 2005 Poglejte si najprej po kaksnem postopku so jih ocenjevali. Tudi če bi testirali odprte 2T in bi vsi dobili max točk(40) pri "antrieb", bi imeli še vedno manj točk kot CBR. Taki primerjalni testi se pač ponavadi delajo pri motorjih iste klase, kjer se bo pač primerjalo vse im ne samo karei najbolj potegna in kateri ima najvišjo končno.
d€nzi Objavljeno Junij 30, 2005 Opozori Objavljeno Junij 30, 2005 se strinjam ja in ne more biti powsod prwa cagiva ali pa aprilia ali pa honda ali pa katerikoli motor ampak se wedno nekaterim powe wse koncna in pospeski...
xboyx Objavljeno Julij 1, 2005 Opozori Objavljeno Julij 1, 2005 kupujem 125ko in me zanima katero od teh treh mi priporocate rad bi bol uzdrzlivo pa da bi normalno delala pa ni mi do hitrosti men je bl pomembna uzdrzlivost motorja hvala za odhovore
Crownless Objavljeno Julij 1, 2005 Opozori Objavljeno Julij 1, 2005 (popravljeno) Hondo. Drugače pa preberi celotno temo in boš zvedel, da o tem ni malo napisanega. Popravljeno Julij 1, 2005. Popravil Crownless
DGUZELJ Objavljeno Julij 1, 2005 Opozori Objavljeno Julij 1, 2005 Če hočš met motor , ki ti bo delal dolgo pa brez težav si vsem NSR-ko, sam vedi da to ni lih nevem kako živahen motor, je bol motor za tako lagodno vožnjo, ker je tud dost udoben proti ostalim 3. Drugače maš pa glede tega že ogromno napisanga tko d si kr mal preber.
Grilzz Objavljeno Julij 1, 2005 Opozori Objavljeno Julij 1, 2005 Hondo. Drugače pa preberi celotno temo in boš zvedel, da o tem ni malo napisanega. ← He, he veselo branje. Bodi srečen da te ne zanima Yamaha DT.
Stric Burek Objavljeno Julij 1, 2005 Opozori Objavljeno Julij 1, 2005 Heh, jest sm prebral takrat se mi zdi da 20 al neki več strani, jah kako urco pa je blo dost da me je prevzela :devil:
xboyx Objavljeno Julij 1, 2005 Opozori Objavljeno Julij 1, 2005 ja sej jest sm tud prebrau in izvedu da je honda dokaj uzdrzliu motro zanima pa me kako je kaj s servisi tega motorja in kje se dobi kaksne rezervne dele
Grilzz Objavljeno Julij 1, 2005 Opozori Objavljeno Julij 1, 2005 Servisi so na 6k km, rezervnih delov naj nebi rabu, če dobiš lepo. Pri 25k km naj bi se preventivno menjal bat,...
Stric Burek Objavljeno Julij 23, 2005 Opozori Objavljeno Julij 23, 2005 Kaj se zamenja pri rednih servisih ponavadi, in kolk koštajo?
DGUZELJ Objavljeno Julij 23, 2005 Opozori Objavljeno Julij 23, 2005 Ej Dimi servisi niso dragi, jest sm dal za na 30.000km sam 10k SIT. Zamenjal mi je pa olje,mal ketno netegnu... Drgač je pa določen kva se na kolk menja!
Priporočene objave