Skoči na vsebino

Čelade od A do Ž


Priporočene objave

Objavljeno

Pozdravljeni g.Kompare, imam eno vprašane za Vas in sicer ali se za Nolanovo čelado N102 tudi dobi del (ne vem kako se mu prav reče) ki usmerja izdihan zrak v spodnji del čelade (npr. tako kot imajo to "zaprte" čelade n84,94..) ?

Hvala za odgovor in LP

P.S ali se ve okvirna cena modela N103 in kdaj ga bo možno videti v živo

Objavljeno

@ skuterist

Žal ne. N102 smo namreč že serijsko opremili z vložkom proti meglenju, ki preverjeno deluje tudi v ogabnem vremenu in zato sedaj ni več prave potrebe po usmerjevalniku izdihane sape.

Prve promocijske vzorce nove N103 si je že mogoče ogledati pri nas, redna proizvodnja pa naj bi stekla z novim letom. Cena za model N103 Classic bo predvidoma 309,-€

Lp, Boris Kompare B)

Objavljeno

a kdo ve kje najceneje dobit srebrne,črne,... vizirje za arai čelade? v lokalni trgovini se mi zdi nekaj čez 80 € malo dosti...

Objavljeno

boš moral kar original vzeti se mi zdi, tako da vizir za okoli 80€ ti ne uide

ampak maš pa kvaliteto potem :naughty:

Objavljeno (popravljeno)
boš moral kar original vzeti se mi zdi, tako da vizir za okoli 80€ ti ne uide

ampak maš pa kvaliteto potem :naughty:

+še kak ojro za kazen na cesti

Popravljeno . Popravil Stric Burek
Objavljeno
+še kak ojro za kazen na cesti

:topic:

Zakaj kazen....če ga uporabljaš samo podnevi ti nič ne morejo.

Objavljeno
:topic:

Zakaj kazen....če ga uporabljaš samo podnevi ti nič ne morejo.

Kolikor jaz vem so prepovedani na cesti, pa tudi če lihkar osvetljuje razpočena vodikova bomba :whistle:

Objavljeno
Kolikor jaz vem so prepovedani na cesti, pa tudi če lihkar osvetljuje razpočena vodikova bomba :whistle:

Tole pa ne vem, če drži :hmm: Kokr vem, so se do nedavnega dobili samo poltemni (ker je glavni uvoznik v UK in tam so čist črni prepovedani). Zadnič sm bil pa pr Pintarju, pa ima vse sorte vizirjev.... in o kaki prepovedi ni bilo govora ;)

Objavljeno
Tole pa ne vem, če drži :hmm: Kokr vem, so se do nedavnega dobili samo poltemni (ker je glavni uvoznik v UK in tam so čist črni prepovedani). Zadnič sm bil pa pr Pintarju, pa ima vse sorte vizirjev.... in o kaki prepovedi ni bilo govora ;)

Po moje bo Kompi vedu odgovor na tole, saj uvaža čelade.

Objavljeno

a ima kdo kake izkušnje z Nitro čeladami,

zanima me model N1200 VX

Objavljeno

Katera preklopna čelada trenutno na trgu pa je najbolj tiha... ?

Z zaprtimi čeladami se najbrž preklopnih glede hrupa ne da primerjati... :alien1:

Za nasvete pa hvala..

Objavljeno

Saj na vsakem zatemnjenem vizirju piše, kje in kako se ga lahko uporablja. Jaz imam naprimer polzatemnjen arai vizir na katerem razločno piše ˝daylight use only˝, medtem ko sem že opazil na polno zatemnjenih vizirjih oznako ˝for race use only˝.

LP .)

Objavljeno

Tole pa ne vem, če drži :hmm: Kokr vem, so se do nedavnega dobili samo poltemni (ker je glavni uvoznik v UK in tam so čist črni prepovedani). Zadnič sm bil pa pr Pintarju, pa ima vse sorte vizirjev.... in o kaki prepovedi ni bilo govora ;)

Po moje bo Kompi vedu odgovor na tole, saj uvaža čelade.

Veljavni evropski homologacijski pravilnik o atestiranju čelad (ECE 22-05) določa, da morajo biti le-te opremljene z vizirji, katerih prepustnost svetlobe je večja od 80%. Homologacijskim zahtevam ustrezajo tudi vzirji s 50% propustnostjo svetlobe, vendar morajo biti posebej označeni z napisom »daytime use only - samo za dnevno uporabo«. Zelo zatemnjeni in metalizirani vizirji prepuščajo precej manj svetlobe, zato niso homologirani in jih je dovoljeno uporabljati le v primernih okoliščinah (močna svetloba, sonce, bleščanje, ... dirkališča … ). Uporaba zelo zatemnjenih in metaliziranih vizirjev je pravzaprav podobna uporabi sončnih očal med vožnjo in pravila igre so enaka: dopustna oziroma priporočljiva (če ne že nujna) so za vožnjo podnevi in v močnem soncu (zmanjšujejo bleščanje in utrujenosti oči ter povečujejo varnost) in prepovedana v slabih vremenskih pogojih, mraku, ponoči ... Skladno s tem naj bi se ravnali tudi organi pregona.

Lp, Boris Kompare B)

Objavljeno
Katera preklopna čelada trenutno na trgu pa je najbolj tiha... ?

Z zaprtimi čeladami se najbrž preklopnih glede hrupa ne da primerjati... :alien1:

Za nasvete pa hvala..

Čelado, ki bo ustrezala tvojim merilom še sprejemljivega hrupa, boš našel šele, ko jo boš preizkusil na svojem motorju. Nihče ne bo znal bolje oceniti ustreznosti izbrane čelade, kot prav ti sam. Izkoristi testne vožnje in preizkusi več različnih modelov, da dobiš občutek za razlike …

Lp, Boris Kompare B)

Objavljeno

Dons bil v Velenju pri COMPACO-u; videl novo N103 bil zelo navdušen :naughty: ,tudi nove kombinacije barv za l.2008 navdušujoče. Če bo cena taprava okol 350 ali majn :whistle: ojrov je moja naslednja definitivno! l.p. z Suzo(štrom ta majhen)v nove kilometre

Objavljeno

Imam namen kupiti novo čelado N103. Do sedaj sem imela N42. Glede na to, da s chooperjem prevozim kar nekaj km, me skrbi da ne bi bila nova čelada zame pretežka in bi me bolel vrat. Kaj vi mislite?

Hvala za odgovor.

Objavljeno
Imam namen kupiti novo čelado N103. Do sedaj sem imela N42. Glede na to, da s chooperjem prevozim kar nekaj km, me skrbi da ne bi bila nova čelada zame pretežka in bi me bolel vrat. Kaj vi mislite?

Hvala za odgovor.

moj fant si je kupil N102. je malo težja od navadnih čelad, samo on na enduri nima problemov, da bi ga bolel vrat. verjetno pa bo N103 imela podobno težo.

Objavljeno
Imam namen kupiti novo čelado N103. Do sedaj sem imela N42. Glede na to, da s chooperjem prevozim kar nekaj km, me skrbi da ne bi bila nova čelada zame pretežka in bi me bolel vrat. Kaj vi mislite?

Hvala za odgovor.

:whistle:

Zakaj pa nebi izkoristila možnost testne vožnje z omeb+njeno čelado (kar pri Nolanu ni problem..) :worship:

Objavljeno

G. Kompare je v bistvu odgovoril že na vsa vprašanja z zatemnjenimi in refleksnimi vizirji, dodal bi le še nekaj ugotovitev: pri nas veljaven pravilnik Ul. 107/2003 v bistvu povzetek eu pravilnika 22.05 v točki 3.1.15 določa, da mora biti vizir zadostno prozoren ne predpisuje pa prepovedi zatemnitve, na kratko: LAHKO UPORABLJAMO VSE HOMOLOGIRANE ZATEMNJENE VIZIRJE, tudi tiste, ki so homologirani v drugih državah EU, saj velja pogoj vzajemnosti priznavanja homologacije. Tisto kar nas zanima je praksa in ta se veže na ZP-1 Ul. 3/2007, ki v drugem čl. določa, da se prekršek sme sankcionirati samo, če je to določeno kot prekršek. Ker sem hotel za svojo FM čelado naročiti zrcalni vizir (mimogrede sem z njo zelo zadovoljen ker ne rosi) sem pogledal na njihov UK stran in ugotovil, da takšni vizirji v angliji niso homologirani torej se ne smejo uporabljati pri nas. Vsekakor nas bo veliko, ki bomo kljub temu uporabljali takšne vizirje, vendar je potrebne razmisliti, o oteževalnih okoliščinah v primeru nesreče, ko se bo ugotavljala oprema, ki jo je voznik v času nesreče uporabljal. Pozanimal sem se tudi na policijskem inšpektoratu za promet PU Lj. glede vizirjev, nimajo drugih navodil zatorej mislim, da tudi pripis na vizirju for day time only ni potreben. Me pa jezi, ko si organi pregona ogledujejo opremo in ugotavljajo kaj je po njihovo dovoljeno in kaj ne, zato na takšne prekrške hitro ugovor za sodno varstvo. (motomania@email.si)

lp

Objavljeno

v primeru nesreče... a ne gre dvigniti vizirja in rečeš, da si imel vizir odprt ko si se vozil? brez vizirja pa se menda lahko voziš? saj so tudi čelade ki so homologirane pa nimajo vizirjev?

Objavljeno

Ja, omenil sem primer prekrška, ki je storjen v okoliščinah za katere oziroma pri katerih nastane hujša škodljiva posledica in seveda, če si spoznan za krivega. Potem se obravnavajo vse okoliščine, tako nekako kot nesreče pri delu...ali je kršitelj imel izpit iz ... , ali je uporabljal varnostna sredstva, bla, bla in potem nasankaš, čeprav nisi imel čelade in si ostal brez noge. No tu je podobno ali je bilo vozilo tehnično brezhibno, ali je bila čelada homologirana...Predvsem pa policija preverja ali je na čeladi varnostni pas v skladu z EEC normami in ali ga ima voznik pripetega, to je policijski inšpektor odgovoren za področje prometa še posebej povdaril, sicer se pa seveda lahko vozimo z vizirji na off. Seveda sem ga povprašal ali najin razgovor lahko uporabim v primeru ugotovitvenega postopka. No in ker lahko, bom v pritožbi iz tega področja pripravljen pomagati, če bojo glih koga je... lahko me povpraša na mail na forum pa ne bi tega objavljal. motomania@email.si

Objavljeno

Dve vprašanji: Pred kratkim nabavil X-lite 601 M ... Krasna čelada, na glavi mi je kot ulita... Opazil pa sem, da me na daljših vožnjah, če nosim podkapo močno tišči okoli čela (me začne boleti glava). Če podkapo snamem je zadeva super... A naj menjam podkapo ali čelado ali se da pomagat? No, čelade res ne bi menjal..., v hladnih dneh pa podkapa prav pride...

Pa še to: Kaj vse in v kolikšni meri izboljša protihrupna zaščita? Ali poleg hrupa zmanjša tudi tok vetra? Kakšna je cena?

Hvala za odgovore in LP!

Objavljeno
Katera preklopna čelada trenutno na trgu pa je najbolj tiha... ?

Saj veš, da C2. Razen v zelo pokončni pozi zadaj.

Objavljeno

zanima me če kdo uporablja Marushin čelado, da mi malo pove pozitivne oz negatvine strani te čelade. Ker kolikor vem se zdaj počasi vračajo na sceno!

lp maxx

Objavljeno
zanima me če kdo uporablja Marushin čelado, da mi malo pove pozitivne oz negatvine strani te čelade. Ker kolikor vem se zdaj počasi vračajo na sceno!

lp maxx

kot sem že enkrat maja pa še parkrat potem napisal - citiram:

včasih bila ful firma, sedaj pa vprašanje. kolega je kljub mojemu nasprotovanju kupil "športni model" marushina za cca 150 € (v akciji) na Imotu. vozil je gsx-r 750 r, sedaj pa novega K7 gsx-r 1000. na obeh motorjih je čelada neuporabna, piha mu pri vizirju, vrtinči povsod, glasna je,....itd. skratka sranje in to že od prvega kilometra, vsega skupaj ima sedaj mogoče 1000 km (ker še ni kupil nove dobre čelade) in jo seveda z veseljem proda (številka S).

PS: mislim da je še naprodaj headbang.gif

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!