Skoči na vsebino

Čelade od A do Ž


Priporočene objave

Objavljeno

jaz imam eno nolan n43 air z basic kit-om za prodat. Velikost L

če te zanima mi pošlji na PM

drugač pa tako:

Sprobaj prej.. meni je na glavo sedla N43 air.

Ko sem se odločil za menjavo sem šel va Louis-a (imajo največ izbire) in sem tam vse preprobal...

Zanimivo da mi na glavo ni sedla nobena preklopna Nolan čelada. Pa tud Probiker ne.

edino Schubert C3 mi je pasal - tko da....

preprobaj.....

lpm

Objavljeno

To sm že vse prebral :rolleyes:

Bil sem tudi po nekaterih trgovinah pa niso imeli nič primernega, vse bolj za cestne zadeve.

OK, zdaj, ko veš, te vabim še na obisk v Velenje, v prodajni center z najbogatejšo ponudbo čelad v Sloveniji. Zagotovo bomo našli tudi kakšno čopersko, pri tem pa ti bomo lahko še strokovno svetovali.

Sem še malo pobrskal. Odločil sem se za preklopno čelado. Sedaj se odločam med MT zero (ni mi jasno, zakaj so toliko znižane in tako poceni), Probiker KX4 (ne poznm znamke ne nič), NOLAN N90 (obstaja več varijant teh čelad "classic, special", ne najdem pa razlik med njmi tako kot ne med NOLAN 103).

Če mi lahko kdo kaj več pove oz. svetuje se priporočam.

Poleg paradnega konja - resne potovalne čelade N103, je Nolan pripravil še malce bolj preprosto izvedbo »flip-up« čelade – N90, ki pa kljub konkurenčni ceni še vedno ponuja Nolanovo kakovost, udobje, zanesljivost, varnost, ….

Razlika med obema modeloma je v obliki zunanje školjke, ergonomiji notranjosti, učinkovitosti prezračevanja, pa tudi v tem, da je N103 opremljena z mehanizmom, ki obrazni del čelade odpira po eliptični krožnici (tako odprta čelada ne štrli visoko v zrak, težišče čelade pa je tudi z dvignjenim obraznim delom ugodno in ne obremenjuje vratne hrbtenice), medtem, ko je pri N90 vpetje predbradnega dvižnega dela v eni točki.

Razlika med segmentoma Classic in Special: segment Classic ponuja polno serijsko opremo čelade; segment Special pa s ciljem doseči čim nižjo ceno, ponuja manj udobja, zunanja školjka je pobarvana le enkrat (Classic je dvakrat in zaščitena s prozornim lakom), oblazinjenje je slabše kakovosti, v serijski opremi ni dodanega vložka proti megljenju in protivetrne zaslonke, …

N90 bi morala zadostiti vsem zahtevam vožnje s chopperjem, priporočam pa tudi ogled modelov N43AIR, J2, N71, …

Ne spreglej, da lahko čelade preizkusiš tudi na brezplačni testni vožnji.

Dober izbor ti privoščim!

Lp, Boris Kompare B)

Objavljeno

Super!

Hvala za izčrpen odgovor. Sedaj od nolan vem veliko več. Kaj pa ostali dve MT zero in Probiker KX4?

Objavljeno (popravljeno)

Ok. Rešil problem. Šel in kupil nolan N103. :notworthy:

Popravljeno . Popravil alen1
Objavljeno

Ima kdo izkušnje s portugalskimi NEXX čeladami? Eno imam nagledano, bi jo naročil preko spleta....

Objavljeno

Ima kdo izkušnje s portugalskimi NEXX čeladami? Eno imam nagledano, bi jo naročil preko spleta....

KUPOVANJE MOTORISTIČNE ČELADE PREKO SPLETA JE KUPOVANJE MAČKA V ŽAKLJU,

ali nekaj dobrih razlogov, zakaj čelado kupiti v klasični trgovini:

- Notranje školjke istega modela čelade se lahko med sabo precej razlikujejo. Pri Nolanu recimo proizvajamo en model ergonomije notranje školjke za azijske trge, drugega za ameriške in spet posebnega za evropske uporabnike. Četudi ste čelado morda pomerili v kakšni izmed trgovin in naročili enako velikostno številko preko spleta, se lahko zgodi, da vam nova čelada ne bo ustrezala.

- Tudi velikostni razredi niso vedno enaki, zato je potrebno čelado pred vsakim nakupom pomeriti na glavi uporabnika. Še več, novo čelado je dobro imeti doma (ne med vožnjo) zapeto na glavi kakšno uro dolgo. Šele po tem času se pokaže, ali ste izbrali ustrezno velikost. Pri neustrezni velikosti se zaradi pritiska v predelu čela šele po eni uri pojavijo bolečine, ki hitro in neprijetno naraščajo. Takšno čelado je potrebno zamenjati s pravo velikostjo.

- Ob nakupu pomislite, da boste čelado uporabljali več let. Z uporabo se čelada umaže, vizir je potrebno občasno zamenjati. Morda si boste zaželeli, da vam z drugačnimi obraznimi blazinicami dodelamo čelado. Še pred nakupom pomislite na servis in ponudbo nadomestnih delov. Bo spletno mesto čez pet let še aktivno?

- Proizvajalci z garancijo jamčijo za morebitne napake na materialih ali v izdelavi, vendar pa je dobro vedeti, da mora kupec reklamacijske zahtevke uveljavljati pri prodajalcu, kjer je čelado kupil.

- Varnostni standardi po svetu so različni: ameriški SNEL/DOT in angleški interni varnostni predpis BSI recimo ne ustrezata evropski homologaciji, ki je v veljavi tudi v Sloveniji. Kljub zatrjevanju spletnih ponudnikov, da so čelade ustrezno homologirane, so znani številni primeri, ko temu ni bilo tako in so kupci prejeli čelado z neustreznim varnostnim certifikatom. Policija ali zavarovalnica motorista, ki uporablja čelado z neustrezno homologacijo smatra, kot da čelade ni imel.

Lp, Boris Kompare B)

Objavljeno

- Proizvajalci z garancijo jamčijo za morebitne napake na materialih ali v izdelavi, vendar pa je dobro vedeti, da mora kupec reklamacijske zahtevke uveljavljati pri prodajalcu, kjer je čelado kupil.

Boris, o vas in vašem podjetju sem slišal veliko dobrega. Me pa res zanima zgornji odsek. Zakaj se reklamacija lahko uveljavlja samo pri prodajalcu?

Jaz sem recimo kupil pomivalni stroj Bosch prek spleta in prej preveril garancijske pogoje. Garancijo lahko brez problemov uveljavljam pri pooblaščenih serviserjih Bosch-a v Sloveniji. Enako je z avtomobilom Renault, ki ga lahko peljem na katerikoli pooblaščen servis Renault v Evropi.

V čem je torej finta?

Objavljeno

Mogoče je mišljeno, da (če govorimo za Nolan čelado), ni treba voziti v Velenje uveljavljati garancijo, pač pa če si jo kupil v Kopru, daš v trgovini, in oni pošljejo...

Objavljeno

Mogoče je mišljeno, da (če govorimo za Nolan čelado), ni treba voziti v Velenje uveljavljati garancijo, pač pa če si jo kupil v Kopru, daš v trgovini, in oni pošljejo...

Če si jo kupil v Sloveniji velja to, drugače pa ne.

Objavljeno

Boris, o vas in vašem podjetju sem slišal veliko dobrega. Me pa res zanima zgornji odsek. Zakaj se reklamacija lahko uveljavlja samo pri prodajalcu?

Jaz sem recimo kupil pomivalni stroj Bosch prek spleta in prej preveril garancijske pogoje. Garancijo lahko brez problemov uveljavljam pri pooblaščenih serviserjih Bosch-a v Sloveniji. Enako je z avtomobilom Renault, ki ga lahko peljem na katerikoli pooblaščen servis Renault v Evropi.

V čem je torej finta?

Ni tako pri vsakem proizvodu. Nekateri zastopniki ne prevzamejo rizik garancijskih popravil (za proizvode, ki niso kupljeni v Sloveniji), če jim teh stroškov ne krije proizvajalec (oz. če nimajo takšne pogodbe z njim). V tem primeru moraš pošiljat proizvod nazaj v trgovino, kjerkoli že je.

Še najbolj ziher je, da pogledaš v kakšno knjigico, če je pooblaščeni servis tudi v Sloveniji. Ali pa da vprašaš na sam servis pred nakupom v tujini.

Objavljeno

Mene pa zanima kaj lahko naredim s čelado NOLAN 103, ki sem jo kupil jeseni, ko sem jo imel doma na glavi (testiral) me po cca 40 min začne boleti v predelu senc.

Lp

Mene pa zanima kaj lahko naredim s čelado NOLAN 103, ki sem jo kupil jeseni, ko sem jo imel doma na glavi (testiral) me po cca 40 min začne boleti v predelu senc.

Lp

Še to, ena številka večja mi je prevelika.

Objavljeno

Mene pa zanima kaj lahko naredim s čelado NOLAN 103, ki sem jo kupil jeseni, ko sem jo imel doma na glavi (testiral) me po cca 40 min začne boleti v predelu senc.

Lp

Še to, ena številka večja mi je prevelika.

Obišči nolanov servis v Velenju!

Objavljeno

Ne vem, koliko se Nolanka ''usede'', ampak ko sem kupil FM sem tudi po kakih 10 minutah videl zvezdice... Malenkost sem blazinice preuredil, potem se je pa usedla, kot ulita. Bo Kompi porihtal Nolanko.

Objavljeno

Boris, o vas in vašem podjetju sem slišal veliko dobrega. Me pa res zanima zgornji odsek. Zakaj se reklamacija lahko uveljavlja samo pri prodajalcu?

Jaz sem recimo kupil pomivalni stroj Bosch prek spleta in prej preveril garancijske pogoje. Garancijo lahko brez problemov uveljavljam pri pooblaščenih serviserjih Bosch-a v Sloveniji. Enako je z avtomobilom Renault, ki ga lahko peljem na katerikoli pooblaščen servis Renault v Evropi.

V čem je torej finta?

Za motoristično opremo praviloma velja, da principali ne pokrijejo stroškov reklamacijskega postopka. Garancijski zahtevki se zato posledično uveljavljajo pri prodajalcu, ki je s prodajo tudi nekaj zaslužil. V Compaco-u tako prevzamemo stroške morebitnih garancijskih popravil za vse Nolanove čelade, ki so bile prodane v naši pogodbeno pooblaščeni prodajni mreži v Sloveniji. In ker se potrudimo še bolj, edini med zastopniki čelad v Evropi, našim kupcem zagotavljamo tudi brezplačne servisne preglede, strokovno pomoč, …

Lp, Boris Kompare B)

Objavljeno

Mene pa zanima kaj lahko naredim s čelado NOLAN 103, ki sem jo kupil jeseni, ko sem jo imel doma na glavi (testiral) me po cca 40 min začne boleti v predelu senc.

Še to, ena številka večja mi je prevelika.

Če si čelado kupil pri kateremkoli pooblaščenem prodajalcu čelad Nolan v Sloveniji, si vljudno vabljen v Velenje, kjer bomo radi uredili zadevo.

Lp, Boris Kompare B)

Objavljeno

Podobno (tudi Simpson) ima Stig! :naughty:

Objavljeno

Živjo!

Odločam se za nakup čelade AGV T2. Jo ima kdo in kakšne ima izkušnje z njo? Kje bi jo dobil najceneje, pri nas ali kje v tujini (Italija, Avstrija)?

LP!

Objavljeno

KUPOVANJE MOTORISTIČNE ČELADE PREKO SPLETA JE KUPOVANJE MAČKA V ŽAKLJU,

ali nekaj dobrih razlogov, zakaj čelado kupiti v klasični trgovini:

- Notranje školjke istega modela čelade se lahko med sabo precej razlikujejo. Pri Nolanu recimo proizvajamo en model ergonomije notranje školjke za azijske trge, drugega za ameriške in spet posebnega za evropske uporabnike. Četudi ste čelado morda pomerili v kakšni izmed trgovin in naročili enako velikostno številko preko spleta, se lahko zgodi, da vam nova čelada ne bo ustrezala.

- Tudi velikostni razredi niso vedno enaki, zato je potrebno čelado pred vsakim nakupom pomeriti na glavi uporabnika. Še več, novo čelado je dobro imeti doma (ne med vožnjo) zapeto na glavi kakšno uro dolgo. Šele po tem času se pokaže, ali ste izbrali ustrezno velikost. Pri neustrezni velikosti se zaradi pritiska v predelu čela šele po eni uri pojavijo bolečine, ki hitro in neprijetno naraščajo. Takšno čelado je potrebno zamenjati s pravo velikostjo.

- Ob nakupu pomislite, da boste čelado uporabljali več let. Z uporabo se čelada umaže, vizir je potrebno občasno zamenjati. Morda si boste zaželeli, da vam z drugačnimi obraznimi blazinicami dodelamo čelado. Še pred nakupom pomislite na servis in ponudbo nadomestnih delov. Bo spletno mesto čez pet let še aktivno?

- Proizvajalci z garancijo jamčijo za morebitne napake na materialih ali v izdelavi, vendar pa je dobro vedeti, da mora kupec reklamacijske zahtevke uveljavljati pri prodajalcu, kjer je čelado kupil.

- Varnostni standardi po svetu so različni: ameriški SNEL/DOT in angleški interni varnostni predpis BSI recimo ne ustrezata evropski homologaciji, ki je v veljavi tudi v Sloveniji. Kljub zatrjevanju spletnih ponudnikov, da so čelade ustrezno homologirane, so znani številni primeri, ko temu ni bilo tako in so kupci prejeli čelado z neustreznim varnostnim certifikatom. Policija ali zavarovalnica motorista, ki uporablja čelado z neustrezno homologacijo smatra, kot da čelade ni imel.

Lp, Boris Kompare B)

Objavljeno

Replika na zgornji odgovor;

g.Boris,

Hvala za obširen spis, a žal ne odgovarja na moje vprašanje.

Nexx čelad se ne dobi pri nas. Meni pa so redke posebne in lepo oblikovane stvari všeč.

Zavedam se vseh "nevarnosti" nakupa preko spleta, a sem se s prodajalcem dogovoril, da mi čelado brez težav vzame nazaj in vrne denar, če mi ne bo prav, tako da eventuelno reskiram le poštnino, čelado pa lahko doma izdatno preizkusim.

Glede na obseg glave sva s prodajalcem določila primerno velikost.

Moja glava ni čisto evropskega porekla, zato aplikacija teorije o za določen trg tipskih čeladah na tej točki pade. Dejstvo je, da pride ta model čelade v kompletu s setom blazinic za prilagajanje notranjosti po meri in tudi to, da imam lepo povprečno ovalno obliko glave je vzpodbudno.

Ko se čelada čez čas umaže, odstraniš notranjost in jo ročno opereš, odstranljivo notranjost ima že vsaka kahla za 100€.

Vizir in zunanjost čistim po vsaki vožnji, naročiti novega preko spleta pa tudi ni jaka umetnost.

Patent za vizir je na račun nizke teže (1000g) izjemno enostaven in nebi smel biti podvržen okvaram.

Tudi če spletno mesto čez pet let nebi bilo več aktivno, sem nadpovprečno fluiden v angleškem jeziku in se lahko obrnem direktno na proizvajalca ozr. kar pokličem na Portugalsko.

S homologacijo se ne obremenjujem (tudi, če je nima) , saj ima čelada toliko drugih, pozitivnih lastnosti, ki mi odtehtajo namišljene strahove pred policijo in zavarovalnico.

Imam pa tudi dobrega odvetnika v primeru, če ima kdo od njih kakšne take divje ideje.

Še enkrat sprašujem:

Ima kdo izkušnje z Nexx čeladami?

Objavljeno (popravljeno)

Replika na zgornji odgovor;

g.Boris,

Hvala za obširen spis, a žal ne odgovarja na moje vprašanje.

Nexx čelad se ne dobi pri nas. Meni pa so redke posebne in lepo oblikovane stvari všeč.

Zavedam se vseh "nevarnosti" nakupa preko spleta, a sem se s prodajalcem dogovoril, da mi čelado brez težav vzame nazaj in vrne denar, če mi ne bo prav, tako da eventuelno reskiram le poštnino, čelado pa lahko doma izdatno preizkusim.

Glede na obseg glave sva s prodajalcem določila primerno velikost.

Moja glava ni čisto evropskega porekla, zato aplikacija teorije o za določen trg tipskih čeladah na tej točki pade. Dejstvo je, da pride ta model čelade v kompletu s setom blazinic za prilagajanje notranjosti po meri in tudi to, da imam lepo povprečno ovalno obliko glave je vzpodbudno.

Ko se čelada čez čas umaže, odstraniš notranjost in jo ročno opereš, odstranljivo notranjost ima že vsaka kahla za 100€.

Vizir in zunanjost čistim po vsaki vožnji, naročiti novega preko spleta pa tudi ni jaka umetnost.

Patent za vizir je na račun nizke teže (1000g) izjemno enostaven in nebi smel biti podvržen okvaram.

Tudi če spletno mesto čez pet let nebi bilo več aktivno, sem nadpovprečno fluiden v angleškem jeziku in se lahko obrnem direktno na proizvajalca ozr. kar pokličem na Portugalsko.

S homologacijo se ne obremenjujem (tudi, če je nima) , saj ima čelada toliko drugih, pozitivnih lastnosti, ki mi odtehtajo namišljene strahove pred policijo in zavarovalnico.

Imam pa tudi dobrega odvetnika v primeru, če ima kdo od njih kakšne take divje ideje.

Še enkrat sprašujem:

Ima kdo izkušnje z Nexx čeladami?

Glede na to da ti je vse đabe in si "nadpovprečno fluiden v angleškem jeziku" sploh ne vem kaj potem tuki sprašuješ glede izkušenj.

1. če ti ne bo odgovarjala jo itaq vrneš.

2. če je ne bodo hotel nazaj imaš pa itaq najjačega odvetnik ki ti bo vse to porihtal.

3. ko se boš opekel zaradi tega ko se ti bo kjerkoli v postopku zalomilo - ne jokcaj tukaj kako so te vsi po vrsti nategnili

simpl as that.

Popravljeno . Popravil bitch
Objavljeno

Glede na to da ti je vse đabe in si "nadpovprečno fluiden v angleškem jeziku" sploh ne vem kaj potem tuki sprašuješ glede izkušenj.

1. če ti ne bo odgovarjala jo itaq vrneš.

2. če je ne bodo hotel nazaj imaš pa itaq najjačega odvetnik ki ti bo vse to porihtal.

3. ko se boš opekel zaradi tega ko se ti bo kjerkoli v postopku zalomilo - ne jokcaj tukaj kako so te vsi po vrsti nategnili

simpl as that.

Morda smo Slovenci še rahlo zaplankani in moramo "po kmečko" vse v roke prijet, preden se odločimo za nakup (kar ni nič napačnega, tudi sam najraje kupujem tako).

V tujini, kjer so teritoriji "malo" večji, ljudje nimajo luksuza vozit se 300km za probavat čelado. Po navadi je v tujini poštnina zastonj in vračilo mogoče brez obrazložitve.

Po mnenju na forumu sprašujem zgolj zato ker več glav več ve.

Prodajalca ozr. proizvajalca spraševati po kakovosti produkta, od katerega služijo pa je...rahlo neumno.

Na spletu so ocene in review-i odlični, same pohvale, je pa fino imeti čimveč virov informacij, saj je tako večja tudi njihova kredibilnost (v kolikor se seveda ocene ujemajo).

Odvetnik je letel na homologacijo in trditev, da policija in zavarovalnica ne priznavata čelade, ki nima TÜVa ozr. EU certifikata.

Potemtakem je treba nosit s seboj homologacijo in certifikate za čelade v prometni al kaj? Pa v homologacijski karton jo je treba tudi vpisat? Pajade.

Bi rad videl policaja, ki bo napisal kazen za vožnjo "brez ustrezne čelade za evropski trg"...

Kar se tiče nategovanja: Očitno si vajen balkanskega stila poslovanja.

Dnevno poslujem s partnerji po Evropi in ti povem, da jim je pod častjo, da bi se za par sto € blamirali in zastavili svoje dobro ime.

Tudi, če bi se nekemu prodajalcu strgalo in nebi želel vzeti nazaj naročila (kljub predhodnemu dogovoru), imam dokumentirano njegovo zagotovilo, da lahko blago vrnem brez težav (kar je seveda predpogoj za moj nakup).

Glede na to, da je vsak nakup dejansko kupoprodajna pogodba, je v takem primeru enostavno dokazljivo naknadno odstopanje od prvotnega dogovora, kar ni sprejemljivo, saj šteje kot kršenje dogovora med strankama.

Torej imam vse pravne vzvode, da eventuelno iztožim nazaj svoj denar, če bi se to primerilo.

Če ima še kdo kaj modrega za pripomnit, naj se prosim vzdrži.

Hvala.

Če pa je kdo že imel kakšno izkušnjo z NEXX čeladami, bom hvaležen za vsako informacijo.

Objavljeno

Živjo!

Odločam se za nakup čelade AGV T2. Jo ima kdo in kakšne ima izkušnje z njo? Kje bi jo dobil najceneje, pri nas ali kje v tujini (Italija, Avstrija)?

LP!

mam in sem zelo zadovoljen.

res, da je to moja prva boljša čelada, tak da neke primerjave ne morem dat.

je pa tak, vroče mi v glavo ni bilo nikoli, tudi pri 35+ stopinjah. podkapa malo rosnata, mokra ali kaj podobnega pa nikoli. tako hudo da bi vse teklo z mene ni bilo nikdar.

mi je bilo vroče pod kombinezonom, v škornjih, v glavo se pa res ne spomnim.

v hldnih jesenskih dneh zna malo pihat, takrat je pač treba ventilacijo zapret a še zmeraj malo piha. se znaš malo solzit. kak so druge čelade, ne vem.

je zelo tiha. ni nobenega bučanja. edino rahlo žvižganje ob približno 100 na uro pri določenem kotu. ampak bi rekel, da je to zanemarljivo. v bistvu tega že lep čas sploh nisem zaznal.

pri velikoh hitrostih je povsem stabilna, glave mi še niti enkrat ni premetavalo sem ter tja. zdaj, če pri 200 na uro pogledaš na stran, pol te zračni upor zategne nazaj. predpostavljam, da je to pri vseh čeladah.

z rokavicami brez vseh težav lahko štelaš ventilacijo med vožnjo (no, kaj dosti niti ni za štelat).

aja, glede rosenja. v enem letu sem ga morda zaznal hm... 2x, 3x? ampak nič problematičnega, se takoj popuca.

v dežju mi pa tudi ni teklo not. pač, zapreš zračenje in je problem rešen. po notranji strani vizirja ali kaj podobnega v glavnem nobenih kaplic.

tak da...

če maš šanso potestiraj še katero drugo, jaz sem htel shoiko 1100 sprobat, ampak sem dobil T2 za občutno nižjo ceno in potem nisem one niti na bučo dal.

malo pogrešam sončni vizir ampak tudi brez njega se da preživet.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!