Skoči na vsebino

Čelade od A do Ž


Jason

Priporočene objave

Jest dam Nolanu/X-Lite prednost že zarad tako dobrega zastopstva. Pa tudi čelade so superca

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam namen kupiti novo čelado N103. Do sedaj sem imela N42. Glede na to, da s chooperjem prevozim kar nekaj km, me skrbi da ne bi bila nova čelada zame pretežka in bi me bolel vrat. Kaj vi mislite?

Hvala za odgovor.

Čeprav »flip-up« (preklopne, klap, …) čelade ne sodijo med lažje, razlika v teži med N103 in N42 ni tako grozna. Bolj pomembna je izbira prave velikosti . Prevelika čelada namreč na glavi ne sedi mirno, se premika v zračnem toku, trepeta, pri visoki hitrosti se dviga, vse to pa posledično poveča občutek teže. Prevelika čelada zato logično tudi povdarjeno utruja.

Poleg prave velikosti je pomembno tudi težišče čelade. Nolan kot edini konstruktor uporablja mehanizem, ki obrazni del čelade odpira po eliptični krožnici. Tako odprta čelada ne štrli visoko v zrak. Zato je težišče čelade tudi z dvignjenim obraznim delom ugodno in ne obremenjuje vratne hrbtenice.

Lp, Boris Kompare B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dve vprašanji: Pred kratkim nabavil X-lite 601 M ... Krasna čelada, na glavi mi je kot ulita... Opazil pa sem, da me na daljših vožnjah, če nosim podkapo močno tišči okoli čela (me začne boleti glava). Če podkapo snamem je zadeva super... A naj menjam podkapo ali čelado ali se da pomagat? No, čelade res ne bi menjal..., v hladnih dneh pa podkapa prav pride...

Pa še to: Kaj vse in v kolikšni meri izboljša protihrupna zaščita? Ali poleg hrupa zmanjša tudi tok vetra? Kakšna je cena?

Hvala za odgovore in LP!

Obroba in šivi na nekareih podkapah so precej izraziti, zato v tesno prilegajočih se čeladah povzročajo pritisk in posledično bolečine. Izberi podkapo s ploščatimi šivi, pri nameščanju čelade na glavo pa poskrbi, da odebeljena obroba podkape ne bo nameščena med čelo in čelado, ampak jo rahlo povleci iz čelade.

Protihrupna zaslonka za X-601 se namesti na spodnji rob čelade. Tesno objame vrat in tako učinkovito ublaži šum vetra in hrup prihajajoč od motorja.

Lp, Boris Kompare B)

Popravljeno . Popravil kompi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vprašanje?

Imam čelado X-lite 801 RR, staro tri mesece. Zgornji del vložka proti rosenju, ki je pritrjen na notranji strani vizirja, je po celotni dolžini popraskan. Sprva sem mislil, da so praske posledica praha iz okolice, sedaj pa sem opazil da vsakič ko odprem in zaprem vizir, vložek podrsa po zgornjem tesnilu in ga premakne (naprej, nazaj). Kako lahko rešim ta problem? Sem pa tudi slišal, da se pri teh čeladah začnejo obračati tesnila in s tem se zmanjša tesnenje??

lp

Morfej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@ morfej

Praske na vizirju so posledica prahu, ki se je zalezel med vizir in ploščico proti meglenju vizirja. Vložek proti megljenju je namreč kemično obdelana ploščica, ki se enostavno vpne med dva čepka na vizirju in zahteva le nekaj malega nege in vzdrževanja. Vložek megljenje vizirja učinkovito preprečuje le v primeru, ko se obe površini (vizirja in vložka) res tesno stikata. Ker pa je vložek vpet med čepka, se sčasoma krivi in izgublja kontakt z vizirjem. Med obe površini se v takem primeru zalezeta vlaga in prah. Med vožnjo zaradi vibracij prah med površinama povzroča praske, vlaga povzroča megljenje vizirja, razrahljan vložek pa se prične zatikati ob tesnilo vizirja. Vložek proti megljenju in vizir je zato potrebno večkrat ločiti in oprati z vodo ali blago milnico. Vložek ni odporen na praske, zato ga ne brišemo, temveč mokrega le popivnamo s papirnato brisačo in posušimo s sušilnikom za lase. Tako očiščen vložek NFR, ki se je po daljšem času prisiljenega položaja ukrivil po podobi osnovnega vizirja, se le enostavno obrne na drugo stran (180°) tako, da se bo ponovno tesno prilegal na površino vizirja in se ga vstavi med oba čepka. Če se vložek še vedno premika, ali pa se ne prilega tesno k vizirju, je potrebno z izvijačem zavrteti ekscentrično oblikovana čepka na obeh straneh vizirja in tako povečati napetost naleganja vložka na vizir. Če se vizir ali vložek, kljub čvrsto vpetemu vložku, pri odpiranju vizirja zatikata ob tesnilo, je potrebno nastaviti še prileganje vizirja k čeladi (glej k čeladi priložena navodila za uporabo). Na koncu ne bo odveč, če se na tesnilo vizirja nanese še malce tekočine Lubri-trim, ki se jo s krpico na tanko razmeže po njem. Tako bo tesnilo še dolgo ostalo prožno.

Lp, Boris Kompare B)

p.s. če pri vzdrževanju naletiš na težave, ti nastavitve radi uredimo na našem brezplačnem servisu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kopujem čelado, nekaj se mgledal firmo suomy, pri pilkotu, majo tud neki popusta, model nevem kir je stane 300evrov pa me zanima, če je to ok zadeva al ne ( nasploh firma)?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

KOMPI:

Ali je že kaj znana cena za novo nolan čelado ki bo imela integriran senčnik v čeladi?

Pa kdaj jih lahko pričakujemo in pa kakšen model školke bodo imele (da bi lahko že prej testiral kakšno če mi sploh paše na glavo)?

Hvala

l.p. Mack

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kopujem čelado, nekaj se mgledal firmo suomy, pri pilkotu, majo tud neki popusta, model nevem kir je stane 300evrov pa me zanima, če je to ok zadeva al ne ( nasploh firma)?

pojdi k njemu, založi mu denar in jo lahko odpelješ na testiranje. ko jo pripelješ nazaj (seveda celo), dobiš denar nazaj.

tako je ponudil nama, ko sva spraševala po teh čeladah.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kje bi jest dobu vizer za lazerko,namreč u trgoavtu sm ga naroču in čakam že več kot 1 mesec,kdo pozna kšno trgovino v okolici lj?

Na večino Lazer čelad pašejo AGV vizirji. Meni so v Trgoavtu v Šiški za čelado Lazer Fiber Pro dobavili (rok dobave 4 dni, cena 23 eur) vizir od čelade Agv Airtech, tako da poglej pri prodajalcih AGV čelad.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam čelado Shark RSF2i staro nekaj mesecev. Sicer sem z njo zelo zadovoljen, moti pa me rosenje vizirja. Vizir je sicer premazan s premazom proti rosenju, vendar zadeva ne deluje tako kot bi pričakoval. Ker pri Sharku še niso jemali zadeve, ki se ji reče pilock, sem prišel na idejo, da bi v vizir zvrtal dve luknjici za čepke in vstavil Nolanov pinlock. Ali je že kdo počel kaj takega in kaj na to poreče mojster Kompi?

Lp Mitja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo!

Mene blazno zanima ena stvar.. namreč že iz dveh koncev (trgovin) je bilo slišati, da Arai ni dal na izboljšave svojih čelad že vrsto let... da niso izdelali niti nobenega novega modela, da vse za kar se v bistvu trudijo, je izboljševanje čelad za Moto GP... Meni se to zdi malo čudno sicer, ker neka znamka lahko živi na lovorikah nekaj časa, ampak ne preveč... in da niso niti zamenjali materialov, ali obdelave, ali česarkoli... prav zares??? Ker se sprašujem ali gre za kontrapropagando prodajalcev v trgovinah, ki te znamke nimajo, ali je res kaj na tem?? Namreč ena redkih čelad, v kateri se moja glava počuti res odlično je Arai (še vedno na polici v trgovini :)).. Zato me zanima, če je vseeno še vedno to dobra čelada, ali raje pogledam še kaj drugega?

Hvala in lp :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim, da je to vse eno nakladanje. Arai je zmeraj bil in zmeraj bo ostal vrhunski izdelek.

Razvijajo čelade samo za MotoGP??? :hmm: Kje pa se razvijajo najboljše stvari v motociklizmu? :eek:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je to tvoje razmisljanje kakorkoli utemeljeno, ali si le privrzenec znamke Arai, kot jaz znamke Xxx...? Mislim, ali dejansko ves, da so gradili na razvoju celad, ali si tako le povedal, ker v to verjames? :) Kar se pa tice razvoja celad v GP-ju, ni bilo mišljeno, da so jih tam razvijali in potem posiljali na trg, ampak da so jih za Moto GP razvijali in izboljsevali, na trgu so pa ze nekaj let iste celade.. kapish? :)

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Arai čaka ostalo konkurenco, da pridejo na njegov nivo, takrat se bo pobrigal za novost in stopil korak

naprej in spet čakal konkurenco, da pride za njim, če je kvaliteta je pač kvaliteta :whistle: (mal :topic: )

DGaF ne nosim Araike, kupi drugi model/drugo znamko, pa potem prid nazaj na Arai, pa čez cajt ponovi vajo!

IMHO glede kakovosti se ti ni potrebno sicirat, ker vsi ti šljemi so nekje tm tm glede varnosti, samo odvisno je kako jo misliš testirati :naughty:

Popravljeno . Popravil Port Folio
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam čelado Shark RSF2i staro nekaj mesecev. Sicer sem z njo zelo zadovoljen, moti pa me rosenje vizirja...

Dva dni nazaj sem v eni moto trgovini zagledala kot nekakšne "nalepke", ki se jih prilepi na noranjo stran vizirja in se potem (baje) ne rosi... torej za vse tiste, ki nimajo lukenj za pinlock.. Stane ok. 20 eur, nisem pa še probala, da bi ti znala povedati, če je ok. Lukenj sam vrtat pomoje ni preveč pametno, ker se lahko (pomoje) kaj hitro zgodi, da luknja ne bo ustrezala pinlocku in bo pihalo skozi vizir ali kaj podobnega?

IMHO glede kakovosti se ti ni potrebno sicirat, ker vsi ti šljemi so nekje tm tm glede varnosti, samo odvisno je kako jo misliš testirati :naughty:

No.. jaz upam, da bi šlo samo za test aerodinamike in pihanja vetra v čelado ;)

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dva dni nazaj sem v eni moto trgovini zagledala kot nekakšne "nalepke", ki se jih prilepi na noranjo stran vizirja in se potem (baje) ne rosi... torej za vse tiste, ki nimajo lukenj za pinlock.. Stane ok. 20 eur, nisem pa še probala, da bi ti znala povedati, če je ok. Lukenj sam vrtat pomoje ni preveč pametno, ker se lahko (pomoje) kaj hitro zgodi, da luknja ne bo ustrezala pinlocku in bo pihalo skozi vizir ali kaj podobnega?

Foliji se reče "Fog - city" in se jo dobi v vseh možnih okusih, za klasične vizirje, vizirje s premazom proti rošenju, ARAI vizirje, zatemnjeno, takšno, ki se na močni svetlobi sama zatemni...

Cene od cca 15 ojrov naprej.

Sicer pa, poglej sama:

Fog-City

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@devilish: Lahko ti povem, da sem se svojčas peljal z Nolanovo čelado, nakar sem pred letošnjo sezono šel na Arai. In ne grem nikoli več na kaj drugega......tako da govorim iz lastnih izkušenj.

Popravljeno . Popravil dive
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@devilish: Lahko ti povem, da sem se svojčas peljal z Nolanovo čelado, nakar sem pred letošnjo sezono šel na Arai. In ne grem nikoli več na kaj drugega......tako da govorim iz lastnih izkušenj.

ja glede kaksen motocikel vozis res rabis čelado ki jo uporabljajo v gp-ju! :headbang:

za vsako glavo se nakde čelada tako da. pojdi pa sprobaj jih čimveč. pol se pa odloči pa malo stare mačke povprasaj . pa bo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

KOMPI:

Ali je že kaj znana cena za novo nolan čelado ki bo imela integriran senčnik v čeladi?

Pa kdaj jih lahko pričakujemo in pa kakšen model školke bodo imele (da bi lahko že prej testiral kakšno če mi sploh paše na glavo)?

Hvala

l.p. Mack

Prve promocijske vzorce nove N103 si je že mogoče ogledati pri nas. Redna proizvodnja naj bi stekla z novim letom, ob prvi odjugi pa bodo že na voljo za testne vožnje. Cena za model N103 Classic bo predvidoma 309,-€

Lp, Boris Kompare B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam čelado Shark RSF2i staro nekaj mesecev. Sicer sem z njo zelo zadovoljen, moti pa me rosenje vizirja. Vizir je sicer premazan s premazom proti rosenju, vendar zadeva ne deluje tako kot bi pričakoval. Ker pri Sharku še niso jemali zadeve, ki se ji reče pilock, sem prišel na idejo, da bi v vizir zvrtal dve luknjici za čepke in vstavil Nolanov pinlock. Ali je že kdo počel kaj takega in kaj na to poreče mojster Kompi?

Lp Mitja

Vrtanje vizirjev in podobne podvige iz zakladnice »naredi si sam« toplo odsvetujemo. Ne le, da je oblika Nolanovih vizirjev drugačna od konkurenčnih znamk in se zato vložek morda ne bo tesno prilegal k vizirju, oziroma pokril dovolj velike površine (kar je bistveno), ampak lahko zaradi nepooblaščenih posegov v varnostne elemente, čelada izgubi proizvajalčevo, s homologacijo zagotovljeno, varnostno garancijo. Torej, na nikakršen način ne spreminjaj čelade in pri ravnanju z njo skrbno upoštevaj proizvajalčeva navodila. Le tako si boš zagotovil optimalno zaščito.

Lp, Boris Kompare B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo!

Mene blazno zanima ena stvar.. namreč že iz dveh koncev (trgovin) je bilo slišati, da Arai ni dal na izboljšave svojih čelad že vrsto let... da niso izdelali niti nobenega novega modela, da vse za kar se v bistvu trudijo, je izboljševanje čelad za Moto GP... Meni se to zdi malo čudno sicer, ker neka znamka lahko živi na lovorikah nekaj časa, ampak ne preveč... in da niso niti zamenjali materialov, ali obdelave, ali česarkoli... prav zares??? Ker se sprašujem ali gre za kontrapropagando prodajalcev v trgovinah, ki te znamke nimajo, ali je res kaj na tem?? Namreč ena redkih čelad, v kateri se moja glava počuti res odlično je Arai (še vedno na polici v trgovini :)).. Zato me zanima, če je vseeno še vedno to dobra čelada, ali raje pogledam še kaj drugega?

Hvala in lp :)

@devilish: Lahko ti povem, da sem se svojčas peljal z Nolanovo čelado, nakar sem pred letošnjo sezono šel na Arai. In ne grem nikoli več na kaj drugega......tako da govorim iz lastnih izkušenj.

Devilish, vsak cigan pač svojo malho hvali … si že kdaj pomislila, v čem je Ferrari boljši od Porscheja?

Tudi čelade so, vsaj na prvi pogled, več ali manj podobne druga drugi, pa vendar razlike obstajajo. Največkrat v segmentih, ki so nam težko dokazljivo merljivi.

Arai vseskozi proizvaja vrhunske čelade, izdelane izključno iz kompozitnih materialov. Skozi leta so postali sinonim za kvaliteto varnosti in vzor po katerem se primerjajo ostale znamke. Edini moteč element pri ocenjevanju čelad Arai bi znale biti prodajne cene, ki so menda presegle psihološko razumljivo mejo.

Nolan je leta nazaj znanje in glavnino svojih razvojnih razmišljanj res usmerjal v polikarbonatne čelade srednjega in višjega cenovnega razreda, sedaj pa že vrsto let čelade konstantno izpopolnjujemo v vseh smereh in z blagovno znamko X-lite smo se uspešno umestili med najboljše svetovne proizvajalce vrhunskih kompozitnih čelad, kot je recimo Arai.

Po moje ne boš zgrešila, če pred nakupom prelistaš kakšno tujo motoristično revijo z neodvisnimi primerjalnimi testi čelad; preizkusiš več različnih modelov, da dobiš občutek za razlike; čelado testiraš na vožnji s svojim motorjem … in si na koncu privoščiš najboljše, kar ti dovoli tvoj bančni račun.

Lp, Boris Kompare B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po moje ne boš zgrešila, če pred nakupom prelistaš kakšno tujo motoristično revijo z neodvisnimi primerjalnimi testi čelad; preizkusiš več različnih modelov, da dobiš občutek za razlike; čelado testiraš na vožnji s svojim motorjem … in si na koncu privoščiš najboljše, kar ti dovoli tvoj bančni račun.

Problem je le v tem, da se mi zdi, da ste eni redkih, ki dovolite test čelade.. no.. ker sem blizu meje, večino nakupov opravim v Italiji (kjer je tudi več izbire in marsikdaj se dobi tudi ugodnejšo ceno)... testi čelad onkraj meje pa ne obstajajo nažalost..

Vsekakor hvala za izčrpen odgovor :D

ja glede kaksen motocikel vozis res rabis čelado ki jo uporabljajo v gp-ju! :headbang:

Kolikor jaz vem, ima vsaka firma različne range čelad.. saj ni rekel, da je kupil tisto za 800 eur, niti ne, da je kupil repliko GP čelade.. Sicer pa, tudi če bi jo, ne vem v čem bi bil problem. Za moje pojme ni treba voziti novo R1 in preživeti 90 % časa na dirkališču, če imaš opremo najbolj cenjenih blagovnih znamk??? Zakaj tudi z manj močnimi motorji ne bi bil zaščiten tako dobro kot dirkači, če se tako bolje počutiš in če imaš za takšno zaščito denar??? Razna trčenja in padci so lahko nevarni tako z R1 kot tudi z bolj švoh motorji... torej vsi z ER5 v First kombinezone in FM čelade! :grim :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!