Skoči na vsebino

Honda NSR, Cagiva Mito, Aprilia RS, Yam TZR (125)


Priporočene objave

Objavljeno
roba.. PRETIRAVAS!!!!!!!! jest pa en sosed kle sva sla z ducatijm 996, drugi auspuhi+ chip tuning 230, 240 po avtocest, pa je blo full gas, tko da tut SLUCAJN ni pogojev da gre mito 230km/h, to grejo racing 125ccm.

nej gre sam tvoj sosed, pa nej se dol skloni... ...pa v sesto nej salta, namest da se v cetrti vozi... :D

Mito ma pa gume 110/150 mm - NI VARJANTE da gre brez drugga auspuha, kita in podobnih oslarij 190, ka sele 230!

Objavljeno (popravljeno)
Zok kok ma tvoja futura gume?

spr. 110/70 ZR 17

zad. 130/70 ZR 17

Dunlop Arrowmax.

Ce bom menjaval bom dal pa Sportmax, pa zadi 140 mm, da se bo DRZAL. :devil:

Popravljeno . Popravil Zok
Objavljeno

aja aja..ql pol. am kolk hp pa ma tvoj mito? pa kolk mas km... k me zanima, ce je tut tak kokr un k nej bi su "200"

Objavljeno

Ma 10900 km, je letnik 2000, ma 6. prestav, pa baje 35 hp. Prejš lastnik je reku da mu gre 180 (meu je pa 78 kg). Jst mam 68kg pa upam da ga bom stišču do 185 km/h. Več pa itak ne rabm :yea2:

Objavljeno
originaln mito 200...

dokler se z avtom za njim ne bom pelu, ne bom vrjel!

BTW: sn se pelu z mitotom '93, ko naj bi mel 35 konjev, pa nisn prsu cez 170 - PO STEVCU!

Ja poglej kako aerodinamiko ma. Kt ena gajba. Sicer so pa vse 125cc od letnikov 93' dol ene škatle.

a tanov mito je pa cudezno aerodinamicn al ka?? a slucajn posnema obliko GPjevcev?? res da je nizji, je pa tud sirsi od konkurence (ducati wannabe), pa sploh ne skrijes cele celade za oklep, ne na starem, ne na novem! :BUA:

glede 11 kW... ...bilo je nekoc... ...zdej si lahk not napises 26... ...bojo kapsi mel kaj za delat... :D

glede skatel pod letnikom '93... ...ce se ne motim, so RSko zacel delat okrog '91 al '92... ...pa mi je (razen prednje luci, ki je bla med '95 in '99 da best) 3x lepsa od tanovga mitota! :yea2:

Objavljeno
glede skatel pod letnikom '93... ...ce se ne motim, so RSko zacel delat okrog '91 al '92... ...pa mi je (razen prednje luci, ki je bla med '95 in '99 da best) 3x lepsa od tanovga mitota! 

Pol si pa edn zlo redkih k to reče. :D

Objavljeno (popravljeno)

mislis da sn res edini k tak misli?? :D

pravkar sn ti opisu motor, ki so ga delal v letih '95 do '99. :) pravi cukrcek! :wub:

ja, sn gledu mitote predn sn se za aprilio odlocu... in nisn se odlocu za njo brez vzroka! :) mito mi ze po obliki ni kaj vsec, pa ce ga zges skoz piha po teb, pa noben ni sou vec ko 170, niti ni masina mi bla dost brutalna, grem pa gledat prvo aprilio (to k jo mam zdej) - ze na prvi ravnini sn 175 dobu not!! :? ko sm saltu v tretjo mi je na mokri cesti v RAHLEM desnem ovinku rit odnesl da sn se komi ujel?!? :? ko zabremzas si na prednjem kolesu brez da bi mogu za to prej v fitness hodit... :yea2: med ovinki trikrat lazja... :kva2: pa proti mitotu enkici zgleda v zivo ko R1 proti Jawi... :wub: sn se pa z dvojko pelu - sicer ni blo sanse kaj kamikazirat, sam glede na pospeske nebi glih reku da gre tistih 180 kolk naj bi sla. <_< je bla pa cena 2x visja od future - hvala lepa!

torej, prvo aprilio ko sn jo sou pogledat sn tud kupu. ce neb crkvala (elektronika in bati), bi bil z njo zlo zadovoln!

7 speed vecjo koncno - bullshit - za hitrost rabis MOOOOOOC!!!!in te ti nad 160 na uro pr 125 cc nepredelanem cestaku hudicevo fejst primanjkuje!! 6 speed pospesek - z daljsimi prestavnimi razmerji - pa ja... :lol1:

Popravljeno . Popravil Zok
Objavljeno

Ja 7 speed ma boljšo končno, 6 speed pa pospešk. Tko mi je reku parlotti.

Objavljeno

Hm men v IZJAVI O USTREZNOSTI IN TEHNIČNI BREZHIBNOSTI VOZILA piše.

Cagiva 8P (mito 125)

Masa vozila: (Kg) 115

Objavljeno

BTW v prometni mi pa piše:

Masa vozila: 000115

Objavljeno

nej mi en pove foro rave ventila. Vem sam to da je drag ko pra... pa da neki navor poveča ker prej odpre izpušni ventil. A pospeške pa končno ma kej boljšo?

Objavljeno

amm, kokr sm jest slisov, je rave ventil samo za spodnje obmocje (da bl konstantno vlece v spodnjem obmocju, pa seveda hitrejs dobi notr), pospeski so bolsi...za koncno pa ne vem

Objavljeno

RAVE v bistvu JE ventil v auspuhu. :) je pa zato, da ti ne pod 5000 rpm crkne, nad 7000 pa se mu strga, masino nardi bolj kultivirano za vozit. sicer pa pobrskaj malo po forumu, o tem je ze bilo veliiiiko napisanega.

Objavljeno

20 jurjev v najslabsem primeru!! :D

men je sla blajerca - dal 11 jurjev za novo. B)

mi je sou premal - dal brusit cilinder, pa nov bat not - 2600 + 4000 sit :OK: (LAMO kit komplet 60 ccm - cilinder in bat je takrat stal 14 jurjev :) )

menju auspuh - dal gor kao najboljse kar se je dal dobit - MF 3 - 10500 sit... :lol1:

dal zadi gor gumo, spet kao najboljso, pa se oversize po vrhu (3 cole siroko - tolk da mi ni brusla po obeh straneh!!) - Sava MC7 3"x17" - 7400 sit... :kva2:

da ne govorim o amortizerjih - "skor nerabljene" za jurja pa pol po komadu... :grim :lol1: :lol1:

zdej ce primerjam z aprilio:

blajerca 390 evrov

kit (cilinder + bat) 76000 sit

auspuh (giannelli) - 60 jurjev

zadnja guma (povprecna) ~25-30 kSIT

zadnji amortizer - raj ne grem iskat cene!! :BUA:

pi es: komplet batnih obrockov za L bat 40 je bil 1300 sit, za aprilio pa baje 11 jurjev. :BUA:

Objavljeno

sorry... no nazaj k temi... Zok a ti mas uno aprilio AF1 ce se ne motim, k ma 35hp s kitom?

Objavljeno
sorry... no nazaj k temi... Zok a ti mas uno aprilio AF1 ce se ne motim, k ma 35hp s kitom?

Ta kit je baje 100 k sit :hmm: Dost pocen se mi zdi to :doze:

Objavljeno

90k je na lindempa sm ze enkrat sprasvov za enga frenda, kombinira se pa mislim da z 38mm dellorto pa yolli moto izpuhom al nevem kaksna je firma... glede na to, da je "baje" bat za aprilio RS 125ccm z obrocki, svornikom pa iglicastim lezajem + tesnili za cilinder 50k se mi zdi relativno pocen..

Objavljeno

Iz serijske 125-ke lahko dobiš 35KM brez kakrsnihkoli kitov. Sploh če so letniki pred 95.

Objavljeno
Če jst prov vem so bli zablokirani na 17kw

nobena futura ni mela 17 kW. 11 kW pa AF1 ni se nobena vidla, vsaj serijsko ne. najsvohnejsa je mela 20 kW; to so ble letnik '89, z 28 mm uplinjacem. '91 za italijanski trg ma pa 34 mm. in 25 kW. in gre URADNO realnih 173 km/h. da mi gre vec, in ZAKAJ mi gre vec, in kolk vec mi gre, in kolk vec moci ma, pa sm ze velikrat napisu. .)

Objavljeno

glede moje biuse cagive... z njo sm se jest pelou po avtocest 197-198 km/h sicer ti ni treba vrjet ampak jest vem da sm se ker sm se jest pelou in sm jest vidu kuk kaze stevc

btw... bat je biu u krcu in je se zj ker novi lastnik bata se ni zamenjal imu sm se nekaj rezerve v gasu vendar ga je moril ce sm ga stisnu do konca zarad tega ker je biu in je najbrz se zj zabasan frgazar in filter pise pa da mors to pucat na vsake 5k km ce mene uprasas pa to ni blo spucan ze najmn 10k km pa se enkrat povdarjam da je bat zanc ker ima priblizno 14k km in je tik pred menjavo

ce bi use to zamenou in zrihtou bi slo po stevcu sigurn 210 alpa 215 km/h ce pa kdo ne vrjame gremo pa lohk takoj stroja uprasat k je mu isti model kukr jest pa vm bo on povedou svojo zgodbo, sicer sm ga pa ze jest uprasou kuk je sla negova cagiva k je mu ustimano tko da...

Objavljeno

ce lohk se jst mal tole pokomentiram.......

mito ; za moje pojme najhitrejsi 125cc, brutalnost masine, slabo okretn pri nizjih hitrostih

rs 125 ; malo pocasnejsa kot mito, drgac pa odlicna, res odlicna lega na cesti

nsr 125 ; za bl umirjeno voznjo, agregat zlo skopari na brutalni moci, lega povprecna

pa ne me zdj napast........to je sam moje misljenje.... :naughty:

  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!