Skoči na vsebino

Honda NSR, Cagiva Mito, Aprilia RS, Yam TZR (125)


Racing

Priporočene objave

Ma sej, men pa mat ni pustila dokler ne nardim šole, in ta tedn sm se učil po par ur na dan+noč sam za motor?!?! Razumeš, in pol me je čist zbilo, joj ej, ja sam se bojim da mi je ne bo prodala niti u torek, zdej čakam mail od brata, da vem kaj bo se on z njo zmenu

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Suzuki Rg je že zlo str motor, tko da lega in vzdržljivost nista kej preveč uredu. Mašina je močna kokr se za 2-taktarje tastare spodobi. Razmišli rajš o kakem novejšem motorju. Pa RG ne spada v to temo  <_<

vozu '95, tk d kaj hudo star ni.

lega in vzdrzljivost je zmerno do pretezno kul - prava igraca je, v zaprte ovinke gre raj k RSa, v odprtih nism mel najboljsga filinga, mogoc zato k me je za tak motor enih 20 centi v visino prevec, pa sm zgledu gor k bik na piciklu.. suce se do 12k rpm (tam sm saltu - res pa je mel aftermarket avspuh, 3x prevc odprt - pazi to - AKRAPOVIC!! doma nasvasan gor :D). moc je do 9k rpm pogreb, naprej pa tak, no, lepo za tako kubaturo, sam proti aprilii, ka pa vem... O:-) res pa avspuh velik vpliva na to.

je pa to motor za manjse motoriste, za kake japoncke. :) pa dobavljivost delov zna bit tud vprasljiva, ce nimas vez (meu ga je best frend, je najdu trgovino kjer so lahk zrihtal zanj ktirkol del, ampak ne vem kira trgovina je to).

lustn motorcek, sam premajhn, premal kultiviran, premal agresivna prednja zavora, pa premal lep d bi ga mel. :krneki:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Ja tak test je čist subjektivno mnenje avtorja :). Pač kdo drug bi iste motorje drugače ocenu. Čist realen bi pa bil če bi testerali odprte verzije.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poglejte si najprej po kaksnem postopku so jih ocenjevali.

Tudi če bi testirali odprte 2T in bi vsi dobili max točk(40) pri "antrieb", bi imeli še vedno manj točk kot CBR.

Taki primerjalni testi se pač ponavadi delajo pri motorjih iste klase, kjer se bo pač primerjalo vse im ne samo karei najbolj potegna in kateri ima najvišjo končno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

se strinjam ja in ne more biti powsod prwa cagiva ali pa aprilia ali pa honda ali pa katerikoli motor ampak se wedno nekaterim powe wse koncna in pospeski...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kupujem 125ko in me zanima katero od teh treh mi priporocate rad bi bol uzdrzlivo pa da bi normalno delala pa ni mi do hitrosti men je bl pomembna uzdrzlivost motorja

hvala za odhovore

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hondo. Drugače pa preberi celotno temo in boš zvedel, da o tem ni malo napisanega.

Popravljeno . Popravil Crownless
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če hočš met motor , ki ti bo delal dolgo pa brez težav si vsem NSR-ko, sam vedi da to ni lih nevem kako živahen motor, je bol motor za tako lagodno vožnjo, ker je tud dost udoben proti ostalim 3. Drugače maš pa glede tega že ogromno napisanga tko d si kr mal preber.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hondo. Drugače pa preberi celotno temo in boš zvedel, da o tem ni malo napisanega.

He, he veselo branje.

Bodi srečen da te ne zanima Yamaha DT.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Heh, jest sm prebral takrat se mi zdi da 20 al neki več strani, jah kako urco pa je blo dost da me je prevzela :devil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja sej jest sm tud prebrau in izvedu da je honda dokaj uzdrzliu motro zanima pa me kako je kaj s servisi tega motorja in kje se dobi kaksne rezervne dele

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Servisi so na 6k km, rezervnih delov naj nebi rabu, če dobiš lepo. Pri 25k km naj bi se preventivno menjal bat,...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Ej Dimi servisi niso dragi, jest sm dal za na 30.000km sam 10k SIT. Zamenjal mi je pa olje,mal ketno netegnu... Drgač je pa določen kva se na kolk menja!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!