Skoči na vsebino

Honda NSR, Cagiva Mito, Aprilia RS, Yam TZR (125)


Racing

Priporočene objave

Jst sm pa vesel da bo pol tok lep motor 125ccm pa še 4takt agregat. .)

Sm mislu da sm edini ki tako misli, pa očitno ne :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja sam baje bodo v mitota dajali 20kw (28km) 4t agregat, kar pa ni tko malo, pa še veliko več navora bo mel od 2t pa ga ne bo treba skos v obrate gont

A se vam ne zdi 28KM velik, glede na to da bo več navora bojo ble nove hitrejše, močnejše, vzdržljivejše, cenejše za vrzdrževanje, pa še pile bojo bore malo... Jest bi raje mel 4T... No, sej mam :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A se vam ne zdi 28KM velik, glede na to da bo več navora bojo ble nove hitrejše, močnejše, vzdržljivejše, cenejše za vrzdrževanje, pa še pile bojo bore malo... Jest bi raje mel 4T... No, sej mam :OK:

normalno da so bolše 4t,sam če gledaš ka je zdaj ta tanova(že stara)honda cbr 125,to leti sam 120km/h ,pa še oblika je taka(tanek je za pol aprilije) :BUA:

stric burek ti si pa tak na konju :OK: ,js še pa dve leti :BUA:

Popravljeno . Popravil brzi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A se vam ne zdi 28KM velik, glede na to da bo več navora bojo ble nove hitrejše, močnejše, vzdržljivejše, cenejše za vrzdrževanje, pa še pile bojo bore malo... Jest bi raje mel 4T... No, sej mam :OK:

tok k boš ti pršu cenej skoz k maš zdej 4T mam jst par generalk pa velik polnih tankov :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tok k boš ti pršu cenej skoz k maš zdej 4T mam jst par generalk pa velik polnih tankov :P

od kje ze?? servis kamot delas na 7k - 10k, pr gumah je 20k razlike (alpa se to ne ce dobis ornk popust), porabo mas enako (mogoce na cajte celo visjo), edina bistvena razlika je cena registracije pa nakup motorja, to pa mors pac vzet v zakup... sej 600cc SS ze tut ze ornk gre :OK: pa ne rabs nobenih generalk pa nobenga dolivanja olja za mesanco vsakih 1000km itak je pa prihodnost v 4T in ne v 2T ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tok k boš ti pršu cenej skoz k maš zdej 4T mam jst par generalk pa velik polnih tankov :P

NO lej, računamo na 10k km v sezoni

2T-50k sit za olje za mešanco

45k sit je registracija

45k sit so gume

4T-15k sit za olje in filter

65k sit je registracija

50k sit za gume(mal vez...)

No zdej pa prištej še tiste tvoje generalke, pa tudi če prideš na isto ceno imam jest še zmer večji, varnejši, močnejši motor za katerega vem da se mi ne bo pokvaru kr tko...

Pa glas ma kukr se spodobi...

Če bi pa gledali 4T pa 2T 125ko, pol pa sploh 4T zmaga, pa če ima 5KM manj

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Naj bi do 2007 uvedli 4T.

Čeprov to da maš kot prvi motor 2T se mi sploh ne zdi slabo. Naučiš se z motorjem ravnat, skrbet zanga. Ga cent ko lepo dela, nasploh razviješ spoštovanje do motorja. Naučiš se neke osnove šravfanja, svečko menat, olja, mal kuplengo naštelat, luči, frgazer, kdo pa še kaj več. Če nimaš problemov z motorjem pač ne boš šravfu. Pa še leti :)

Vem da sem ga tud jst večkrat preklel, sam če pa zdej nazaj pogledam pa videm da je blo za vse nekaj koristno. Sploh zdej ko mi motor lepo teče :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

od kje ze?? servis kamot delas na 7k - 10k, pr gumah je 20k razlike (alpa se to ne ce dobis ornk popust), porabo mas enako (mogoce na cajte celo visjo), edina bistvena razlika je cena registracije pa nakup motorja, to pa mors pac vzet v zakup... sej 600cc SS ze tut ze ornk gre pa ne rabs nobenih generalk pa nobenga dolivanja olja za mesanco vsakih 1000km itak je pa prihodnost v 4T in ne v 2T

Poraba lih ni enaka .) Men moja R6 kr lepo nad 10l požge k jo vozm :BUA: res da na dirkališču ampak kokr vidm folk zadne cajte, misljo da je cesta tut neko dirkališče... Ja mogoče ne rabš generalke tko hitr, ampak če gre pa slučajno kej v ku... pa pr 600ss 4 taktnemu fukneš tok keša v dele da bi lahka novo 2 taktno mašino kupu .) Tut olje je zlo relativno. 4 litri mene stanejo 16k, menjam jih pa na dobrih 500 al pa 1000km .) Tko da za žganje in kaka dirkališča so pomoje še vedno bolši 2 taktni SP motorji :OK:

50k sit za gume(mal vez..

Dej to še men zrihti. Jst mam namreč preko vez komplet še vseeno 290€ :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če bi pa gledali 4T pa 2T 125ko, pol pa sploh 4T zmaga, pa če ima 5KM manj

Al pa če jih ma 10 sej nima veze, v glavnem če potegnemo črto je 4T boljši, glas je lepši pa stroški so manjši .)

Naj bi do 2007 uvedli 4T.

Iz tvojih ust v božja ušesa :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

khm 10? :? a nima odblokerana mito okol 35konjev? ce jih ima aprilia 32. al pa se samo motim...

Mišljeno je bilo v smislu: lahko jih ima tudi 10 manj zaradi mene, ker se mi ne gre toliko za moč in te zadeve, no nekaj že, ampak mi pa sigurno ni prioriteta....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mene pa zanima od kje vam informacije da majo 4T (125ccm) motorji lahk 20kw...

k jst nism tega še nikjer zasledil....in kdaj bodo to te mere razvil motrje?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poraba lih ni enaka .) Men moja R6 kr lepo nad 10l požge k jo vozm :BUA: res da na dirkališču ampak kokr vidm folk zadne cajte, misljo da je cesta tut neko dirkališče... Ja mogoče ne rabš generalke tko hitr, ampak če gre pa slučajno kej v ku... pa pr 600ss 4 taktnemu fukneš tok keša v dele da bi lahka novo 2 taktno mašino kupu .) Tut olje je zlo relativno. 4 litri mene stanejo 16k, menjam jih pa na dobrih 500 al pa 1000km .) Tko da za žganje in kaka dirkališča so pomoje še vedno bolši 2 taktni SP motorji :OK:

Dej to še men zrihti. Jst mam namreč preko vez komplet še vseeno 290€ :(

To ti cist verjamem da je na progi poraba nad 10l, vendar je tukaj govora o motorjih za na cesto ter njihovem vzdrzevanju, tko da mislm da se stvar na cesti dokaj izenaci (na progi mas ti skoz motor v rdecmu polu, na cest med prometom je pa to tezko), kar se okvar cestnih SS tice mislm da jih je zlo mal ob rednem vzdrzevanju (olje, filter, svecke, veriznika+veriga...seveda na cest) kar se pa tice olja, gum in podobnih stvari je pa pravi naslov zate stric burek, ona ma veze :OK:..s tem se jest ne ukvarjam ker sm meu ze en kup pizdarij, se pa strinjam s tabo da so za dirkalisca boljsi 2T motorji, ampak v koncni fazi cesta ni dirkalisce .)

PS. ker olje pa mas not...najbrz 300V?

Pa velik uspehov pr dirkanju :worship:

se opravicujem za vse kar je :topic:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

NO lej, računamo na 10k km v sezoni

2T-50k sit za olje za mešanco

45k sit je registracija

45k sit so gume

4T-15k sit za olje in filter

65k sit je registracija

50k sit za gume(mal vez...)

No zdej pa prištej še tiste tvoje generalke, pa tudi če prideš na isto ceno imam jest še zmer večji, varnejši, močnejši motor za katerega vem da se mi ne bo pokvaru kr tko...

Pa glas ma kukr se spodobi...

Če bi pa gledali 4T pa 2T 125ko, pol pa sploh 4T zmaga, pa če ima 5KM manj

ej burek jst sm prou tebe mislu ne nasplošno...k si zgubu na hondi pa zarad izpita pa jebanje pa strošli s homologacijo pa to..pomoje bi te honda cenej pršla..no sej vsak po svoje... :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To ti cist verjamem da je na progi poraba nad 10l, vendar je tukaj govora o motorjih za na cesto ter njihovem vzdrzevanju, tko da mislm da se stvar na cesti dokaj izenaci (na progi mas ti skoz motor v rdecmu polu, na cest med prometom je pa to tezko), kar se okvar cestnih SS tice mislm da jih je zlo mal ob rednem vzdrzevanju (olje, filter, svecke, veriznika+veriga...seveda na cest) kar se pa tice olja, gum in podobnih stvari je pa pravi naslov zate stric burek, ona ma veze ..s tem se jest ne ukvarjam ker sm meu ze en kup pizdarij, se pa strinjam s tabo da so za dirkalisca boljsi 2T motorji, ampak v koncni fazi cesta ni dirkalisce

PS. ker olje pa mas not...najbrz 300V?

Pa velik uspehov pr dirkanju

se opravicujem za vse kar je

Že res. Sam nažalost ni več dost velike razlike med dirkališčem pa cesto. Sej vidiš v temah k vsi govorijo "gre sam 180, kva nej nardim da bo šu več" in dvomim da se 125cc ne vem kok furajo po avtocestah :BUA: Glede rdečga polja pa ni ravno tako no. Motor vrtiš do "uporabnih obratov" in že kakih 500rpm pred rdečim poljem motor izgubi veliko moči. Tko da je bolj tko tko z rdečimi obrati .)

Drugače pa hvala za želje, pa itak lahka kdaj prideš kej pogledat sej tvoja suzika zdrži tut mal dalše ture :OK:. Aja olje je 300v ja. Drugače bom pa raje vozil valvoline. Sej veš sponzorji pa to .)

Popravljeno . Popravil gapi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sej 180 je kr spodobna hitrost za 125 :) tm verjamem da ni velik razlike med progo pa cesto sm mislu za 600ss... bom kej prletu na grobnik sam da gre ta matura skoz :BUA:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sam za 180 km/h,že moreš met kaj prerihtan v 125,razn cagive :D

ja itak, pr vseh drugih morš prefukat cel motor da gre 180kmh, cagiva gre pa 200+, ker ma 20km več od aprilie in drugih...

dej ne seri

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tko ja...cagiva je zakon...

dej pojejte me no :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tko ja...cagiva je zakon...

dej pojejte me no :D

tako ja... mito smrdi to je dejstvo, na vseh testih dobesedno popuši proti rs125 :)

tako da ššššššššš da ne navedem linkov prosim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tako ja... mito smrdi to je dejstvo, na vseh testih dobesedno popuši proti rs125 :)

tako da ššššššššš da ne navedem linkov prosim.

Dej navedi linke.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!