Skoči na vsebino

Čelade od A do Ž


Jason

Priporočene objave

Zanima me ali je normalno da se tudi pri x-lite 901 rosi vizir (seveda ko je zaprt)?

preverjeno se ne, če imaš pinlock (sprobano nazadnje včeraj pri -1), drugače pa takoj pri tej temperaturi. o pinlocku pa smo že itak pisali, uporabi iskalnik. :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pozdrav vsem...

imam vprasanje glede anti-fog vizirja pri nolan n100e. v navodilih piše da obstajata dva prozorna vizirja (poleg zatemnjenega in rumenega) in sicer en primeren za nočno voznjo in drugi serijsko vgrajen v novo kupljeno čelado za "day time use only". kakšna je razlika in v čem je trik? vizir, ki ni za ponoči in super preprečuje rošenje dobim zraven čelade, zato da me zrajca in potem kupim še onega drugega... ali pa samo narobe razumem navodila.

hvala za odgovor, pa srečno vožnjo, enkrat spomladi :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pozdrav vsem...

imam vprasanje glede anti-fog vizirja pri nolan n100e. v navodilih piše da obstajata dva prozorna vizirja (poleg zatemnjenega in rumenega) in sicer en primeren za nočno voznjo in drugi serijsko vgrajen v novo kupljeno čelado za "day time use only". kakšna je razlika in v čem je trik? vizir, ki ni za ponoči in super preprečuje rošenje dobim zraven čelade, zato da me zrajca in potem kupim še onega drugega... ali pa samo narobe razumem navodila.

hvala za odgovor, pa srečno vožnjo, enkrat spomladi :(

Ni trika, kajti ne obstajata dva različna prozorna Pinlock vložka. Za čelado N100E (in tudi vse ostale modele čelad Nolan) so na razpolago 3 različice vložka proti rosenju (Pinlock):

- prozoren, ki je vsestransko uporaben (pri določenih modelih že serijsko vgrajen v čelado).

- zatemnjen, ki ga priporočamo samo za dnevno uporabo.

- rumen, ki se najbolje obnese v megli.

Lep pozdrav!

Boris Kompare B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni!

Ker je ura ze pozno in moram jutri na faks se mi res ne da brati celotne teme za nazaj, zato se opravicujem ce ste na moje vprasanje ze odgovorili.

Od leta 1999 imam celado NOLAN n100 in z njo sem bil do DANES (2.11.2003) dokaj zadovoljen, saj mi je na mojem Viragotu 125, ki je imel MAX hitrost slabih 100km/h z vetrom v rit, lepo sluzila. Danes pa sem domov pripeljal novo masinco in nikakor se nisem mogel upreti da je nebi stestiral. Ker se nikoli ne vozim brez celade sem jo dal na glavo, pa ceprav le za par krogov okoli hise - in tuki pride problem!

Pri hitrosti nad 90km/h je zvizganja okoli celade veliko, se vec ga je ce glavo majckeno obrnes (pogled navzdol ali rahlo v stran), ce pa hitrost naraste na 120km/h ali se cez pa je zvizganje ze tako mocno, da motorja skoraj ne slisim.

Da, imel sem zaprte zracnike in vizir, in ne, tega prej se nikoli nisem opazil, saj se nikoli se nisem z motorjem vozil vec kot 100km/h.

Aja: pa celada ima zaprt podbradek (ki sem ga moral dodatno placati, in baje sluzi ravno zmanjsanemu zvizganju in mrzlemu pihljanju).

Kaj mi je moc storiti, razen kupiti nove celade? Ce jo pripeljem k Vam na pregled, ali sploh lahko karkoli popravite, ali pa je to tako in fertik?

Hvala za odgovor in se oproscam za dolgovezenje!

LP

Davor

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam vprešanje v zvezi z vizirjem. Moti me namreč sonce in ker sem eden tistih, ki ne more nositi očal pod čelado (vse me žuli). Govoril sem s trgovcem v eni izmed naših trgovin (pa vsi vemo kako strokovni so nasveti nekaterih) in mi je priporočil modro "zasenčen vizir (svetlo modre barve je). Zanima me kako se tak vizir obnese v uporabi (stvar stane cca 10.000, ki pa jih nimam, če stvar ni v redu). Črn vizir (klasično zatemnjen) odpade, ker se vozim tudi ponoči, tam pa se bojda ta vizir obnese zelo slabo.

Torej ??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

..... mislim, da je zmagovalka testov Nolanova 100 - ka

31.10. sem bil v Louisu v Grazu. Ponovno imajo v akciji Nolanove 100-ke, ki je sigurno najboljša modularna čelada če primerjaš kvaliteto in ceno. Odlična je za predvsem nas "očalnike".

Cena je samo 189 eurov (brez grafike) - če bi imel pri sebi zadosti valute, bi jo že imel doma. Tako pa bom pisal Božičku in upal, da se me usmili.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Govoril sem s trgovcem v eni izmed naših trgovin (pa vsi vemo kako strokovni so nasveti nekaterih) in mi je priporočil modro "zasenčen vizir (svetlo modre barve je). Zanima me kako se tak vizir obnese v uporabi (stvar stane cca 10.000, ki pa jih nimam, če stvar ni v redu). Črn vizir (klasično zatemnjen) odpade, ker se vozim tudi ponoči, tam pa se bojda ta vizir obnese zelo slabo.

Torej ??

ne bo dosti boljše, po temi po še vedno pretemno, po svetlobi pa svetlo. imaš tudi "modre" vizirje, ki so tako temni kot črni - torej spet neuporabni v temi. če se da vizir hitro menjat pač imej temnega (čeprav URADNO ni dovoljen - "race track only") in normalnega vedno sabo. shubert čelade imajo vgrajen temni senčnik, pri nolankah pa lahko imaš temni pinlock, ki ga ponoči snameš.

jaz uporabljam zadno varianto in se navadno tudi po temi vozim z temnim pinlockom če gre za krajše relacije na znanih cestah (jih vem na pamet :P ). drugače pa si vzameš tisto minuto ali dve in vzameš pinlock ven in hop pod sedež ali v torbo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam vprešanje v zvezi z vizirjem. Moti me namreč sonce in ker sem eden tistih, ki ne more nositi očal pod čelado (vse me žuli). Govoril sem s trgovcem v eni izmed naših trgovin (pa vsi vemo kako strokovni so nasveti nekaterih) in mi je priporočil modro "zasenčen vizir (svetlo modre barve je). Zanima me kako se tak vizir obnese v uporabi (stvar stane cca 10.000, ki pa jih nimam, če stvar ni v redu). Črn vizir (klasično zatemnjen) odpade, ker se vozim tudi ponoči, tam pa se bojda ta vizir obnese zelo slabo.

Torej ??

schuberth S1 ima že vgrajena dvižna sončna očala, kot pri pilotih bojnih letal... priporočam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zivjo!

Razmisljam o nakupu nove celade in to bo verjetno Nolanka.

Kompi ali imamo motoforumovci kaksen dodaten popust? :huh:

Doslej se z administratorji Moto sveta še nismo pogovarjali o tovrstnem sodelovanju. Vendar tudi po tehtnem premisleku, nisem najbolj navdušen nad idejo. Ocenjujem namreč, da bi, ob posebni ponudbi popustov za člane, nenadoma vsi slovenski motoristi postali člani Moto sveta ... :kva1:

Lep pozdrav!

Boris Kompare

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni!

Ker je ura ze pozno in moram jutri na faks se mi res ne da brati celotne teme za nazaj, zato se opravicujem ce ste na moje vprasanje ze odgovorili.

Od leta 1999 imam celado NOLAN n100 in z njo sem bil do DANES (2.11.2003) dokaj zadovoljen, saj mi je na mojem Viragotu 125, ki je imel MAX hitrost slabih 100km/h z vetrom v rit, lepo sluzila. Danes pa sem domov pripeljal novo masinco in nikakor se nisem mogel upreti da je nebi stestiral. Ker se nikoli ne vozim brez celade sem jo dal na glavo, pa ceprav le za par krogov okoli hise - in tuki pride problem!

Pri hitrosti nad 90km/h je zvizganja okoli celade veliko, se vec ga je ce glavo majckeno obrnes (pogled navzdol ali rahlo v stran), ce pa hitrost naraste na 120km/h ali se cez pa je zvizganje ze tako mocno, da motorja skoraj ne slisim.

Da, imel sem zaprte zracnike in vizir, in ne, tega prej se nikoli nisem opazil, saj se nikoli se nisem z motorjem vozil vec kot 100km/h.

Aja: pa celada ima zaprt podbradek (ki sem ga moral dodatno placati, in baje sluzi ravno zmanjsanemu zvizganju in mrzlemu pihljanju).

Kaj mi je moc storiti, razen kupiti nove celade? Ce jo pripeljem k Vam na pregled, ali sploh lahko karkoli popravite, ali pa je to tako in fertik?

Hvala za odgovor in se oproscam za dolgovezenje!

LP

Davor

O hrupu v čeladah je res že tekla beseda, ampak, ker ne želimo, da bi trpel faks :devil: , še enkrat:

Ni vsaka čelada za na vsako glavo in vsak motor. Čelado je dobro izbrati tudi glede na namen uporabe in vrsto motorja, ki ga vozite. Vsaka čelada ima svoje specifične lastnosti, zato jih, tako kot motorje, razvrščamo v različne kategorije: čelade primerne za turistično, športno, mestno, enduro - motokros, dinamično … vožnjo.

»Flip up« (modularne, klap …) čelade z dvižnim prednjim delom, ponujajo možnost večnamenske uporabe. Motoristu omogočajo, da pokaže svoj obraz, ne da bi snemal čelado z glave in so še posebej prijazne do uporabnikov očal. Priporočamo jo predvsem za uživaške turne vožnje, chooperje, skuterje …, za doseganje zmernih hitrosti, za vožnjo v pokončno sedeči drži na motorju … Zaradi specifične konstrukcije, ki je kompromis med integralno-zaprtim in jet-odprtim konceptom, pa te čelade niso primerne za dinamično, športno vožnjo.

Hrup v čeladi je zelo subjektivna in zelo težko merljiva kategorija. Nanj vpliva več dejavnikov: oblika čelade, izbira prave velikosti in modela čelade, opremljenost čelade s prezračevalnimi sistemi in proti vetrnimi zaščitami …. pa tudi krogotok zraka na motorju med vožnjo, uporaba različnih vetrobranov, drža posameznika na motorju in nenazadnje tudi od občutljivosti motorista na zvok.

Informacije o obnašanju, prednostih in slabostih določenega modela čelade, boste zlahka našli v različnih (največkrat tujih) revijah. Le-te redno objavljajo neodvisne, vzporedne teste, v katerih novinarji primerjajo med sabo konkurenčne modele čelad. Še najbolje pa je, če se tudi sami, na svojem motorju, prepričate v primernost izbranega modela, tako, da izkoristite brezplačne testne vožnje, ki jih ponujajo nekateri prodajalci.

Ne glede na vse, pa vas vabim, da se s čelado oglasite na našem sedežu podjetja, kjer bomo opravili brezplačen servisni pregled.

Lep pozdrav!

Boris Kompare B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam vprešanje v zvezi z vizirjem. Moti me namreč sonce in ker sem eden tistih, ki ne more nositi očal pod čelado (vse me žuli). Govoril sem s trgovcem v eni izmed naših trgovin (pa vsi vemo kako strokovni so nasveti nekaterih) in mi je priporočil modro "zasenčen vizir (svetlo modre barve je). Zanima me kako se tak vizir obnese v uporabi (stvar stane cca 10.000, ki pa jih nimam, če stvar ni v redu). Črn vizir (klasično zatemnjen) odpade, ker se vozim tudi ponoči, tam pa se bojda ta vizir obnese zelo slabo.

Torej ??

Ena izmed najnovejših modnih pogruntavščin na področju čelad, so tudi vizirji v svetlo modri (light blue) barvni kombinaciji, ki pa nimajo nobene zveze z boljšo vidljivostjo ali preglednostjo. So le zadnji krik mode. In izgledajo bolj »fancy«. :hmm:

Lep pozdrav!

Boris Kompare

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kompi jaz imam pa problem z rošenjem vezirja v čeladi(imam sicer AGV čelado...pozabu kateri model).

Vem da smo že nekaj pisali o foliji čez vezir,novem vezirju proti rošenju pa še vrsto drugi stvari smo omenili...vse o tem sem si tudi prebral.

Vendar najbolj me zanima kako zgleda in kaj sploh je Pinlock...vem da je o tem kar nekaj napisanega in sem si vse to tud prebral, ampak res ne razumem kako zgleda ta Pinlock.

Če bi šlo bi lahko mogoče prilepili tudi kakšno sliko iz katere se razločno vidi kako ta stvar na čeladi "stoji".

Zanima me tudi okvirna cena tega (predvidevam da se cena za AGV čelado ne more veliko razlikovati od cene za čelado Nolan) in če ti to lahko montirajo na servisu ali se moraš sam potrudit in montirat to doma?!?

Zanima me tudi če je treba ta Pinlock poleti, v dežju oz. kadarkoli zaradi kakršnihkoli drugih vplivov odstraniti?!?

Se oproščam vsem, da še enkrat to sprašujem, vendar me res zanima kako zgleda ta Pinlock, ker bi si nekaj takega tudi sam omislil!

Hvala!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Test novejših čelad je bil nekaj mesecev nazaj v AMZSjevi motoreviji in če se ne motim tudi na www.amzs.si. Povzet po ADACu. Pobrskaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

N100 je praktična kar se tiče očal, vendar pa jo druge slabe lastnosti (hrupnost, tesnenje, cenena plastika vizirja) naredijo omejeno uporabno.. Sam vseh pomankljivosti nisem niti opazil, dokler nisem kupil zaprte čelade. N100 pa le še za po mestu...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Arai dela tudi Jet celade.

Ne vem zakaj... to pa je res metanje denarja stran (ce mi kdo ne verjame naj malo pobrska po netu za slikami ljudi, ki so padli na obraz brez zascite). Hocem reci, da ce ze clovek kupuje celado, ki te itak ne zasciti, potem je brez veze da se velik placa zanjo.

Da prehitim kritike - dejstvo je, da vsi ne potrebujejo vrhunske zascite, glede na stil voznje in dosegane hitrosti in verjetno je jet celada za koga povsem ustrezna... ampak Arai jetke se pa se vedno ne splaca kupit.

Dave,

tale tvoj post gledam že dolgo, pa moram pokomentirat tvojo izjavo, da se nakup Arai jet čelade ne splača (verjetno si mislil Arai Beta). Zaradi cene in ali/varnosti? Cena je vrhunska, ampak s to ceno gre kvaliteta - iz lastne in Mačkine nekajletne izkušnje lahko rečem le: kvaliteta je vrhunska. Takale čelada že po videzu ne paše na športen motor in je namenjena drugim kategorijam uporabnikov - npr. potovalcem s cestnimi križarkami in ljudem, ki se muvajo po urbanem okolju. In temu primerno moraš prilagoditi hitrost ter zbranost na cesti. Trdim in vedno bom, da uporaba sicer "močne zaščitne in varnostne" čelade v pogojih +44 C ali pa v urbanem okolju, ker ti pač zmanjšuje vidno polje in okretnost glave, dela več škode in koristi. Vendar, to je moja tehtnica sprejemanja tveganj poškodb in zaščite pred njimi ter funkcionalnosti zaščitne opreme.

Menim, da si mora vsak posameznik sam postaviti tako tehnico, ne pa na pošrek prosim, da se nakup tovrstne čelade ne splača.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

..............

Kaj mi je moc storiti, razen kupiti nove celade? Ce jo pripeljem k Vam na pregled, ali sploh lahko karkoli popravite, ali pa je to tako in fertik?

Hvala za odgovor in se oproscam za dolgovezenje!

LP

Davor

O hrupu v čeladah je res že tekla beseda, ampak, ker ne želimo, da bi trpel faks :devil: , še enkrat:

Ni vsaka čelada za na vsako glavo in vsak motor. Čelado je dobro izbrati tudi glede na namen uporabe in vrsto motorja, ki ga vozite. Vsaka čelada ima svoje specifične lastnosti, zato jih, tako kot motorje, razvrščamo v različne kategorije: čelade primerne za turistično, športno, mestno, enduro - motokros, dinamično … vožnjo.

»Flip up« (modularne, klap …) čelade z dvižnim prednjim delom, ponujajo možnost večnamenske uporabe. Motoristu omogočajo, da pokaže svoj obraz, ne da bi snemal čelado z glave in so še posebej prijazne do uporabnikov očal. Priporočamo jo predvsem za uživaške turne vožnje, chooperje, skuterje …, za doseganje zmernih hitrosti, za vožnjo v pokončno sedeči drži na motorju … Zaradi specifične konstrukcije, ki je kompromis med integralno-zaprtim in jet-odprtim konceptom, pa te čelade niso primerne za dinamično, športno vožnjo.

Hrup v čeladi je zelo subjektivna in zelo težko merljiva kategorija. Nanj vpliva več dejavnikov: oblika čelade, izbira prave velikosti in modela čelade, opremljenost čelade s prezračevalnimi sistemi in proti vetrnimi zaščitami …. pa tudi krogotok zraka na motorju med vožnjo, uporaba različnih vetrobranov, drža posameznika na motorju in nenazadnje tudi od občutljivosti motorista na zvok.

Informacije o obnašanju, prednostih in slabostih določenega modela čelade, boste zlahka našli v različnih (največkrat tujih) revijah. Le-te redno objavljajo neodvisne, vzporedne teste, v katerih novinarji primerjajo med sabo konkurenčne modele čelad. Še najbolje pa je, če se tudi sami, na svojem motorju, prepričate v primernost izbranega modela, tako, da izkoristite brezplačne testne vožnje, ki jih ponujajo nekateri prodajalci.

Ne glede na vse, pa vas vabim, da se s čelado oglasite na našem sedežu podjetja, kjer bomo opravili brezplačen servisni pregled.

Lep pozdrav!

Boris Kompare B)

Najprej hvala za copy-paste odgovor, potem pa se dodatno vprasanje:

-morda se nisem najbolje izrazil, ampak mene zanima ce se da zvizganje okoli celade (kakrsnakoli pac ze je) kako zreducirati (ali obstajajo kaksni dodatki, nastavki, obloge,..., morda celo posegi).

Hvala in lep pozdrav

Davor

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me tudi okvirna cena tega (predvidevam da se cena za AGV čelado ne more veliko razlikovati od cene za čelado Nolan) in če ti to lahko montirajo na servisu ali se moraš sam potrudit in montirat to doma?!?

no ti bom kar jaz povedal, da ne bo kompi tako obremenjen.

Pinlock je pogruntavščina nolana in ga NE moreš kupiti ali montirati na čelade drugih znamk. če ga boš hotel imeti boš moral imeti nolanko :devil: :naughty:

da nebi preveč razlagali kako zgleda, je "manjši vizir" ki se na notranjo stran vizirja pritrdi tako da med njima ni prostora in se skoraj ne opazi. stopi da najbližje trgovine z nolankami in si poglej.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me tudi okvirna cena tega (predvidevam da se cena za AGV čelado ne more veliko razlikovati od cene za čelado Nolan) in če ti to lahko montirajo na servisu ali se moraš sam potrudit in montirat to doma?!?

no ti bom kar jaz povedal, da ne bo kompi tako obremenjen.

Pinlock je pogruntavščina nolana in ga NE moreš kupiti ali montirati na čelade drugih znamk. če ga boš hotel imeti boš moral imeti nolanko :devil: :naughty:

da nebi preveč razlagali kako zgleda, je "manjši vizir" ki se na notranjo stran vizirja pritrdi tako da med njima ni prostora in se skoraj ne opazi. stopi da najbližje trgovine z nolankami in si poglej.

Hvala!

A potem mi ne preostane drugega kot da kupim nolanko če hočem imet Pinlock??? :hmm: :? :(

A je možna kakšna slika tega Pinlocka???

A pri vidu skozi vezir ali pri zornem kotu pri vožnji kaj moti(kar varjetno ne ker ga nebi dali v prodajo :hmm: )ali če se kaj opazi ta Pinlock ko je pravilno montiran v čeladi???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

N100 je praktična kar se tiče očal, vendar pa jo druge slabe lastnosti (hrupnost, tesnenje, cenena plastika vizirja) naredijo omejeno uporabno.. Sam vseh pomankljivosti nisem niti opazil, dokler nisem kupil zaprte čelade. N100 pa le še za po mestu...

Andrej, po čem sklepaš, da je vizir čelade Nolan N100 izdelan iz cenene plastike? Ravno nasprotno! Nolanovi vizirji so izdelani iz vrhunskega polikarbonata Lexan, ki ga proizvaja ameriški General Electric. Po proizvajalčevi specifikaciji, se izdelki iz Lexana še posebej dobro obnesejo pri udarcih, kjer testni rezultati dosegajo vrednosti med 900/1000 J/m, medtem ko, pri recimo ABSu (=material, ki se običajno uporablja za izdelavo vizirjev in čelad) le 550/600 J/m. Prav tako so izdelki iz Lexana bolj odporni na toplotne vplive: Lexan od –30°C do +120°C; ABS od –20°C do +50°C. In nenazadnje, vizirji izdelani iz Lexana ponujajo tudi 99% UV zaščito, oziroma do 400 nanometrov.

O »omejeni« uporabi čelad, o tem, da ni vsaka čelada za na vsak motor, hrupu in tesnenju … pa smo že na dolgo razpredali v forumski temi »čelade od A-Ž«. In da se ne bi ponavljali, predlagam, da kakšno izmed morebitno potrebnih informacij poiščeš tudi tam.

Lep pozdrav!

Boris Kompare B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najprej hvala za copy-paste odgovor, potem pa se dodatno vprasanje:

-morda se nisem najbolje izrazil, ampak mene zanima ce se da zvizganje okoli celade (kakrsnakoli pac ze je) kako zreducirati (ali obstajajo kaksni dodatki, nastavki, obloge,..., morda celo posegi).

Hvala in lep pozdrav

Davor

Zmanjšanje hrupa v čeladah lahko dosežemo tako s pravilno nastavitvijo in pritrditvijo vseh montiranih delov na čeladi, kot tudi z dodatnimi proti vetrnimi oziroma protihrupnimi oblogami, ki jih ponavadi vstavimo na spodnji rob čelade. Čudežev sicer ni za pričakovati, pomaga pa vendarle. Petletna omejena garancija ti zagotavlja brezplačen servis, zato priporočam, da se oglasiš v Velenju, kjer bomo pregledali vse nastavitve, podmazali mehanizme in dodali protihrupno oblogo.

Lep pozdrav!

Boris Kompare B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A potem mi ne preostane drugega kot da kupim nolanko če hočem imet Pinlock??? :hmm:  :?  :(

A je možna kakšna slika tega Pinlocka???

A pri vidu skozi vezir ali pri zornem kotu pri vožnji kaj moti(kar varjetno ne ker ga nebi dali v prodajo :hmm: )ali če se kaj opazi ta Pinlock ko je pravilno montiran v čeladi???

- Pinlock vložek proti rošenju vizirja je kemično obdelana ploščica. Vstavi se med dva čepka na vizirju, ki sta pripravljena prav v ta namen.

- Ne preostane ti drugega, kot da kupiš Nolanko :naughty: .

- Slika, ki prikazuje delovanje Pinlocka je objavljena na http://www.compaco.si ->katalog/tehnične karakteristike čelad ...

- Pinlock je optično popolno oblikovan iz Lexana in ne moti pogleda skozi vizir.

Lep pozdrav!

Boris Kompare B)

p.s. Pervy hvala!

post-22-1067959889.gif

Popravljeno . Popravil SymRu
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vizir na N100 je po mojih izkušnjah precej občutljiv na praske, kar sčasoma zelo omeji vidljivost, še posebej pri vožnji proti soncu. Zdaj nosim vizir iz makrolona od uvexa in sem zelo zadovoljen, je pa res da je uvex špica v vidljivosti in je morda primerjava z njim nepravična. Uvexov nadomestni vizir je tudi kar nekaj dražji od ostalih, cena 100 eur, če se ne motim.

A.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zmanjšanje hrupa v čeladah lahko dosežemo tako s pravilno nastavitvijo in pritrditvijo vseh montiranih delov na čeladi, kot tudi z dodatnimi proti vetrnimi oziroma protihrupnimi oblogami, ki jih ponavadi vstavimo na spodnji rob čelade. Čudežev sicer ni za pričakovati, pomaga pa vendarle. Petletna omejena garancija ti zagotavlja brezplačen servis, zato priporočam, da se oglasiš v Velenju, kjer bomo pregledali vse nastavitve, podmazali mehanizme in dodali protihrupno oblogo.

Lep pozdrav!

Boris Kompare B)

No super - se je upanje! Hvala za odgovor in samo se nekaj: moram priti prav v Velenje ali lahko celado pustim pri kaksnem vasem distributerju/serviserju/...?

Lep pozdrav

Davor

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam NOLAN 93. PinLock, ki sem ga kupil skupaj s čelado pa je bil malo prevelik in je pri zaprtem vizirju nasedel na tesnilno gumo. Zaradi tega je veter našel pot v čelado. Sem rabu kak dan dva, da sem pogruntu kaj je narobe. :hmm: Zgleda, da so ti Pinlocki različnih velikosti, trgovci pa prodajo, kar pač imajo. :angry:

Če ma še kdo podoben problem, je rešitev preprosta, ...škarje za papir pa... :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!